pomorskie (Czersk)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
wielkopolskie (Baranów)
śląskie (Siemianowice Śląskie)
opolskie (Opole)
wielkopolskie (Kalisz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana kotłów gazowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO ul. św. Elżbiety 3 50-111 Wrocław powiat: Wrocław zp@zzk.wroc.pl https://portal.smartpzp.pl/zzk/public/postepowanie?postepowanie=43136603 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | 1 500 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana kotłów gazowych w gminnych lokalach mieszkalnych przy ulicy Pusteckiej. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wymianie trzynastu istniejących kotłów gazowych z otwartą komorą spalania na kotły gazowe dwufunkcyjne z zamkniętą komorą spalania wraz z dostosowaniem przewodów kominowych w gminnych lokalach mieszkalnych na osiedlu przy ulicy Pusteckiej. 2. Zakres prac obejmuje m.in.: 1) zabezpieczenie przewodów kominowych wkładem kwasoodpornym. Wysokość komina zależy od kondygnacji, na której znajduje się lokal mieszkalny i może wynosić odpowiednio: 5 mb, 7,5 mb lub 10 mb, 2) demontaż i utylizacja istniejących kotłów gazowych, 3) montaż kotłów dwufunkcyjnych z zamkniętą komorą spalania o mocy do 24 kW, 4) dostosowanie przewodów kominowych i podłączenie kotłów do tych przewodów, 5) wykonanie niezbędnych podłączeń z istniejącą instalacją wodno-kanalizacyjną, 6) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej, 7) uruchomienie kotłów gazowych, 8) opracowanie i uzgodnienie dokumentacji powykonawczej w zakresie wymiany kotłów gazowych, 9) przekazanie nowych kotłów gazowych do eksploatacji użytkownikom, 10) dokonywanie przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji, 11) wykonanie innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia oraz niezbędnych do wykonania z punktu widzenia obowiązujących przepisów i wymogów prawa, w tym m.in.: przebicie otworów w ścianach, przejście przez dach, obmurowanie i otynkowanie miejsc przebić. 12) zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac budowlanych. CPV: 45331110-0, 44621200-1 Dokument nr: 2023/BZP 00122613, ZZK - NZ/241/3408/18/23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-21 11:45 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/zzk 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/zzk. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej SmartPZP. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) udostępnionym do pobrania na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zzk/elearning. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule dotyczące obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajdują się w Rozdziale XVI SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zzk/public/postepowanie?postepowanie=43136603 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-21 11:30 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zzk Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/18/23 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wymianie trzynastu istniejących kotłów gazowych z otwartą komorą spalania na kotły gazowe dwufunkcyjne z zamkniętą komorą spalania wraz z dostosowaniem przewodów kominowych w gminnych lokalach mieszkalnych na osiedlu przy ulicy Pusteckiej. 2. Zakres prac obejmuje m.in.: 1) zabezpieczenie przewodów kominowych wkładem kwasoodpornym. Wysokość komina zależy od kondygnacji, na której znajduje się lokal mieszkalny i może wynosić odpowiednio: 5 mb, 7,5 mb lub 10 mb, 2) demontaż i utylizacja istniejących kotłów gazowych, 3) montaż kotłów dwufunkcyjnych z zamkniętą komorą spalania o mocy do 24 kW, 4) dostosowanie przewodów kominowych i podłączenie kotłów do tych przewodów, 5) wykonanie niezbędnych podłączeń z istniejącą instalacją wodno-kanalizacyjną, 6) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej, 7) uruchomienie kotłów gazowych, 8) opracowanie i uzgodnienie dokumentacji powykonawczej w zakresie wymiany kotłów gazowych, 9) przekazanie nowych kotłów gazowych do eksploatacji użytkownikom, 10) dokonywanie przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji, 11) wykonanie innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia oraz niezbędnych do wykonania z punktu widzenia obowiązujących przepisów i wymogów prawa, w tym m.in.: przebicie otworów w ścianach, przejście przez dach, obmurowanie i otynkowanie miejsc przebić. 12) zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac budowlanych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w wysokości do 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. 1) Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostaną ustalone w wyniku negocjacji. Udzielenie zamówienia jest uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego. 2) Zamówienie może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego i będzie udzielone w budynkach objętych zarządem Zamawiającego. 3) Zamówienie zostanie udzielone na warunkach podobnych do warunków udzielenia zamówienia podstawowego. 4) Wartość robót zostanie ustalona na podstawie przyjętych w umowie podstawowej danych cen jednostkowych brutto za wymianę kotła gazowego. Dopuszcza się zmianę danych cen jednostkowych brutto za wymianę kotła, w odniesieniu do aktualnych cen rynkowych za wymianę kotła gazowego (w tym ceny rynkowej za kocioł gazowy), po przeprowadzeniu negocjacji. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 35 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy 4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne 4.3.6.) Waga: 5 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak 4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie: art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej w dalszej treści ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r., 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Odnośnie pkt 1 ppkt 2 Wykonawca musi wykazać, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał robotę budowlaną polegającą na wymianie i/lub montażu kotłów gazowych o małej mocy (do 50 kW) o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł w ramach nie więcej niż dwóch umów. lub 2) robotę budowlaną polegającą na wymianie i/lub montażu kotłów gazowych o małej mocy (do 50 kW), w ilości nie mniejszej niż 10 sztuk w okresie 12 miesięcy, Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje umowy o szerszym zakresie niż wskazany powyżej, zobowiązany jest wskazać wartość robót żądanych przez Zamawiającego. 3) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą która będzie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje do eksploatacji urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe, a w szczególności dla: a) urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa (Grupa 3 pkt 6), b) aparatury kontrolno - pomiarowej, urządzeń sterowania do sieci, urządzeń i instalacji wymienionych (Grupa 3 pkt 10), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci lub inne kwalifikacje umożliwiające świadczenie prac w tej specjalności zgodne z aktualnym stanem prawnym. Osoba ta będzie wykonywać próby szczelności instalacji gazowych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; (wzór, załącznik nr 5 do SWZ), 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wzór, załącznik nr 6 do SWZ). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wtedy: ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór, załącznik nr 4 do SWZ). 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegółowe zapisy dotyczące rodzaju i zakresu zmian do umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera § 12 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 35 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy 4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne 4.3.6.) Waga: 5 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak 4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne Termin związania ofertą: do 2023-04-19 |
© eurobudowa.pl 2004-2024