lubuskie (Zielona Góra)
śląskie (Gliwice)
śląskie (Żory)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie zieleni niskiej na terenie miasta |
Data zamieszczenia: | 2023-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasta Tychy Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach ul. Budowlanych 43 43-100 Tychy powiat: Tychy Tel.: +48 324382200 zamowienia@tzuk.tychy.pl https://tychy.logintrade.net/zapytania_email,117425,66c16c0170cad0782c68bd4cd7cfd594.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tychy |
Wadium: | w uwagach |
Nr telefonu: | Tel.: +48 324382200 |
Termin składania ofert: | 2023-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Utrzymanie zieleni niskiej na terenie miasta Tychy w 2023 roku - Zadanie nr 1-3 Numer referencyjny: DO.261.1.2023 II.1.2)Główny kod CPV 77314100 Usługi w zakresie trawników II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swym zakresem utrzymanie zieleni niskiej na terenach gminnych w mieście Tychy w 2023 roku, z podziałem na trzy części zwanymi dalej zadaniami, pn.: Zadanie nr 1 - Utrzymanie zieleni niskiej w parkach i skwerach, Zadanie nr 2 - Utrzymanie zieleni niskiej na terenach pozaparkowych administrowanych przez TZUK, Zadanie nr 3 - Utrzymanie zieleni niskiej w pasach drogowych dróg publicznych oraz dróg krajowych. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej liczby części: 2 Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 2 Instytucja zamawiająca zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Wykonawca składający ofertę na: a) zadanie nr 1 może złożyć ofertę również na zadanie nr 2, ale nie może złożyć oferty na zadanie nr 3; b) zadanie nr 2 może złożyć ofertę również na zadanie nr 1 lub zadanie nr 3; c) zadanie nr 3 może złożyć ofertę również na zadanie nr 2, ale nie może złożyć oferty na zadanie nr 1. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie nr 1 - Utrzymanie zieleni niskiej w parkach i skwerach Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77342000 Przycinanie żywopłotów II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL22C Tyski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Tychy II.2.4)Opis zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 obejmuje m.in.: - zasypywanie dołów ziemią, - koszenie trawników, - koszenie zarośli, - wygrabianie i wywóz liści, - utrzymanie i pielęgnacja krzewów starszych (pojedynczych i w grupach), - usunięcie krzewów, - utrzymanie i pielęgnacja żywopłotów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w: o załączniku nr 2A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, o załączniku nr 3A do SWZ - Kosztorys ofertowy zawierający wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego i opcjonalnego, o załączniku nr 4A do SWZ - Wykaz terenów - parki i skwery, o załączniku nr 5A do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj.: 1) zasypywanie dołów ziemią; 2) koszenie trawników; 3) koszenie zarośli; 4) wygrabianie i wywóz liści; 5) utrzymanie i pielęgnacja krzewów starszych (pojedynczych i w grupach); 6) usunięcie krzewów; 7) utrzymanie i pielęgnacja żywopłotów, z tym że osoba wykonująca w ramach przedmiotu umowy czynności kierownicze nie musi być zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób, a także sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas jednokrotnego koszenia trawników w parkach i skwerach / Waga: 15 Kryterium jakości - Nazwa: Czas jednokrotnego ostatniego koszenia trawników w parkach i skwerach / Waga: 15 Kryterium jakości - Nazwa: Wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy / Waga: 10 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 9 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: o Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie określonym w załącznikach do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy, kosztorysy ofertowe . o Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację usług oraz oświadczenie woli zamawiającego o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez wykonawcę jako prawo opcji. o Szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 18 projektowanych postanowień umowy. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1. Umowa zawarta jest na czas określony - 9 miesięcy. Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 3 kwietnia 2023 r. i nie później niż do dnia 29 grudnia 2023 r. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, o wartości nie większej niż 100% zamówienia podstawowego zgodnie z pkt 5 SWZ. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie nr 2 - Utrzymanie zieleni niskiej na terenach pozaparkowych administrowanych przez TZUK Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77342000 Przycinanie żywopłotów II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL22C Tyski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Tychy II.2.4)Opis zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 2 obejmuje m.in.: - koszenie trawników, - koszenie zarośli, - koszenie terenów zarośniętych, zaniedbanych, mocno zanieczyszczonych, - wygrabianie i wywóz liści, - utrzymanie i pielęgnacja krzewów starszych (pojedynczych i w grupach), - usunięcie krzewów, - utrzymanie i pielęgnacja żywopłotów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w: o załączniku nr 2B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, o załączniku nr 3B do SWZ - Kosztorys ofertowy zawierający wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego i opcjonalnego, o załączniku nr 4B do SWZ - Wykaz terenów - tereny miejskie, o załączniku nr 5B