mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | OCZYSZCZANIE KONSTRUKCJI MOSTU STALOWEGO |
Data zamieszczenia: | 2023-02-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach Puławy, ul. Składowa 1a 24-100 Puławy powiat: puławski Tel.: +48 818863163, Faks: +48 818864103 rdw.pulawy@zdw.lublin.pl https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Puławy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 818863163, |
Termin składania ofert: | 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: OCZYSZCZANIE KONSTRUKCJI MOSTU STALOWEGO PRZEZ RZ. WISŁĘ W CIĄGU DW 874 W M. PUŁAWY Numer referencyjny: R6.ST.372.8.2023.ap II.1.2)Główny kod CPV 63712310 Usługi w zakresie eksploatacji mostów II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oczyszczenia do wysokości 2,5 m ponad poziom chodników konstrukcji mostu stalowego przez rz. Wisłę w m. Puławy zlokalizowanego w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 874, polegającego na: a. usunięciu zanieczyszczeń nagromadzonych w trudno dostępnych miejscach konstrukcji stalowej mostu (węzły, pasy dolne, słupy) b. wykonaniu mycia elementów konstrukcji mostu. c. usunięciu graffiti z konstrukcji stalowej mostu, poręczy, przyczółków i filarów d. oczyszczeniu urządzeń dylatacyjnych mostu II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90690000 Usługi usuwania graffiti 90513200 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL815 Puławski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: m. Puławy, DW Nr 874, most przez rz. Wisłę. II.2.4)Opis zamówienia: 1. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku ,,Opis przedmiotu zamówienia" oraz w SST. 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacjach technicznych., w sposób gwarantujący należytą jakość. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu. 4. Postępowanie z odpadami. a. Wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi odpadów. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. b. Wykonawca zobowiązany jest wraz z fakturą dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów. c. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wywozem i prawidłowym zagospodarowaniem odpadów pozyskanych przy realizacji przedmiotu umowy. d. Zabrania się wrzucania odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac do koszy ulicznych przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych, zlokalizowanych w pasach drogowych miast objętych zamówieniem. 5. Kontrola usług W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie dokonywał kontroli w zakresie: a) jakości wykonanych prac, b) poprawności oznakowania miejsca wykonywanych prac oraz pracującego sprzętu i osób. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego wykonania zadania Zamawiający wezwie Wykonawcę do usunięcia usterek, które Wykonawca winien usunąć w czasie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku nie usunięcia usterek w tym czasie Zamawiający naliczy karę określoną w umowie. 6. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Dla wybranego wariantu realizacji zamówienia jego podział na części nie jest uzasadniony. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE 2014/24/UE. Zamówienie obejmuje swoim zakresem jeden obiekt mostowy i rozdzielenie zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z prawidłowym wykonywaniem usług i odpowiedzialnością za poszczególne elementy usług wykonywanych przez różnych wykonawców. 7. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust . 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) o których mowa w projekcie umowy. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu przedmiotowego zadania publicznego, w udziale określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2021 poz. 110 z późn. zm.), mając na względzie art. 36a określający zasady zaokrąglania procentów podczas obliczania liczby wymaganych pojazdów, o ile wykonanie zadania publicznego wymaga dysponowania pojazdami samochodowymi. Konkretna liczba pojazdów zostanie wskazana przez Wykonawcę na etapie podpisywania umowy. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 2 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 63712310, 90690000, 90513200 Dokument nr: 118472-2023, R6.ST.372.8.2023.ap Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 29/03/2023 Czas lokalny: 09:15 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego poprzez ich odszyfrowanie na platformie zamówień. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 29/03/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: m. Puławy, DW Nr 874, most przez rz. Wisłę. Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 28/05/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21/02/2023 Kontakt: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach Krajowy numer identyfikacyjny: 712-29-04-545 Puławy, ul. Składowa 1a Puławy Kod NUTS: PL815 Puławski 24-100 Polska Osoba do kontaktów: Aleksandra Pijanowska E-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl Tel.: +48 818863163 Faks: +48 818864103 |
© eurobudowa.pl 2004-2024