Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1241z dziś
7320z ostatnich 7 dni
25626z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup z montażem oznaczeń dla osób z niepełnosprawnościami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup z montażem oznaczeń dla osób z niepełnosprawnościami

Data zamieszczenia: 2023-02-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie
Marcina Kasprzaka 49
01-234 Warszawa
powiat: Warszawa
joanna.nadyak@wsr.edu.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/147816
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wraz z montażem oznaczeń dla osób z niepełnosprawnosciami, usługa malowania korytarzy wraz z zabezpieczeniem powierzchni, zakup wraz z instalacją systemu nawigacyjno - informacyjnego, oraz zakup, dostawa i montaż urządzeń sanitarnych dostosowanych do potrzeb osób z niepełno sprawnościami oraz zakup z montażem podnośnika pionowego dostosowanego do osób z niepełnosprawnościami
Powstaje w kontekście projektu
POWR.03.05.00-00-A090/19 - ,,Przyjazna Uczelnia"

Część 1
Zakup z montażem oznaczeń dla osób z niepełnosprawnościami

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z montażem oznaczeń dla osób z niepełnosprawnościami - część 1
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 2
Usługa dwukrotnego malowania ścian korytarzy i sufitów

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest usługa dwukrotnego malowania ścian korytarzy (1 699,3 m2 w tym 1325,3 m2 farbą lateksową i 374 m2 farbą olejną) oraz sufitów (427,4 m2 farbą lateksową) farbami o klasie ścieralności nie mniejszej niż 2 wg normy PN 13300 lub równoważnej wraz z zabezpieczeniem powierzchni i zakupem farb, w budynku Zamawiającego przy Ul. Marcina Kasprzaka 49 w Warszawie (dalej ,,Prace malarskie") - część 2
1. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie Malowania ścian (część 2) obejmuje:
1) Zakup farb
2) przygotowanie ścian do malowania,
3) oklejenie folią i taśmą drzwi, okien, sufitów podwieszonych, podłóg, itd.,
4) naprawa ścian i sufitów poprzez wyjęcie niepotrzebnych kołków, zaszpachlowanie otworów i doprowadzenie do jednolitej powierzchni,
5) skucie odparzonego tynku,
6) skuteczne pokrycie farbą lateksową i olejną
7) sprzątanie powierzchni po pracach malarskich,
8) wywóz i utylizacja nieczystości.
2. Zastosowane farby muszą posiadać pozytywną ocenę higieniczną Państwowego Zakładu Higieny (PZH) oraz deklarację zgodności z Polską Normą PN-C-81914:1998 lub równoważną, ponadto nie mogą być przeterminowane.
3. Farby muszą również posiadać przeznaczenie do malowania powierzchni wewnętrznych do stosowania na tynki cementowe, cementowo-wapienne, podłoża gipsowe itd.
4. Powłoki z farby muszą być niezmywalne przy stosowaniu środków myjących
i dezynfekujących. Barwa powłok musi być jednolita, bez smug, zacieków, uszkodzeń, zmarszczeń, pęcherzy, plam i zmiany odcienia. Powłoki muszą mieć jednolity połysk i być odporne na promienie UV.
5. Kolory farb użytych podczas malowania zostaną ustalone z Zamawiającym po zawarciu umowy.
6. Wykonawca ma możliwość wykonania wizji lokalnej w celu samodzielnego oszacowania metrażu Prac malarskich i zapoznania się z miejscem ich realizacji, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, kontakt: Aleksandra Krzosek aleksandra.krzosek @wsr.edu.pl tel. 795 347 749
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 3
Zakup wraz z instalacją systemu nawigacyjno - informacyjn

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z instalacją systemu nawigacyjno - informacyjnego cześć 3
Dotyczy urządzeń, ich dostawy, montażu i konfiguracji, systemu udźwiękowienia i opisu przestrzeni, systemu nawigacyjno-informacyjnego wspierającego osoby z niepełnosprawnością wzroku w orientacji przestrzennej.
System emituje dźwięki umożliwiające lokalizację i identyfikację obiektów słuchem oraz udostępnia opisy tekstowe tych obiektów.
Wykonawca dostarczy system realizujący powyższy cel, w którego skład wchodzą urządzenia przeznaczone do zainstalowania we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, aplikacje na urządzenia mobilne oraz narzędzia do zarządzania systemem. Wszystkie te elementy dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje Wykonawca. Szczegółowa lista wytypowanych punktów zostanie przedstawiona wykonawcy przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 4
Zakup, dostawa i montaż urządzeń sanitarnych

