Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
238z dziś
6330z ostatnich 7 dni
24788z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz z montażem rolet oraz żaluzji tekstylnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z montażem rolet oraz żaluzji tekstylnych

Data zamieszczenia: 2023-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej
ul. G. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel. +48 58 347 25 87 fax: +48 58 347 28 21
zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 58 347 25 8
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej
informuje o zamiarze udzielenia zamówienia na dostawę wraz z montażem rolet oraz
żaluzji pionowych tekstylnych i zaprasza do składania ofert. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości
kwoty 130 000 zł.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem rolet oraz żaluzji tekstylnych dla Wydziału
Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również demontaż starych rolet i żaluzji oraz ich utylizację.
3) Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo - cenowy
stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
4) Ilości podane w formularzu rzeczowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego
ogłoszenia są wiążące dla Zamawiającego.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje także dokonanie pomiarów, dostarczenie rolet i żaluzji tekstylnych
oraz utylizacji odpadów po montażu (np. folii, kartonów).
6) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy,
licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
7) Zasady i warunki realizacji dostawy:
a) Rolety i żaluzje tekstylne będą fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
b) Zastosowane do wykonania rolet i żaluzji tkaniny powinny posiadać atest higieniczny oraz
wyróżniać się dobrą stabilnością wymiarów (muszą być odporne na deformację w wyniku
działania promieniowania słonecznego) oraz wysokim współczynnikiem trwałości kolorów.
c) Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwi potencjalnemu Wykonawcy dokonanie wizji
lokalnej w pomieszczeniach, gdzie będą montowane rolety.

Dokument nr: ZZ/65/019/D/23

Składanie ofert:
5. Oferty należy złożyć w formie pisemnej do dnia 14.02.2023 r. do godz. 08:30, na adres: Politechnika
Gdańska Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, 80-233 Gdańsk, Ul. G. Narutowicza 11/12,
Gmach Główny, pok. 103 c lub przy pomocy środków komunikacji elektronicznej na adres:
zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl z podaniem w tytule maila ZZ/65/019/D/23

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
3. Opis sposobu obliczania ceny oferty:
a) ceną oferty jest cena określona na formularzu ,,OFERTA" (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
ogłoszenia);
b) cena musi być określona w złotych polskich;
c) cenę oferty należy określić w wartości brutto (z podatkiem VAT), z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku;
d) w przypadku złożenia oferty w walucie innej niż PLN, cena oferty zostanie przeliczona na PLN wg
kursu NBP, tabela A, obowiązującego w dniu wyznaczonym jako termin składania ofert;
e) cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do należytej realizacji
zamówienia, w tym w szczególności: cenę zakupu przedmiotu zamówienia, koszty transportu do
siedziby Zamawiającego, gwarancję, ewentualne opłaty celne, koszty opakowania, wniesienia do
siedziby Zamawiającego, koszty ubezpieczenia do momentu odbioru przez Zamawiającego.
Oferty złożone
w formie elektronicznej winny być sporządzone w formie skanu oryginału i muszą koniecznie zawierać
podpis osoby składającej ofertę. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści
ogłoszenia drogą elektroniczną na e-mail: zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl.
6. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena 100%

7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną spełniającą wszystkie
wymagania specyfikacji zawartej w formularzach rzeczowo cenowych - załącznik nr 2.
8. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej,
do podpisania umowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia,
w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania
przyczyny.
10. Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania ofert i nie stanowi
oferty, a otrzymanie w wyniku niniejszego zaproszenia oferty Wykonawcy nie jest równoznaczne ze
złożeniem zamówienia przez Politechnikę Gdańską bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy a nadto nie
łączy się z koniecznością zawarcia przez Zamawiającego umowy.

Uwagi:
11. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz swobodnego
przepływu takich:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający
informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12,
80-233 Gdańsk;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest Pan mgr inż. Paweł Baniel,
(kontakt):iod@pg.edu.pl1
;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wraz z montażem
rolet oraz żaluzji pionowych tekstylnych, nr postępowania ZZ/65/019/D/23, prowadzonym w trybie art.
2 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 30 ust. 4 na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.);
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dokumentacja
postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze środków pochodzących z funduszy Unii
Europejskiej (EU) przechowywana będzie również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie
projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) będzie przysługiwało Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych2
;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
? osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3
;

? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
9) nie będzie przysługiwało Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach,
o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp:
? w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są
dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy
dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia);
? w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych
osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.