Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
483z dziś
6645z ostatnich 7 dni
27028z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kruszywa

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kruszywa

Data zamieszczenia: 2023-02-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
ul. P. Czajkowskiego 11/13
51-171 Wrocław
powiat: Wrocław
Tel.: +48 713252562, Faks: +48 713261396
zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl
https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: 8 0000,00 zł
Nr telefonu: Tel.: +48 713252562,
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

DOSTAWA kruszywa - Nadleśnictwo Śnieżka, Leśnictwo Podgórzyn

Numer referencyjny: ZZ.270.5.2023.PNU
II.1.2)Główny kod CPV
14212300 Kamień pokruszony lub rozłupany
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa drogi na Konrada w leśnictwie Podgórzyn".

2) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywne dostawy do miejsca wbudowania (lokalizacji zadania inwestycyjnego) następujących materiałów:

a) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w ilości 2 260 ton,

b) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 mm w ilości 1300 ton,

c) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/5 mm w ilości 220 ton,

3) Zawilgocenie kruszywa łamanego wskazanego powyżej w momencie dostawy, nie może przekraczać 12%.

4) Minimalna ilość dziennych dostaw to 250 ton. Dostawy realizowane będą w dniach od poniedziałku do piątku w godz.ch 07:00 - 16:00

5) Wskazane powyżej kruszywo musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 177 840.00 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zadanie w ramach którego będą realizowane dostawy zlokalizowana jest na terenach leśnych o współrzędnych: 50.817326 , 15.641539 (województwo dolnośląskie, powiat Karkonoski, gmina Podgórzyn)

II.2.4)Opis zamówienia:

1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywne dostawy do miejsca wbudowania (lokalizacji zadania inwestycyjnego) następujących materiałów:

a) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w ilości 6050 ton,

b) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 mm w ilości 2870 ton,

c) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/4 mm w ilości 250 ton,

2) We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i w załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami ,,lub równoważny" lub ,,lub równoważne" (m.in. zastosowanie materiałów), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz ,,równoważny" lub ,,równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.

3) Droga leśna prowadząca od drogi publicznej do miejsca realizacji zadania inwestycyjnego zapewnia możliwość wjazdu samochodom ciężarowym z napędem na wszystkie osie( zalecane 8x8 ze względu na bardzo trudne warunki terenowe).

4) Każda partia dostarczonego kruszywa winna posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty, warunkujące dopuszczenie każdej partii dostarczonego kruszywa do obrotu, w tym w szczególności: atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty krajowe/europejskie oceny techniczne, zaświadczenie o jakości, protokoły badań.

5) Przy realizacji dostaw przedmiotowego postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo, w myśl którego:

a) Wskazane w pkt 3.1. ppkt 3) SWZ ilości kruszywa wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy. Ilość zamówionego kruszywa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może być mniejsza od przedstawionej w pkt 3.1. ppkt 3) SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

b) Pozostała ilość kruszywa odebrana zostanie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

c) Dostawy rozliczane będą w oparciu o ceny jednostkowe przedstawione w Ofercie i rzeczywiście dostarczone ilości. W związku z tym wynagrodzenie wykonawcy zmieni się proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw.

6) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz obowiązującymi Normami.

7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z rzeczywistym przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację dostaw. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia.

8) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją przetargową (SWZ wraz z załącznikami) i wszelkie wątpliwości wyjaśnić na etapie trwania postępowania o udzielenie zamówienia i przygotowywania oferty.

9) Dodatkowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ oraz załączniki do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja zabezpieczenia dziennej dostawy kruszywa / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 177 840.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/06/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy kruszywa takie same (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (,,Opcja"). Przedmiotem Opcji będą dostawy kruszywa analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w Ofercie). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, może zostać uruchomiona dodatkowa dostawa kruszywa wszystkich, niektórych lub jednej frakcji wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w Ofercie). Zamawiający nie jest zobowiązany do uruchomienie dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich uruchomienie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać uruchomione w ilości stanowiącej równowartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 8 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. Podstawą określenia wartości dostaw uruchomionych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych frakcji kruszywa zawarte w Ofercie.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia potrzeby zwiększenia dostaw kruszywa na skutek warunków glebowo - terenowych bądź atmosferycznych, (2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej realizowanego zadania inwestycyjnego, (3) braku możliwości realizowania zadnia inwestycyjnego w związku z ujawnieniem wad i błędów w dokumentacji projektowej.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 PZP.

2. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 PZP.

3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.

CPV: 14212300

Dokument nr: 121377-2023, ZZ.270.5.2023.PNU

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 04/04/2023
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

Otwarcie ofert poprzez odszyfrowanie i otwarcie za pomocą Platformy przetargowej https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html .

W przypadku awarii sytemu przy użyciu którego Zamawiający dokonuje otwarcia ofert, otwarcie ofert następuje po usunięciu awarii.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Iwona Frąszczak- Przewodniczący

Sebastian Bednarczyk - sekretarz

Elżbieta Bednarska - członek

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 04/04/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zadanie w ramach którego będą realizowane dostawy zlokalizowana jest na terenach leśnych o współrzędnych: 50.817326 , 15.641539 (województwo dolnośląskie, powiat Karkonoski, gmina Podgórzyn)

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 03/07/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22/02/2023

Kontakt:
Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
Krajowy numer identyfikacyjny: 8960007034
ul. P. Czajkowskiego 11/13
Wrocław
Kod NUTS: PL514 Miasto Wrocław
51-171 Wrocław
Polska
Osoba do kontaktów: sebastian.bednarczyk@wroclaw.lasy.gov.pl
E-mail: zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl
Tel.: +48 713252562
Faks: +48 713261396

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.