małopolskie (Zakopane)
łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego oraz pozwolenia na budowę niezbędnych do wykonania przebudowy jazu stałego |
Data zamieszczenia: | 2023-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Narwiański Park Narodowy Kurowo 10 18-204 Kobylin Borzymy powiat: wysokomazowiecki tel. 663103109, telefon 518 932 444 przetargi@npn.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Kobylin Borzymy |
Wadium: | 1 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 663103109, tele |
Termin składania ofert: | 2023-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Narwiański Park Narodowy zaprasza do składania ofert: Na wykonanie usługi polegającej na: Uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego oraz pozwolenia na budowę niezbędnych do wykonania przebudowy jazu stałego (progu) zlokalizowanego na rzece Narew w km 302+140 na działce o numerze geodezyjnym 328, obręb Pańki, gm. Choroszcz, woj. podlaskie. (w tym opracowanie niezbędnej dokumentacji m.in. projektu budowlanego z kosztorysem inwestorskim i operatu wodnoprawnego oraz pozostałej niezbędnej dokumentacji, a także uzyskanie innych niezbędnych decyzji jeżeli będzie taka konieczność); o wartości mniejszej niż wartość określona w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. 2022 poz. 1710 ze zm.) 2. Opis przedmiotu zamówienia: Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego oraz pozwolenia na budowę niezbędnych do wykonania przebudowy jazu stałego (progu) zlokalizowanego na rzece Narew w km 302+140 na działce o numerze geodezyjnym 328, obręb Pańki, gm. Choroszcz, woj. podlaskie. (w tym opracowanie niezbędnej dokumentacji m.in. projektu budowlanego i operatu wodnoprawnego oraz pozostałej niezbędnej dokumentacji, a także uzyskanie innych niezbędnych decyzji np. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jeżeli będzie taka konieczność); Mapa z lokalizacją jazu stałego (progu) oraz wrysowaną drogą dojazdową na czas przebudowy progu stanowi załącznik nr 6 do zapytania W/w istniejący jaz stały (próg) został wybudowany w roku 2010. o następujących parametrach technicznych: a/ rzędna korony przelewu - 110,20 m n.p.m. b/ rzędna NPP - 110,70 m n.p.m. c/ szerokość przelewu - 30,30 m. d/ długość jazu stałego (progu) - 44,00 m. W okresie wiosennym 2022 roku w wyniku przechodzenia przez jaz wielkich wód nastąpiła deformacja ścianki szczelnej na lewej skarpie rzeki oraz wymycie skarpy. Obecnie ścianka szczelna jest zdeformowana i wymaga bezzwłocznej przebudowy. Z uwagi na obszerną erozję lewej skarpy tuż za progiem, w chwili obecnej nie ma możliwości umocnienia grodzicami w brzegu stałym, co nie gwarantuje jej nośności i wytrzymałości. Aby osiągnąć cel należy wydłużyć linię zabicia grodzic aż na teren sąsiedniej działki. Brak jest możliwości wykonania zadania wg pierwotnych założeń jako odbudowa (remont), a jedynie tylko jako przebudowa, co wiąże się z uzyskaniem m.in. pozwolenia na budowę i pozwolenia wodnoprawnego. Jednocześnie Zamawiający nadmienia, że w swoich zasobach archiwalnych posiada (do dyspozycji Wykonawcy) pełną, kompletną i aktualną dokumentację projektowotechniczną budowy w/w jazu stałego. Należy w opracowaniu, projekcie budowlanym przewidzieć, iż prace oraz dojazd, dostarczenie materiałów i sprzętu będą prowadzone od strony działek ewidencyjnych o numerach 399/1, 399/2, 157/17, 157/10, 157/16, 182, 157/6, 329, 39/18, 39/20 obręb ewidencyjny Rzędziany gm. Tykocin. Projekt budowlany i operat wodnoprawny muszą być przekazane Zamawiającemu najpóźniej do dnia 5 maja 2023 r. Przed złożeniem dokumentów do Starostwa i Wód Polskich , projekty dokumentów muszą być przedstawione do Narwiańskiego Parku Narodowego do akceptacji. Dopiero po akceptacji mogą zostać złożone do właściwych urzędów. Finalny efekt realizacji zamówienia to uzyskanie pozwolenia na budowę i pozwolenia wodnoprawnego. Dokument nr: NPN-OOK-42-271-1/2023 Składanie ofert: Wypełnioną ofertę (Załącznik nr 1) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami należy przesłać w terminie do 15.02.2023 r. do godz. 12:00 drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@npn.pl z tytułem: ,,Zapytanie ofertowe na uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego oraz pozwolenia na budowę niezbędnych do wykonania przebudowy jazu stałego (progu) zlokalizowanego na rzece Narew w km 302+140 na działce o numerze geodezyjnym 328, obręb Pańki, gm. Choroszcz, woj. podlaskie." Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia : Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do dnia 31-08-2023 r Wymagania: 3. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie wyłączone z zakresu stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy. 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia: Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca ,,spełnia˝ lub ,,nie spełnia" określone przez Zamawiającego warunki. 1/ W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a/ spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu - posiadają doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na opracowaniu niezbędnej dokumentacji m.in. projektu budowlanego i operatu wodnoprawnego w celu uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia wodnoprawnego na budowę lub przebudowę obiektów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymogi opisane powyżej należy dołączyć wykaz dokumentacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika - posiadającą uprawnienia projektowe do opracowania dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na budowę i pozwolenia wodnoprawnego oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami projektowymi w swojej specjalności w zakresie minimum jednego opracowania o wartości minimum 50 000 zł brutto. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym opisanym powyżej należy dołączyć wykaz tych osób zgodnie z załącznikiem nr 3 niniejszego zapytania. 2/ Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. 3/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Z postępowania wyklucza się: a/ wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; b/ wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c/ wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie ww. ustawy stanowi ust. 7 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania). 