Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni miejskiej. Wykonanie...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni miejskiej. Wykonanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja

Data zamieszczenia: 2023-03-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko
plac Bolesława Chrobrego 1
57-300 Kłodzko
powiat: kłodzki
Tel.: +48 0748654682, Faks: +48 0748674062
zamowienia.pub@um.klodzko.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kłodzko
Wadium: w opisie przedmiotu
Nr telefonu: Tel.: +48 0748654682
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Część 1: Wykonywanie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Kłodzka. Część 2: Wykonanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja.

Numer referencyjny: ZP.271.2.2023.MG
II.1.2)Główny kod CPV
77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Wykonanie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Kłodzka. Część II: Wykonanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia.6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Charakterystyka techniczna usługi - Załącznik nr 7a i 7b do SWZ oraz graficzny zakres umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie P.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3a67e837-b443-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wykonanie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Kłodzka.

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77314100 Usługi w zakresie trawników
77342000 Przycinanie żywopłotów
77313000 Usługi utrzymania parków
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

teren miasta Kłodzka

II.2.4)Opis zamówienia:

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Charakterystyka techniczna usługi - Załącznik nr 7a i 7b do SWZ oraz graficzny zakres umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/05/2023
Koniec: 30/04/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000 zł. dla części I. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełnić przynajmniej ten wykonawca, który będzie realizował zamówienie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca wykaże, iż posiada (własny, wynajęty lub użyczony sprzęt, a gdy nie jest to sprzęt własny wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie (oryginał) innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego, zgodnie z zapisami swz) sprawny technicznie, co najmniej podstawowy sprzęt, który zostanie użyty podczas realizacji zamówienia tj.: dla części I zamówienia: dysponuje lub będzie dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca wykaże, iż posiada (własny, wynajęty lub użyczony sprzęt, a gdy nie jest to sprzęt własny wykonawca załączy do oferty zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego, zgodnie z zapisami swz) sprawny technicznie, co najmniej podstawowy sprzęt, który zostanie użyty podczas realizacji zamówienia tj.: 1. ciągnik ogrodniczy z kosiarką lub kosiarkę samojezdną o masie własnej nie przekraczającej 0,8 t, - min. 2 szt. 2. 2 pojazdy transportowe, lub 2 pojazdy z przyczepą o min. ładowności 2,5 t, 3. odśnieżarka rotacyjna lub pług śnieżny o masie własnej nie przekraczającej 0,5 t, 4. zamiatarka mechaniczna o masie własnej nie przekraczającej 0,5 t, 5. kosiarki spalinowe - min. 6 szt., 6. kosy spalinowe - min. 8 szt., 7. spalinowe nożyce do żywopłotów - 4 szt., 8. spalinowa piła łańcuchowa - 1 szt., 9. aerator - 1 szt., 10. dmuchawa spalinowa - 3 szt., 11. opryskiwacz spalinowy - 1 szt. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - minimum 1 osobą do nadzoru posiadającą co najmniej wykształcenie średnie o profilu adekwatnym do przedmiotu zamówienia (ogrodniczy, leśny, architektury krajobrazu, zagospodarowania terenów zieleni itp.) oraz minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i nadzorowaniem jakości wykonywanych prac, - minimum 10 osobami, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia (tj. prace związane w szczególności z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni miejskiej). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia - usługę związaną z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni miejskiej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł/brutto dla częsci 1 . Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. 5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełnić przynajmniej ten wykonawca, który będzie realizował zamówienie.8. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510 t.j.). Szczegółowe wymagania określa SWZ oraz projekt umowy.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wykonanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja.

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77342000 Przycinanie żywopłotów
77313000 Usługi utrzymania parków
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

teren miasta Kłodzka

II.2.4)Opis zamówienia:

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Charakterystyka techniczna usługi - Załącznik nr 7a i 7b do SWZ oraz graficzny zakres umowy - Załącznik nr 8 do SWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/05/2023
Koniec: 30/10/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca wykaże, iż posiada (własny, wynajęty lub użyczony sprzęt, a gdy nie jest to sprzęt własny wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie (oryginał) innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego, zgodnie z zapisami swz) sprawny technicznie, co najmniej podstawowy sprzęt, który zostanie użyty podczas realizacji zamówienia tj.:dla części II zamówienia: dysponuje lub będzie dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca wykaże, iż posiada (własny, wynajęty lub użyczony sprzęt, a gdy nie jest to sprzęt własny wykonawca załączy do oferty zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego, zgodnie z zapisami siwz) sprawny technicznie, co najmniej podstawowy sprzęt, który zostanie użyty podczas realizacji zamówienia tj.: 1. 1 pojazd transportowy, lub 1 pojazd z przyczepą o min. ładowności 2,5 t, Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - minimum 1 osobą do nadzoru posiadającą co najmniej wykształcenie średnie o profilu adekwatnym do przedmiotu zamówienia (ogrodniczy, leśny, architektury krajobrazu, zagospodarowania terenów zieleni itp.) oraz minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i nadzorowaniem jakości wykonywanych prac, - minimum 2 osobami, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia (tj. prace związane w sadzeniem i pielęgnacją roślin). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia - usługę związaną z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni miejskiej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł brutto dla części 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełnić przynajmniej ten wykonawca, który będzie realizował zamówienie.4. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. 5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.8. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510 t.j.). Szczegółowo opisano wymagania w SWZ oraz w projekcie umowy.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

CPV: 77310000, 77314100, 77342000, 77313000

Dokument nr: 133038-2023, ZP.271.2.2023.MG

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 04/04/2023
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl (instrukcja składania ofert dostępna w zakładce ,,Centrum pomocy").O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. Otwarcie ofert nastepuje poprzez upublicznienie wczytanych na Platformie ofert.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

komisja przetargowa, procedura zgodnie z SWZ

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3a67e837-b443-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 04/04/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

teren miasta Kłodzka

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 30/06/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27/02/2023

Kontakt:
Gmina Miejska Kłodzko
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 890717912
plac Bolesława Chrobrego 1
Kłodzko
Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski
57-300
Polska
Osoba do kontaktów: Marta Gredys
E-mail: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
Tel.: +48 0748654682
Faks: +48 0748674062

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.