Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa elastycznych słupków z pamięcią kształtu

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa elastycznych słupków z pamięcią kształtu

Data zamieszczenia: 2023-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
ul. Tuwima 36
90-002 Łódź
powiat: Łódź
zamowienia@uml.lodz.pl
https://portal.smartpzp.pl/uml/
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: 21.600,00 PLN
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

DOSTAWA elastycznych słupków z pamięcią kształtu z podziałem na strefy miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego

Numer referencyjny: DSR-ZP-IV.271.19.2023
II.1.2)Główny kod CPV
34996000 Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiot zamówienia obejmować będzie dostawę elastycznych słupków z pamięcią kształtu z podziałem na strefy miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ i Załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34922000 Urządzenia do znakowania dróg
34928472 Oznakowanie
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Łódź

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmować będzie dostawę elastycznych słupków z pamięcią kształtu z podziałem na strefy miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

Szczegółowa specyfikacja techniczna podana jest w Załączniku nr 1a.

DOSTAWA i rozładunek opisanego w ust. 1 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w granicach administracyjnych miasta Łodzi. Ryzyko utraty przedmiotu zamówienia, jego uszkodzenia lub zniszczenia w czasie transportu ponosi Wykonawca.

Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci wynagrodzenie ustalone na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w formularzu cenowym oraz ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych dostaw.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach wymienionych w Formularzu Cenowym i dostosowania ich do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

Przewidywana ilość słupków elastycznych: dla obszaru w Strefie Wielkomiejskiej - 240 sztuk, dla obszaru poza Strefą wielkomiejską - 400 sztuk.

Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2025 r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego przekazywanych drogą elektroniczną lub za pomocą faksu, określających ilość i typ zamawianych materiałów oraz miejsce dostawy. Zlecenia te będą stanowiły integralną część umowy. Termin wykonania poszczególnego zlecenia wynosi 60 dni i jest liczony od dnia następującego po dniu przekazania zlecenia.

KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 I 14 RODO została zawarta w pkt 39 SWZ

(Nr zgodna z SWZ) 23.1Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium (odpowiednio dla każdej części zamówienia) w wysokości: 21.600,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia jeden tysięcy sześćset 00/100). 23.2Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

24.1 Wykonawca którego oferta została wybrana zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 24.2Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja i rękojmia na wykonane dostawy / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/09/2025
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia wykonania dostaw w ramach prawa opcji na warunkach określonych w umowie i Opisie przedmiotu zamówienia , a wycenionych w Formularzu ofertowym.

Maksymalna wartość opcji do 50% zamówienia podstawowego.

Realizacja zamówienia objętego prawem opcji nastąpi w sytuacji, kiedy Zamawiający zleci realizację dostaw zamówienia podstawowego na maksymalną wartość. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od otrzymania dodatkowych środków finansowych na realizację zamówienia.

Przewidywana ilość słupków elastycznych realizowanych w ramach prawa opcji: dla obszaru w Strefie Wielkomiejskiej - 120 sztuk, dla obszaru poza Strefą wielkomiejską - 200 sztuk.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

(Nr zgodna z SWZ) Na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

CPV: 34996000, 34922000, 34928472

Dokument nr: 136381-2023, DSR-ZP-IV.271.19.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 06/04/2023
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Otwarcie ofert zostanie dokonane poprzez rozszyfrowanie ofert złożonych za pośrednictwem Systemu.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Maria Herszel, Anna Rubajczyk

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/uml/

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/uml/

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 06/04/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Łódź

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 04/07/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
01/03/2023

Kontakt:
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
ul. Tuwima 36
Łódź
Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź
90-002
Polska
Osoba do kontaktów: Prowadzący postępowanie: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź; Maria Herszel, Anna Rubajczyk
E-mail: zamowienia@uml.lodz.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.