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia są zakup, dostawa i montaż urządzeń sanitarnych w budynku Zamawiającego przy Ul. Marcina Kasprzaka 49 w Warszawie (dalej ,,DOSTAWA urządzeń sanitarnych") - część 4
ealizacja przedmiotu zamówienia w zakresie Dostawy urządzeń sanitarnych (część 4) obejmuje:
a. wymianę starych elementów armatury łazienkowej na nowe (Zamawiający nie ma wymagań co do producenta armatury) wraz z elementami niezbędnymi dla osób z niepełnosprawnością;
b. dostawę i montaż następujących (nowych) urządzeń sanitarnych:
a) umywalki na potrzeby osób z niepełnosprawnościami - 1 szt.,
b) sedesu wraz ze spłuczką na potrzeby osób z niepełnosprawnościami - 1 szt.,
c) baterii umywalkowej na potrzeby osób z niepełnosprawnościami - 1 szt.,
d) poręczy (uchwytów) montowanych do podłogi na potrzeby osób z niepełnosprawnościami - 2 szt.,
c. utylizację starych elementów armatury łazienkowej.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 5
Zakup z montażem podnośnika pionowego

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup z montażem podnośnika pionowego dostosowanego do osób z niepełno sprawnościami (dalej ,,Podnośnik pionowy")- część 5
Przedmiotem zamówienia jest:
o dostawa i instalacja kompletnego i zdatnego do użytku Podnośnika pionowego umożliwiającego dostęp do budynku osobom na wózkach inwalidzkich bądź posiadających dysfunkcję ruchu,
o podłączenie do sieci elektrycznej doprowadzonej przez Zamawiającego,
o uruchomienie Podnośnika pionowego,
o przygotowanie pełnej dokumentacji techniczno-ruchowej,
o dostarczenie protokołu budowlanego i pomiarów elektrycznych na potrzeby dokumentacji w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT),
o przygotowanie przez Wykonawcę kompletu dokumentów wymaganych do zgłoszenia Podnośnika pionowego do Urzędu Dozoru Technicznego (UDT), zgłoszenie Podnośnika pionowego do UDT oraz obecność uprawnionego pracownika Wykonawcy przy odbiorze Podnośnika pionowego przez UDT,
o przeprowadzenie niezbędnych prac budowlanych,
o przeprowadzenie szkolenia z obsługi dla przedstawicieli Zamawiającego
Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 33196200-2, 45442100-8, 45442300-0, 33196200-2, 33196200-2, 44411000-4, 33196200-2, 42416100-6, 42417000-2, 45313100-5

Dokument nr: 2023-2935-147816, 1/MAL/PU/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-28

