Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa zabudowa meblowa do obiektu hotelowo-usługowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa zabudowa meblowa do obiektu hotelowo-usługowego

Data zamieszczenia: 2023-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: MSCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Tomasza Zana 11A
20-601 Lublin
powiat: Lublin
Tel.: +48 502220017
mscg@mscg.com.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 502220017
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

,,Kompleksowa zabudowa meblowa do obiektu hotelowo-usługowego przy Ul. Leszka Czarnego 1 i 1a w Lublinie."

II.1.2)Główny kod CPV
39516000 Wyroby meblarskie
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest zakup przez zamawiającego kompleksowej zabudowy meblowej do obiektu hotelowo-usługowego w Lublinie przy Ul. Leszka Czarnego 1 i 1a. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1.Wyposażenie apartamentów senioralnych (pokoje środkowe 24 szt., pokoje narożne- 8 szt., pokoje szczytowe- 4 szt., parter 7 pokoi). Część 2.Wyposażenie recepcji, pomieszczenia socjalnego i social room. Część 3.Wyposażenie kawiarni. Część 4.Wyposażenie pralni, siłowni i gabinetu rehabilitacji.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wyposażenie apartamentów senioralnych

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39516000 Wyroby meblarskie
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL Polska
Kod NUTS: PL814 Lubelski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

II.2.4)Opis zamówienia:

DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA (pokoje środkowe 24 szt., pokoje narożne- 8 szt., pokoje szczytowe- 4 szt., parter 7 pokoi) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWIĄ: Załącznik 1A do SWZ (tabele excel), Załącznik 2B do SWZ- Wykaz AGD do zabudowy, Załącznik 2A do SWZ- Projekt wzorniczo- wykonawczy

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 5
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Opis kryterium Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe a)W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów. b)Ocena spełniania kryterium zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. c)Deklarowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest podać w pełnych godz.ch. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni wymogu określonego w zdaniu poprzednim Zamawiający do oceny punktowej tego kryterium przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną godzinę pomijając deklarowaną ilość minut. d)Maksymalny deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe wynosi 48 h. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe dłuższy niż 48 h oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe do porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidywany czas, tj. 48 h i taki czas zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe krótszy niż 4 h, Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najkrótszy czas, tj. 4 h. e)Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe rozumiany jest jako czas od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu osobistego przyjazdu serwisu do miejsca realizacji zamówienia. Dla liczenia czasu reakcji serwisowej liczone będą wyłącznie godz. w dni robocze od 8:00 do 16:00. f)Wartość punktowa w kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" będzie wyliczona wg poniższych zasad: -40 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe 4 h w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -30 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 5 h do 8 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -20 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 9 h do 12 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -10 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 13 h do 24 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -0 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowej od 25 h do 48 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) 2) Łączna ocena oferty: P = C + D P - sumaryczna ilość punktów C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Cena" D - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe"

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wyposażenie recepcji, pomieszczenia socjalnego i social room.

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39516000 Wyroby meblarskie
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL Polska
Kod NUTS: PL814 Lubelski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

II.2.4)Opis zamówienia:

DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWIĄ: Załącznik 1B do SWZ (tabele excel)- Wyposażenie recepcji, pomieszczenia socjalnego i social room, Załącznik 2B do SWZ- Wykaz AGD do zabudowy, Załącznik 2A do SWZ- Projekt wzorniczo- wykonawczy

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 5
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Opis kryterium Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe a)W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów. b)Ocena spełniania kryterium zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. c)Deklarowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest podać w pełnych godz.ch. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni wymogu określonego w zdaniu poprzednim Zamawiający do oceny punktowej tego kryterium przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną godzinę pomijając deklarowaną ilość minut. d)Maksymalny deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe wynosi 48 h. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe dłuższy niż 48 h oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe do porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidywany czas, tj. 48 h i taki czas zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe krótszy niż 4 h, Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najkrótszy czas, tj. 4 h. e)Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe rozumiany jest jako czas od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu osobistego przyjazdu serwisu do miejsca realizacji zamówienia. Dla liczenia czasu reakcji serwisowej liczone będą wyłącznie godz. w dni robocze od 8:00 do 16:00. f)Wartość punktowa w kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" będzie wyliczona wg poniższych zasad: -40 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe 4 h w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -30 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 5 h do 8 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -20 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 9 h do 12 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -10 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 13 h do 24 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -0 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowej od 25 h do 48 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) 2) Łączna ocena oferty: P = C + D P - sumaryczna ilość punktów C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Cena" D - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe"

