Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa proszku tytanu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa proszku tytanu

Data zamieszczenia: 2023-03-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: INNERCO Sp. z o.o
Jadwigi Majówny 43A
30-298 Kraków
powiat: Kraków
bartosz.badowski@innerco.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/148888
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wybór dostawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę proszku tytanu
Powstaje w kontekście projektu
RPMP.01.02.01-02-0084/19 - Technologia i reaktywne komponenty do wytwarzania in situ w odlewach stref kompozytowych wzmacnianych węglikiem wolframu

Część 1
DOSTAWA proszku tytanu

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa proszku tytanu, który zostanie wykorzystany w produkcji komponentów (wkładek odlewniczych) w procesie technologicznym do wytwarzania in situ w odlewach stref kompozytowych wzmacnianych węglikiem wolframu.
Dopuszczalne wartości lub zakresy wartości składu chemicznego proszku tytanu przedstawiono poniżej:
Proszek tytanu: zamówienie sumaryczne do 1 000 kg:
Ti min: 99,5%
N max: 0,03%
C max: 0,03%
H max: 0,03%
Fe max: 0,06%
Cl max: 0,04%
Si max: 0,02%
Mn max: 0,01%
Mg max: 0,01%
O max: 0,4%
Wielkość cząsteczek - 325 mesh (44 mikrony), proszek o morfologii gąbczastej wytwarzany metodą HDH (hydrogenation-dehydrogenation)
Oferta powinna zawierać cenę za 1 kilogram proszku tytanu wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Planowany jest zakup do 1 000 kg proszku tytanu.

CPV: 14724000-2

Dokument nr: 2023-11343-148888

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-04

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Krowodrza
Miejscowość
Kraków
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2023-06-30
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
DOSTAWA proszku realizowana będzie na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego pomiędzy 05.04.2023, a 30.06.2023 r. DOSTAWA danej partii proszku tytanu do siedziby Zamawiającego powinna zostać wykonana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia na daną partię przedmiotowego proszku. Planowany jest zakup do 1 000 kg proszku tytanu.
Niniejsze ramy czasowe oraz termin realizacji zamówienia mogą ulec zmianie w zależności postępów prac badawczych wykonywanych w ramach projektu.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Jeżeli na etapie realizacji umowy wystąpi konieczność udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających będą one udzielone zgodnie z zapisami Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących powodów:
a) obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy,
b) otrzymania decyzji Instytucji Pośredniczącej zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany,
c) rozwiązanie umowy z Wykonawcą w przypadku, gdy Wykonawca nie wywiązuje się z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia lub gdy przedmiot zamówienia nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym lub nie spełnia wymogów wskazanych w ofercie Wykonawcy.
d) zmiany terminu realizacji usługi w przypadku:
- zaistnienia okoliczności siły wyższej - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym;
- następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
- działań osób trzecich uniemożliwiających realizację dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy Zamawiającego i Wykonawcy,
- gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości terminowej realizacji usługi,
- zmiany terminów trwania poszczególnych etapów projektu
- zmiany terminu zakończenia realizacji projektu badawczego, w ramach którego finansowana jest przedmiotowa usługa.
e) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
- zmiany zakresu usługi,
- ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług - w takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian, a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
f) uzyskania takich cząstkowych wyników prac realizowanych w poszczególnych etapach zamówienia, które uniemożliwiają kontynuację realizacji w/w projektu.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Termin składania ofert mija z dniem: 4 kwietnia 2023 r., do godz. 15:00
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie e-mail na adres bartosz.badowski@innerco.pl lub w formie pisemnej osobiście / pocztą / za pomocą kuriera na adres INNERCO Sp. z o.o., ul. Jadwigi Majówny 43A, 30-298 Kraków lub bezpośrednio poprzez Bazę Konkurencyjności. W celu dochowania terminu składania ofert liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub dostarczenia oferty za pomocą wiadomości e-mail na adres bartosz.badowski@innerco.pl lub poprzez Bazę Konkurencyjności. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione ze strony Dostawcy i opatrzona pieczęcią firmową Dostawcy. W przypadku ofert przesłanych w formie e-mail konieczne jest załączenie skanu podpisanej i opieczętowanej oferty.
1. Oferty niepodpisane zostaną odrzucone.
2. Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną uwzględnione.
3. Oferta musi zostać sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik do przedmiotowego zapytania ofertowego.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5. Cena oferty powinna być podana w PLN.
6. Oferta musi zostać podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Dostawcy w zakresie złożenia oferty.
7. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Dostawca.
8. Oferta powinna zawierać termin jej obowiązywania (minimum 45 dni kalendarzowych).
9. Oferta powinna zawierać opis proponowanych warunków i terminów płatności.
10. W ramach zamówienia nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
11. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
12. Zamawiający po otrzymaniu ofert dokona oceny najkorzystniejszej oferty, co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie portalu Baza Konkurencyjności.
14. W przypadku oczywistych braków lub omyłek w złożonej ofercie Zamawiający może wezwać Dostawcę do poprawy lub uzupełnienia oferty. Dostawca zostanie wezwany do uzupełnienia dokumentacji ofertowej w terminie do 2 dni roboczych. Sposób przekazywania dokumentów uzupełniających/poprawionych odbywać się będzie drogą elektroniczną. Zamawiający będzie komunikował się z oferentami za pomocą adresu email Dostawcy, wskazanego w Formularzu oferty. W sytuacjach, kiedy:
- pomimo wezwania do uzupełnienia/poprawy Dostawca nie złoży uzupełnionej/poprawionej oferty,
- złożona dokumentacja ofertowa w dalszym ciągu będzie zawierała braki lub omyłki
wówczas oferta zostanie odrzucona, a Dostawca wykluczony z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne.
15. Zamawiający planuje podpisanie umowy z wybranym Oferentem w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku niepodpisania umowy z Oferentem wybranym w drodze niniejszego postępowania (z winy Oferenta), Zamawiający zastrzega, iż umowa zostanie zaproponowana Oferentowi, którego oferta była kolejną pod względem liczby uzyskanych punktów.
16. Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę, która będzie zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub Dostawca nie udzieli dostatecznych wyjaśnień na wezwanie Zamawiającego w przedmiotowym zakresie.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania ofertowego na każdym etapie w przypadkach:
- gdy wartość zwycięskiej oferty znacznie przekroczy cenę rynkową lub przekroczy zakładaną przez Zamawiającego wartość danej pozycji w budżecie realizowanego projektu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej;
- gdy w toku prac badawczo-rozwojowych w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu nastąpi istotna zmiana koncepcji badawczej projektu, co wymagać będzie modyfikacji parametrów/specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia.
18. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
19. Z udziału w postępowaniu wykluczony jest podmiot w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2016 r. poz. 1574, 1579, 1948 i 2260) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Oferenta, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 2171, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 791).
20. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) należy dołączyć Oświadczenie o braku powiązania osobowego i/lub kapitałowego Dostawcy z Zamawiającym (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Dodatkowo na etapie realizacji dostawy każdej partii zamówienia Dostawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty charakterystyki (w dowolnej formie) z analizą składu chemicznego proszku objętego daną dostawą.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-03
Data ostatniej zmiany
2023-03-03 15:18:40

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena
Cena - max liczba punktów 100
Cena - cena netto za dostawę 1 kg proszku tytanu obliczana na podstawie wzoru:
Pc = Cn/Cr *100
gdzie:Pc - punkty w kategorii ceny
Cn - najniższa cena netto spośród złożonych ważnych ofert
Cr - cena netto oferty rozpatrywanej

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Bartosz Badowski
tel.:
e-mail: bartosz.badowski@innerco.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.