Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
657z dziś
6856z ostatnich 7 dni
27224z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana piasku w piaskownicach, na placach zabaw i boiskach sportowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana piasku w piaskownicach, na placach zabaw i boiskach sportowych

Data zamieszczenia: 2023-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
45-273 Opole
powiat: Opole
tel. 77 4624700, 77 4624702 fax 77 4624701, tel. 77 4624724
przetargi@sm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. 77 4624700, 77
Termin składania ofert: 2023-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
na wyłonienie wykonawcy wymiany piasku w piaskownicach, na placach zabaw i boiskach sportowych usytuowanych przy budynkach mieszkalnych na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu - 4 zadania częściowe
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana piasku w piaskownicach oraz dosypanie piasku na boiskach, usytuowanych przy budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu na terenie Osiedli Nr I, II, III i IV w okresie od 15 kwietnia 2023r. do 31 sierpnia 2024r
Przedmiot zamówienia podzielono na cztery zadania. Oferent składa ofertę na wybrane przez siebie zadanie/zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru więcej niż jednego Wykonawcy.
ZADANIE nr 1 - Osiedle Nr I - 62 m3
o piaskownice 3 szt. ilość piasku: 19 m3
o piaskowe nawierzchnie bezpieczne 4 szt. ilość piasku 33 m3
o boisko sportowe 1 szt. ilość piasku: 10 m3
ZADANIE nr 2 >> Osiedle Nr II - 93 m3
o piaskownice 8 szt. ilość piasku: 36 m3
o piaskowe nawierzchnie bezpieczne 4 szt. ilość piasku 57 m3
ZADANIE nr 3 - Osiedle Nr III - 77 m3
o piaskownice 9 szt. ilość piasku: 25 m3
o piaskowe nawierzchnie bezpieczne 9 szt. ilość piasku 21 m3
o boisko do piłki plażowej 1 szt. ilość piasku: 31 m3
ZADANIE nr 4 - Osiedle Nr IV - 40 m3
o piaskownice 5 szt. ilość piasku: 17 m3
o piaskowe nawierzchnie bezpieczne 2 szt. ilość piasku 23 m3
Wykazy piaskownic, boisk i piaskowych nawierzchni bezpiecznych przedstawiono w załączniku nr 1 do formularza ofertowego, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
2. Zakres prac:
- ręczne wybranie starego piasku z piaskownic (oczyszczenie piaskownic),
- oczyszczenie nawierzchni bezpiecznych placu zabaw i boisk sportowych z nieczystości (kamieni, liści, itp.)
- wywóz zbędnego ,,starego" piasku taczkami lub pojazdami o wadze do 1 tony,
- zakup i dowóz nowego piasku - dostarczony piasek musi być drobnoziarnisty ,,miękki", nie może zawierać, kamieni i innych i innych niebezpiecznych cząsteczek oraz musi posiadać aktualny atest higieniczny,
- ręczne uzupełnienie nowego piasku, dowóz piasku taczkami lub pojazdami o wadze do 1 tony (średnia odległość piaskownic od dróg wynosi 50 m)
- dokładne rozprowadzenie i wyrównanie nowego piasku,
- oczyszczenie terenu wokół piaskownic, placu zabaw i boisk po zakończeniu prac,
- przewiezienie piasku wybranego z piaskownic i placów podczas drugiej wymiany, w ilościach uzgodnionych z Administracjami Osiedli, we wskazane przez nie miejsca, z przeznaczeniem na zimowe utrzymanie ciągów pieszych,
- prace należy wykonać w sposób gwarantujący zachowanie nawierzchni terenu przyległego do piaskownic i placów zabaw w stanie bez uszkodzeń.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lutego 2023 r. o godz. 10:15 w siedzibie Spółdzielni, pokój nr 211.
2. Oferty zostaną rozpatrzone w terminie do 21.03.20230. O wynikach przetargu Oferenci zostaną
powiadomieni pisemnie.

Specyfikacja:
3. Specyfikacja warunków została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego tj. http://sm.opole. pl/44/63/przetargi-remontowo-budowlane. html oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni, pok. 114, w terminie do 21 lutego 2023 r,, do godz.10;00
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w formie elektronicznej na adres e-mail przetargi@sm.opole.pl.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 15.04.2023 r. do 31.08.2024 r., w tym :
pierwsza wymiana piasku w piaskownicach oraz dosypanie piasku na boiskach:
od 15.04 do 15.05 każdego roku, druga wymiana piasku w piaskownicach:
od 01.08 do 31.08 każdego roku .