do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj.: 1) koszenie trawników; 2) koszenie zarośli; 3) koszenie terenów zarośniętych, zaniedbanych, mocno zanieczyszczonych; 4) wygrabianie i wywóz liści; 5) utrzymanie i pielęgnacja krzewów starszych (pojedynczych i w grupach); 6) usunięcie krzewów; 7) utrzymanie i pielęgnacja żywopłotów, z tym że osoba wykonująca w ramach przedmiotu umowy czynności kierownicze nie musi być zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób, a także sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas jednokrotnego koszenia trawników dla terenów koszonych 3-krotnie / Waga: 15 Kryterium jakości - Nazwa: Wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy / Waga: 10 Cena - Waga: 75 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 9 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: o Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie określonym w załącznikach do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy, kosztorysy ofertowe . o Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację usług oraz oświadczenie woli zamawiającego o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez wykonawcę jako prawo opcji. o Szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 18 projektowanych postanowień umowy. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1. Umowa zawarta jest na czas określony - 9 miesięcy. Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 3 kwietnia 2023 r. i nie później niż do dnia 29 grudnia 2023 r. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, o wartości nie większej niż 100% zamówienia podstawowego zgodnie z pkt 5 SWZ. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie nr 3 - Utrzymanie zieleni niskiej w pasach drogowych dróg publicznych oraz dróg krajowych Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL22C Tyski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Tychy II.2.4)Opis zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 3 obejmuje m.in.: - koszenie trawników i rowów w pasach drogowych dróg publicznych na terenie miasta w Rejonie I i w Rejonie II, - koszenie trawników w pasach drogowych dróg krajowych wraz z węzłami, poboczami i rowami tych dróg wraz z grabieniem i wywozem skoszonej trawy, - wiosenne i jesienne grabienie liści w pasach drogowych dróg publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w: o załączniku nr 2C do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, o załączniku nr 3C do SWZ - Kosztorys ofertowy zawierający wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego i opcjonalnego, o załączniku nr 4C do SWZ - Wykaz terenów, o załączniku nr 5C do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj.: 1) koszenie trawników i rowów w pasach drogowych dróg publicznych na terenie miasta w Rejonie I i w Rejonie II; 2) koszenie trawników w pasach drogowych dróg krajowych wraz z węzłami, poboczami i rowami tych dróg wraz z grabieniem i wywozem skoszonej trawy; 3) wiosenne i jesienne grabienie liści w pasach drogowych dróg publicznych. Osoba wykonująca w ramach przedmiotu zamówienia czynności kierownicze oraz osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego nie musi być zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób, a także sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas jednokrotnego koszenia trawników w pasach drogowych dróg publicznych i dróg krajowych / Waga: 30 Kryterium jakości - Nazwa: Wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy / Waga: 10 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 10 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: o Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie określonym w załącznikach do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy, kosztorysy ofertowe . o Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację usług oraz oświadczenie woli zamawiającego o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez wykonawcę jako prawo opcji. o Szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 18 projektowanych postanowień umowy. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1. Umowa zawarta jest na okres nie dłuższy niż 10 miesięcy. Termin wykonania: od dnia zawarcia i nie później niż do dnia 29 grudnia 2023 r. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, o wartości nie większej niż 100% zamówienia podstawowego zgodnie z pkt 5 SWZ. CPV: 77314100, 77310000, 77342000 Dokument nr: 081464-2023, DO.261.1.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 14/03/2023 Czas lokalny: 12:30 Miejsce: Wykonawca składa ofertę przy użyciu Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem: https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w instrukcjach użytkowników Platformy Przetargowej - dostępnymi pod adresem https://tychy.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://tychy.logintrade.net/zapytania_email,117425,66c16c0170cad0782c68bd4cd7cfd594.html TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 14/03/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Tychy Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 11/06/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03/02/2023 5. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 10 000,00 PLN; Zadanie nr 2 - 5 000,00 PLN; Zadanie nr 3 - 15 000,00 PLN. Kontakt: Gmina Miasta Tychy Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach Krajowy numer identyfikacyjny: PL ul. Budowlanych 43 Tychy Kod NUTS: PL22C Tyski 43-100 Polska Osoba do kontaktów: Paula Małajny E-mail: zamowienia@tzuk.tychy.pl Tel.: +48 324382200 |
© eurobudowa.pl 2004-2024