Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1244z dziś
7406z ostatnich 7 dni
27788z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

SERWIS INSTALACJI ODDYMIANIA W BUDYNKU

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

SERWIS INSTALACJI ODDYMIANIA W BUDYNKU

Data zamieszczenia: 2023-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD REJONOWY W CHORZOWIE
ul. Dr Józefa Rostka 2
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
tel. 32 34 99 413 lub 416
gospodarczy@chorzow.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 34 99 413 lu
Termin składania ofert: 2023-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
NAZWA ZADANIA: SERWIS INSTALACJI ODDYMIANIA W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W
CHORZOWIE
SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU, WIELKOŚCI I ZAKRESU ZAMÓWIENIA (W TYM
ZASTOSOTWANIE ASPEKTÓW SPOŁECZNYCH):
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz bieżąca naprawa systemu oddymiania w budynku
Sądu Re-jonowego w Chorzowie, Ul. Rostka 2 w terminach: kwiecień 2023, październik 2023.
- W skład systemu wchodzą następujące urządzenia:
-Typ sterowania- elektryczne 24V
? Zakres podstawowych czynności jest następujący:
SERWIS I KONSERWACJA OKIEN ODDYMIAJĄCYCH
? optyczna kontrola urządzeń;
? otwarcie okien oddymiających (wszystkie scenariusze przewidziane dla systemu);
? optyczne sprawdzenie okien po otwarciu;? sprawdzenie stanu uszczelek;
? sprawdzenie i regulacja mocowania siłowników;
? kontrola mocowania zawiasów okien;
? zamknięcie okien;
? naklejenie naklejki z dokonanego przeglądu.
SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ STERUJĄCYCH
? optyczna kontrola urządzeń;
? uruchomienie urządzeń (wszystkie scenariusze przewidziane dla systemu);
? uruchomienie urządzeń z przycisku wentylacyjnego
? sprawdzenie pojemności akumulatorów
? kontrola i regulacja prądu ładowania akumulatorów
? sprawdzenie połączeń przewodów w centrali
? uruchomienie automatyki pogodowej
? regulacja czułości czujnika wiatr/deszcze
? naklejenie naklejki dokonanego przeglądu
SERWIS I KONSERWACJA ODDZIELEŃ PPOŻ.
SERWIS I KONSERWACJA BRAMY POŻAROWEJ
? Wykonawca zapewnia serwis całodobowy. Reakcja Wykonawcy na zgłoszenie awarii nastąpi w
okresie nie dłuższym niż 24 godz. (1 dzień roboczy) od momentu zgłoszenia: e-mailem bądź
faksem, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie nastąpi do godz. 13:00 bieżącego dnia.
? Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do naprawy instalacji wykonuje wycenę naprawy
instalacji, określając cenę usługi oraz koszt części zamiennych i przedstawia ją Zamawiającemu. Po
akceptacji Zamawiającego, Wykonawca może przystąpić do naprawy instalacji.
? Czas wykonania wyceny naprawy instalacji nie może być dłuższy niż dwa dni robocze od dnia
przyjazdu technika do tut. jednostki.
? Czas naprawy instalacji - siedem dni roboczych, licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego
faksem/ e-mailem do Wykonawcy akceptacji przedstawionej wyceny.
? Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania nieprzewidzianych czynności, Wykonawca sporządzając
ocenę stanu technicznego określi zakres prac wraz z kwotą jaką Zamawiający będzie winien uiścić
Wykonawcy. Wykonawca przystępuje do dodatkowej, nieprzewidzianej naprawy po uzyskaniu
pisemnej akceptacji Zamawiającego.
? Materiały podstawowe zakwalifikowane do wymiany w czasie wykonania czynności bieżących oraz
zgłoszone w trybie awarii i przypadków losowych, zapewni Wykonawca.? Wykonawca ma obowiązek potwierdzić każdorazowy przyjazd w tzw. książce przeglądów-
zamieszczonej na portierni głównej.
Zastosowanie aspektów społecznych:
Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia wykonywali
wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę (każda roboczogodz. musi być
wypracowana przez pracownika Wykonawcy w ramach stosunku pracy/umowy o pracę).
W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności
kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający
uprawniony jest w szczególności do:
? żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i
dokonywania ich oceny,
? żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,
? przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,
? zwrócenie się do Państwowej Inspekcji Pracy, o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy
kontroli.
Sankcje za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie
umowy o pracę Zamawiający przewidział we wzorze umowy.
Pozostałe warunki realizacji usługi również określono w projekcie umowy.
GWARANCJA: 6 miesięcy
PODWYKONAWCY: Zamawiający nie ogranicza możliwości powierzenia jakiejkolwiek części
zamówienia podwykonawcom według wyboru Wykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, w przypadku
braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy
podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie powierzy podwykonawcom wykonania
żadnej części zamówienia.

CPV: 50711000-2

Dokument nr: OG 35-35/2023

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
TERMIN: 16 lutego 2023 roku godz. 09.00
MIEJSCE: SĄD REJONOWY W CHORZOWIE 41-500 Chorzów, Ul. Dr Józefa Rostka 2,
I piętro, pok. 120

Miejsce i termin realizacji:
III.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.