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie udzielone zostanie w SWZ trybie przetargu nieograniczonego, którego zasady określa Regulamin udzielania zamówień na roboty budowlane, remontowe, dostawy i usługi przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Opolu. Regulamin dostępny na stronie http://sm.opole.pl/24/53/przepisv-spoldzielcze.html
2. W procedurze przetargowej nie mają zastosowania przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.
IV. USTALENIE CENY ZAMÓWIENIA
1. Cena zamówienia (wartość brutto) winna być ustalona, z uwzględnieniem Wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej specyfikacji. Zaproponowana cena powinna obowiązywać w całym okresie realizacji.
2. Oferowana cena jednostkowa brutto za wymianę 1 m3 piasku powinna być taka sama we wszystkich zadaniach wybranych przez Oferenta i powinna uwzględniać odzysk starego piasku przez Oferenta. Cena za odzyskany piasek powinna pomniejszać wartość usługi i być uwzględniona w oferowanej cenie.
3. Oferowana cena powinna obejmować jednokrotną wymianę piasku w piaskownicach ogrodzonych, dwukrotną wymianę piasku w piaskownicach nie ogrodzonych.
4. Cena zamówienia brutto winna być ustalona na podstawie Wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej specyfikacji, uwzględniając roboty, nawet nie wskazane przez Zamawiającego, których konieczność wykonania Wykonawca jako profesjonalista powinien był przewidzieć. Zaproponowana cena powinna obowiązywać w całym okresie realizacji.
5. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym cenę brutto.
6. Podana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto będzie stanowić wynagrodzenie ryczałtowe (art.632 kodeksu cywilnego).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót, a tym samym ceny zamówienia. Wartość oferty skorygowana zostanie do określonego zakresu.
8. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę wykonania zamówienia.
9. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od zaplanowanych środków na ten cel przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót wynikającego z obmiaru, a tym samym ceny zamówienia. Wartość oferty skorygowana zostanie do określonego zakresu.
13. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia dodatkowych zakresów, po potwierdzeniu powyższego zakresu przez Zamawiającego.
14. Cena w/w robót ustalona będzie na stawek jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym, przy czym w przypadku zmniejszenia zakresu robót ich koszt będzie skorygowany o roboty, z których się zrezygnuje.
15. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę wykonania robót podwykonawcy, pod warunkiem, że wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ Wykaz podwykonawców.
16. Zamawiający wyraża zgodę na waloryzację cen, o których mowa powyżej, która może nastąpić po pełnym roku (12 miesiącach) obowiązywania umowy tj. np. począwszy od 01.04.2024r. w wysokości uzgodnionej przez Strony lecz nie więcej niż o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Waloryzacja wymaga złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej propozycji nowych cen nie później niż do dnia 28 lutego danego roku. Brak złożenia Zamawiającemu oświadczenia o waloryzacji ceny w w/w terminie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa waloryzacji ceny wdanym roku kalendarzowym, a także prawa do waloryzacji ceny za ten okres w przyszłości. Zmiana ceny wymaga formy pisemnej aneksu do umowy.
V. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA
1. Oferent zobowiąże się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł w całym okresie wykonania umowy, polisa będzie stanowiła załącznik do umowy z Wykonawcą.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH SPEŁNIENIE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Oferentów, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.
2. Oferent ubiegający się o zamówienie powinien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Oferent wykaże, że:
a) przedłoży oświadczenie o stanie wyposażenia technicznego
3. W przypadku gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum (Oferenci wspólnie składający ofertę):
Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia udzielone przez pozostałych członków konsorcjum a określające skład konsorcjum, wskazanie lidera konsorcjum (podmiotu upoważnianego), zakresu pełnomocnictwa (do złożenia wspólnej oferty i zawarcia wspólnej umowy), oznaczenie czasu trwania konsorcjum oraz czasu na jaki pełnomocnictwo zostało udzielone (oba te okresy nie mogą być krótsze niż czas realizacji przedmiotu zamówienia i okres udzielonej gwarancji),
Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia każdego członka konsorcjum o przyjęciu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i udzieloną gwarancję.
4. W przypadku gdy Oferent zamierza powierzyć podwykonawcy część robót, zobowiązany jest przedstawić:
nazwę podwykonawcy,
zakres prac powierzanych podwykonawcy,
wartość prac powierzanych podwykonawcy,
5. Oferta może zostać odrzucona wówczas, gdy cechować ją będą znamiona nieuczciwej konkurencji, przejawiającej się w szczególności podaniem nieprawdziwych danych oraz przy zaoferowaniu ceny znacząco odbiegającej od średniej ceny złożonych ofert.
2. Wszystkie prace będą realizowane na zlecenie Zamawiającego, w formie pisemnej określając zakres, koszt oraz termin wykonania robót.
3. Za dzień zakończenia robót uważa się dzień, w którym Wykonawca zakończył wszystkie roboty objęte umową/zleceniem, uporządkował teren robót, usunął poza teren prac wszystkie wytworzone odpady i pozostałości oraz przedstawił wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty.
4. Zamawiający wymaga aby roboty były realizowane w sposób ciągły, bez zbędnych przerw i przestojów, za wyjątkiem takich, które wynikają z wymogów technologicznych i pogodowych.
5. Oferent wyraża zgodę na następujące warunki płatności: zapłata wynagrodzenia nastąpi po wykonaniu danego zakresu prac w danym miesiącu, określonego w zleceniu robót, na podstawie faktury z terminem płatności 21 dni.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia Oferty wadium
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA
Formularz ofertowy według wzoru - załącznik nr 1 do SWZ, z propozycją ceny brutto przedmiotu zamówienia opracowaną zgodnie z niniejszą SWZ.
Proponowany termin realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania terenu, przedstawiony zgodnie z punktem VII niniejszej SWZ (zawarte w formularzu ofertowym). Oświadczenia (zawarte w formularzu ofertowym): o przyjęciu warunków specyfikacji i projektu umowy, o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o niezaleganiu w płatnościach w Urzędzie Skarf owym i ZUS,
o ubezpieczeniu się od odpowiedzialności cywilnej jeżeli oferta zostanie wybrana lub posiadaniu ubezpieczenia i przedłożenia polisy OC przed podpisaniem umowy, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł,
o wizji lokalnej oraz uzyskaniu informacji koniecznych do przygotowania oferty, o nie podleganiu wykluczeniu z przyczyn wskazanych w punkcie VI. SWZ, o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianym w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w toku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. (jeśli dotyczy)
4. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Powyższe informacje powinny być potwierdzone aktualnym wydrukiem z systemu komputerowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
5. Oświadczenie o stanie wyposażenia technicznego
6. Wykaz podwykonawców, wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2.
X. PRZYGOTOWANIE OFERTY
1. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z napisem:
Nazwa wykonawcy
ZAMAWIAJĄCY:
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42 45-273 Opole
Oferta
PRZETARG - wymiana piasku w piaskownicach, na placach zabaw i boiskach sportowych usytuowanych przy budynkach mieszkalnych na terenie Spółdzielni ___________Termin składania ofert upływa w dniu 21.02.2023r do godziny 10:00
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Oferenta.
3. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca.
3. W przypadku przesłania ofert drogą pocztową, decyduje data doręczenia. Oferty złożone po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Oferentom.