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Wola
Miejscowość
Warszawa

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Wola
Miejscowość
Warszawa

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Wola
Miejscowość
Warszawa

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Wola
Miejscowość
Warszawa

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Wola
Miejscowość
Warszawa

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Możliwość wprowadzenia zmian jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawca powinien realizować przedmiot umowy w taki sposób, by nie było konieczności zmiany postanowień umowy. Wzór umowy nie podlega negocjacjom.
2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w terminie wykonania przedmiotu umowy w następujących okolicznościach:
1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, takimi jak:
a) klęski żywiołowe;
b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac montażowych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
2. zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego;
4. zmiany będące następstwem działania organów administracji.
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 3 powyżej Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty Wykonawcy dodatkowego wynagrodzenia z tytułu wstrzymania możliwości wykonywania umowy, w wysokości pozwalającej na pokrycie dodatkowych uzasadnionych i udokumentowanych kosztów z tego tytułu.
5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w realizacji przedmiotu umowy (zmiany sposobu spełnienia świadczenia), za jego uprzednią zgodą w przypadku, gdy wystąpi:
1. niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
2. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
3. konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda z ww. zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia;
4. zaproponowanie rozwiązań równoważnych.
6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie sposobu organizacji spełnienia świadczenia:
1. zmiana procedury odbioru przedmiotu umowy, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;
2. zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy.
7. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian terminów płatności wynikających z:
1) wszelkich zmian wprowadzanych do umowy,
2) samoistnych zmian w umowie, tj. wymaganych z powodu zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
o ile zmiany te nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy,
3) opóźnień związanych z otrzymaniem środków na ten cel z właściwej instytucji finansującej projekt. W takim przypadku zapłata nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków finansowych z tej instytucji.
8. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w przypadku:
1. wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji prac,
2. rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
9. Zmiany mogą wynikać również bezpośrednio z postanowień wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
10. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych powyżej nie stanowi zobowiązania stron do wprowadzenia zmiany.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Doświadczenie:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej 1 usługę dostawy z montażem oznaczeń dla osób z niepełnosprawnościami o wartości usługi min. 5000 zł brutto, co potwierdzi przedstawiając wykaz prac (w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2), wraz z podaniem nazwy i adresu odbiorcy (podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana), miejsca, zakresu i terminu zakończenia prac oraz załączając dowody określające czy usługa została wykonana należycie (przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa i prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca w ramach spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu powinien wykazać, iż:
a) warunek 1
Wykonawca nie posiada zaległości względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
W tym zakresie Wykonawca przedstawi potwierdzenie braku zaległości wydane nie później niż na 3 miesiące przed datą złożonej oferty.
b) warunek 2
Wykonawca nie posiada zaległości względem Urzędu Skarbowego.
W tym zakresie Wykonawca przedstawi potwierdzenie braku zaległości wydane nie później niż na 3 miesiące przed datą złożonej oferty.
c) warunek 3
W stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym nie jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd nie zarządził likwidacji jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2019 r. poz. 243 ze zm.) lub w stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 498 ze zm.).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym
1) W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem niniejszej procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) Oferta złożona przez podmiot powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo zostaje odrzucona, a Wykonawca wykluczony.
2. Przeciwdziałanie wspieraniu agresji na Ukrainę
1) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 835), zwanej dalej UPWAU, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU;
2) Wykluczenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 UPWAU następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
3) W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UPWAU, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca dołączy do oferty Oświadczenie stanowiące Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
3. Środki ograniczające w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie
1) Na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE. L Nr 229, str. 1), zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50% należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca dołączy do oferty Oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego. W przypadku składania oferty Wykonawcy wraz z jednym lub kilkoma podwykonawcami każdy z nich dołączy do oferty Oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-23
Data ostatniej zmiany
2023-02-23 10:57:45

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto (C) obliczane będzie na podstawie ceny brutto (tj. ceny zawierającej podatek VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w pkt 1 w Formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę w ofercie, wg wzoru:
C = (Cmin/Cb) x 100 x 1
gdzie: Cmin najniższa cena brutto
Cb cena badanej oferty

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto (C) obliczane będzie na podstawie ceny brutto (tj. ceny zawierającej podatek VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w pkt 1 w Formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę w ofercie, wg wzoru:
C = (Cmin/Cb) x 100 x 1
gdzie:
Cmin najniższa cena brutto
Cb cena brutto badanej

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto (C) obliczane będzie na podstawie ceny brutto (tj. ceny zawierającej podatek VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w pkt 1 w Formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę w ofercie, wg wzoru:
C = (Cmin/Cb) x 100 x 1
gdzie:
Cmin najniższa cena brutto
Cb cena brutto badanej

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto (C) obliczane będzie na podstawie ceny brutto (tj. ceny zawierającej podatek VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w pkt 1 w Formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę w ofercie, wg wzoru:
C = (Cmin/Cb) x 100 x 1
gdzie:
Cmin najniższa cena brutto
Cb cena brutto badanej

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto (C) obliczane będzie na podstawie ceny brutto (tj. ceny zawierającej podatek VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w pkt 1 w Formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę w ofercie, wg wzoru:
C = (Cmin/Cb) x 100 x 1
gdzie:
Cmin najniższa cena brutto
Cb cena brutto badanej

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Joanna Nadyak
tel.:
e-mail: joanna.nadyak@wsr.edu.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.