Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Adaptacja pomieszczeń

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2023-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
ul. Strzelców Bytomskich 11
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
(032) 34-99-298, faks (032) 34-99-299
zp@zsm.com.pl
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/notice/public/87195/details
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: (032) 34-99-298, fak
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Adaptacja pomieszczeń w Pawilonie V na pomieszczenia administracyjne - Etap 1
Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania polegającego na remoncie i przebudowie istniejącego Pawilonu V zlokalizowanego na terenie jednostki organizacyjnej Zamawiającego zlokalizowanej przy ulicy Strzelców Bytomskich 11, wpisanego do rejestru zabytków Województwa Śląskiego nr rej. 1357/85, wpis z dnia 10 czerwca 1985 r. Ogólny zakres robót objętych zamówieniem polegać będzie na wykonaniu remontu i przebudowy istniejących pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych. Niniejszym postępowaniem objęty jest ETAP 1 inwestycji, który obejmuje następujące zakresy prac:
a) kondygnacja - Piwnica:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu poprzez wymianę istniejących drzwi na nowe przeciwpożarowe o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
wykonanie instalacji wod. - kan.,
wykonanie nowej rozdzielnicy,
wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych,
zakup, dostawa i montaż zaprojektowanego UPS 12kVA,
montaż drewnianych pochwytów w obrębie istniejącego zejścia do piwnicy,
b) kondygnacja - Parter:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu poprzez wymianę istniejących drzwi na nowe przeciwpożarowe o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
zabudowa drzwi dymoszczelnych w ciągu komunikacyjnym,
zabezpieczenie drewnianych stropów do odporności ogniowej REI30 - zgodnie z dokumentacją projektową (parter - piętro 1 od dołu),
wykonanie nowych sufitów podwieszanych we wszystkich pomieszczeniach,
wyposażyć okna w nawiewniki higrosterowalne - zgodnie z dokumentacją projektową,
wykonanie instalacji wentylacji na poziomie Parteru wraz z wyprowadzeniem przewodów na poddasze, montaż wentylatorów wyciągowych oraz wyrzutni na zewnątrz budynku przez istniejące otwory - zakres robót nie obejmuje zakupu, dostawy i montażu centrali wentylacyjnej nawiewno - wywiewnej,
w miejscu istniejącego archiwum wykonać toalety dla pacjentów oraz pomieszczenie porządkowe wraz z wszystkimi niezbędnymi instalacjami i wykończeniami,
wykonanie instalacji wod - kan. - w tym podejście pod instalacje na I piętrze w pom. nr 23,
pomalowanie wszystkich pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych,
przebudowa istniejącego WC dla personelu (pom. 0.06),
wykonanie instalacji elektrycznej (ogólnego, miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, informatyczna, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania),
c) kondygnacja - Piętro I:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, informatyczna, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych. Ponadto zakres inwestycji nie obejmuje wykonania robót w pomieszczeniach nr od 0.05 do 0.13.
wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
pomalowanie wszystkich pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych,
d) kondygnacja - Piętro II:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych,
wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
e) kondygnacja - Poddasze:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,

CPV: 45000000-7, 45215140-0,45111300-1,45210000-2,45300000-0,45310000-3,45311100-1,45311000-0,45317300-5,45315300-1

Dokument nr: 2023/BZP 00124047, ZSM/ZP/6/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 09:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.3. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: ,,Platformie zakupowej" - należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej ,,Platformą" lub ,,eZamawiający". Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
b) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".
d) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- Podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub,
- Kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub,
- Jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia, informacje oraz dokumenty przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń, informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt 17 załącznika nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1-88).

