Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów

Data zamieszczenia: 2023-03-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ujsoły
Gminna 1
34-371 Ujsoły
powiat: żywiecki
rgb@ujsoly.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Ujsoły
Wadium: w opisie przedmiotu
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Przebudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Ujsołach

Numer referencyjny: PN/02/2023
II.1.2)Główny kod CPV
45000000 Roboty budowlane
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:

Zamówienie pn.: ,,Przebudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Ujsołach" podzielone zostało na siedem następujących części: 1) Część zamówienia nr 1 - ,,Przebudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Ujsołach"; 1) Część zamówienia nr 2 - ,,DOSTAWA dwóch fabrycznie nowych przygotowanych do rejestracji ciągników rolniczych oraz dostawa i montaż na ciągniku rolniczym fabrycznie nowego ładowacza czołowego z osprzętem"; 2) Część zamówienia nr 3 - ,,DOSTAWA przyczepy hakowej z kontenerem przeznaczonym do zbiórki odpadów komunalnych"; 3) Część zamówienia nr 4 - ,,DOSTAWA fabrycznie nowej przygotowanej do rejestracji przyczepy rolniczej"; 4) Część zamówienia nr 5 - ,,DOSTAWA czterech kontenerów na odpady"; 5) Część zamówienia nr 6 - ,,DOSTAWA piaskarki samozaładowczej"; 6) Część zamówienia nr 7 - ,,DOSTAWA pługa strzałkowego".

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Przebudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Ujsołach

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45200000 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000 Roboty budowlane w zakresie budynków
45213250 Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych
45315700 Instalowanie stacji rozdzielczych
45310000 Roboty instalacyjne elektryczne
45312310 Ochrona odgromowa
45314200 Instalowanie linii telefonicznych
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL225 Bielski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

II.2.4)Opis zamówienia:

1. W ramach części zamówienia nr 1 - Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty budowlane polegające na przebudowie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Ujsołach, w zakresie wynikającym z załącznika nr 8 do SWZ - Opisu przedmiotu zamówienia, w tym Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiarów robót (pomocniczo), wraz z załącznikami. 2. Klauzula równoważności: Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne dla robót budowlanych, dostaw, prac, materiałów, systemów spełniające wymagania określone dokumentami zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści SWZ albo załącznika nr 8 do SWZ - Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować wyłącznie jako propozycje. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w dokumentach zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, biorąc pod uwagę całość inwestycji, a nie wybrany fragment całości. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. W takim wypadku, procedurę opisaną we wcześniejszej treści niniejszego punktu stosuje się odpowiednio. 3. Zamawiający wymaga, w ramach części zamówienia nr 1, aby osoby wykonujące czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) - z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi / Waga: 40,00
Cena - Waga: 60,00
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 13
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert - dla części zamówienia nr 1 - 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA dwóch fabrycznie nowych przygotowanych do rejestracji ciągników rolniczych oraz dostawa i...

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
16700000 Ciągniki
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL225 Bielski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

II.2.4)Opis zamówienia:

W ramach części zamówienia nr 2 - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dwa fabrycznie nowe przygotowanych do rejestracji ciągniki rolnicze o następującej specyfikacji: a) ciągnik o mocy od 120-140 KM, b) silnik 4 - cyl. o pojemności min. 4,0 l, silnika, c) ścięta maska, d) amortyzowana kabina, amortyzowana oś, e) skrzynia biegów min 24/24 z biegiem ECO, f) klimatyzacja + ogrzewanie kabiny, g) podłokietnik wielofunkcyjny +Joystick do obsługi funkcji ciągnika, h) Joystick do obsługi przedniego TUZ-a, i) zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo, j) zaczep dolny do przyczep jednoosiowych - belka dolna, k) ogumienie min. przód 440/65 R28, ogumienie min. tył 540/65 R38, l) tylny TUZ - udźwig min 5800 kg, kat. III, m) hydraulika zmiennowydatkowa min 110 l./min, n) 4 pary wyjść hydraulicznych z tyłu minimum, o) instalacja pneumatyczna dwuobwodowa, p) oświetlenie robocze, q) przedni TUZ oryginalny 2,5 t + para wyjść hydraulicznych + sterowanie tuz elektryczne na niezależnych blokach hydraulicznych, r) obciążnik - 800 kg; oraz dostarczyć i zamontować na ciągniku rolniczym Massem Ferguson fabrycznie nowego ładowacza czołowego z osprzętem według specyfikacji: a) ładowacz do prac lekkich: - mocowania pod ciągnik Massey Ferguson 3070, - poziomowanie mechaniczne, - węże na zewnątrz ramion, - 3 sekcja, - amortyzacja, - szybkie podłączanie hydrauliki, - szybkie zaczepianie/odczepianie ładowacza, - ramka osprzętu EURO, - sterowanie linkowe Joystick, b) osprzęt: - łyżko-krokodyl z zębem palonym 1,8 m Parametry pracy A110 Wysokość maks. w osi obrotu 4,00 m Wysokość maks. do dna łyżki poziomo 3,65 m Udźwig na maksymalnej wysokości 1 700 kg.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi dla sprzętu / Waga: 40,00
Cena - Waga: 40,00
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 9
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert dla części zamówienia nr 2 - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA przyczepy hakowej z kontenerem przeznaczonym do zbiórki odpadów komunalnych

