Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż elementów sieci oświetlenia ulicznego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż elementów sieci oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2023-02-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sieradz
ul. Armii Krajowej 5
98-200 Sieradz
powiat: sieradzki
Tel.: +48 438275550, Faks: +48 438223201
sekretariat@ugsieradz.com.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Sieradz
Wadium: 50 000,00 zł
Nr telefonu: Tel.: +48 438275550,
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

DOSTAWA i montaż elementów sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sieradz

Numer referencyjny: ZFZ.271.1.2.2023
II.1.2)Główny kod CPV
31223000 Oprawy do lamp
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sieradz oraz demontaż istniejących elementów w ramach zadania pn.: Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sieradz z lamp energochłonnych na lampy energooszczędne dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Programu Inwestycji Strategicznych.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45316100 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL714 Sieradzki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Sieradz

II.2.4)Opis zamówienia:

1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

a) wymianę istniejących, wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw oświetleniowych na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED w ilości 1 190 sztuk, w tym:

? Typ 1 w ilości 840 szt - min. strumień świetlny 8000lm, moc oprawy w zakresie 50W-55W, rozsył drogowy minimalna ilość lm/W 148,

? Typ 2 w ilości 350 szt - min. strumień świetlny 11800lm, moc opraw w zakresie 70-80W, rozsył drogowy minimalna ilość lm/W 141,

b) wymianę przewodów zasilających oprawy na nowe,

c) wymianę zabezpieczeń oprawy na nowe,

d) częściową wymianę wysięgników wraz z osprzętem mocującym.

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, wykaz lamp do wymiany oraz przedmiar - załączniki Nr 1, 2, 3 do SWZ.

3) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na zamówienie:

a) gwarancja Wykonawcy na wykonane roboty montażowo - instalacyjne minimum 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego,

b) gwarancja producenta na zamontowane oprawy minimum 10 lat,

c) na pozostałe urządzenia gwarancja zgodnie z kartami gwarancyjnymi, z zastrzeżeniem, że bieg terminu z kart gwarancyjnych nie rozpocznie się wcześniej niż 14 dni przed terminem odbioru końcowego.

4) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie awarii instalacji w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 48 godzin. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji na wykonane roboty montażowo - instalacyjne / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 13
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

2) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie.

CPV: 31223000, 45316100

Dokument nr: 117388-2023, ZFZ.271.1.2.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 28/03/2023
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:

Ofertę należy złożyć poprzez System e-ZP, stronę postępowania https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/56/procurement

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/56/procurement

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 28/03/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Sieradz

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 25/06/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
20/02/2023

Kontakt:
Gmina Sieradz
Krajowy numer identyfikacyjny: 8272162123
ul. Armii Krajowej 5
Sieradz
Kod NUTS: PL714 Sieradzki
98-200
Polska
Osoba do kontaktów: Katarzyna Pełka
E-mail: sekretariat@ugsieradz.com.pl
Tel.: +48 438275550
Faks: +48 438223201

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.