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/notice/public/87195/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-24 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsmchorzow. ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY"

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Wymagania:
7.1. Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/6/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 2283023,73 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania polegającego na remoncie i przebudowie istniejącego Pawilonu V zlokalizowanego na terenie jednostki organizacyjnej Zamawiającego zlokalizowanej przy ulicy Strzelców Bytomskich 11, wpisanego do rejestru zabytków Województwa Śląskiego nr rej. 1357/85, wpis z dnia 10 czerwca 1985 r. Ogólny zakres robót objętych zamówieniem polegać będzie na wykonaniu remontu i przebudowy istniejących pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych. Niniejszym postępowaniem objęty jest ETAP 1 inwestycji, który obejmuje następujące zakresy prac:
a) kondygnacja - Piwnica:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu poprzez wymianę istniejących drzwi na nowe przeciwpożarowe o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
wykonanie instalacji wod. - kan.,
wykonanie nowej rozdzielnicy,
wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych,
zakup, dostawa i montaż zaprojektowanego UPS 12kVA,
montaż drewnianych pochwytów w obrębie istniejącego zejścia do piwnicy,
b) kondygnacja - Parter:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu poprzez wymianę istniejących drzwi na nowe przeciwpożarowe o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
zabudowa drzwi dymoszczelnych w ciągu komunikacyjnym,
zabezpieczenie drewnianych stropów do odporności ogniowej REI30 - zgodnie z dokumentacją projektową (parter - piętro 1 od dołu),
wykonanie nowych sufitów podwieszanych we wszystkich pomieszczeniach,
wyposażyć okna w nawiewniki higrosterowalne - zgodnie z dokumentacją projektową,
wykonanie instalacji wentylacji na poziomie Parteru wraz z wyprowadzeniem przewodów na poddasze, montaż wentylatorów wyciągowych oraz wyrzutni na zewnątrz budynku przez istniejące otwory - zakres robót nie obejmuje zakupu, dostawy i montażu centrali wentylacyjnej nawiewno - wywiewnej,
w miejscu istniejącego archiwum wykonać toalety dla pacjentów oraz pomieszczenie porządkowe wraz z wszystkimi niezbędnymi instalacjami i wykończeniami,
wykonanie instalacji wod - kan. - w tym podejście pod instalacje na I piętrze w pom. nr 23,
pomalowanie wszystkich pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych,
przebudowa istniejącego WC dla personelu (pom. 0.06),
wykonanie instalacji elektrycznej (ogólnego, miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, informatyczna, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania),
c) kondygnacja - Piętro I:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, informatyczna, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych. Ponadto zakres inwestycji nie obejmuje wykonania robót w pomieszczeniach nr od 0.05 do 0.13.
wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
pomalowanie wszystkich pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych,
d) kondygnacja - Piętro II:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych,
wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
e) kondygnacja - Poddasze:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: c) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 UPZP, których wartość stanowi nie więcej niż 30% wartości netto zamówienia podstawowego. Roboty budowlane muszą być o podobnym charakterze tj. zgodne z robotami budowlanymi opisanymi w pkt 2 SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty: 60%
Gwarancja: 10%
Doświadczenie Kierownika: 30%
13.2. Kryterium Cena oferty (Pc):
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: ,,Pc =Cn / Cb * 60", gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty(...)
13.3. Kryterium: Gwarancja (Pg):
(...)Termin gwarancji Liczba punktów
36 miesięcy - 0 punktów
48 miesięcy - 5 punktów
60 miesięcy - 10 punktów(...)
13.4. Kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy (Pd):
1. Ocena kryterium zostanie obliczona w następujący sposób:
a) Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika Budowy (Pd1) zostaną przyznane w skali od 0-10 punktów.
l.p. Doświadczenie Kierownika Budowy Liczba punktów (Pd1)
1) 1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 0 punktów
2) 2-3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 5 punktów
3) więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 10 punktów
b) Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika w specjalności elektrycznej (Pd2) zostaną przyznane w skali od 0-10 punktów.
l.p. Doświadczenie Kierownika w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń Liczba punktów (Pd2)
1) 1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 0 punktów
2) 2-3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 5 punktów
3) więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 10 punktów
c) Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika w specjalności sanitarnej (Pd3) zostaną przyznane w skali od 0-10 punktów.
l.p. Doświadczenie Kierownika w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Liczba punktów (Pd3)
1 1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 0 punktów
2 2-3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 5 punktów
3 więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 10 punktów
2. Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punktów. Ocenę końcową w tym kryterium stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów ,,Doświadczenie kierownika" obliczonych zgodnie z poniższym wzorem: Pd = Pd1 + Pd2 + Pd3.
