łódzkie (Dmosin)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
małopolskie (Miechów)
podkarpackie (Krosno)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa elastycznych słupków z pamięcią kształtu |
Data zamieszczenia: | 2023-03-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ul. Tuwima 36 90-002 Łódź powiat: Łódź zamowienia@uml.lodz.pl https://portal.smartpzp.pl/uml/ |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | 21.600,00 PLN |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA elastycznych słupków z pamięcią kształtu z podziałem na strefy miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego Numer referencyjny: DSR-ZP-IV.271.19.2023 II.1.2)Główny kod CPV 34996000 Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmować będzie dostawę elastycznych słupków z pamięcią kształtu z podziałem na strefy miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ i Załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 34922000 Urządzenia do znakowania dróg 34928472 Oznakowanie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmować będzie dostawę elastycznych słupków z pamięcią kształtu z podziałem na strefy miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowa specyfikacja techniczna podana jest w Załączniku nr 1a. DOSTAWA i rozładunek opisanego w ust. 1 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w granicach administracyjnych miasta Łodzi. Ryzyko utraty przedmiotu zamówienia, jego uszkodzenia lub zniszczenia w czasie transportu ponosi Wykonawca. Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci wynagrodzenie ustalone na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w formularzu cenowym oraz ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach wymienionych w Formularzu Cenowym i dostosowania ich do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Przewidywana ilość słupków elastycznych: dla obszaru w Strefie Wielkomiejskiej - 240 sztuk, dla obszaru poza Strefą wielkomiejską - 400 sztuk. Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2025 r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego przekazywanych drogą elektroniczną lub za pomocą faksu, określających ilość i typ zamawianych materiałów oraz miejsce dostawy. Zlecenia te będą stanowiły integralną część umowy. Termin wykonania poszczególnego zlecenia wynosi 60 dni i jest liczony od dnia następującego po dniu przekazania zlecenia. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 I 14 RODO została zawarta w pkt 39 SWZ (Nr zgodna z SWZ) 23.1Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium (odpowiednio dla każdej części zamówienia) w wysokości: 21.600,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia jeden tysięcy sześćset 00/100). 23.2Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 24.1 Wykonawca którego oferta została wybrana zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 24.2Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja i rękojmia na wykonane dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 30/09/2025 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia wykonania dostaw w ramach prawa opcji na warunkach określonych w umowie i Opisie przedmiotu zamówienia , a wycenionych w Formularzu ofertowym. Maksymalna wartość opcji do 50% zamówienia podstawowego. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji nastąpi w sytuacji, kiedy Zamawiający zleci realizację dostaw zamówienia podstawowego na maksymalną wartość. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od otrzymania dodatkowych środków finansowych na realizację zamówienia. Przewidywana ilość słupków elastycznych realizowanych w ramach prawa opcji: dla obszaru w Strefie Wielkomiejskiej - 120 sztuk, dla obszaru poza Strefą wielkomiejską - 200 sztuk. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe (Nr zgodna z SWZ) Na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. CPV: 34996000, 34922000, 34928472 Dokument nr: 136381-2023, DSR-ZP-IV.271.19.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 06/04/2023 Czas lokalny: 10:00 Miejsce: Otwarcie ofert zostanie dokonane poprzez rozszyfrowanie ofert złożonych za pośrednictwem Systemu. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Maria Herszel, Anna Rubajczyk Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/uml/ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/uml/ TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 06/04/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Łódź Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 04/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01/03/2023 Kontakt: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ul. Tuwima 36 Łódź Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź 90-002 Polska Osoba do kontaktów: Prowadzący postępowanie: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź; Maria Herszel, Anna Rubajczyk E-mail: zamowienia@uml.lodz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024