Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2023-03-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA ZALESZANY
ul. Tadeusza Kościuszki 16
37-415 Zaleszany
powiat: stalowowolski
Tel.: +48 158459419, Faks: +48 158459424
ug@zaleszany.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zaleszany
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 158459419,
Termin składania ofert: 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Zaleszany z wykorzystaniem nowoczesnych technologii

Numer referencyjny: GKM.272.2.2023
II.1.2)Główny kod CPV
31520000 Lampy i oprawy oświetleniowe
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Zaleszany z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 2. W ramach zamówienia należy wykonać następujący zakres robót: 1) Wymiana oświetlenia wraz ze sterowaniem. 2) Modernizacja, wyniesienie szafy oświetleniowej. 3) Przeniesienie opraw LED. 4) Montaż okablowania do gniazd iluminacji świątecznej. 5) Wykonanie dokumentacji projektowej. 3. Modernizacja oświetlenia ulicznego obejmuje: a) Modernizację ok. 1492 szt. punktów oświetleniowych na terenie Gminy Zaleszany, a w szczególności: 1) Wymiana ok. 1292 szt. punktów oświetleniowych poprzez wymianę dotychczasowych opraw oświetleniowych na nowoczesne oprawy uliczne w technologii LED. 2) Przeniesienie ok. 200 szt. istniejących opraw LED. 3) Wymiana ok. 1269 szt. wysięgników na istniejących słupach. 4) Modernizacja, wyniesienie, 73 szaf oświetleniowych, wykonanie prac zgodnie z Warunkami technicznymi PGE. 5) Wymiana i montaż bezpieczników i zacisków oraz przewodów zasilających we wszystkich oprawach. 6) Zmiana okablowania zabudowanych na słupach gniazd do oświetlenia świątecznego - 53 szt.. 7) Wykonanie prac zgodnie z opisem i wymaganiami określonymi w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienie oraz Projekcie Umowy oraz właściwymi normami i rozporządzeniami. 8) Prowadzenie usługi serwisu opraw przez cały okres gwarancji zgodnie z opisem i wymaganiami określonymi w Załączniku nr 7 do SWZ. 9) Przekazanie zdemontowanych urządzeń Zamawiającemu lub utylizację zdemontowanych urządzeń na koszt Wykonawcy oraz przedstawienie stosownego raportu z przeprowadzonej utylizacji zgodnie z umową. 10) DOSTAWA, montaż i uruchomienie inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią dla 1267 sztuk punktów oświetleniowych. 11) Udostępnienie Zamawiającemu systemu informatycznego sterowania oświetleniem z możliwością zdalnego monitoringu wybudowanej infrastruktury. 12) Przeprowadzenie szkolenia z użytkowania systemu informatycznego sterowania oświetleniem w siedzibie Zamawiającego. 13) Udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i terytorialnie licencji na korzystanie z systemu do zdalnego monitorowania wybudowanej infrastruktury. 14) Bezpłatne wsparcie techniczne oraz stała aktualizacja oprogramowania systemu w okresie gwarancji. 15) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dla wszystkich punktów świetlnych. 16) Sporządzenie, uzyskanie zatwierdzenia i wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu na potrzeby wykonania modernizacji oświetlenia. 17) Sporządzenie i uzgodnienie w Rejonie Energetycznym Stalowa Wola projektu budowlano - wykonawczego modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zaleszany, zgodnie z warunkami technicznymi - PGE 18) Wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów przewidzianych przepisami prawa. 19) Dokonywanie na własny koszt napraw i bieżącej konserwacji Urządzeń, w tym wymiany materiałów eksploatacyjnych, oraz usuwanie przez cały okres trwania gwarancji awarii i szkód. 20) Dokonywanie na własny koszt napraw przewodów i kabli oświetlenia drogowego przez cały okres trwania gwarancji. 21) Wykonywanie na własny koszt pomiarów skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidziana przepisami prawa. 22) Wyniesienie układów pomiarowo - sterujących z rozdzielnic stacyjnych do szaf oświetlenia drogowego, zgodnie z warunkami technicznymi -PGE. 23) Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy opisane w SWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaoferował rozwiązanie zapewniające kompensację mocy biernej - szczegółowy opis wymagań zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, załącznikami do SWZ oraz przepisami prawa.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45316110 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000 Roboty instalacyjne elektryczne
71355200 Wykonywanie badań
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL824 Tarnobrzeski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Zaleszany

