Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego

Data zamieszczenia: 2023-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI M.ST. WARSZAWY W DZIELNICY BEMOWO
ul. Oławska 3A
01-494 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 861-56-90
m.werelich@osirbemowo.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 861-56-90
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo zaprasza do składania ofert w przedmiotowym postępowaniu.
1. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PF11)
z planowanymi kosztami wykonania dokumentacji projektowej oraz planowanymi kosztami robót, dotyczących wykonania instalacji fotowoltaicznej w obiekcie Pływalni ,,Pingwin" przy Ul. Oławskiej 3a w Warszawie, o mocy 130 kWp.
2) W ramach PFU Wykonawca sporządzi również szczegółową inwentaryzację
architektoniczno-budowlaną obiektu. Inwentaryzacja posłuży do prawidłowego zaprojektowania i ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz do identyfikacji możliwości w zakresie ich wykonania. Inwentaryzacja powinna obejmować zarówno stan istniejący obiektu jak i identyfikację możliwości i przearanżowania dla potrzeb Zamawiającego. Inwentaryzację należy wykonać wraz ze szczegółową dokumentacją fotograficzną stanu istniejącego oraz innymi opracowaniami niezbędnymi do wykonania zamierzenia inwestycyjnego Zamawiającego.
3) Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i
przekazana Zamawiającemu w 3 egzemplarzach papierowych oraz w wersji elektronicznej na płycie CD zawierającej pliki w wersji nieedytowanej oraz edytowanej (WORD, PDF, DWG).
4) Wykonawca przewidzi w PFU wykonanie przez Generalnego Wykonawcę projektu i robót,
wszelkich niezbędnych badań, w tym badań architektonicznych, konstrukcyjnych, geologicznych i wszelkich innych niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego Zamawiającego oraz szczegółowo określi zakres i zasięg tych badań, o ile takie badania będą niezbędne do wykonania zadania inwestycyjnego.
5) Na podstawie zakresu robót Wykonawca oszacuje planowane koszty prac projektowych i
robót budowlanych. Część kosztowa powinna zawierać zestawienie planowanych kosztów, w szczególności:
a) kosztów dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i wykonawczego wraz z
uzyskaniem niezbędnych zezwoleń, pozwoleń oraz pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego na etapie realizacji;
b) kosztów badań architektonicznych, konstrukcyjnych, geologicznych i innych niezbędnych
do wykonania zamierzenia inwestycyjnego;
c) kosztów wykonania robót budowlanych.
6) Część kosztowa oraz wstępna wersja PFU zostanie dostarczona Zamawiającemu do
weryfikacji przed ostatecznym zatwierdzeniem.
7) Program Funkcjonalno-Użytkowy powinien być kompletny i obejmować całość zamierzenia
inwestycyjnego oraz powinien być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
8) Zgodnie z art. 34 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 oraz art. 103 ust 2 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych, w skrócie Pzp, opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy będzie podstawą do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiotem, którego przedmiotem będzie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zamierzenia inwestycyjnego, opisanego w ust. 1 i
2.
9) W przypadku konieczności uaktualnienia dokumentacji, Wykonawca w terminie 14 dni od
dnia otrzymania informacji o konieczności uaktualnienia, dostosuje ją do aktualnych wytycznych na polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w razie potrzeby trzy razy uaktualnić dokumentację nieodpłatnie. Każda następna aktualizacja będzie wykonana odpłatnie.

10) Wykonawca zobowiązany jest do udziału w naradach koordynacyjnych, jeśli zaistnieje konieczność ich zwoływania, w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
11) Przedmiot umowy należy zrealizować zgodnie z aktualnym stanem prawnym.
12) W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty projektowo-budowlane, Wykonawca będzie przygotowywał pisemne propozycje odpowiedzi na pytania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
IB) Opracowanie wykonane w ramach realizacji przedmiotu umowy objęte jest ochroną przewidzianą w ustawie z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 666 ze zm.). Przedmiot zamówienia - w ramach umówionego wynagrodzenia - obejmuje także przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich i pokrewnych w zakresie niniejszej dokumentacji, w tym praw autorskich zależnych.
14) Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania niezbędnych danych do przygotowania rzetelnej oferty, Na wniosek zainteresowanych wykonawców Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji iokainej.
15) Zamawiający dopuszcza, ale nie wymaga w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej obiektu.
16) Zamawiający wymaga doświadczenia w zaprojektowaniu i wykonaniu dokumentacji instalacji fotowoltaicznej powyżej 100 kWp w minimum 1 obiekcie sportowym.

CPV: 71242000-6, 71221000-3, 71320000-7

Składanie ofert:
3. Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres: m.werelich@osirbemowo.pl
do dnia 14 lutego 2023 r.t godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia - do 10 marca 2023 r.

Wymagania:
. Okres gwarancji: min. 24 miesiące
5. Warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej Faktury VAT
7. Sposób przygotowania i treść oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku
Polskim, zgodnie z formularzem określonym przez Zamawiającego.
8. Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty.

Kontakt:
6. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest p. Marcin Werelich, email:
m.werelich@osirbemowo.pl
sekretariat@osirbemowo.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.