wielkopolskie (Kalisz)
łódzkie (Dmosin)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich |
Data zamieszczenia: | 2023-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 65-042 Zielona Góra powiat: Zielona Góra +48683280300 zdw@zdw.zgora.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48683280300 |
Termin składania ofert: | 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3,4,5,6,7 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE NR 1: a) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie), dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca) b) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik. c) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). d) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: - koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. - utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. e) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla zadania nr 1 określone zostały w Rozdziale III SWZ. Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE NR 2: a) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie), dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca) b) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik c) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). d) utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew poprzez: a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, usuwanie połamanych zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. e) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla zadania nr 2 określone zostały w Rozdziale III SWZ. Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIA NR 3 : a) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie), dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca) b) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik c) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). d) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: - koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy - utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. e) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla zadania nr 3 określone zostały w Rozdziale III SWZ. Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIA NR 4 : a) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) i chodników poprzez zamiatanie ręczne dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca) b) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik c) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). d) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: - koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. - utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. e) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla zadania nr 4 określone zostały w Rozdziale III SWZ. Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIA NR 5 : a) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) i chodników poprzez zamiatanie ręczne dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca) b) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik c) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). d) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy e) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla zadania nr 5 określone zostały w Rozdziale III SWZ. Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIA NR 6 : a) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) i chodników poprzez zamiatanie ręczne dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca) b) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik c) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). d) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. e) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla zadania nr 6 określone zostały w Rozdziale III SWZ. Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIA NR 7 : a) utrzymanie w ciągłej czystości poprzez mechaniczne zamiatanie : o nawierzchni w pasie o szerokości min. 1 m od krawężnika i ścieku o chodnika z polbruku o ścieżki rowerowej 1 raz w miesiącu (w czwartym tygodniu miesiąca) b) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego drogi woj. nr 289 km 0+000÷14+032 poprzez : o usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w tygodniu o usuwanie trawy przerastającej nawierzchnie, chodnik, ścieżkę rowerową. c) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca): wpusty ściekowe w krawężniku ,wpusty ściekowe w nawierzchni jezdni, wpusty ściekowe w naw. jezdni most,wpusty ściekowe w naw. jezdni parking d) utrzymanie zieleni w pasie drogowym o Wykaszanie traw i chwastów z pobocza oraz na skarpach i przeciwskarpach : Przez wykaszanie należy rozumieć 5-krotne mechaniczne koszenie kosiarką bijakową traw i chwastów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 289 km 0+000÷4+508 o Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych na odc. nawierzchni kostkowej poprzez wygrabienie liści, trawy oraz usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew - 5-krotnie w trakcie trwania umowy e) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla zadania nr 7 określone zostały w Rozdziale III SWZ. CPV: 90610000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00085734, WZA.3320.9.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a2558cf-a781-11ed-9236-36fed59ea7dd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych). 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności"), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści ,,Formularza do komunikacji"). 6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Rozdziale I SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 ,65-042 Zielona Góra . Pozostałe informacje znajdują się w SWZ w rozdziale V. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-17 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024