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34223000 Przyczepy i naczepy
34223300 Przyczepy
42418940 Urządzenia do przenoszenia kontenerów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL225 Bielski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

II.2.4)Opis zamówienia:

W ramach części zamówienia nr 3 - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przyczepę hakową z kontenerem przeznaczonym do zbiórki odpadów komunalnych o następującej specyfikacji: a) kontener przystosowany do odbioru odpadów z pojemników od 110 L do 1100 L: ? przeznaczony do zbiórki odpadów komunalnych, ? stopnie dla operatorów z barierkami zabezpieczającymi, ? wyłącznik bezpieczeństwa po dwóch stronach zabudowy, ? dwa obrotowe światła ostrzegawcze, ? tabliczka z piktogramami wszystkich funkcji obsługowych, ? błotniki z fartuchami ochronnymi zgodne z obowiązującymi przepisami UE, ? kontener powinien być w wersji szczelnej z zaworem na usunięcie odcieków, ? kontener powinien być kompatybilny z hakiem o wys. 1200 mm, ? kontener wykonany ze stali charakteryzującej się wysoką odpornością na ścieranie, ? ciśnienie w układzie - 140 bar, ? mocowania kontenera z blokadami hydraulicznymi do podwozia, ? wyposażony jest w tylny system załadowczy oraz hydrauliczną, pojedynczą łopatę do przesuwania i wstępnego zagęszczenia odpadów, ? załadunek śmieci odbywa się zarówno ręcznie jak i przy wykorzystaniu listwy grzebieniowej przystosowanej do pojemników o pojemnościach od 110 do 1100 litrów, ? wywrót mechanizmu z listwą grzebieniową zasilany dwoma cylindrami dwustronnego działania, ? zagęszczanie odpadów komunalnych za pomocą prasy w formie łopaty wykonującej obrót o 120 stopni wokół osi, na której jest ona podwieszona, ? stopień zagęszczania 1:3, ? opróżnianie kontenera poprzez przesuniecie płyty wygarniającej i wypchanie śmieci, b) przyczepa hakowa o wyposażeniu: ? instalacja oświetleniowa - obrysowa Led, ? zaczep transportowy ?50 obrotowy, ? drogowa instalacja hamulcowa z zaworem trójzakresowym, ? hamulec postojowy, ? wysokość haka do załadunku kontenerów: 1200 mm, ? kliny podporowe, ? przykręcany odkładacz przewodów, ? mechaniczna blokada ram, ? stopa podporowa, ? błotniki na kołach tylnych, ? ogumienie 500/50-17, ? sygnalizacja stanu przyczepy, ? błotniki metalowe pełne, ? zaczep transportowy obrotowy ? 50, ? oświetlenie robocze (2 lampy na tyle ramy), ? wyprowadzenie instalacji elektrycznej na tył przyczepy, lampa ostrzegawcza - kogut.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi dla sprzętu / Waga: 40,00
Cena - Waga: 40,00
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 13
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert dla części zamówienia nr 3 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA fabrycznie nowej przygotowanej do rejestracji przyczepy rolniczej

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34223000 Przyczepy i naczepy
34223300 Przyczepy
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL225 Bielski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

II.2.4)Opis zamówienia:

W ramach części zamówienia nr 4 - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć fabrycznie nową przygotowaną do rejestracji przyczepę rolniczą o następującej specyfikacji: a) ładowność 2,5T, b) zawieszenie jednoosiowe, c) wywrot trójstronny, d) wysokość burty 500 mm, e) nadstawy siatkowe 700 mm, f) centralny system ryglowania ścian, g) szyber z rynną, h) dyszel z adapterem, i) oko zaczepu fi 40 mm, j) stopa podporowa mechaniczna z kółkiem podporowym, k) hamulec postojowy ręczny, l) instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa, m) ogumienie 10,0/75-15,3 18 PR, n) oświetlenie z odblaskami.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi dla sprzętu / Waga: 40,00
Cena - Waga: 40,00
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 6
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert dla części zamówienia nr 4 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100). 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA czterech kontenerów na odpady

