Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie drobnych robót alpinistycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie drobnych robót alpinistycznych

Data zamieszczenia: 2023-03-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie
ul. Grażyny 3
31-217 Kraków
powiat: Kraków
tel. 506 211 649
techniczny@pradnikbialywsch.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 506 211 649
Termin składania ofert: 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA
l.Na wykonanie drobnych robót alpinistycznych.
Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wykonanie drobnych robót alpinistycznych.
III. WYMAGANIA W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnego użytkowania budynków przez mieszkańców. Uciążliwe prace budowlane (kucie, wiercenie) mogą być wykonywane tylko w godz.ch od 8.00 do 18.00 po uprzednim powiadomieniu mieszkańców danej nieruchomości budynkowej. Wykonawca jest obowiązany do sprzątania w miejscach prowadzonych robót; miejsca ogólnodostępne muszą być uprzątnięte ze wszelkiego rodzaju pozostałości po wykonanych pracach (gruz, kurz, resztki materiałów).

Dokument nr: 1

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi: w siedzibie Spółdzielni, Ul. Grażyny 3, Kraków, w dniu 23.03.2023r. o godz. 12.30

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 2 - w siedzibie Zamawiającego, Ul. Grażyny 3, Kraków, lub przesłać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa Prądnik Biały Wschód Ul. Grażyny 3, 31-217 Kraków do dnia 23.03.2023r. do godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca będzie związany z ofertą do dnia 14.04.2023r.
2. Termin podpisania umowy : 7 dni od rozstrzygnięcia przetargu
3. Umowa zawarta będzie na czas nieokreślony.
4. Wykonawca każdorazowo przystąpi do realizacji robót nie później niż 10 dni od otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego.

Wymagania:
I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe Podstawa prawna:
Kodeks cywilny, Regulamin udzielania zamówień przez Spółdzielnię Mieszkaniową ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie
Wykonawca jest obowiązany w czasie całego okresu realizacji robót zapewnić bezpieczeństwo mieszkańcom, osobom postronnym oraz zabezpieczyć prywatne mienie (samochody). Wszelkie prace budowlane należy wykonywać zgodnie:
a) Z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.
b) Opracowanie książkowe Wydawnictwa Arkady ,,Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych" tom I część 3 rozdział 22;
Pozostałe warunki:
1. Materiały użyte do wykonania robót budowlanych związanych z montażem nasad kominowych, muszą odpowiadać wymaganiom z ustawy Prawo Budowlane.
2. Przedmiot robót należy wykonać z materiałów własnych, dobrej jakości, nowych oraz wolnych od wad.
3. Wykonawca ma obowiązek konsultować z Zamawiającym jakość i kolorystykę materiałów przed wbudowaniem.
4. Wszystkie materiały użyte do wykonania prac winny posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie; odpisy odpowiednich świadectw należy przedstawić przed wbudowaniem inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego, oraz załączyć je do protokołu odbioru końcowego.
5. Wykonawca odpowiada za straty spowodowane przez niego w rzeczowych składnikach majątkowych mieszkańców oraz Zamawiającego powstałe w związku z wykonaniem prac.
6. Zamawiający nie odpowiada za urządzenia i materiały pozostawione przez Wykonawcę na terenie wykonywania prac.
7. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy protokolarnie w terminie 3 dni od daty podpisania umowy.
8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i zabudowane materiały.
Terminy obowiązywania gwarancji liczone będą od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie wymagał dostarczenia dokumentów gwarancyjnych w formie pisemnej.
V. WARUNKI ROZLICZENIA I PŁATNOŚCI
1. Rozliczenie robót nastąpi w oparciu , o rzeczywiste ilości wykonanych robót na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w umowie .
2. Podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru robót podpisany przez Upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego wraz zatwierdzonym kosztorysem powykonawczym.
3. Termin płatności określa się na 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenia że;
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane (co najmniej 5 robót) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
VII. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY PRZEDSTAWIĆ W OFERCIE
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. formularz ofertowy (według załącznika nr 7),
3. referencje z ostatnich 3 lat
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze, lub odręcznie nieścieralnym atramentem lub długopisem.
2. Formularz ofertowy musi być podpisany przez Oferenta, lub przez osoby, które są upoważnione do składania oświadczeń woli w jego imieniu. Upoważnienie, o którym mowa musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie, np. z odpisu z właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Upoważnienie (pełnomocnictwo) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
3. Dokumenty, które nie są sporządzane przez Wykonawcę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii opatrzonej klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i własnoręcznie podpisanej przez osobę /y uprawnione do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem.
4. Każdy Oferent przedstawi tylko jedną ofertę. Złożenie przez Oferenta więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywę spowoduje odrzucenie oferty.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
6. W przypadku gdy w ofercie składanej przez Oferenta będą znajdowały się informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
7. informacje te nie zostaną udostępnione innym uczestnikom postępowania jeżeli zostanie to zastrzeżone przez Oferenta.
8. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodną z wymaganiami w niniejszym zapytaniu ofertowym pod rygorem jej odrzucenia;
9. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
X. ZAWARTOŚĆ, OPAKOWANIE ) OZNAKOWANIE OFERT
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić:
a) dokładną nazwę i adres Oferenta, numer telefonu,
b) napis określający przedmiot zapytania ofertowego o treści:
Wykonanie drobnych robót alpinistycznych Nie otwierać przed dniem 23.03.2023r. godz. 12.30
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej wymienionym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania (obowiązuje data i godzina wpływu do Zamawiającego).
XIII. KRYTERIA WYBORU OFERENTA
Otwarcie ofert bez udziału oferentów.
a ) referencje - pisemne potwierdzenia już wykonanych robót 0 - 3 pkt
b) udzielany okres gwarancji - na roboty i materiały 0 - 2 pkt
c ) oferowana cena 0-15 pkt.
Maksymalna ilość punktów wynosi 20..
Wyłonienie wykonawcy na dane roboty odbywa się poprzez zsumowanie ilości punktów przyznanych przez członków komisji dla każdej z firm oraz po przeprowadzonych negocjacjach z firmami których oferty będą najkorzystniejsze pod względem wiarygodności dobrego wykonania i ceny.
XIV.WYNIKI POSTĘPOWANIA I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY
Ogłoszenie wyników nastąpi pisemnie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej SM PBW
Wybrany Oferent zostanie powiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy.

Kontakt:
VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ.
- informacje dotyczące zapytania ofertowego pod tel. 506 211 649
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: techniczny@pradnikbialywsch.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.