kujawsko-pomorskie (Toruń)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni miejskiej. Wykonanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja |
Data zamieszczenia: | 2023-03-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Kłodzko plac Bolesława Chrobrego 1 57-300 Kłodzko powiat: kłodzki Tel.: +48 0748654682, Faks: +48 0748674062 zamowienia.pub@um.klodzko.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kłodzko |
Wadium: | w opisie przedmiotu |
Nr telefonu: | Tel.: +48 0748654682 |
Termin składania ofert: | 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Część 1: Wykonywanie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Kłodzka. Część 2: Wykonanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja. Numer referencyjny: ZP.271.2.2023.MG II.1.2)Główny kod CPV 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Wykonanie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Kłodzka. Część II: Wykonanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia.6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Charakterystyka techniczna usługi - Załącznik nr 7a i 7b do SWZ oraz graficzny zakres umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie P.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3a67e837-b443-11ed-b8d9-2a18c1f2976f II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wykonanie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Kłodzka. Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 77314100 Usługi w zakresie trawników 77342000 Przycinanie żywopłotów 77313000 Usługi utrzymania parków II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: teren miasta Kłodzka II.2.4)Opis zamówienia: Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Charakterystyka techniczna usługi - Załącznik nr 7a i 7b do SWZ oraz graficzny zakres umowy - Załącznik nr 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/05/2023 Koniec: 30/04/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000 zł. dla części I. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełnić przynajmniej ten wykonawca, który będzie realizował zamówienie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca wykaże, iż posiada (własny, wynajęty lub użyczony sprzęt, a gdy nie jest to sprzęt własny wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie (oryginał) innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego, zgodnie z zapisami swz) sprawny technicznie, co najmniej podstawowy sprzęt, który zostanie użyty podczas realizacji zamówienia tj.: dla części I zamówienia: dysponuje lub będzie dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca wykaże, iż posiada (własny, wynajęty lub użyczony sprzęt, a gdy nie jest to sprzęt własny wykonawca załączy do oferty zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego, zgodnie z zapisami swz) sprawny technicznie, co najmniej podstawowy sprzęt, który zostanie użyty podczas realizacji zamówienia tj.: 1. ciągnik ogrodniczy z kosiarką lub kosiarkę samojezdną o masie własnej nie przekraczającej 0,8 t, - min. 2 szt. 2. 2 pojazdy transportowe, lub 2 pojazdy z przyczepą o min. ładowności 2,5 t, 3. odśnieżarka rotacyjna lub pług śnieżny o masie własnej nie przekraczającej 0,5 t, 4. zamiatarka mechaniczna o masie własnej nie przekraczającej 0,5 t, 5. kosiarki spalinowe - min. 6 szt., 6. kosy spalinowe - min. 8 szt., 7. spalinowe nożyce do żywopłotów - 4 szt., 8. spalinowa piła łańcuchowa - 1 szt., 9. aerator - 1 szt., 10. dmuchawa spalinowa - 3 szt., 11. opryskiwacz spalinowy - 1 szt. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - minimum 1 osobą do nadzoru posiadającą co najmniej wykształcenie średnie o profilu adekwatnym do przedmiotu zamówienia (ogrodniczy, leśny, architektury krajobrazu, zagospodarowania terenów zieleni itp.) oraz minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i nadzorowaniem jakości wykonywanych prac, - minimum 10 osobami, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia (tj. prace związane w szczególności z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni miejskiej). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia - usługę związaną z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni miejskiej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł/brutto dla częsci 1 . Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. 5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełnić przynajmniej ten wykonawca, który będzie realizował zamówienie.8. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510 t.j.). Szczegółowe wymagania określa SWZ oraz projekt umowy.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wykonanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja. Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 77342000 Przycinanie żywopłotów 77313000 Usługi utrzymania parków II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: teren miasta Kłodzka II.2.4)Opis zamówienia: Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Charakterystyka techniczna usługi - Załącznik nr 7a i 7b do SWZ oraz graficzny zakres umowy - Załącznik nr 8 do SWZ II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/05/2023 Koniec: 30/10/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca wykaże, iż posiada (własny, wynajęty lub użyczony sprzęt, a gdy nie jest to sprzęt własny wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie (oryginał) innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego, zgodnie z zapisami swz) sprawny technicznie, co najmniej podstawowy sprzęt, który zostanie użyty podczas realizacji zamówienia tj.:dla części II zamówienia: dysponuje lub będzie dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca wykaże, iż posiada (własny, wynajęty lub użyczony sprzęt, a gdy nie jest to sprzęt własny wykonawca załączy do oferty zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego, zgodnie z zapisami siwz) sprawny technicznie, co najmniej podstawowy sprzęt, który zostanie użyty podczas realizacji zamówienia tj.: 1. 1 pojazd transportowy, lub 1 pojazd z przyczepą o min. ładowności 2,5 t, Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - minimum 1 osobą do nadzoru posiadającą co najmniej wykształcenie średnie o profilu adekwatnym do przedmiotu zamówienia (ogrodniczy, leśny, architektury krajobrazu, zagospodarowania terenów zieleni itp.) oraz minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i nadzorowaniem jakości wykonywanych prac, - minimum 2 osobami, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia (tj. prace związane w sadzeniem i pielęgnacją roślin). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia - usługę związaną z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni miejskiej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł brutto dla części 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełnić przynajmniej ten wykonawca, który będzie realizował zamówienie.4. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. 5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.8. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510 t.j.). Szczegółowo opisano wymagania w SWZ oraz w projekcie umowy.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. CPV: 77310000, 77314100, 77342000, 77313000 Dokument nr: 133038-2023, ZP.271.2.2023.MG Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 04/04/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl (instrukcja składania ofert dostępna w zakładce ,,Centrum pomocy").O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. Otwarcie ofert nastepuje poprzez upublicznienie wczytanych na Platformie ofert. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: komisja przetargowa, procedura zgodnie z SWZ Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3a67e837-b443-11ed-b8d9-2a18c1f2976f Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 04/04/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: teren miasta Kłodzka Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 30/06/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27/02/2023 Kontakt: Gmina Miejska Kłodzko Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 890717912 plac Bolesława Chrobrego 1 Kłodzko Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski 57-300 Polska Osoba do kontaktów: Marta Gredys E-mail: zamowienia.pub@um.klodzko.pl Tel.: +48 0748654682 Faks: +48 0748674062 |
© eurobudowa.pl 2004-2024