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
44613000 Duże pojemniki
34928480 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL225 Bielski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

II.2.4)Opis zamówienia:

W ramach części zamówienia nr 5 - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć cztery kontenery na odpady o następującej specyfikacji: a) wymiary wewnętrzne skrzyni w mm: 4000x1700x1750 (dł. x szer. x wys.), b) kontener hakowy, rolkowy, otwarty, c) hakowy/bramowy system załadunku: 1200 mm, hak zaczepowy - pręt ? 35mm, d) pojemność - 12 m?, e) płozy ceownik UPN 160mm, f) rolki jezdne ? 160 mm x 6 mm, L 150 mm, centralne smarowanie w sworzniu, g) rozstaw płóz: 1020 mm, h) blacha S235JR+N podłoga ? 3 mm, ściany ? 3 mm, i) ożebrowanie dna: ceownik z/g 80x50x3 mm, j) wieniec profil 100x50x3, k) ożebrowanie pionowe ścian co około 890 mm; ceownik z/g 80x50x3 mm, l) ożebrowanie poziome ścian ceownik z/g 80x40x3, m) drzwi dwuskrzydłowe na potrójnych zawiasach, każdy zawias wyposażony w smarowniczkę, zamknięcie centralne, n) kolor według palety RAL, o) haczyki do plandeki lub siatki po obwodzie kontenera poniżej górnej krawędzi, p) kontener w całości spawany spoiną ciągłą, q) waga - 1200kg.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi dla sprzętu / Waga: 40,00
Cena - Waga: 40,00
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 13
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert dla części zamówienia nr 5 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100). 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA piaskarki samozaładowczej

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34144440 Piaskarki
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL225 Bielski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

II.2.4)Opis zamówienia:

W ramach części zamówienia nr 6 - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć piaskarkę samozaładowczą o następującej specyfikacji: a) pojemność zbiornika min. 1 m3, b) szeroko robocza 2-6 m, c) zawieszana na TUZ kat. II, d) min. ciśnienie oleju 16 Mpa, e) nominalny wydatek oleju 40 l/min, f) zasilanie elektroniki 12 V, g) gramatura soli 5-40 g/m2, h) gramatura kruszywa 50-150 g/m2, i) regulacja gramatury bezstopniowa niezależna od prędkości jazdy, j) regulacja asymetrii rozrzutu z panelu sterującego (w kabinie ciągnika), siłownikiem elektrycznym, k) układ dozujący z mieszadłem.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi dla sprzętu / Waga: 40,00
Cena - Waga: 40,00
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 6
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert dla części zamówienia nr 6 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100). 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA pługa strzałkowego

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
43313000 Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL225 Bielski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

II.2.4)Opis zamówienia:

W ramach części zamówienia nr 7 - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć pług strzałkowy o następującej specyfikacji: a) 2 siłowniki, elektrozawór, b) 4 skrajne pozycje robocze, c) oświetlenie LED, d) lemiesz amortyzowany gumowy, e) metalowa listwa zgarniająca, f) ślizgi prowadzące ze stali trudnościeralnej, g) układ zawieszenia kopiujący teren, h) napięcie instalacji elektrycznej - 12V, i) zasilanie - gniazdo zapalniczki, j) nominalne ciśnienie układu - 16 MPa, k) szerokość - min 2800 mm, max 3000 mm, l) długość - min 1250 mm, max 1285 mm, m) minimalna szerokość robocza - min. 2200 mm, max. 2300 mm.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi dla sprzętu / Waga: 40,00
Cena - Waga: 40,00
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 6
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert dla części zamówienia nr 7 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100). 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

CPV: 45000000, 45200000, 45210000, 45213250, 45315700, 45310000, 45312310, 45314200, 16700000, 34223000, 34223300, 42418940

Dokument nr: 132089-2023, PN/02/2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 04/04/2023
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:

1. Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego Platformie e- Zamówienia. 2. Zamawiający najpóźniej przed otwarciem ofert udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82007bfc-b697-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 04/04/2023

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 30/06/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27/02/2023

Kontakt:
Gmina Ujsoły
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 000552099
Gminna 1
Ujsoły
Kod NUTS: PL225 Bielski
34-371
Polska
Osoba do kontaktów: Bartosz Kostka
E-mail: rgb@ujsoly.com.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.