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wyposażenie kawiarni

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39516000 Wyroby meblarskie
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL Polska
Kod NUTS: PL814 Lubelski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

II.2.4)Opis zamówienia:

DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWIĄ: Załącznik 1C do SWZ (tabele excel), Załącznik 2A do SWZ- Projekt wzorniczo- wykonawczy

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 5
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Opis kryterium Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe a)W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów. b)Ocena spełniania kryterium zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. c)Deklarowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest podać w pełnych godz.ch. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni wymogu określonego w zdaniu poprzednim Zamawiający do oceny punktowej tego kryterium przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną godzinę pomijając deklarowaną ilość minut. d)Maksymalny deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe wynosi 48 h. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe dłuższy niż 48 h oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe do porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidywany czas, tj. 48 h i taki czas zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe krótszy niż 4 h, Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najkrótszy czas, tj. 4 h. e)Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe rozumiany jest jako czas od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu osobistego przyjazdu serwisu do miejsca realizacji zamówienia. Dla liczenia czasu reakcji serwisowej liczone będą wyłącznie godz. w dni robocze od 8:00 do 16:00. f)Wartość punktowa w kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" będzie wyliczona wg poniższych zasad: -40 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe 4 h w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -30 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 5 h do 8 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -20 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 9 h do 12 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -10 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 13 h do 24 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -0 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowej od 25 h do 48 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) 2) Łączna ocena oferty: P = C + D P - sumaryczna ilość punktów C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Cena" D - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe"

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wyposażenie pralni, siłowni i gabinetu rehabilitacji

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39516000 Wyroby meblarskie
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL Polska
Kod NUTS: PL814 Lubelski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

II.2.4)Opis zamówienia:

DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWIĄ: Załącznik 1D do SWZ (tabele excel) , Załącznik 2A do SWZ- Projekt wzorniczo- wykonawczy

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 5
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Opis kryterium Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe a)W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów. b)Ocena spełniania kryterium zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. c)Deklarowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest podać w pełnych godz.ch. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni wymogu określonego w zdaniu poprzednim Zamawiający do oceny punktowej tego kryterium przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną godzinę pomijając deklarowaną ilość minut. d)Maksymalny deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe wynosi 48 h. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe dłuższy niż 48 h oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe do porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidywany czas, tj. 48 h i taki czas zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe krótszy niż 4 h, Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najkrótszy czas, tj. 4 h. e)Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe rozumiany jest jako czas od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu osobistego przyjazdu serwisu do miejsca realizacji zamówienia. Dla liczenia czasu reakcji serwisowej liczone będą wyłącznie godz. w dni robocze od 8:00 do 16:00. f)Wartość punktowa w kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" będzie wyliczona wg poniższych zasad: -40 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe 4 h w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -30 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 5 h do 8 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -20 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 9 h do 12 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -10 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 13 h do 24 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -0 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowej od 25 h do 48 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) 2) Łączna ocena oferty: P = C + D P - sumaryczna ilość punktów C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Cena" D - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe"

CPV: 39516000

Dokument nr: 123576-2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 31/03/2023
Czas lokalny: 09:30
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi na platformie e-Zamówienia.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz o cenach zawartych w ofertach.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef5346f7-b36e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 31/03/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 28/06/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
23/02/2023

Kontakt:
MSCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 060535088
ul. Tomasza Zana 11A
Lublin
Kod NUTS: PL814 Lubelski
20-601
Polska
Osoba do kontaktów: Pani Magdalena Sobczak- Solarska
E-mail: mscg@mscg.com.pl
Tel.: +48 502220017

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.