Przesłane dokumenty powinny być podpisane i zeskanowane do pliku *.pdf oraz spakowane do pliku w formacie *.zip zaszyfrowanego hasłem. Hasło do rozpakowania plików oferty należy wysłać na wyżej wskazany adres e-mail, w dniu otwarcia ofert, najpóźniej do godziny 10:00.
Oferent, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, zobowiązany będzie dostarczyć ofertę w oryginale na adres Zamawiającego, pod rygorem utraty wadium.
5. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma na piśmie powiadomienie o chęci wprowadzenia zmian lub wycofania oferty. Ofertę można wycofać łub wprowadzić do niej zmiany przed ostatecznym terminem składania ofert.
6. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, zaparafowane i ułożone w kolejności wynikającej z punktu IX niniejszej SWZ. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami (oryginały bądź kserokopie) powinna być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa na posiedzeniu zamkniętym.
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: cena.
Cena oferty brutto C - waga 100 pkt.
Cena oferty brutto - będzie określona proporcjonalnie wg wzoru:
najniższa cena brutto z badanych ofert
C =.......................................x 100 pkt
cena brutto oferty badanej
3. Zamawiający dokona obliczeń ilości punktów wg powyższych wzorów z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
XIV. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAWARCIA UMOWY
1. Przyjęcie oferty przez Zamawiającego nie stanowi zawarcia umowy.
2. Projekt umowy, zawierający wszystkie uwarunkowania oferty, stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
3. Najpóźniej w terminie 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę.
4. Oferent zobowiąże się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.
5. Oferent będzie związany złożoną ofertą do dnia 31,03.2023r.
6. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
7. Zamawiający na etapie zawierania umowy dopuszcza możliwość korekty zakresu robót.
8. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu polisę OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub faksem lub drogą elektroniczną na adresy/numery wskazane w niniejszym punkcie, a udzielane odpowiedzi będą przekazywane Oferentom na adresy/numery wskazane w zapytaniu.
3. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień co do treści SWZ, załączników, dokumentacji nie później niż do 17.02.2023 r. pod warunkiem, że pisemny wniosek (zapytanie) o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynął do Zamawiającego nie później niż do 14.02.2023 r. do godz. 12;00 (decyduje data i godzina doręczenia). Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynie po terminie składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SWZ, bez ujawniania źródła zapytania.
4. Zapytania powinny być składane w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub mailem na adres przetargi@sm.opole.pl
XVI. UPRAWNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, prawo nie wybrania żadnej z ofert
oraz unieważnienia przetargu, bez podania przyczyny.

Kontakt:
1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami są w sprawach formalnych: Pani Anna Feruś, tel. 77 4624741,77 4624702 i Pani Aleksandra Dulik tel. 77 4624724, 77 4624702.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.