dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Kocierzew Południowy)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa zabudowa meblowa do obiektu hotelowo-usługowego |
Data zamieszczenia: | 2023-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MSCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Tomasza Zana 11A 20-601 Lublin powiat: Lublin Tel.: +48 502220017 mscg@mscg.com.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 502220017 |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: ,,Kompleksowa zabudowa meblowa do obiektu hotelowo-usługowego przy Ul. Leszka Czarnego 1 i 1a w Lublinie." II.1.2)Główny kod CPV 39516000 Wyroby meblarskie II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup przez zamawiającego kompleksowej zabudowy meblowej do obiektu hotelowo-usługowego w Lublinie przy Ul. Leszka Czarnego 1 i 1a. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1.Wyposażenie apartamentów senioralnych (pokoje środkowe 24 szt., pokoje narożne- 8 szt., pokoje szczytowe- 4 szt., parter 7 pokoi). Część 2.Wyposażenie recepcji, pomieszczenia socjalnego i social room. Część 3.Wyposażenie kawiarni. Część 4.Wyposażenie pralni, siłowni i gabinetu rehabilitacji. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie apartamentów senioralnych Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39516000 Wyroby meblarskie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Kod NUTS: PL814 Lubelski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: II.2.4)Opis zamówienia: DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA (pokoje środkowe 24 szt., pokoje narożne- 8 szt., pokoje szczytowe- 4 szt., parter 7 pokoi) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWIĄ: Załącznik 1A do SWZ (tabele excel), Załącznik 2B do SWZ- Wykaz AGD do zabudowy, Załącznik 2A do SWZ- Projekt wzorniczo- wykonawczy II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 5 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Opis kryterium Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe a)W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów. b)Ocena spełniania kryterium zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. c)Deklarowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest podać w pełnych godz.ch. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni wymogu określonego w zdaniu poprzednim Zamawiający do oceny punktowej tego kryterium przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną godzinę pomijając deklarowaną ilość minut. d)Maksymalny deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe wynosi 48 h. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe dłuższy niż 48 h oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe do porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidywany czas, tj. 48 h i taki czas zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe krótszy niż 4 h, Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najkrótszy czas, tj. 4 h. e)Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe rozumiany jest jako czas od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu osobistego przyjazdu serwisu do miejsca realizacji zamówienia. Dla liczenia czasu reakcji serwisowej liczone będą wyłącznie godz. w dni robocze od 8:00 do 16:00. f)Wartość punktowa w kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" będzie wyliczona wg poniższych zasad: -40 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe 4 h w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -30 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 5 h do 8 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -20 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 9 h do 12 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -10 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 13 h do 24 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -0 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowej od 25 h do 48 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) 2) Łączna ocena oferty: P = C + D P - sumaryczna ilość punktów C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Cena" D - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie recepcji, pomieszczenia socjalnego i social room. Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39516000 Wyroby meblarskie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Kod NUTS: PL814 Lubelski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: II.2.4)Opis zamówienia: DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWIĄ: Załącznik 1B do SWZ (tabele excel)- Wyposażenie recepcji, pomieszczenia socjalnego i social room, Załącznik 2B do SWZ- Wykaz AGD do zabudowy, Załącznik 2A do SWZ- Projekt wzorniczo- wykonawczy II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 5 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Opis kryterium Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe a)W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów. b)Ocena spełniania kryterium zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. c)Deklarowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest podać w pełnych godz.ch. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni wymogu określonego w zdaniu poprzednim Zamawiający do oceny punktowej tego kryterium przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną godzinę pomijając deklarowaną ilość minut. d)Maksymalny deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe wynosi 48 h. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe dłuższy niż 48 h oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe do porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidywany czas, tj. 48 h i taki czas zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe krótszy niż 4 h, Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najkrótszy czas, tj. 4 h. e)Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe rozumiany jest jako czas od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu osobistego przyjazdu serwisu do miejsca realizacji zamówienia. Dla liczenia czasu reakcji serwisowej liczone będą wyłącznie godz. w dni robocze od 8:00 do 16:00. f)Wartość punktowa w kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" będzie wyliczona wg poniższych zasad: -40 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe 4 h w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -30 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 5 h do 8 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -20 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 9 h do 12 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -10 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 13 h do 24 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -0 