dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Płock)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO |
Data zamieszczenia: | 2023-02-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul. Obornicka 126 50-984 Wrocław powiat: Wrocław Tel.: +48 261656840, Faks: +48 261656802 m.ilkow@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/rziwroclaw/public/postepowanie?postepowanie=41796414 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 261656840, |
Termin składania ofert: | 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO (II CZĘŚCI) Numer referencyjny: 2/VI/SSp/23/D II.1.2)Główny kod CPV 39100000 Meble II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO (II CZĘŚCI): Część I - zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego drewnianego, Część II - zakup i dostawa sprzętu koszarowego - metalowego. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 916 203.25 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO DREWNIANEGO Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39100000 Meble II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: SOI W OPOLU UL. ZBOŻOWA, 43 WOG ŚWIĘTOSZÓW, SOI W BOLESŁAWIEC, SOI GŁOGÓW, SOI OLEŚNICA, SOI BRZEG, 2 WOG WROCŁAW UL. OBORNICKA, 2 WOG WROCŁAW UL. TRZMIELOWICKA,SOI JASTRZĘBIE ŚLĄSKIE, II.2.4)Opis zamówienia: Biurko . dr. WP 1-2 + kontener szt. 61 Biurko. dr. 1600 WP 1-2/3 szt. 8 Fotel biurowy wyściełany WP 1-10 szt. 51 Krzesło dr. wyś WP 1-14 szt. 90 Biurko komp. dr. WP 1-17 + kontener szt. 97 Biurko komp. dr.1600 WP 1-17/3 + kontener szt. 9 Biurko komp. dr.1400 WP 1-18 + kontener szt. 20 Biurko podoficera na mp. WP 2-17 szt. 4 Szafka pod drukarkę dr. WP 1-19 szt. 27 Stół biurowy dr. WP 1-23 szt. 15 Stół konferenc. dr. dł. 2000 WP 1-25 szt. 12 Szafa biur. dr. wys.1905 WP 1-27 szt. 82 Komoda meblowa1200 WP1-30 szt. 1 Regał drewniany z pólkami WP1-31 szt. 15 Regał .drew. z barek WP1-31/4 szt. 15 Regał bibl. drew. wys. 1905 WP 1-32 szt. 5 Regał drew. słupek z szufladami 1905 WP 1-33 szt. 3 Szafka pod RTV dr. WP 1-36 szt. 26 Szafa ubr. dr. wys. 1905 WP 1-58 szt. 85 Szafa ubr. drew. wys. 2200 WP 1-58/2 szt. 30 Wieszak wieloko. ścienny drew. 4 uchwyt podwójne WP1-62 szt. 1 Łącznik do biurka drew. szer. 650 WP1-63 szt. 20 Łącznik do biurka drew. szer.700 WP1-63/2 szt. 8 Przystawka do biurka WP1-64 szt. 5 Szafka nocna WP 2-29 szt. 10 Szafka kuchenna WP 2-36 (w) szt. 9 Szafka kuchenna stojąca WP 2-37/ (s) szt. 15 Szafka kuchenna pod zlewozmywak WP 2-37/2 (z) szt. 1 Tapczan WP 2-42 szt. 75 Wieszak wielok. stojący drew. WP 8-54 szt. 20 Szafka pod telefon WP 8-50 szt. 8 Komoda gab. 3 drzw. WP 8-52 szt. 2 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 334 252.03 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOSZAROWEGO - METALOWEGO Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39100000 Meble II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: SOI W OPOLU UL. ZBOŻOWA,43 WOG ŚWIĘTOSZÓW,SOI W BOLESŁAWIEC,SOI GŁOGÓW,SOI OLEŚNICA,SOI BRZEG,2 WOG WROCŁAW UL. PRETFICZA,2 WOG WROCŁAW UL. OBORNICKA,2 WOG WROCŁAW UL. TRZMIELOWICKA, RZI WROCŁAW II.2.4)Opis zamówienia: Regał metalowy wys. 2000 WP2-7 szt. 100 Regał metalowy WP2-7/4 szt. 26 Stół świetl. kwadr. na mp. WP 2-19 szt. 167 Stół akademicki na mp WP 2-20 szt. 50 Wieszak wielo. stojący met. WP2-22 szt. 157 Szafka przyłóżko. żoł. met. WP 2-24 szt. 70 Łóżko kosza. uniwersalne WP2-27 szt. 100 Krzesło biur. twarde na mp. WP 2-28 szt. 110 Krzesło biur. na mp wyś. WP1-37 szt. 160 Krzesło biur. na mp wyś. z pulpitem WP1-37/2 szt. 50 Taboret koszarowy. WP 2-30 szt. 152 Szafa na odzież met. WP 2-34 szt. 190 Wieszak stojący met. szer. 1500 WP 2-35 szt. 20 Szafa odzieżowa met. WP 2-40 szt. 20 Fotel biurowy obr. ma mp. WP 1-5 szt. 95 Fotel biu. obr. ma mp. WP 1-5/2 z siatką szt. 71 Krzesło obroto. na mp z reg. podn. WP 1-16 szt. 250 Fotel gabinetowy do komp. WP8-46 szt. 5 : II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 581 951.22 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 39100000 Dokument nr: 087801-2023, 2/VI/SSp/23/D Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 22/03/2023 Czas lokalny: 11:00 Miejsce: Otwarcie ofert odbędzie się dnia 22.03.2023 r., o godz. 1100, w siedzibie Zamawiającego w pok. 218-221 (sala odpraw) przy użyciu Systemu Smart Pzp. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Oferty dla których powiadomienie o wycofaniu zostało przedłożone, zgodnie z punktem XI.2 nie zostaną otwarte i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/rziwroclaw Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/rziwroclaw/public/postepowanie?postepowanie=41796414 TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 22/03/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: SOI W OPOLU UL. ZBOŻOWA, 43 WOG ŚWIĘTOSZÓW, SOI W BOLESŁAWIEC, SOI GŁOGÓW, SOI OLEŚNICA, SOI BRZEG, 2 WOG WROCŁAW UL. OBORNICKA, 2 WOG WROCŁAW UL. TRZMIELOWICKA,SOI JASTRZĘBIE ŚLĄSKIE, Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: SOI W OPOLU UL. ZBOŻOWA,43 WOG ŚWIĘTOSZÓW,SOI W BOLESŁAWIEC,SOI GŁOGÓW,SOI OLEŚNICA,SOI BRZEG,2 WOG WROCŁAW UL. PRETFICZA,2 WOG WROCŁAW UL. OBORNICKA,2 WOG WROCŁAW UL. TRZMIELOWICKA, RZI WROCŁAW Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 19/06/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07/02/2023 Kontakt: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul. Obornicka 126 Wrocław Kod NUTS: PL Polska 50-984 Polska E-mail: m.ilkow@ron.mil.pl Tel.: +48 261656840 Faks: +48 261656802 |
© eurobudowa.pl 2004-2024