13.5. Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pg + Pd = Ocena końcowa oferty(...)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4.2. O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie ustanawia warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie ustanawia warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie ustanawia warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - tzn. warunek rozumiany w ten sposób, iż Wykonawca wykonał/dysponuje (obowiązują wszystkie warunki łącznie):
I. Zamawiający stawia warunki dotyczące zdolności technicznej:
wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na prowadzeniu robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto).
II. Zamawiający stawia warunek dotyczący zdolności zawodowej:
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane niżej uprawnienia w co najmniej następujących specjalnościach:
a) Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zwanego dalej Kierownikiem Budowy, posiadającą:
Co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.
Doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto).
Co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej o funkcji medycznej oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022 poz. 840).
b) Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą:
Co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.
Doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto).
Co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022 poz. 840).
c) Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą:
Co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.
Doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto).
Co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022 poz. 840).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga.
Ciąg dalszy punktu 5.7) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu - "Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu":
Co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności;
Doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto).
Co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej o funkcji medycznej oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022 poz. 840).
2. Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą:
Co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.
Doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto).
Co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022 poz. 840).
3. Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą:
Co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.
Doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto).
Co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022 poz. 840).
c) Oświadczenia Wykonawcy na temat kwalifikacji zawodowych (posiadaniu wymaganych prawem uprawnień) Kierownika Budowy tj. osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, by do wskazanego powyżej ,,Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia" (załącznik nr 6 do SWZ) Wykonawca złożył oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na prowadzeniu robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie (w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone), przy czym dowodami, o których mowa, są:
Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wyjaśnienie - Dowodami, o których mowa powyżej, są:
- Poświadczenia, z których wynika, iż zamówienie zrealizowano efektywnie, z rzetelnością lub w sposób potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy lub,
- Oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane roboty budowlane wskazane w wykazie (Załącznik nr 5 do SWZ), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 5.1 a) SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wykonawca, który będzie wykazywał się doświadczeniem nabytym w ramach konsorcjum, zobowiązany jest wykazać jaką część zadania zrealizował osobiście w ramach konsorcjum.
UWAGA: nie można łączyć kilku zamówień na roboty budowlane w celu uzyskania wymaganej kwotowo wartości. Nie należy sumować drobnych robót wykonanych przez Konsorcjum w jedno spełniające wymagania Zamawiającego.
UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia do oceny spełnienia warunku będzie brany pod uwagę ich łączny potencjał.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę (na wezwanie Zamawiającego), Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
b) Wykaz osób (Załącznik nr 6 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, ze wskazaniem odpowiedniej specjalności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych prze nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dopuszcza łączenie posiadanych kwalifikacji - warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami. Wykaz musi obejmować osoby posiadające wymagane uprawnienia w co najmniej następujących specjalnościach:
1. Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zwanego dalej Kierownikiem Budowy, posiadającą:
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
9.1. Oferta powinna składać się z następujących dokumentów:
a) Wypełnionego Formularza ofertowego wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto oraz pozostałe kryteria oceny ofert) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego - Formularz ofertowy, pkt 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt. 12.7 SWZ).
b) Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, tymczasowo zastępującego wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe - załącznik nr 2A do SWZ - dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
c) Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępującego wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe - załącznik nr 2B do SWZ - dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) na które Wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
e) Dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 5 SWZ, przy których umieszczono dopisek: ,,dołączyć do oferty".
f) Pełnomocnictwa lub innych dokumentów, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą - jeżeli dotyczy.
g) Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej stanowiący załącznik nr 11 do SWZ - złożyć zgodnie z pkt 2.34-2.39. SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
7.1. Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.21. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
- Oświadczenie, o których mowa w pkt 9.1 b) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczeni w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
- Oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1 c) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.22. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.
