łódzkie (Łódź)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
śląskie (Jaśkowice)
małopolskie (Miechów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach ul. Partyzantów 21 41-400 Mysłowice powiat: Mysłowice kom. 502 396 732, 502 396 640 tel. 32 317 43 00 zp@mzgk.myslowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mysłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | kom. 502 396 732, 50 |
Termin składania ofert: | 2023-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach zaprasza do złożenia oferty na: ,,Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej dla wybranych inwestycji realizowanych przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach." III. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej dla następujących inwestycji realizowanych przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach: 1) Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w budynku położonym w Mysłowicach przy Ul. Bytomskiej 27 - inwestycja w trakcie realizacji na ukończeniu (planowana data zakończenia inwestycji: luty 2023 r.) 2) Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w budynku położonym w Mysłowicach przy Ul. Bytomskiej 29 - inwestycja w trakcie realizacji na ukończeniu (planowana data zakończenia inwestycji: luty 2023 r.) 3) Termomodernizacja obiektu położonego w Mysłowicach przy Ul. Robotniczej 21 - inwestycja w trakcie realizacji na ukończeniu (planowana data zakończenia inwestycji: luty 2023 r.) 4) Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. oraz Z.W. w budynku położonym w Mysłowicach przy Ul. Bytomskiej 33 - inwestycja w trakcie realizacji (planowana data zakończenia inwestycji: kwiecień 2023 r.) 5) Termomodernizacja budynku położonego w Mysłowicach przy Ul. Robotniczej 17-19 - inwestycja w trakcie realizacji (planowana data zakończenia inwestycji: listopad 2023 r.) 6) Przebudowa i zmiana sposobu ogrzewania budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy Ul. Bytomskiej 37 7) Demonstrator Technologii oraz dodatkowo w ramach planowanych inwestycji: Termomodernizacja i remont budynku położonego w Mysłowicach przy Ul. Bytomskiej 17, 17a Przebudowa kamienicy położonej w Mysłowicach przy Ul. Bytomskiej 27a Termomodernizacja i remont budynku położonego w Mysłowicach przy Ul. Strażackiej 3 Termomodernizacja i remont budynku położonego w Mysłowicach przy Ul. Strażackiej 4 Bank PEKAO S.A. Oddział Mysłowice nr konta: 66 1240 4315 1111 0000 5299 8043 NIP 222-00-09-027 REGON 271570799Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane będzie w imieniu i na rzecz Zamawiającego i obejmuje w szczególności: 1) wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 2) analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych; 3) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania; 4) kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; 5) żądanie od Wykonawców robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją, sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych praz niedopuszczonych do stosowania; 6) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach, sprawdzeniach i odbiorach technicznych; 7) opiniowanie - w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej; 8) weryfikacja i akceptacja dokumentacji powykonawczej. Do pozostałych obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1) dokładne zapoznanie się z dokumentacją techniczną i warunkami umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami robót budowlanych oraz rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów; 2) pomoc w udzielaniu odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców w czasie postępowania na wykonanie robót budowlanych objętych umową; 3) sprawdzanie kalkulacji robót; 4) uczestniczenie w przekazaniu placu budowy, odbiorze końcowym, przeglądach gwarancyjnych i innych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotowych robót; 5) sporządzenie protokołu przekazania placu budowy, protokołu odbioru końcowego a także innych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia, prowadzenia i zakończenia budowy; 6) wizytowanie placu budowy nie rzadziej niż raz w tygodniu, a w sytuacjach nagłych (wymagających bezzwłocznej reakcji Zamawiającego) na każde wezwanie Zamawiającego przesłane drogą elektroniczną bądź przekazane telefonicznie; 7) w uzasadnionych przypadkach - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych bądź zamiennych, przygotowanie do akceptacji Zamawiającego protokołu konieczności ich wykonania oraz sprawdzanie dokumentacji i kosztorysów na te roboty; 8) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych, zaistniałych problemach, nieprawidłowościach lub zakłóceniach na placu budowy, stwierdzonych wadach w okresie rękojmi, a także w okresie gwarancji oraz poświadczanie ich usunięcia; 9) pełna dyspozycyjność (telefoniczna) w godz.ch pracy Zamawiającego; 10) nadzór nad zgodnością realizacji inwestycji z obowiązującymi aktami prawnymi w zakresie ochrony przyrody i ochrony środowiska. Przewidywana miesięczna ilość godzin przeznaczona na świadczenie usługi inspektora wynosi 32 godz., z czego Zamawiający zastrzega do 8 godzin pracy stacjonarnej w siedzibie MZGK w dni robocze, w pozostałych godz.ch możliwa będzie praca zdalna lub praca w terenie. Dokument nr: ZP/271/1/41/2023 Składanie ofert: 2. Oferty należy składać w terminie do dnia 15 lutego 2023 r. Oferty złożone po terminie lub na niewłaściwym wzorze Formularza ofertowego nie zostaną rozpatrzone . Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia Od daty podpisania Umowy przez ostatnią ze Stron do zakończenia robót budowlanych w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego. Wymagania: II. Tryb zamówienia 1. Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą 130 tysięcy złotych ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) nie stosuje się. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 3. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania ofertowego. 2V. Wymagania wobec oferentów: 1. Wykonawca musi: a) posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami w branży budowlanej; Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ww. ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.). b) posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi postępowania na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych; c) posiadać wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia, tj. wykazać wykonanie co najmniej dwóch usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego branży elektrycznej nad realizacją co najmniej dwóch robót budowlanych, których wartość była nie mniejsza niż 200 000 złotych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, okresu trwania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. VI. Dokumenty oraz termin składania ofert: 1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem ofert, uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez osobę uprawnioną Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania oferenta (wskazane we właściwym dla wykonawcy rejestrze). W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika umocowanie do dokonania takiej czynności (oryginał lub kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę reprezentującą wykonawcę). 3. Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: zp@mzgk.myslowice.pl 4. Zamawiający będzie publikował wszystkie informacje dot. przedmiotowego zapytania na stronie internetowej https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne, tj. a) odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez potencjalnych Wykonawców przed terminem składania ofert; b) informację o złożonych ofertach; c) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. 5. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym zakresie. 6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z Wykonawcą umowa lub przekazane zostanie wybranemu Wykonawcy zlecenie. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami. VII. Wynagrodzenie Wykonawcy i warunki płatności: Wykonawca przedstawi w Formularzu cenowym - Załącznik nr 1 do Zapytania, miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe netto i brutto za pełnienie nadzoru inwestorskiego. Cena przedstawiona przez Wykonawcę zawiera wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane z realizacją przedmiotowej usługi. Wynagrodzenie będzie regulowanie w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy po każdym miesiącu świadczenia usługi oraz na podstawie prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z poniższymi danymi: Nabywca: Miasto Mysłowice ul. Powstańców 1 41-400 Mysłowice REGON 276255393 NIP 2220012288 Odbiorca: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice Płatność nastąpi w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Uwagi: VI. Ocena ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium: ,,Wartość oferty brutto" - waga 100% Zamawiający zastrzega, że oferowane ceny i przedstawione przez Oferentów projekty stanowią informację publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 902) i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego. 3W przypadku, gdy wartość oferty z najniższą ceną przekroczy kwotę środków przeznaczonych na realizację zamówienia, dopuszcza się możliwość dalszych negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, lub rezygnację z zamówienia. IX. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych osób fizycznych składających oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach z siedzibą w Mysłowicach, przy ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice, adres e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl, tel. (32) 317 43 18. 2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy, zawarcia oraz realizacji niniejszego zamówienia. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; 4. Z uwagi na fakt, że dane stanowią informację publiczną, będą one mogły być udostępniane wszystkim zainteresowanym nimi podmiotom lub na podstawie umów powierzenia. 5. Dane nie będą transferowane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych, chyba, że przepisy prawa stanowią inaczej. 6. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wyłonienia wykonawcy do realizacji niniejszego zamówienia. 7. Dane będą przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania oraz w celach archiwalnych. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo: o dostępu do treści swoich danych osobowych, o sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 4o ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, o przenoszenia swoich danych osobowych. 9. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych (w tym należących do szczególnej kategorii), ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano zgodnie z prawem, przed jej wycofaniem. 10. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO. 12. Wszelkie informacje związane z danymi osobowymi można uzyskać z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych: iod@mzgk.myslowice.pl. Kontakt: VIII. Osoby uprawnione do kontaktu, udzielające dodatkowych informacji: Elżbieta Kafka, zp@mzgk.myslowice.pl UWAGA! Wszelkie pytania dotyczące przedmiotowego zapytania muszą być kierowane pisemnie na wyżej wymienione adresy e-mail. |
© eurobudowa.pl 2004-2024