Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż elementów umeblowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż elementów umeblowania

Data zamieszczenia: 2023-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
G. Herlinga-Grudzińskiego 1
30-705 Kraków
powiat: Kraków
aszuba@afm.edu.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/148271
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż elementów umeblowania do pomieszczeń medycznych Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej KA AFM.
Powstaje w kontekście projektu
POWR.05.03.00-00-0001/18 - Kształtowanie umiejętności klinicznych w warunkach symulowanych w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

Część 1
DOSTAWA i montaż elementów umeblowania sal WCSM.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
DOSTAWA elementów umeblowania do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń medycznych Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej KA AFM.
Zamawiane elementy umeblowania:
1) Biurko 130/60/75 - 1 szt.;
2) Biurka 80/60/60 - 4 szt.;
3) Odbojnice - 500m
4) Szafka do zabudowy lodówki - 1 szt.;
5) Szafka socjalna z półką - 1 szt.;
6) Zestaw formatek wg wymiarów - 1 komplet;
7) Regał otwarty na deski ortopedyczne - 1 szt.;
8) Media porty - 12 szt.;
9) Hoker /taboret niski - 16 szt.;
10) Taboret typu Ring sztaplowany - 80 szt.;
11) Sofa - 2 szt.;
12) Organizer poziomy kabli pod blat biurka - 22 szt.;
13) Przepust aluminiowy kabli - 12 szt.;
14) Fotel biurowy ver 1 - 10 szt.;
15) Fotel biurowy ver 2 - 6 szt.;
16) Regał otwarty na deski do pomieszczenia z karetką - 1 szt.
17) Stolik niski - 1 szt.
18) Stół na nodze talerzowej - 1 szt.
19) Krzesła konferencyjne - 4 szt.
20) Stelaż biurkowy z elektryczną regulacją wysokości - 10 szt.
21) Biurko w kształcie litery L - 1 szt.
22) Biurko z bledną do podłogi - 1 szt.
23) Kontener na rolkach z zamkiem centralnym - 8 szt.
24) Szafa z szufladami - 1 szt.
25) Nadstawka do szafy - 6 szt.
26) Szafa zamykana plus regał na deski - 1 szt.
27) Biurko 80/60/80 - 6 szt.
28) Metalowa szafa skrytkowa - 8 szt.
29) Panel międzybiurkowy - 10 szt.
30) Hoker wysoki z ringiem - 32 szt.
31) Stoły z uchylnym blatem - 25 szt.
32) Ramię na 1 monitor - 16 szt.
33) Stolik z szafkami na trenażery - 7 szt.
34) Fotel - 2 szt.
35) Regał - 10 szt.
36) Regał o wysokim współczynniku udźwigu - 1 szt.
Szczegółowa specyfikacja elementów umeblowania w treści Zapytania ofertowego.

Dane techniczne przedmiotu zamówienia wymagane przez Wykonawcę lub deklarowane przez Zamawiającego (parametry punktowane) zostaną na każde żądanie Zamawiającego potwierdzone odpowiednimi materiałami - tj. katalogami, folderami lub prospektami oferowanego urządzenia.
1. Dostarczone elementy umeblowania mają być należytej jakości, fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane do prezentacji oraz oryginalnie zapakowane w sposób zabezpieczający przed przypadkowym uszkodzeniem. Przedmiot zamówienia ma być wolny od wad fizycznych i prawnych. Rok produkcji nie wcześniej niż 2022.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, w sposób zgodny z zasadami sztuki, obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest konsultować się z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu umowy i uwzględniać sugestie Zamawiającego.
Do przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się dołączyć wszystkie potrzebne elementy wykończeniowe, atesty, certyfikaty, dokumentację techniczną oraz gwarancje (inne niezbędne do prawidłowego użytkowania elementów umeblowania).
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wszystkie elementy przedmiotu zamówienia własnym lub zleconym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
Elementy umeblowania powinny być zapakowane w sposób skutecznie zabezpieczający przed uszkodzeniem w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
DOSTAWA obejmuje wniesienie elementów umeblowania i złożenie ich we wskazanym pomieszczeniu.
Koszty montażu, w tym wymaganych materiałów, ponosi Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego z co najmniej 3- dniowym wyprzedzeniem o przewidywanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób lub podmiotów, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem zamówienia.
Dostarczenie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego.
Pozostałe wymogi zostały szczegółowo opisane w treści Zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
5 lat

CPV: 34928320-7, 39100000-3, 39110000-6, 39113100-8, 39113200-9, 39121100-7, 39131000-9, 39141300-5, 39143310-2, 39151000-5

Dokument nr: 2023-2250-148271

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-30

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Podgórze
Miejscowość
Kraków

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy ws. realizacji zamówienia na skutek:
- zmiany przepisów prawa, wytycznych horyzontalnych lub programowych, względnie ich obowiązującej interpretacji,
- rozwiązania lub zmiany umowy o dofinansowanie realizacji projektu,
- istotnej zmiany wniosku o dofinansowanie projektu,
- zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy,
- zmiany terminów z powodu ważnych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego,
- zaistniałej omyłki pisarskiej,
- zmiany danych teleadresowych, zmiany nazwy, osób upoważnionych do reprezentacji itp.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy mają udokumentowane doświadczenie w realizacji zamówień na dostawę mebli - wymagane zrealizowanie co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat, w tym co najmniej jednego na kwotę 100 000 złotych lub wyższą.
Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania w formularzu ofertowym minimum trzech zrealizowanych zamówień na dostawę mebli/elementów umeblowania w okresie ostatnich 3 lat, w tym jednego na kwotę 100 000 zł lub wyższą oraz dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane prawidłowo (przykładowo: listy referencyjne lub inne dokumenty wystawione przez zamawiających, na rzecz których zostały zrealizowane wykazane dostawy).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie znajdują się w stanie upadłości lub likwidacji.
Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga aktualnego odpisu z KRS lub zaświadczenia CEIDG oraz oświadczenia, że Wykonawca nie znajduje się w stanie upadłości lub likwidacji.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
5) innym powiązaniu, które może naruszać przejrzystość postępowania, uczciwą konkurencję lub równe traktowanie wykonawców.
W celu zweryfikowania, czy nie zachodzą powiązania osobowe lub kapitałowe Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i popisania stosownego oświadczenia, stanowiącego załącznik do formularza ofertowego. Oferty, które nie będą zawierać ww. oświadczenia zostaną odrzucone.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Na ofertę składają się:
- wypełniony formularz ofertowy z załącznikami (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, klauzula antykorupcyjna);
- aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie CEIDG,
- dodatkowo, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika także odpis pełnomocnictwa.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-27
Data ostatniej zmiany
2023-02-27 20:12:34

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium cena - 80%
Punkty za kryterium cena (C) zostaną obliczone wg następującego wzoru:
(Cmin / Cn) x 80
Cmin - najniższa cena spośród ofert ważnych
Cn - cena badanej oferty
Cmin i Cn ustala się na podstawie złożonych ofert.
Za kryterium cena (C) badana oferta może uzyskać max. 80 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium "dodatkowo punktowane parametry" - 20%.
Za dodatkowo premiowane parametry (P) łącznie Wykonawca może otrzymać 65 małych punktów. Za kryterium dodatkowo punktowane parametry (P) badana oferta może uzyskać max. 20 pkt. obliczone wg wzoru: [Pn (liczba małych punktów oferty badanej)/65]x20.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Anna Szuba-Boroń
tel.:
e-mail: aszuba@afm.edu.pl
Łukasz Boduszek
tel.:
e-mail: lboduszek@afm.edu.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.