Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie usług eksperckich w zakresie oceny zadrzewienia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie usług eksperckich w zakresie oceny zadrzewienia

Data zamieszczenia: 2023-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wrocław
Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
powiat: Wrocław
wke@um.wroc.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług eksperckich w zakresie oceny zadrzewienia.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi przyjmowania/realizacji zgłoszeń od Zamawiającego dotyczących następujących zadań, zgodnie z załączonym arkuszem kalkulacyjnym (załącznik nr 4):
1) Ocena stanu zdrowotnego drzew i zagrożeń na terenach wybranych placówek miejskich, która obejmuje:
a) określanie podstawowych parametrów (lokalizacja, gatunek, wysokość, obwód pnia, wysokość drzewa i średnica korony),
b) wykonywanie ekspertyzy metodą VTA, wraz z wynikami badań, ich interpretacją oraz z dokumentacją fotograficzną,
c) przygotowywanie i wypełnianie karty oceny stanu zdrowotnego drzew.
2) Wskazywanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew mających na celu poprawę ich żywotności, statyki oraz bezpieczeństwa w ich otoczeniu, która obejmuje:
a) wyniki oceny zagrożenia wyłamania/złamania konarów lub pni na podstawie inspekcji korony z wejściem w koronę,
b) określenie techniki zabezpieczenia korony, wskazanie wszystkich niezbędnych parametrów potrzebnych do prawidłowego zaprojektowania wiązań (bez wykonania projektu), a zwłaszcza określenie rodzaju wiązań: statyczne/ dynamiczne, zakres zabezpieczeń tj. zabezpieczenie gałęzi, konarów lub całych pni przed wyłamaniem oraz wskazanie prac towarzyszących (korekta kształtu korony, redukcja korony itp.), a jeśli w takcie przeprowadzanej oceny okaże się, że zabezpieczenie korony wiązaniami jest niewystarczające, należy w zamian wskazać wszystkie niezbędne prace prowadzące do zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i ich mienia, które są optymalne do zachowania stanu zdrowia i żywotności drzewa.
3) Opracowanie opinii eksperckich dotyczących cennych pojedynczych egzemplarzy drzew kolidujących z planowanymi inwestycjami na terenach wybranych placówek miejskich, które obejmą:
a) ocenę stanu fitosanitarnego drzew przylegających do inwestycji,
b) ocenę możliwego wpływu inwestycji na drzewa,
c) propozycję rozwiązań mających na celu ochronę drzewa przed wpływem inwestycji.
4) Badanie pnia drzewa z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu.
a) bezinwazyjne badanie pnia drzewa za pomocą tomografu akustycznego oraz interpretacja wyników wraz zaleceniami dalszego postępowaniem z drzewem.
3. Usługi realizowane będą na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w następującej formie: za pośrednictwem faksu, telefonicznie, osobiście lub drogą elektroniczną.
4. Wykonawca będzie realizował prace w miarę potrzeb i środków Zamawiającego.
5. Wykonawca będzie miał 24 godz. na potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6. Dokumentacja powinna być sporządzona dla każdego drzewa oddzielnie w postaci metryki- konspektu i zebrania wszystkich ekspertyz (w przypadku oceny więcej niż jednego drzewa na danym terenie) w jedno opracowanie, które należy sporządzić w języku polskim i doręczyć do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na nośniku danych (pamięć USB lub płyta CD/DVD) z uwzględnieniem, że:
1) wersja papierowa - wydruk w formacie A4,
2) wersja elektroniczna (tożsama z wersją papierową) musi umożliwiać odczytanie plików w programach:
a) Adobe Reader - całość dokumentacji (rozszerzenie *.pdf),
b) MS WORD - część opisowa (rozszerzenie *.doc),
c) EXCEL - zestawienia tabelaryczne (rozszerzenie *.xls),
d) graficznych (rozszerzenie *dwg bądź inne, ustalone z Zamawiającym).
7. Czas realizacji zgłoszenia od momentu przyjęcia w zależności od złożoności zleconego zadania:
1) ocena stanu zdrowotnego drzew i zagrożeń na terenach wybranych placówek miejskich - 5 dni roboczych,
2) wskazywanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew mających na celu poprawę ich żywotności, statyki oraz bezpieczeństwa w ich otoczeniu - 10 dni roboczych,
3) opracowanie opinii eksperckich dotyczących planowanych inwestycji na terenach wybranych placówek miejskich - 15 dni roboczych,
4) badanie pnia drzewa z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu - 14 dni roboczych.

