Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
796z dziś
6959z ostatnich 7 dni
27341z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie zieleni niskiej na terenie miasta

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie zieleni niskiej na terenie miasta

Data zamieszczenia: 2023-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasta Tychy Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach
ul. Budowlanych 43
43-100 Tychy
powiat: Tychy
Tel.: +48 324382200
zamowienia@tzuk.tychy.pl
https://tychy.logintrade.net/zapytania_email,117425,66c16c0170cad0782c68bd4cd7cfd594.html
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy
Wadium: w uwagach
Nr telefonu: Tel.: +48 324382200
Termin składania ofert: 2023-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Utrzymanie zieleni niskiej na terenie miasta Tychy w 2023 roku - Zadanie nr 1-3

Numer referencyjny: DO.261.1.2023
II.1.2)Główny kod CPV
77314100 Usługi w zakresie trawników
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swym zakresem utrzymanie zieleni niskiej na terenach gminnych w mieście Tychy w 2023 roku, z podziałem na trzy części zwanymi dalej zadaniami, pn.:

Zadanie nr 1 - Utrzymanie zieleni niskiej w parkach i skwerach,

Zadanie nr 2 - Utrzymanie zieleni niskiej na terenach pozaparkowych administrowanych przez TZUK,

Zadanie nr 3 - Utrzymanie zieleni niskiej w pasach drogowych dróg publicznych oraz dróg krajowych.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej liczby części: 2
Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 2
Instytucja zamawiająca zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Wykonawca składający ofertę na:

a) zadanie nr 1 może złożyć ofertę również na zadanie nr 2, ale nie może złożyć oferty na zadanie nr 3;

b) zadanie nr 2 może złożyć ofertę również na zadanie nr 1 lub zadanie nr 3;

c) zadanie nr 3 może złożyć ofertę również na zadanie nr 2, ale nie może złożyć oferty na zadanie nr 1.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 1 - Utrzymanie zieleni niskiej w parkach i skwerach

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77342000 Przycinanie żywopłotów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL22C Tyski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Tychy

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 obejmuje m.in.:

- zasypywanie dołów ziemią,

- koszenie trawników,

- koszenie zarośli,

- wygrabianie i wywóz liści,

- utrzymanie i pielęgnacja krzewów starszych (pojedynczych i w grupach),

- usunięcie krzewów,

- utrzymanie i pielęgnacja żywopłotów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:

o załączniku nr 2A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,

o załączniku nr 3A do SWZ - Kosztorys ofertowy zawierający wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego i opcjonalnego,

o załączniku nr 4A do SWZ - Wykaz terenów - parki i skwery,

o załączniku nr 5A do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj.:

1) zasypywanie dołów ziemią;

2) koszenie trawników;

3) koszenie zarośli;

4) wygrabianie i wywóz liści;

5) utrzymanie i pielęgnacja krzewów starszych (pojedynczych i w grupach);

6) usunięcie krzewów;

7) utrzymanie i pielęgnacja żywopłotów,

z tym że osoba wykonująca w ramach przedmiotu umowy czynności kierownicze nie musi być zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.

Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób, a także sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umowy.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas jednokrotnego koszenia trawników w parkach i skwerach / Waga: 15
Kryterium jakości - Nazwa: Czas jednokrotnego ostatniego koszenia trawników w parkach i skwerach / Waga: 15
Kryterium jakości - Nazwa: Wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 9
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

o Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie określonym w załącznikach do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy, kosztorysy ofertowe .

o Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację usług oraz oświadczenie woli zamawiającego o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez wykonawcę jako prawo opcji.

o Szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 18 projektowanych postanowień umowy.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Umowa zawarta jest na czas określony - 9 miesięcy. Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 3 kwietnia 2023 r. i nie później niż do dnia 29 grudnia 2023 r.

2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, o wartości nie większej niż 100% zamówienia podstawowego zgodnie z pkt 5 SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 2 - Utrzymanie zieleni niskiej na terenach pozaparkowych administrowanych przez TZUK

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77342000 Przycinanie żywopłotów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL22C Tyski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Tychy

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 2 obejmuje m.in.:

- koszenie trawników,

- koszenie zarośli,

- koszenie terenów zarośniętych, zaniedbanych, mocno zanieczyszczonych,

- wygrabianie i wywóz liści,

- utrzymanie i pielęgnacja krzewów starszych (pojedynczych i w grupach),

- usunięcie krzewów,

- utrzymanie i pielęgnacja żywopłotów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:

o załączniku nr 2B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,

o załączniku nr 3B do SWZ - Kosztorys ofertowy zawierający wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego i opcjonalnego,

o załączniku nr 4B do SWZ - Wykaz terenów - tereny miejskie,

o załączniku nr 5B do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj.:

1) koszenie trawników;

2) koszenie zarośli;

3) koszenie terenów zarośniętych, zaniedbanych, mocno zanieczyszczonych;

4) wygrabianie i wywóz liści;

5) utrzymanie i pielęgnacja krzewów starszych (pojedynczych i w grupach);

6) usunięcie krzewów;

7) utrzymanie i pielęgnacja żywopłotów,

z tym że osoba wykonująca w ramach przedmiotu umowy czynności kierownicze nie musi być zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.

Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób, a także sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umowy.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas jednokrotnego koszenia trawników dla terenów koszonych 3-krotnie / Waga: 15
Kryterium jakości - Nazwa: Wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy / Waga: 10
Cena - Waga: 75
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 9
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

o Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie określonym w załącznikach do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy, kosztorysy ofertowe .

o Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację usług oraz oświadczenie woli zamawiającego o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez wykonawcę jako prawo opcji.

o Szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 18 projektowanych postanowień umowy.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Umowa zawarta jest na czas określony - 9 miesięcy. Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 3 kwietnia 2023 r. i nie później niż do dnia 29 grudnia 2023 r.

2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, o wartości nie większej niż 100% zamówienia podstawowego zgodnie z pkt 5 SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 3 - Utrzymanie zieleni niskiej w pasach drogowych dróg publicznych oraz dróg krajowych

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL22C Tyski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Tychy

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 3 obejmuje m.in.:

- koszenie trawników i rowów w pasach drogowych dróg publicznych na terenie miasta w Rejonie I i w Rejonie II,

- koszenie trawników w pasach drogowych dróg krajowych wraz z węzłami, poboczami i rowami tych dróg wraz z grabieniem i wywozem skoszonej trawy,

- wiosenne i jesienne grabienie liści w pasach drogowych dróg publicznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:

o załączniku nr 2C do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,

o załączniku nr 3C do SWZ - Kosztorys ofertowy zawierający wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego i opcjonalnego,

o załączniku nr 4C do SWZ - Wykaz terenów,

o załączniku nr 5C do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj.:

1) koszenie trawników i rowów w pasach drogowych dróg publicznych na terenie miasta w Rejonie I i w Rejonie II;

2) koszenie trawników w pasach drogowych dróg krajowych wraz z węzłami, poboczami i rowami tych dróg wraz z grabieniem i wywozem skoszonej trawy;

3) wiosenne i jesienne grabienie liści w pasach drogowych dróg publicznych.

Osoba wykonująca w ramach przedmiotu zamówienia czynności kierownicze oraz osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego nie musi być zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.

Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób, a także sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umowy.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas jednokrotnego koszenia trawników w pasach drogowych dróg publicznych i dróg krajowych / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 10
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

o Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie określonym w załącznikach do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy, kosztorysy ofertowe .

o Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację usług oraz oświadczenie woli zamawiającego o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez wykonawcę jako prawo opcji.

o Szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 18 projektowanych postanowień umowy.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Umowa zawarta jest na okres nie dłuższy niż 10 miesięcy. Termin wykonania: od dnia zawarcia i nie później niż do dnia 29 grudnia 2023 r.

2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, o wartości nie większej niż 100% zamówienia podstawowego zgodnie z pkt 5 SWZ.

CPV: 77314100, 77310000, 77342000

Dokument nr: 081464-2023, DO.261.1.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 14/03/2023
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:

Wykonawca składa ofertę przy użyciu Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem: https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w instrukcjach użytkowników Platformy Przetargowej - dostępnymi pod adresem https://tychy.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://tychy.logintrade.net/zapytania_email,117425,66c16c0170cad0782c68bd4cd7cfd594.html

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 14/03/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Tychy

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 11/06/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
03/02/2023
5. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 10 000,00 PLN; Zadanie nr 2 - 5 000,00 PLN; Zadanie nr 3 - 15 000,00 PLN.

Kontakt:
Gmina Miasta Tychy Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach
Krajowy numer identyfikacyjny: PL
ul. Budowlanych 43
Tychy
Kod NUTS: PL22C Tyski
43-100
Polska
Osoba do kontaktów: Paula Małajny
E-mail: zamowienia@tzuk.tychy.pl
Tel.: +48 324382200

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.