6. Termin związania ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni, jego bieg rozpoczyna się w dniu 15.02.2023 r. i kończy w dniu 16.03.2023 r. 7. Wymagania dotyczące wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) 1/ Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a/ pieniądzu; b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych 2/ Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 82 1130 1059 0017 3397 3920 0008 BGK o/Białystok 3/ Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą. 4/ Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 15.02.2023 r. do godz. 12:00 5/ Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6/ Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7/ Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8/ Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy temu Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9/ Wykonawca, którego oferta została wybrana straci wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a/ odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b/ zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Liczy się data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. 9. Kryterium/a oceny ofert: Opis kryteriów wyboru oferty z podaniem ich znaczenia i opisu sposobu oceny ofert. 1/ Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a/ Cena ofertowa brutto (C) - waga 80% obliczana według wzoru: P1 = Cn / Cb x 80% x 100 gdzie: Cn - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - cena ofertowa brutto badanej oferty b/ Termin wykonania (T) - waga 20 % ustalana według poniższego opisu - wykonawca, który wykona w terminie do 31-08-2023 r.- otrzyma 0 pkt - wykonawca, który wykona w terminie do 31-07-2023 r.- otrzyma 10 pkt - wykonawca, który wykona w terminie do 30-06-2023 r.- otrzyma 20 pkt W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w punkcie 2 formularza ofertowego terminu wykonania zamówienia , Zamawiający przyjmie, że zaoferował termin do 31-08-2023 r. i taki Wykonawca w kryterium oceny ofert za termin wykonania otrzyma 0 punktów. Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w kryteriach oceny zgodnie ze wzorem: P= P1 + P2 gdzie: P = łączna ilość punktów ocenionej oferty P1 = liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena P2 = liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium termin wykonania . W przypadku braku zawarcia umowy z wykonawcą, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę (np. odmowa podpisania umowy przez wykonawcę wyrażona na piśmie) umowę można podpisać z kolejnym oferentem, który otrzymał najwięcej punktów w kryteriach oceny ofert i złożył ważną ofertę niepodlegająca odrzuceniu, bez konieczności ogłaszania ponownego zapytania. 10. Określenie warunków umowy. Warunki umowy określa wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. 12. Postanowienia dodatkowe. Wyniki zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronie internetowej NPN www.npn.pl (BIP/Zamówienia publiczne/Wyniki). Wybrany w wyniku postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony o miejscu i terminie podpisania umowy telefonicznie lub mailowo. 1/ Narwiański Park Narodowy zastrzega sobie prawo do: a/ zmiany terminu składania ofert, b/ wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku, gdy oferty budzą wątpliwości Zamawiającego, c/ uzupełnienia ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić, d/ odrzucenia ofert niezgodnych z warunkami zapytania ofertowego, e/ wykluczenia z postępowania wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami związanymi z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, f/ wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu bądź braku wyjaśnienia ze strony Wykonawcy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2/ Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych. 3/ Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Narwiańskiego Parku Narodowego do zawarcia umowy. Uwagi: 13. Informacje dodatkowe 1/ Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanym dalej: ,,RODO", Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dyrektor Narwiańskiego Parku Narodowego, zwany dalej: ,,Administratorem", z którym Wykonawca może kontaktować? w następujący sposób: listownie na adres: Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy, telefonicznie: 663103109; poprzez e-mail: npn@npn.pl 2/ W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych Wykonawca może kontaktować? z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w następujący sposób: a/ listownie na adres: Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy b/ telefonicznie: 663103109 c/ adres e-mail: iod@npn.pl 3/ Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą? na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego znak: NPN - OOK- 42-271-1/2023 - na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień? publicznych - Dz. U z 2022 poz. 1710, tj. 4/ Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą? pracownicy Administratora, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o ustawę? o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (t. j. Dz. U. z 2018, poz. 1764 ze zm.) oraz na podstawie innych przepisów prawa. 5/ Dane osobowe Wykonawcy będą? przechowywane przez okres 4 lat -dokumentacja zamówienia publicznego. 6/ Podanie przez Wykonawcę? danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże jest niezbędne do: a/ udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, b/ wykonania przez Zamawiającego czynności związanych z badaniem i oceną oferty, c/ udostępnienia przez Zamawiającego informacji o wynikach postepowania. 7/ Administrator nie zamierza przekazywać? danych osobowych Wykonawcy do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych. 8/ Wykonawcy przysługuje prawo do: a/ dostępu do swoich danych osobowych, b/ sprostowania swoich danych osobowych, c/ usunięcia i ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, d/ wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. 9/ W oparciu o dane osobowe Wykonawcy, Administrator nie będzie podejmował wobec Wykonawcy zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania1. 10/ Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w związku z ubieganiem się? o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności o poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostepnieniu danych osobowych Administratorowi. 1Profilowanie oznacza dowolną formę? zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań?, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się? Kontakt: 11. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą. Do bezpośredniego kontaktu upoważniony jest Bazyli Piliczuk (poniedziałek - piątek 8.00 - 15.00) telefon 518 932 444. Pytania dotyczące zapytania ofertowego należy kierować na adres e-mail: bazyli.piliczuk@npn.pl najpóźniej do dnia 13.02.2023 r. do godz. 1500 |
© eurobudowa.pl 2004-2024