Wymagania:
RODZAJ ZAMÓWIENIA: USŁUGI
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I WYKAZ
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY:Ofertę może złożyć Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U.2022.835).
WARUNKIEM UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA JEST ZŁOŻENIE
OFERTY NA KTÓRĄ SKŁADAJĄ SIĘ:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1);
b) oświadczenie, że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie świadczenia usług naprawy
i konserwacji systemu oddymiania oraz, że prowadzi działalność w zakresie świadczenia w/w
usług i że dysponuje osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do prowadzenia przeglądów i
konserwacji urządzeń zainstalowanych w budynkach Sądu (oświadczenie o powyższej treści jest
wymagane przez ubezpieczyciela Zamawiającego);
Mile widziane dostarczenie wraz z ofertą potwierdzonych za zgodność kopii w/w dokumentów.
c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej.
Dokumenty i informacje, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
d) parafowany wzór umowy - (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2);
e) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty
obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii
dokumentów składanych wraz z ofertą.
UWAGA!
Wykonawcy winni dołożyć wszelkich starań aby złożyć w wymaganym terminie ofertę wraz
z wszystkimi wymaganymi dokumentami o których mowa w pkt. IV niniejszego ogłoszenia.
V.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
a) Uzupełnienie formularza ofertowego - Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia
wszystkich wolnych pozycji w formularzu ofertowym wskazując netto i brutto dla całego
przedmiotu zamówienia oraz wskazując cenę netto za roboczogodzinę.
b) W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w
związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
c) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w PROJEKCIE UMOWY stanowiącym
załącznik do niniejszego zaproszenia.
d) Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie
pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.e) Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku
realizacji zamówienia.
f)
Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do
obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz
podatku akcyzowym.
g) Należność za wykonaną dostawę/usługę/robotę budowlaną będzie regulowana po
zrealizowaniu kompleksowo dostawy, przelewem na konto Wykonawcy (konto firmowe,
założone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą) zgłoszone do ,,Wykazu
podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych
i przywróconych do rejestru VAT" (tzw. ,,Biała lista"), pod rygorem odmowy zapłaty, w terminie
30 dni od daty wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisany
przez obie strony protokół odbioru, po skutecznym odbiorze przedmiotu umowy. Wykonawca
wystawi fakturę w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru. Za datę płatności
przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
VI.
KRYTERIA WYBORU OFERTY:
KRYTERIUM OCENY OFERT:
1. Roczny koszt brutto przeglądów- 60%
2. Cena netto rbh- 40%
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta Wykonawcy, który uzyska najwyższą łączną ocenę
obliczoną wg następującego wzoru:
KRYTERIUM I:
CB
Kryterium KPS= ------------------------- x60
CBB
Gdzie:
KPS- Łączny koszt brutto przeglądów i konserwacji systemu oddymiania
CB- najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
CBB- cena brutto oferty badanej
KRYTERIUM II:
CN
Kryterium CNRb= ------------------------- x40
CNN
Gdzie:
CNRb- Cena netto roboczogodziny w przypadku awarii
CN- najniższa cena netto wśród złożonych ofert
CNN- cena netto oferty badanejZa ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę
punktów za wszystkie kryteria oceny ofert.
VII.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we
wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
b) Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
c) Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku
polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie
miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą
ofertę.
d) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do
reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i
wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku
składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
e) Dopuszczalne jest składanie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o
udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale
lub notarialnie poświadczonej kopii. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dot. Wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu,
uważa się za spełnione, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą się ich spełnieniem. Jeżeli oferta
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający
może przez zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
f)
Wykonawca ma możliwość nadesłania- złożenia oferty: (na trzy sposoby)
o
na adres pocztowy Zamawiającego, wówczas winien zamieścić ofertę w zamkniętej
kopercie która będzie zaadresowana na adres Zamawiającego (tj. Sąd Rejonowy w
Chorzowie Oddział Gospodarczy ul. Rostka 2, 41-500 Chorzów) oraz będzie posiadać
oznaczenie: ,,SERWIS INSTALACJI ODDYMIANIA W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO
W CHORZOWIE W 2023 ROKU - OG 35-35/2023"
o
na adres e-mailowy Zamawiającego (w temacie wiadomości prosimy o wpisanie nazwy
postępowania oraz numeru postępowania):
Wykonawca ma możliwość przesłania oferty w formie elektronicznej niezaszyfrowanej,
bądź też w zaszyfrowanym pliku. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziamioferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np.
Adobe Acrobat) lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source
(np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign), lub komercyjnych, W wypadku przesłania oferty w
formie zaszyfrowanego pliku należy:
a. Przesłać plik zabezpieczony hasłem w w/w formacie w terminie składania ofert;
b. Hasło do odczytania pliku oferty proszę przesłać oddzielnym mailem najpóźniej do dnia
i godziny ich otwarcia, pod rygorem uznania, że oferta została złożona po terminie
składania ofert.
o
osobiście - w Oddziale Gospodarczym- I piętro, pok. 120.
IX.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu złożenia stosownych wyjaśnień
(doprecyzowania ofert) z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia
treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
2.
Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego, Zamawiający udziela
wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na
składanie ofert.
4. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli
najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku
mniejszej liczby otrzymanych ofert, Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich
Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze
złożonych ofert, a także do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
6. Zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania.
7. Zamawiający zawrze umowę w sprawie niniejszego zamówienia, bez zbędnej zwłoki.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych w
projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. Jeżeli wybranyWykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana
spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8.
Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać ze sobą
dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie
będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję
że:
1. Administratorem danych osobowych jest: Sąd Rejonowy w Chorzowie z siedzibą w (41-500)
Chorzów, ul. dr Józefa Rostka 2, tel. 32 34 99 445, NIP 6272204010, REGON 000322034
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować
pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: Inspektor Ochrony Danych Sądu
Rejonowego w Chorzowie, ul. dr Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów lub wysyłając e-mail na adres:
iod@chorzow.sr.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie
przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a
po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa;
6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania
danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/pana
dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmiana wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia)c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odmienieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lic c
RODO.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.