dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Ciechanów)
łódzkie (Łódź)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA CZERNICHÓW ul. Żywiecka 2 34-311 Tresna powiat: żywiecki gmina@czernichow.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tresna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja dróg gminnych Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego p.n.: ,,Modernizacja dróg gminnych", polegająca na: remoncie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie dróg gminnych wraz z modernizacją infrastruktury towarzyszącej, takiej jak: kanalizacja deszczowa dla odwodnienia drogi, niezbędne umocnienie terenu, oświetlenie drogowe, etc., realizowana częściowo w formule projektuj i buduj. Zamówienie podzielono na dwie części: Cz.1 Rozbudowa Ul. Akacjowej w Międzybrodziu Żywieckim Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: - dla części I zamówienia Rozbudowa Ul. Akacjowej w Międzybrodziu Żywieckim - Dokumentacja Projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar robót (pomocniczo), a także zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.Zamawiający informuje, że zakres zadania Rozbudowa Ul. Akacjowej w Międzybrodziu Żywieckim nie obejmuje wykonania kanału technologicznego. Pożądane jest, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, w którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w Załączniku nr 4 a i 4b do SWZ - Projekcie Umowy odpowiednio dla części I oraz II zamówienia. Dalszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego p.n.: ,,Modernizacja dróg gminnych", polegająca na: remoncie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie dróg gminnych wraz z modernizacją infrastruktury towarzyszącej, takiej jak: kanalizacja deszczowa dla odwodnienia drogi, niezbędne umocnienie terenu, oświetlenie drogowe, etc., realizowana częściowo w formule projektuj i buduj. Zamówienie podzielono na dwie części: cz.2 Modernizacja dróg gminnych część II (formuła projektuj i buduj) Dla części II zamówienia Modernizacja dróg gminnych część II - Program Funkcjonalno - Użytkowy. Pożądane jest, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, w którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. W przypadku zaistnienia konieczności wejścia w tereny przyległe poza zakresem opracowania, celem wykonania prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca pozyska zgody właścicieli na wykonanie prac i dopełni niezbędnych formalności. Wszystkie koszty udostępnienia terenu zarówno w zakresie, jak i poza zakresem opracowania wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obciążają Wykonawcę robót. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w Załączniku nr 4 a i 4b do SWZ - Projekcie Umowy odpowiednio dla części I oraz II zamówienia. Dalszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ CPV: 45000000-7, 71000000-8, 71300000-1,71320000-7,71322000-1,71248000-8,45100000-8,45110000-1,45111200-0,45200000-9 Dokument nr: 2023/BZP 00085411, ZP.271.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-01 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-853adf41-a6b6-11ed-9236-36fed59ea7dd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz - w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urząd Gminy Czernichów / czernichow/skrytka; 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy"; Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 22 w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział 22 w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-01 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na eZamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024