Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą towarzyszącą

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą towarzyszącą

Data zamieszczenia: 2023-02-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Firma Handlowo-Usługowa ,,ANDREW" s.c. Krzysztof Kowalczyk, Sławomir Kowalczyk
Raba Niżna 208
34-730 Mszana Dolna
powiat: limanowski
532348525
m.wojtowicz@andrew.net.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/146907
Województwo: małopolskie
Miasto: Mszana Dolna
Wadium: ---
Nr telefonu: 532348525
Termin składania ofert: 2023-03-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą towarzyszącą w Rabie Niżnej na działce 2317/1
Powstaje w kontekście projektu
POIR.03.02.01-12-0002/20 - Wdrożenie wyników prac B+R w celu wprowadzenia na rynek innowacyjnych bębnów kablowych

Część 1
Budowa hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalnym i infras

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Budowa hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą towarzyszącą w Rabie Niżnej na działce 2317/1
Szczegóły w pliku Zapytanie ofertowe Budowa Hali ANDREW
Z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa informujemy o ograniczeniu zakresu opisu przedmiotu zamówienia.
Informujemy, że wymagane udostępnienie uzupełnienia wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia do potencjalnego wykonawcy, zostanie przesłane oferentowi po podpisaniu i odesłaniu załącznika o zachowaniu poufności załącznik numer 5 w celu umożliwienia złożenia oferty
Okres gwarancji
Minimum 36 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45111290-7, 45113000-2, 45213251-7, 45311000-0, 45330000-9, 45332000-3, 45421000-4

Dokument nr: 2023-39472-146907

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-20

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
limanowski
Gmina
Mszana Dolna
Miejscowość
Raba Niżna