CPV: 90713000-8

Składanie ofert:
V. Miejsce oraz termin składania ofert
W przypadku Państwa zainteresowania niniejszym zamówieniem uprzejmie proszę o złożenie oferty:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wke@um.wroc.pl (skan podpisanej oferty) lub
2) osobiście, w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Wydziału Klimatu i Energii Urzędu Miejskiego Wrocławia, Ul. Bogusławskiego 8,10, 50-031 Wrocław, pok. 524 sekretariat (V piętro) lub
3) za pośrednictwem usług pocztowych/kurierskich na adres: Wydział Klimatu i Energii Urzędu Miejskiego Wrocławia, Ul. Bogusławskiego 8,10, 50-031 Wrocław,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.02.2023 r. do godz. 12:00.
W przypadku korzystania z usług pocztowych/kurierskich, Zamawiający uznaje za termin złożenia oferty - termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy wykonać do 30 listopada 2023 r.

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zapytanie ofertowe skierowane jest do podmiotów czynnie prowadzących działalność gospodarczą tj. osób fizycznych, bądź osób prawnych prowadzących działalność gospodarczą (weryfikowane poprzez wpis do właściwego rejestru przedsiębiorstw), bądź jednostek organizacyjnych posiadających zdolność prawną.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi polegające na sporządzeniu inwentaryzacji zieleni dla różnych obiektów (zieleń przydrożna, park/zieleniec, zadrzewienia, tereny zabytkowe), zawierających między innymi ocenę statyki i stanu zdrowotnego wraz z gospodarką drzewostanem, z których każda inwentaryzacja obejmowała co najmniej 20 sztuk drzew,
2) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobą - dendrologiem/architektem krajobrazu, która:
a) posiada doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji i waloryzacji dendrologicznej potwierdzone wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na sporządzeniu inwentaryzacji zieleni dla różnych obiektów (zieleń przydrożna, park/zieleniec, zadrzewienia, tereny zabytkowe), zawierających między innymi ocenę statyki i stanu zdrowotnego wraz z gospodarką drzewostanem, z których każda inwentaryzacja obejmowała co najmniej 20 sztuk drzew,
b) legitymuje się poniższym wykształceniem: wyższe wykształcenie o kierunku architektura krajobrazu lub kształtowanie terenów zieleni lub ogrodnictwo lub leśnictwo lub wyższe przyrodnicze (biologia lub ochrona środowiska lub kierunki pokrewne w obszarze nauk przyrodniczych),
c) posiada znajomość zagadnień z zakresu nauk przyrodniczych (między innymi) w zakresie: dendrologia, systematyka roślin, gatunki chronione),
d) posiada ukończony Kurs Certyfikowanego Inspektora Drzew wraz z certyfikatem lub równoważny,
3) zatrudnia lub zatrudni, co najmniej jedną osobę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, która odpowiedzialna będzie za koordynację przedmiotu umowy oraz za kontakt z Zamawiającym, w szczególności w zakresie obsługi administracyjnej umowy (odbiory, rozliczenia)*
lub
jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i będzie świadczyć wyżej wymienioną usługę obejmującą koordynację przedmiotu umowy oraz za kontakt z Zamawiającym, w szczególności w zakresie obsługi administracyjnej umowy (odbiory, rozliczenia) osobiście*.
*- niepotrzebne skreślić
IV. Opis sposobu przygotowania
Oferta winna zawierać:
1. wypełniony ,,Formularz ofertowy" (zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego) wraz z ,,Arkuszem kalkulacyjnym" (zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego). Podane ceny powinny pokrywać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Cenę należy podać w PLN, z dokładnością do 1 grosza tj. w wartościach zaokrąglonych do 2 miejsc po przecinku i będzie ona niezmienna przez okres trwania umowy.
2. informację o wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługach - celem potwierdzenia warunku udziału, o którym mowa w pkt III.2.1) (zgodnie z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego).
3. informację o osobie wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją o jej wykształceniu i doświadczeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, celem potwierdzenia warunku udziału, o którym mowa w pkt.III.2.2) (zgodnie z załącznikiem nr 6 do zapytania ofertowego).
4. oświadczenie o zatrudnieniu przez Wykonawcę jednej osoby na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy lub oświadczenie osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą o osobistym świadczeniu usługi, celem potwierdzenia warunku udziału, o którym mowa w pkt.III.2.3).
5. oświadczenie o spełnieniu wobec Wykonawcy obowiązków określonych w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1),
Zamawiający załącza SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ GMINĘ WROCŁAW, zwane dalej ,,szczegółowymi informacjami" (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
UWAGA:
Powyższe szczegółowe informacje dotyczą wyłącznie osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
6. oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
UWAGA:
Powyższe oświadczenie dotyczy Wykonawcy, który przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO.
Zamawiający załącza wzór Formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania) do wykorzystania.
VI. Kryteria oceny złożonych ofert
Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:

C - liczba punktów w kryterium Cena
C of min - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
C of b - cena ofertowa ocenianej oferty
W - waga kryterium = 100%, gdzie 1 % = 1 pkt

Przy czym:
Cena oferty zostanie obliczona na podstawie arkusza kalkulacyjnego z wykorzystaniem wzoru:

Gdzie:
1. Ocena stanu zdrowotnego drzew i zagrożeń na terenach wybranych placówek miejskich:
A1 - cena za jedno drzewo
B1 - cena za zakres od 2 do 10 drzew
C1 - cena za zakres powyżej 10 drzew
Waga zadania 50%

2. Wskazywanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew mających na celu poprawę ich żywotności, statyki oraz bezpieczeństwa w ich otoczeniu:
A2 - cena za jedno drzewo
B2 - cena za zakres od 2 do 10 drzew
C2- cena za zakres powyżej 10 drzew
Waga zadania 30%
3. Opracowanie opinii eksperckich dotyczących cennych pojedynczych egzemplarzy drzew kolidujących z planowanymi inwestycjami na terenach wybranych placówek miejskich:
A3 - cena za jedno drzewo
B3 - cena za zakres od 2 do 10 drzew
C3- cena za zakres powyżej 10 drzew
Waga zadania 5%

4. Badanie pnia drzewa z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu:
A4 - cena za jedno drzewo
B4 - cena za zakres od 2 do 10 drzew
C4- cena za zakres powyżej 10 drzew
Waga zadania 15%
VII. Sposób oceny ofert
1. Oferty spełniające warunki udziału, o których mowa w pkt III zostaną poddane dalszej ocenie. Oferty nie spełniające któregokolwiek z warunków i wymagań zostaną odrzucone.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przysłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę.
3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna taką, która otrzyma najwyższą łączną punktację spośród ocenianych.
4. W przypadku, gdy kwoty przedstawione w odpowiedziach na zapytanie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie ww. zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z Wykonawcą, który uzyskał najwięcej punktów lub odstąpienia od kontynuacji procedury zamówienia.
5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z powyższymi zasadami, ze względu na złożenie ofert o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych lub zaprosić ich do negocjacji.
VIII. Dodatkowe informacje:
1. Z uwagi na to, że szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł Zamawiający, w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje przepisów cytowanej ustawy.
2. Termin związania ofertą do dnia 15.03.2023 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
5. W celu zapewnienia porównywalności ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mail) z Wykonawcami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania. Dokumenty, co do których dany Wykonawca nie dokonał uzupełnień, wyjaśnień lub doprecyzowania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie będą rozpatrywane.
6. Do oferty powinien być załączony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
7. Oferta (oraz załączniki do niej) musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnych, udzielone przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Podpisy winny być złożone w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego lub podpis nieczytelny winien być opatrzony pieczątką imienną osoby podpisującej.
8. W przypadku pełnomocnictwa - powinno być ono załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie albo w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie.
9. Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do organizacji spotkań z wybranymi Wykonawcami celem lepszego zrozumienia złożonej oferty podczas ich oceny, doprecyzowania Zapytania ofertowego po wstępnej ocenie w razie potrzeby oraz następnie do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który uzyskał najwyższą liczbę punktów spośród wszystkich złożonych ofert. Negocjacje mogą odbywać się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w siedzibie Zamawiającego, poprzez osobiste stawienie się należycie umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. O terminie spotkania oraz/lub negocjacji bezpośrednich w siedzibie Zamawiającego Wykonawcy zostaną zawiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Ostateczny wybór Wykonawcy nastąpi po zakończeniu ewentualnych negocjacji.
11. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania oferty ani udziału w postępowaniu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
13. Wybór Wykonawcy zostanie ogłoszony na stronie internetowej Zamawiającego.

Kontakt:
3. Osobami wyznaczonymi do kontaktu są:
1) Wioletta Witkowska, e-mail: wioletta.witkowska@um.wroc.pl,
2) Iga Letachowicz, e-mail: iga.letachowicz@um.wroc.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.