łódzkie (Dmosin)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Marcinowice)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Miechów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z montażem rolet oraz żaluzji tekstylnych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej ul. G. Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk powiat: Gdańsk tel. +48 58 347 25 87 fax: +48 58 347 28 21 zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 58 347 25 8 |
Termin składania ofert: | 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej informuje o zamiarze udzielenia zamówienia na dostawę wraz z montażem rolet oraz żaluzji pionowych tekstylnych i zaprasza do składania ofert. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130 000 zł. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem rolet oraz żaluzji tekstylnych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje również demontaż starych rolet i żaluzji oraz ich utylizację. 3) Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 4) Ilości podane w formularzu rzeczowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia są wiążące dla Zamawiającego. 5) Przedmiot zamówienia obejmuje także dokonanie pomiarów, dostarczenie rolet i żaluzji tekstylnych oraz utylizacji odpadów po montażu (np. folii, kartonów). 6) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 7) Zasady i warunki realizacji dostawy: a) Rolety i żaluzje tekstylne będą fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. b) Zastosowane do wykonania rolet i żaluzji tkaniny powinny posiadać atest higieniczny oraz wyróżniać się dobrą stabilnością wymiarów (muszą być odporne na deformację w wyniku działania promieniowania słonecznego) oraz wysokim współczynnikiem trwałości kolorów. c) Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwi potencjalnemu Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w pomieszczeniach, gdzie będą montowane rolety. Dokument nr: ZZ/65/019/D/23 Składanie ofert: 5. Oferty należy złożyć w formie pisemnej do dnia 14.02.2023 r. do godz. 08:30, na adres: Politechnika Gdańska Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, 80-233 Gdańsk, Ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny, pok. 103 c lub przy pomocy środków komunikacji elektronicznej na adres: zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl z podaniem w tytule maila ZZ/65/019/D/23 Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od daty podpisania umowy. Wymagania: 3. Opis sposobu obliczania ceny oferty: a) ceną oferty jest cena określona na formularzu ,,OFERTA" (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia); b) cena musi być określona w złotych polskich; c) cenę oferty należy określić w wartości brutto (z podatkiem VAT), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; d) w przypadku złożenia oferty w walucie innej niż PLN, cena oferty zostanie przeliczona na PLN wg kursu NBP, tabela A, obowiązującego w dniu wyznaczonym jako termin składania ofert; e) cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do należytej realizacji zamówienia, w tym w szczególności: cenę zakupu przedmiotu zamówienia, koszty transportu do siedziby Zamawiającego, gwarancję, ewentualne opłaty celne, koszty opakowania, wniesienia do siedziby Zamawiającego, koszty ubezpieczenia do momentu odbioru przez Zamawiającego. Oferty złożone w formie elektronicznej winny być sporządzone w formie skanu oryginału i muszą koniecznie zawierać podpis osoby składającej ofertę. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia drogą elektroniczną na e-mail: zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl. 6. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena 100% 7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną spełniającą wszystkie wymagania specyfikacji zawartej w formularzach rzeczowo cenowych - załącznik nr 2. 8. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do podpisania umowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. 10. Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania ofert i nie stanowi oferty, a otrzymanie w wyniku niniejszego zaproszenia oferty Wykonawcy nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Politechnikę Gdańską bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy a nadto nie łączy się z koniecznością zawarcia przez Zamawiającego umowy. Uwagi: 11. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest Pan mgr inż. Paweł Baniel, (kontakt):iod@pg.edu.pl1 ; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wraz z montażem rolet oraz żaluzji pionowych tekstylnych, nr postępowania ZZ/65/019/D/23, prowadzonym w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 30 ust. 4 na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.); 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dokumentacja postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (EU) przechowywana będzie również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) będzie przysługiwało Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych2 ; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych ? osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3 ; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO; 9) nie będzie przysługiwało Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp: ? w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia); ? w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. |
© eurobudowa.pl 2004-2024