Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1272z dziś
7123z ostatnich 7 dni
24376z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa elementów składowych linii pilotażowej - instalacja elektryczna i opomiarowanie...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa elementów składowych linii pilotażowej - instalacja elektryczna i opomiarowanie prototypowej linii produkcyjnej

Data zamieszczenia: 2023-02-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skład Rolny sp. z o.o
al. Jerozolimskie 81
02-001 Warszawa
powiat: Warszawa
509378829
projekty@skladrolny.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/147890
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 509378829
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 2/2023
DOSTAWA elementów składowych linii pilotażowej - instalacja elektryczna i opomiarowanie prototypowej linii produkcyjnej, w ramach projektu ,,Opracowanie i weryfikacja w warunkach rzeczywistych nowej technologii wytwarzania nawozu azotowego na bazie roztworu saletrzano - mocznikowego wzbogaconego siarką elementarną",
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-1502/19 - Opracowanie i weryfikacja w warunkach rzeczywistych nowej technologii wytwarzania nawozu azotowego na bazie roztworu saletrzano - mocznikowego wzbogaconego siarką elementarną.

Część 1
zapytanie 2/2023

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zamawiający w ramach zamówienia oczekuje dostarczenia przez Oferenta elementów składowych linii pilotażowej - instalacja elektryczna wraz z elementami sterująco pomiarowymi umożliwiająca pracę układu technologicznego odpowiedzialnego za mielenie, homogenizowanie i konfekcjonowanie nawozu na bazie siarki i roztworu saletrzano - mocznikowego.
Oferowane elementy muszą być pierwszej jakości, fabrycznie nowe (nie mogą być używane przed dniem dostawy), wolne od wad technicznych i prawnych oraz nie mogą pochodzić z ekspozycji.
Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia.
W ramach gwarancji Oferent zobowiązany jest do naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu na nowy, wolny od wad, w terminie 7 dni od daty doręczenia mu zgłoszenia przesłanego elektronicznie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
1. Aparatura obiektowa
? Czujniki
o Poziomu maksymalnego 5szt
o Poziomu hydrostatycznego 5szt
o Pomiaru ciśnienia 3szt
o Pomiaru przepływu 1szt
o Pomiaru temperatury lokalny 2szt
o Pomiar ciśnienia lokalny 2szt
? Wizualizacja
o Panel operatorski HMI 2szt
? Sterowanie zaworami
o Napędy, sygnalizatory położenia 8szt
2. Szafy sterowniczo zasilające
? Falowniki:
o 15kW 2szt
o 11kW 2szt
o 7,5kW 4szt
o 5,5kW 4szt
o 3.0kW 2szt
o 2,2kW 1szt
o 0,75Kw 1szt
o 0,55Kw 1szt
? Sterownik 1200 sygnałów 1szt
? Karty sterownika 6szt
? Zasilacz 1szt
? Przekaźniki bezpieczeństwa 2szt
? Styczniki 10szt
? Listwy przyłączające 100szt
? Koryta grzebieniowe 8m
? Prefabrykacja szaf sterujących 2szt
3. Okablowanie
Wykonanie tras kablowych zgodnie ze schematem rozmieszczenia. Schemat rozmieszczenia udostępniony oferentowi po podpisaniu Oświadczenia o zachowaniu poufności (Załącznik 4)
4. Wykonawstwo
Instalacja ma zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi regulacjami i normami
5. Uruchomienie na obiekcie
? Uruchomienie powykonawcze instalacji
? Kontrola na obiekcie podczas użytkowania
6. Dokumentacje:
? Dokumentacja jakościowa i powykonawcza
? Instrukcja obsługi
? Pomiary elektryczne instalacji

CPV: 45315300-1

Dokument nr: 2023-2675-147890, 2/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-27

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
brzeski
Gmina
Brzesko
Miejscowość
Brzesko

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego niniejszego postępowania są możliwe pod warunkiem, że nie wpłyną one negatywnie na realizację przedmiotu umowy oraz są dopuszczalne zgodnie z Wytycznymi Ministra Inwestycji i Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 21.12.2020 r.
Jakakolwiek umowa zawarta w konsekwencji niniejszego Zapytania ofertowego, powinna być wynikiem negocjacji i wzajemnej akceptacji warunków umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym m.in. w zakresie terminu realizacji zamówienia, własności intelektualnej, poufności, wyboru prawa, ewentualnego odszkodowania z tytułu roszczeń osób trzecich pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
1. Rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie projektu przez Instytucję Pośredniczącą.
2. Zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją udzielającą wsparcia, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia.
3. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy.
4. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, jeśli wystąpi zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (,,siła wyższa"), w wyniku którego nie będzie możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Zmiany w umowie mogą zostać dokonane, jeśli nastąpi na tyle istotna zmiana w procesie realizacji przedmiotu zamówienia (np. kwestie związane z łańcuchem dostaw), że realizacja umowy nie będzie mogła się odbyć zgodnie z pierwotną propozycją, a zmian tych nie dało się przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
Ponadto dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wskazane jest w szczególności, gdy:
1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a. Znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej realizację umowy;
b. Nie podlegają wykluczeniu, tj. nie otwarto wobec nich likwidacji i nie ogłoszono upadłości,
c. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z specyfikacją,
d. Zgadzają się ze wszystkimi wymaganiami niniejszego postępowania.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem (Załącznik nr 1 do zapytania).
b) wypełniony i podpisany formularz Oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 2)
c) zaparafowany Wzór umowy na dostawę (Załącznik nr 3).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający, w celu potwierdzenia braku powiązań osobowych lub kapitałowych, wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-23
Data ostatniej zmiany
2023-02-23 15:53:58

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (waga kryterium: 100%)
Sposób wyliczania punktów w ramach kryterium Cena netto:
C=Cn/Cob x[100]
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę,
CN - najniższa zaoferowana cena w postępowaniu,
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Mariusz Szymanowski
tel.: 509378829
e-mail: projekty@skladrolny.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.