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowej od 25 h do 48 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) 2) Łączna ocena oferty: P = C + D P - sumaryczna ilość punktów C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Cena" D - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie kawiarni Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39516000 Wyroby meblarskie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Kod NUTS: PL814 Lubelski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: II.2.4)Opis zamówienia: DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWIĄ: Załącznik 1C do SWZ (tabele excel), Załącznik 2A do SWZ- Projekt wzorniczo- wykonawczy II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 5 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Opis kryterium Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe a)W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów. b)Ocena spełniania kryterium zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. c)Deklarowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest podać w pełnych godz.ch. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni wymogu określonego w zdaniu poprzednim Zamawiający do oceny punktowej tego kryterium przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną godzinę pomijając deklarowaną ilość minut. d)Maksymalny deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe wynosi 48 h. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe dłuższy niż 48 h oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe do porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidywany czas, tj. 48 h i taki czas zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe krótszy niż 4 h, Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najkrótszy czas, tj. 4 h. e)Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe rozumiany jest jako czas od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu osobistego przyjazdu serwisu do miejsca realizacji zamówienia. Dla liczenia czasu reakcji serwisowej liczone będą wyłącznie godz. w dni robocze od 8:00 do 16:00. f)Wartość punktowa w kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" będzie wyliczona wg poniższych zasad: -40 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe 4 h w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -30 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 5 h do 8 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -20 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 9 h do 12 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -10 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 13 h do 24 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -0 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowej od 25 h do 48 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) 2) Łączna ocena oferty: P = C + D P - sumaryczna ilość punktów C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Cena" D - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wyposażenie pralni, siłowni i gabinetu rehabilitacji Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39516000 Wyroby meblarskie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Kod NUTS: PL814 Lubelski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: II.2.4)Opis zamówienia: DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWIĄ: Załącznik 1D do SWZ (tabele excel) , Załącznik 2A do SWZ- Projekt wzorniczo- wykonawczy II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 5 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Opis kryterium Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe a)W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów. b)Ocena spełniania kryterium zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. c)Deklarowany czas reakcji Wykonawca zobowiązany jest podać w pełnych godz.ch. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni wymogu określonego w zdaniu poprzednim Zamawiający do oceny punktowej tego kryterium przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną godzinę pomijając deklarowaną ilość minut. d)Maksymalny deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe wynosi 48 h. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe dłuższy niż 48 h oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe do porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidywany czas, tj. 48 h i taki czas zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji na zgłoszenie serwisowe krótszy niż 4 h, Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najkrótszy czas, tj. 4 h. e)Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe rozumiany jest jako czas od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu osobistego przyjazdu serwisu do miejsca realizacji zamówienia. Dla liczenia czasu reakcji serwisowej liczone będą wyłącznie godz. w dni robocze od 8:00 do 16:00. f)Wartość punktowa w kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" będzie wyliczona wg poniższych zasad: -40 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe 4 h w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -30 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 5 h do 8 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -20 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 9 h do 12 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -10 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe od 13 h do 24 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) -0 pkt - zadeklarowanie osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowej od 25 h do 48 h włącznie w dni robocze, liczone od momentu zgłoszenia reklamacji (zgłoszenie usterek w godz.ch 8-16, w dni robocze) 2) Łączna ocena oferty: P = C + D P - sumaryczna ilość punktów C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Cena" D - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,Deklarowany czas osobistej reakcji na zgłoszenie serwisowe" CPV: 39516000 Dokument nr: 123576-2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 31/03/2023 Czas lokalny: 09:30 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi na platformie e-Zamówienia. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz o cenach zawartych w ofertach. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef5346f7-b36e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 31/03/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 28/06/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23/02/2023 Kontakt: MSCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 060535088 ul. Tomasza Zana 11A Lublin Kod NUTS: PL814 Lubelski 20-601 Polska Osoba do kontaktów: Pani Magdalena Sobczak- Solarska E-mail: mscg@mscg.com.pl Tel.: +48 502220017 |
© eurobudowa.pl 2004-2024