warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
warmińsko-mazurskie (Elbląg)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
lubelskie (Puławy)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont korytarza |
Data zamieszczenia: | 2023-02-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 59 im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego w Poznaniu Ul. Baranowska 1 61-353 Poznań powiat: Poznań telefonu: 61 879-31-96 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | telefonu: 61 879-31- |
Termin składania ofert: | 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2023 REMONT KORYTARZA NA PARTERZE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 59 IM. GEN. JANA HENRYKA DĄBROWSKIEGO W POZNANIU 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont korytarza na parterze Szkoły Podstawowej nr 59 Ul. Baranowska 1, 61-353 Poznań Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 3. Zakres prac remontowych W zakres zamówienia wchodzi: ? Wymiana opraw oświetleniowych na LED w ilości 8 sztuk ? Roboty malarskie ścian i sufitów w technologiach emulsyjnych wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie na łącznej powierzchni około 430,50 m2 ? Demontaż oraz montaż drzwi do magazynu w-f oraz sali nr 2 ? Wkucie w ściany okablowania znajdującego się w listwach nad sufitem oraz dołożenie gniazdek elektrycznych w ustalonych z dyrektorem placówki miejscach ? Odmalowanie kaloryferów w ilości 5 sztuk ? Zakup i montaż zabudowy kaloryferów w ilości 5 sztuk ? Wymiana kafelek na korytarzu, schodach prowadzących z parteru na piętro i z parteru do szatni oraz łączniku do sali gimnastycznej o łącznej powierzchni około 167,51 m2 - podłoga oraz 26 m2 - schody z zastosowaniem płytek o wymiarach 60x60 na podłodze oraz 30x60 na schodach ? Skucie ze ściany kamienia ozdobnego i położenie płytek na wysoki połysk o wymiarach 60x60 na powierzchni 8,5 m2 ? Zakup ozdobnego napisu ,,Szkoła Podstawowa nr 59 im. gen. J.H. Dąbrowskiego w Poznaniu" wraz z montażem na ścianie wyłożonej płytkami - model i kolorystyka napisu do uzgodnienia z dyrekcją placówki ? Zakup potrzebnych materiałów i urządzeń do wykonania remontu w uzgodnieniu z dyrekcją placówki. Wykonawcy powinni zapoznać się z lokalizacją robót na miejscu tj. w budynku Szkoły Podstawowej nr 59 w Poznaniu w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający wymaga okresu gwarancji na okres 36 miesięcy na całość robót remontowo - budowlanych CPV: 45410000-4, 45421131-1, 45431000-7, 45442180-2 Dokument nr: 2/2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 19 czerwca 2023 r. o godz. 11:00 w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 59 w Poznaniu Składanie ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 19 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 Wymagania: 4. Wymogi dotyczące materiałów i sprzętu 4.1. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania powyższych robót. Wszystkie materiały zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w rozumieniu przepisów prawa budowlanego oraz posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. 4.2. Przy wykonywaniu prac należy stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, powinny one odpowiadać wymaganiom niniejszego Zapytania Ofertowego. 4.3. Wykonawca we własnym zakresie na własny koszt zabezpiecza dostawę niezbędnych materiałów i środków transportowych potrzebnych do prawidłowej realizacji zamówienia. 5. Termin wykonania zamówienia: 26.06.2023 r. - 15.08.2023 r. 6.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1. spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.2. zapoznali się z Zapytaniem Ofertowym i przyjmują jego wymogi. 6.3. złożyli ofertę cenową z ceną brutto. 6.4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) 7.Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: ? Formularz ofertowy wraz z niezbędnymi oświadczeniami stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego ? Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kontrahentów stanowiącą załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub których oferty nie zawierają żądanych dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków albo z przedłożonych oświadczeń i dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. 8.Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów: Zapytania, oświadczenia i dokumenty prosimy kierować w formie elektronicznej na adres e-mail: kierownikgospodarczysp59@gmail.com w zaszyfrowanym pliku lub w sekretariacie szkoły w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Remont korytarza na parterze Szkoły Podstawowej nr 59" opatrzonej pieczęcią firmy składającej ofertę lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres szkoły: ul. Baranowska 1; 61-353 Poznań. 9. Opis sposobu przygotowania oferty: 9.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9.2. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, na załączonym Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik numer 1 do Zapytania Ofertowego, podpisanym przez osoby umocowane i złożona do wyznaczonego terminu. 10. Warunki płatności: Faktura płatna przelewem w terminie 21 dni po wykonaniu i podpisaniu przez strony protokołu odbioru prac remontowych. 11. Wymagania dotyczące wadium: nie obowiązuje. 12. Opis sposobu obliczenia ceny: Cenę brutto należy obliczyć na podstawie przedmiaru robót budowlanych z uwzględnieniem wszystkich kosztów. Przed obliczeniem ceny należy zapoznać się z charakterystyką i zakresem prac oraz dokonać wizji lokalnej w budynku. Należy uwzględnić także wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14.1. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty o: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone c) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania.. Informacja może zostać udzielona za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. 14.2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego odbędzie się w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 14.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania 15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy 16.1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej oferty oraz danych w niej zawartych. 16.2. Sposób zapłaty - przelewem, w ciągu 21 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń i po otrzymaniu faktury przez Zamawiającego. 16.3. Zmiana umowy może nastąpić w zakresie zmiany wynagrodzenia umownego w sytuacji, gdy: a) zostaną wprowadzone niezbędne zmiany, które skutkować będą rezygnacją z części zakresu robót, b) zostaną wprowadzone niezbędne zmiany, bez wprowadzenia których nie będzie możliwe wykonanie umowy a zamawiający zrezygnuje z części zakresu robót i w miejsce tej części wykonawca wykona zamiennie ustalone rzeczowo roboty budowlane, 16.4. Zmiany terminu realizacji zamówienia mogą nastąpić w sytuacji, gdy: a) realizacja robót zostanie przerwana na czas określony, za zgodą Zamawiającego, b)proponowana przez Wykonawcę zmiana terminu będzie miała wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, poprawę sprawności robót lub w inny sposób dostarczy Zamawiającemu pożytku. 17. Informacje dodatkowe: 17.1. Zamawiający informuje, że do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy ,,Prawo Zamówień Publicznych" 17.2. Umowa zostanie zawarta w siedzibie Zamawiającego w terminie przez niego wyznaczonym. 17.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Uwagi: 13. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie posługiwał się następującymi kryteriami: kryteria cenowe o sumie wag równej 100% (jedynym kryterium będzie cena brutto). Maksymalną ilość punktów (100pkt.) otrzyma oferta z najniższą ceną brutto. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wymogi Zapytania Ofertowego i złoży ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów według poniższego wzoru: Cena najniższej oferty C = (C min : C oferty) x 100 gdzie: C - punkty za oferowaną cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia C min - oznacza najniższą oferowaną cenę C oferty - oznacza cenę badanej oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2024