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Modernizacja oświetlenia ulicznego obejmuje: b) Modernizację ok. 1492 szt. punktów oświetleniowych na terenie Gminy Zaleszany, a w szczególności: 1) Wymiana ok. 1292 szt. punktów oświetleniowych poprzez wymianę dotychczasowych opraw oświetleniowych na nowoczesne oprawy uliczne w technologii LED. 2) Przeniesienie ok. 200 szt. istniejących opraw LED. 3) Wymiana ok. 1269 szt. wysięgników na istniejących słupach. 4) Modernizacja, wyniesienie, 73 szaf oświetleniowych, wykonanie prac zgodnie z Warunkami technicznymi PGE. 5) Wymiana i montaż bezpieczników i zacisków oraz przewodów zasilających we wszystkich oprawach. 6) Zmiana okablowania zabudowanych na słupach gniazd do oświetlenia świątecznego - 53 szt. 7) Wykonanie prac zgodnie z opisem i wymaganiami określonymi w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienie oraz Projekcie Umowy oraz właściwymi normami i rozporządzeniami. 8) Prowadzenie usługi serwisu opraw przez cały okres gwarancji zgodnie z opisem i wymaganiami określonymi w Załączniku nr 7 do SWZ. 9) Przekazanie zdemontowanych urządzeń Zamawiającemu lub utylizację zdemontowanych urządzeń na koszt Wykonawcy oraz przedstawienie stosownego raportu z przeprowadzonej utylizacji zgodnie z umową. 10) DOSTAWA, montaż i uruchomienie inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią dla 1267 sztuk punktów oświetleniowych. 11) Udostępnienie Zamawiającemu systemu informatycznego sterowania oświetleniem z możliwością zdalnego monitoringu wybudowanej infrastruktury. 12) Przeprowadzenie szkolenia z użytkowania systemu informatycznego sterowania oświetleniem w siedzibie Zamawiającego. 13) Udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i terytorialnie licencji na korzystanie z systemu do zdalnego monitorowania wybudowanej infrastruktury. 14) Bezpłatne wsparcie techniczne oraz stała aktualizacja oprogramowania systemu w okresie gwarancji. 15) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dla wszystkich punktów świetlnych. 16) Sporządzenie, uzyskanie zatwierdzenia i wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu na potrzeby wykonania modernizacji oświetlenia. 17) Sporządzenie i uzgodnienie w Rejonie Energetycznym Stalowa Wola projektu budowlano - wykonawczego modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zaleszany, zgodnie z warunkami technicznymi - PGE 18) Wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów przewidzianych przepisami prawa. 19) Dokonywanie na własny koszt napraw i bieżącej konserwacji Urządzeń, w tym wymiany materiałów eksploatacyjnych, oraz usuwanie przez cały okres trwania gwarancji awarii i szkód. 20) Dokonywanie na własny koszt napraw przewodów i kabli oświetlenia drogowego przez cały okres trwania gwarancji. 21) Wykonywanie na własny koszt pomiarów skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidziana przepisami prawa. 22) Wyniesienie układów pomiarowo - sterujących z rozdzielnic stacyjnych do szaf oświetlenia drogowego, zgodnie z warunkami technicznymi -PGE. 23) Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy opisane w SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, Załącznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy. 3. UWAGA! Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał Uprawnienia do prac pod napięciem oraz Uprawnienia do prac na sieci dystrybucyjnej PGE. Przedmiotowe uprawnienia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty odpisania Umowy na realizację zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

1. Prawo opcji (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp): Zamawiający przewiduje opcję. 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości opraw (a w konsekwencji wysięgników, bezpieczników, sterowników systemu) podlegających wymianie o +/- 10 %. 1.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do dochodzenia roszczeń z tego tytułu. 1.3. Różnica miedzy maksymalną wielkością planowanych dostaw, a minimalną wielkością planowanych dostaw stanowi opcje. 1.4. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 1.5. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji stosownie do jej zakresu. 1.6. Uruchomienie opcji przez Zamawiającego może nastąpić jednocześnie w całości lub sukcesywnie w okresie trwania umowy. Istnieje możliwość uruchomienia opcji dostawy opraw na potrzeby poszerzone Zamawiającego już od terminu zawarcia umowy w przypadku zaistnienia takiej konieczności, po zawarciu stosownego aneksu. 1.7. O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. Zamawiający nie wymaga uruchomienia opcji aneksem do umowy lecz dopuszcza taką możliwość.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Termin wymagany: 7 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ. 3. Za termin zakończenia zadania uznaje się wykonanie całości przedmiotu zamówienia wraz z przeprowadzeniem niezbędnych odbiorów częściowych, prób, badań i sprawdzeń oraz uzyskanie wszystkich wymaganych opinii i decyzji niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania zainstalowanych urządzeń. 4. Zamawiający w myśl art. 139 ustawy Pzp przewiduje odwróconą kolejność oceny ofert, tj. najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5.Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie zgodnie z zapisami SWZ. 6. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: a) JEDZ, b) Tabelę doboru urządzeń - Załącznik nr 10 c) Tabelę cen elementów scalonych, d) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy); e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy); f) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie (jeżeli dotyczy); g) oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach. h) przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: 1. Oprawy oświetleniowe. a)karty techniczne opraw ulicznych, parkowych zwieszanych oraz projektorów; b)deklaracje CE producenta opraw ulicznych, parkowych zwieszanych i projektorów oraz dla opraw ulicznych certyfikat ENEC wraz z ENEC PLUS lub certyfikat jakości wydany przez akredytowane laboratorium badawcze; c) rozsyły światła opraw oświetleniowych w formie bazy danych zastosowanych typoszeregów opraw, w formacie eulumdat (.Ldt). 2. System sterowania. a)karta techniczna systemu sterowania; b)deklaracja CE producenta sterownika systemu sterowania; c)certyfikat TALQv2 oferowanego systemu sterowania lub rozwiązanie równoważne (opis równoważności opisany w Załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia); d)certyfikat ISO27001 serwerowni systemu sterowania lub równoważny (opis równoważności opisany w Załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia); 2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. 3. Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 4. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.Zadanie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja druga. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 108 ust.1, art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach i art. 5 k Rozporz. Rady (UE) i spełniają warunki udziału w postępowaniu. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.

CPV: 31520000, 45316110, 45316100, 45310000, 71355200

Dokument nr: 129071-2023, GKM.272.2.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 05/04/2023
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

1.Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert. 2. Zamawiający odrzuci ofertę złożona po terminie składania ofert. 3. Zamawiający najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-109d80ab-a2f8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 05/04/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Zaleszany

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 30/06/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
28/02/2023

Kontakt:
GMINA ZALESZANY
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 830409146
ul. Tadeusza Kościuszki 16
Zaleszany
Kod NUTS: PL824 Tarnobrzeski
37-415
Polska
Osoba do kontaktów: Marta Nakielny
E-mail: ug@zaleszany.pl
Tel.: +48 158459419
Faks: +48 158459424

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.