Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Nabycie materiałów do badań - blacha stalowa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Nabycie materiałów do badań - blacha stalowa

Data zamieszczenia: 2023-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: IZOPANEL SP. Z O.O
BUDOWLANYCH 36
80-298 Gdańsk
powiat: Gdańsk
607 072 772
k.lenz@izopanel.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/148584
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: 607 072 772
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE na nabycie materiałów do badań - blacha stalowa na potrzeby ,,Izopanel" Sp. z o.o. w ramach projektu ,,Prace B+R nad opracowaniem płyty warstwowej WPW oraz technologii wytworzenia rdzenia" w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-1026/20 - Prace B+R nad opracowaniem płyty warstwowej WPW oraz technologii wytworzenia rdzenia

Część 1
Nabycie materiałów do badań - blacha stalowa

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest materiał do badań - blacha stalowa na potrzeby ,,Izopanel" Sp. z o.o. do realizacji projektu pt. ,,Prace B+R nad opracowaniem płyty warstwowej WPW oraz technologii wytworzenia rdzenia" w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR) osi priorytetowej I. Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, działanie 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne oraz paramenty przedmiotu zamówienia:
Blacha powlekana w kręgach:
o grubość: 0,5mm
o szerokość modularna: 1250 mm
o I gatunek stali S250GD lub równoważny
o kolor: RAL 9010 lub równoważny
o powłoka: poliester 25um lub równoważny
o powłoka metaliczna: Zn225 - cynk 225g/m2 (obustronnie) lub równoważny
o klasa odporności korozyjnej: RC3 lub równoważny

Okres gwarancji
Zamawiający nie stawia wymogów minimalnego okresu gwarancji

CPV: 14622000-7

Dokument nr: 2023-16409-148584

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-03

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (TERMIN REALIZACJI UMOWY)
1. Termin realizacji zamówienia - maksymalnie w terminie 20 tygodni od daty zawarcia umowy z wybranym wykonawcą lub od daty zawarcia umowy i zapłaty zaliczki .
2. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dokonania przez Zamawiającego odbioru wszystkich dostaw/dostawy Przedmiotu zamówienia w ramach danej części, potwierdzonego podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń protokołem odbioru końcowego.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z warunkami zmiany umowy.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
o zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
o zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
o wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
o konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
o wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
o w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
o w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu art. 3 Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
e) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek,
f) wystąpienia siły wyższej,
g) zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii choroby COVID-19.
2. Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
e) innych zmian na skutek okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
f) zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie.
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy oświadczą brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1) następujących dokumentów:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2)
b) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 3)
c) Potwierdzenie parametrów techniczno-użytkowych (Załącznik nr 4) wraz ze wskazaniem numeru strony i punktu w dodatkowej specyfikacji technicznej,
d) Dodatkowa specyfikacja techniczna/opis techniczny potwierdzający spełnienie minimalnych parametrów technicznych,
e) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji i działania w imieniu Oferenta - jeśli dotyczy.

INFORMACJE DODATKOWE:
1. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia na swój koszt i ryzyko dostawę i rozładunek Przedmiotu zamówienia do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Gdańska. W ramach ustalonej ceny Wykonawca przewiezie Przedmiot zamówienia w opakowaniach uniemożliwiających ich ubytek, uszkodzenie lub pogorszenie jakości w trakcie transportu lub przechowywania. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Przedmiotu Umowy przechodzi na Zamawiającego z chwilą jego wydania Zamawiającemu, po jego rozładunku dokonanym we własnym zakresie przez Wykonawcę.
2. Łączne zapotrzebowanie na materiał nie przekroczy 10 278 m2 blachy (około 38 ton). Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w zależności od wyników prowadzonych prac badawczych i rozwojowych zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy zachowaniu minimalnego zapotrzebowania w ramach przedmiotu zamówienia na minimum 36 T produktu.
3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony bez wad i usterek fizycznych oraz wad prawnych, w tym bez jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich, będzie wytworzony wyłącznie z należytej jakości nowych komponentów, a także odpowiadać będzie właściwościom i zapewnieniom określonym w Ofercie oraz spełniać będzie wymogi europejskich norm lub Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a także obowiązujących przepisów prawa. Ponadto, Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej, a także posiadać certyfikat CE lub równoważny.
4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest miejsce realizacji projektu.
5. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań.
6. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takim wypadku Oferent zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 4 - Parametry techniczne Przedmiotu zamówienia, w kolumnie ,,uwagi" zakresu równoważności. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
7. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub rozwiązania zaproponowane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
9. Przedmiot zamówienia musi posiadać ,,Mill Test Certificate"

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-01
Data ostatniej zmiany
2023-03-01 14:44:46

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
CENA NETTO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - PC
Szczegółowy opis przyznania punktacji w ramach kryterium znajduje się w załączniku - Zapytanie Ofertowe.
Oferta za kryterium ,,cena netto przedmiotu zamówienia" może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
KRYSTIAN LENZ
tel.: 607 072 772
e-mail: k.lenz@izopanel.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.