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Opisane w paragrafie III.3. Istotne dla stron postanowienia umowy
Między innymi 2) Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczącej zakresu robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
a) konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu umowy,
b) ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej,
c) zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone są roboty objęte umową, powodującej konieczność zmiany dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej.
Warunki zmiany umowy
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy okresu realizacji umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie terminu w następujących przypadkach:
a) działania siły wyższej (tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy - o czas występowania siły wyższej,
b) zawieszenia robót, wystąpienia przestojów i zwłoki, zawinionych przez Zamawiającego,
c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia - o czas występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych,
d) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
e) zwłoki w realizacji zadania na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia bez winy żadnej ze stron umowy,
f) ograniczenia zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji zamówienia,
g) wystąpienia konieczności wykonania robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej o których mowa w ppkt. 2),
h) zmiany spowodowanej przez zagrożenie wpływające na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości a inspektor nadzoru wydał wykonawcy polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia, jeśli konieczność polecenia wynikła z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
i) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących koniecznością wprowadzenia zmian do umowy. Sytuacje, o których mowa powyżej, muszą być udokumentowane stosownymi informacjami niezależnych organów lub/i protokołami podpisanymi przez Kierownika budowy i Inspektora nadzoru oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia zwłoki strony ustalą nowy termin realizacji.
2) Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczącej zakresu robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
a) konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu umowy,
b) ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej,
c) zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone są roboty objęte umową, powodującej konieczność zmiany dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej.
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie kierownika budowy, robót oraz osób wyznaczonych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli nowo wyznaczone osoby posiadać będą kwalifikacje odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym oraz zaistniałe zmiany będą wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy. Zmiana nie wymaga aneksu do umowy, może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę wniosku o taką zmianę oraz złożeniu dokumentów potwierdzających, że wskazane we wniosku osoby posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia, wymaganych od tych osób w przeprowadzonym postępowaniu o zamówienie publiczne i następnie wymaga umieszczenia jej w Dzienniku Budowy.
4) Pozostałe sytuacje, w których dopuszcza się zmiany umowy to:
a) zmiana podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgodny Zamawiającego,
b) zmiana urzędowej stawki VAT, w zakresie waloryzacji wynagrodzenie o wskaźnik wzrostu stawki podatku VAT,
c) konieczność wprowadzenia zmiany oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy, np. danych teleadresowych, sposobu reprezentacji poprzez podanie nowych danych,
d) konieczność zmniejszenia zakresu wynagrodzenia w przypadku odstąpienia Zamawiającego od części zamówienia,
e) konieczność zmiany zaoferowanych w projekcie urządzeń lub materiałów w przypadku braku ich dostępności na rynku, z zastrzeżeniem że nowe proponowane urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż zaoferowana pierwotnie, a wysokość wynagrodzenia wykonawcy nie może ulec zwiększeniu.
5) W uzasadnionych przypadkach, w trakcie prowadzenia robót, dopuszcza się wprowadzenie zmian do dokumentacji technicznej, za zgodą Zamawiającego, Inspektora nadzoru, na wniosek Wykonawcy. Wprowadzenie zmian proponowanych przez Wykonawcę dopuszcza się pod następującymi warunkami:
a) zmiana może dotyczyć jedynie technologii robót lub technologii wykonania elementu robót,
b) rozwiązanie proponowane przez Wykonawcę jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt,
c) projekt zamienny zostanie zaakceptowany przez nadzór inwestorski i zatwierdzony przez Zamawiającego,
d) zmiana ta nie wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w sytuacji gdy proponowane rozwiązanie wiązałoby się ze zwiększeniem kosztów wykonania robót zamiennych,
Pozostały opis w III.3. Istotne dla stron postanowienia umowy
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W imieniu Oferenta oświadczam, iż Wykonawca:
1.posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - jednocześnie oświadczam, iż wobec Wykonawcy nie toczy się postępowanie likwidacyjne, upadłościowe ani restrukturyzacyjne.
3.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego , dysponuję minimum 5-letnim doświadczeniem przy realizacji budowy budynku o funkcji produkcyjnej o pow. Użytkowej powyżej 2200 m2
4.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego;
5.dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego.:
-kierownika budowy
-kierownika robót w branży sanitarnej
-kierownika robót w branży elektroenergetyki
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W imieniu Oferenta oświadczam, iż Wykonawca:
1.posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - jednocześnie oświadczam, iż wobec Wykonawcy nie toczy się postępowanie likwidacyjne, upadłościowe ani restrukturyzacyjne.
3.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego , dysponuję minimum 5-letnim doświadczeniem przy realizacji budowy budynku o funkcji produkcyjnej o pow. Użytkowej powyżej 2200 m2
4.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego;
5.dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego.:
-kierownika budowy
-kierownika robót w branży sanitarnej
-kierownika robót w branży elektroenergetyki
Typ
Potencjał techniczny
Opis
W imieniu Oferenta oświadczam, iż Wykonawca:
1.posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - jednocześnie oświadczam, iż wobec Wykonawcy nie toczy się postępowanie likwidacyjne, upadłościowe ani restrukturyzacyjne.
3.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego , dysponuję minimum 5-letnim doświadczeniem przy realizacji budowy budynku o funkcji produkcyjnej o pow. Użytkowej powyżej 2200 m2
4.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego;
5.dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego.:
-kierownika budowy
-kierownika robót w branży sanitarnej
-kierownika robót w branży elektroenergetyki
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
W imieniu Oferenta oświadczam, iż Wykonawca:
1.posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - jednocześnie oświadczam, iż wobec Wykonawcy nie toczy się postępowanie likwidacyjne, upadłościowe ani restrukturyzacyjne.
3.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego , dysponuję minimum 5-letnim doświadczeniem przy realizacji budowy budynku o funkcji produkcyjnej o pow. Użytkowej powyżej 2200 m2
4.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego;
5.dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego.:
-kierownika budowy
-kierownika robót w branży sanitarnej
-kierownika robót w branży elektroenergetyki
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
W imieniu Oferenta oświadczam, iż Wykonawca:
1.posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - jednocześnie oświadczam, iż wobec Wykonawcy nie toczy się postępowanie likwidacyjne, upadłościowe ani restrukturyzacyjne.
3.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego , dysponuję minimum 5-letnim doświadczeniem przy realizacji budowy budynku o funkcji produkcyjnej o pow. Użytkowej powyżej 2200 m2
4.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego;
5.dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego.:
-kierownika budowy
-kierownika robót w branży sanitarnej
-kierownika robót w branży elektroenergetyki
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Załącznik Nr 2 Formularz oferty
Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi
Załącznik Nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 Zobowiązanie zachowania poufności tajemnicy przedsiębiorstwa

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-16
Data ostatniej zmiany
2023-02-16 14:43:23

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
KRYTERIUM OCENY nr 1 - cena oferowana netto - waga: 80%
Punktacja za cenę będzie obliczana na postawie wzoru w dokumencie Zapytanie Ofertowe Budowa Hali ANDREW
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
KRYTERIUM OCENY nr 2 - gwarancja - waga: 20%
Punkty w tym kryterium będą przyznawane za długość (ilość miesięcy) udzielonej gwarancji:
o od 60 miesięcy do 72 miesięcy - 20 pkt.
o od 37 do 59 miesięcy - 10 pkt.
o 36 miesięcy - 0 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Mateusz Wójtowicz
tel.: 532348525
e-mail: m.wojtowicz@andrew.net.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.