5.23. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 6. ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 UPZP, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:
a) wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji;
2) zmiany terminu realizacji określonego w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku:
a) Działania organów administracji związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.
b) Wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania całości bądź części roboty - o okres wstrzymania robót.
c) Opóźnienia w przekazaniu terenu budowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
d) Zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania umowy.
e) Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących brakiem możliwości prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy usług/zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi.
2. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 powyżej, będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wystąpienia opisanych okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności - zatwierdzonego przez Zamawiającego.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej Umowy:
a) W zakresie zmian dotyczących oznaczenia firmy, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania Stron.
b) W zakresie zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy - w przypadkach choroby lub zwolnienia z pracy na osoby, które spełniają zakreślone warunki w SWZ.
c) W zakresie zmian osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy np. Kierownika budowy, instalacji elektrycznych, sanitarnych, pod warunkiem spełnienia warunków oraz kryteriów
w stopniu nie mniejszym niż do osób zaproponowanych w treści oferty. Dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę oraz przedstawienie zaktualizowanego wykazu osób (załącznik nr 6 do SWZ).
d) W przypadku zmiany technologii wykonania robót w szczególności gdy: jest ona korzystna finansowo
dla Zamawiającego, wpływa korzystnie na termin realizacji umowy lub jest niezbędna dla m.in. uniknięcia kolizji lub w sytuacji, gdy prowadzone roboty wywierają niekorzystny wpływ na otoczenie.
e) Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy.
f) Gdy zmiany są uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357(1) Kodeksu Cywilnego.
g) Gdy wystąpi konieczność realizacji robót dodatkowych.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę, które należy opisać w stosownych dokumentach np. takich jak notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp. W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do negocjacji między stronami i podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotowuje Zamawiający.
6. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin przewidziany na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania Przedmiotu Umowy w należyty sposób, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
Dalsza treść §6 udostępniona została w załączniku nr 3 do SWZ (brak miejsca w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty: 60%
Gwarancja: 10%
Doświadczenie Kierownika: 30%
13.2. Kryterium Cena oferty (Pc):
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: ,,Pc =Cn / Cb * 60", gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty(...)
13.3. Kryterium: Gwarancja (Pg):
(...)Termin gwarancji Liczba punktów
36 miesięcy - 0 punktów
48 miesięcy - 5 punktów
60 miesięcy - 10 punktów(...)
13.4. Kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy (Pd):
1. Ocena kryterium zostanie obliczona w następujący sposób:
a) Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika Budowy (Pd1) zostaną przyznane w skali od 0-10 punktów.
l.p. Doświadczenie Kierownika Budowy Liczba punktów (Pd1)
1) 1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 0 punktów
2) 2-3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 5 punktów
3) więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 10 punktów
b) Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika w specjalności elektrycznej (Pd2) zostaną przyznane w skali od 0-10 punktów.
l.p. Doświadczenie Kierownika w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń Liczba punktów (Pd2)
1) 1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 0 punktów
2) 2-3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 5 punktów
3) więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 10 punktów
c) Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika w specjalności sanitarnej (Pd3) zostaną przyznane w skali od 0-10 punktów.
l.p. Doświadczenie Kierownika w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Liczba punktów (Pd3)
1 1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 0 punktów
2 2-3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 5 punktów
3 więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto. 10 punktów
2. Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punktów. Ocenę końcową w tym kryterium stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów ,,Doświadczenie kierownika" obliczonych zgodnie z poniższym wzorem: Pd = Pd1 + Pd2 + Pd3.
13.5. Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pg + Pd = Ocena końcowa oferty(...)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-22

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.