Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i obsługa ruchowa stacji transformatorowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i obsługa ruchowa stacji transformatorowej

Data zamieszczenia: 2023-03-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
ul. Rybickiego 1
96-100 Skierniewice
powiat: Skierniewice
(46) 834-07-50, tel./fax 468340821
e.wieczorek@wsz-skier.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Skierniewice
Wadium: ---
Nr telefonu: (46) 834-07-50, tel.
Termin składania ofert: 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest konserwacja i obsługa ruchowa stacji
transformatorowej 15/04kV opisana w załącznikach do niniejszego zapytania - Formularz oferty oraz w projekcie
umowy.
1.1 Stacja transformatorowa 15/0,4kV zasilana dwustronnie:
? zasilanie podstawowe - linia kablowa 15kV Ul. Sobieskiego
? zasilanie rezerwowe - linia kablowa 15kV ,,Chemostal"
? Rozdzielnia 15kV
? Rozdzielnia Główna 0,4kV (Portiernia)
1.2 Konserwacja będzie wykonywana raz w miesiącu oraz na każde indywidualne wezwanie Zamawiającego
uzasadnione spostrzeżeniami nieprawidłowego funkcjonowania stacji.
1.3 Wszystkie prace konserwacyjne, Wykonawca będzie wykonywał w dni robocze w godz.ch od 8:30 do 15:00
lub w innych terminach i godz.ch ustalonych z Zamawiającym.
1.4 W przypadku stwierdzenia w czasie przeprowadzanej konserwacji, że konieczna jest dodatkowa naprawa,
Wykonawca zgłasza powyższy fakt Zamawiającemu. Wszystkie czynności, które nie wchodzą w zakres
przedmiotu zamówienia wymagają odrębnego zlecenia udzielonego przez Zamawiającego.
1.5 Wszystkie narzędzia, urządzenia i aparatura kontrolno-pomiarowa musi posiadać stosowną legalizację.
1.6 Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, oferta musi obejmować całość zamówienia. Nie.
dopuszcza się składania ofert na pojedyńcze pozycje.
1.7 Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści zapytania ofertowego,
będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

Dokument nr: WSZ.DAT.SZP.261.2.28/2023

Składanie ofert:
6. TERMIN SKŁADANIA ofert: 22.03.2023r., godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 22.03.2023r., godz. 10:30
7. Miejsce składania ofert:
7.1 PISEMNIE
? Ofertę należy złożyć w Kancelarii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w
Skierniewicach, 96 - 100 Skierniewice, Ul. Rybickiego 1, w zabezpieczonej kopercie zaadresowanej na
Zamawiającego i opatrzonej napisem: ,,Oferta na konserwację i obsługę ruchową stacji transformatorowej
15/0,4kV, nr 2-A226, nazwa ,,Sobieskiego Szpital", nie otwierać do dnia 22.03.2023r. do godz. 10.00", na
kopercie należy podać dane Wykonawcy.
7.2 ELEKTRONICZNIE:
? Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać na adres e-mail: e.wieczorek@wsz-skier.pl do dnia 22.03.2023r.
do godz. 10:00.
? Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci skanu
podpisanego własnoręcznym podpisem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty podpisania umowy.

Wymagania:
1.8 Wnioski o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy składać na adres poczty elektronicznej:
e.wieczorek@wsz-skier.pl w sposób umożliwiający kopiowanie ich treści i przenoszenie do innego
dokumentu.
1.9 Wnioski o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy składać do dnia 15.03.2023r.
1.10 W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego nie wpłynął w terminie, o którym mowa
w pkt 1.7, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień.
1.11 Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z postępowaniem i zamieści je na stronie
internetowej prowadzonego postepowania.
1.12 Zamawiający w trakcie badania ofert może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
1.13 Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji dokonanych poprawek, inne pomyłki polegające na niezgodności oferty
z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty oraz niezwłocznie zawiadomi o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
1.14 Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia ważnego
dokumentu uprawniającego do wykonania przedmiotu zamówienia, to jest kserokopię aktualnych uprawnień
osoby lub osób, które będą wykonywały czynności konserwacji:
2
? kserokopia świadectwa kwalifikacyjnego ,,D'' uprawniającego do zajmowania się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru. Dozorowanie o napięciu powyżej 1 kV.
(potwierdzona za zgodność z oryginałem
? kserokopia świadectwa kwalifikacyjnego ,,E'' uprawniającego do zajmowania się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, o napięciu powyżej 1 kV.
1.15 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli zamawiający posiada takie
dokumenty. W takim przypadku Wykonawca, zobowiązany jest wskazać te dokumenty oraz potwierdzić ich
prawidłowość i aktualność.
3. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: cena brutto - 100%.
W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru: C = C MIN / C B * 100
C - wartość punktowa ceny;
CMIN - cena najniższa spośród wszystkich ofert;
CB - cena badanej oferty.
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną
sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające
odrzuceniu.
4. Warunki płatności: nie mniej niż 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
5. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim.
5.1 Kompletna oferta musi zawierać:
? formularz oferty,
? aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed
upływem terminu składania ofert (dopuszcza się złożenie wydruków z rejestrów przedsiębiorców z
właściwych stron internetowych),
? w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, należy załączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii notarialnej;
? Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do
Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
? W przypadku złożenia oferty po upływie terminu określonego w pkt. 8, Zamawiający niezwłocznie zwraca
ofertę Wykonawcy.
? Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wczytania oferty na serwerze pocztowym Zamawiającego.
? Zamawiający zaleca zaszyfrowanie oferty oraz przesłanie hasła dostępu do złożonej oferty po upływie
terminu składania ofert, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od upływu terminu do składania ofert.
? W przypadku braku przekazania przez Wykonawcę hasła dostępu do oferty, Zmawiający jednokrotnie wezwie
Wykonawcę do przekazania hasła dostępu w ciągu 120 minut od momentu przesłania wezwania.
8. Termin związania ofertą: 30 dni, licząc od dnia upływu terminu do składania ofert.
10. Informacje dodatkowe:
10.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru oferty.
10.2 Zamawiający po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej zamieści informację na swojej stronie
internetowej.

Uwagi:
10.3 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława
Rybickiego w Skierniewicach, ul. Rybickiego 1, 96 - 100 Skierniewice, (46) 834-07-50, wsz.skier@lodzkie.pl
? wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych przez Administratora można kierować do Inspektora
Ochrony Danych - Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, ul.
Rybickiego 1, 96 - 100 Skierniewice pisemnie na adres administratora lub mailowo na adres iod@wszskier.
pl . tel. (46) 834 08 29,
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
niniejszym zapytaniem ofertowym prowadzonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o
wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł,
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały czas trwania umowy;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
?na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
?prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ewa Wieczorek
Adres e - mail: e.wieczorek@wsz-skier.pl , tel./fax 468340821 w godzinach od 8:00 - 15:00

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.