dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa sieci kanalizacji sanitarnej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA IZBICA KUJAWSKA Marszałka Pilsudskiego 32 87-865 Izbica Kujawska powiat: włocławski przetargi@izbicakuj.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Izbica Kujawska |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Podtymień gmina Izbica Kujawska. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Podtymień gmina Izbica Kujawska". 2. Realizacja zamówienia obejmuje: Projektuje się kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PVC SN8 DN 200 o długości 368,75m i rur PVC SN8 DN 160 o długości 81,41m, kanalizację sanitarną ciśnieniową z rur O90PE100 SDR 17 o długości 299,42m. Projektowana kanalizacja sanitarna uzbrojona będzie w studnie tworzywowe DN 1000 i DN 600 oraz 2 przepompownie ścieków sanitarnych zakończonych studnią rozprężną DN1000. Nowo budowane sieciowe przepompownie ścieków opisane w projekcie budowlanym oraz z SWZ mają być objęte rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w ZGKiW w Izbicy Kujawskiej. Oprogramowanie nowych przepompowni ma być zintegrowane i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu. Teren wokół przepompowni należy utwardzić kostką brukową na podbudowie betonowej i okrawężnikować. Dla celów płukania, serwisu i konserwacji przepompowni należy doprowadzić przyłącze wody Dn 80 zakończone hydrantem podziemnym. Po ułożeniu projektowanej sieci kanalizacji w istniejącej drodze asfaltowej w Ul. Wiśniowej, wykop zagęścić do Is>= 1,00 z wykonaniem podbudowy na drogę o wymaganej kategorii ruchu, warstwę ścieralną odbudować na powierzchni całej szerokości drogi z betonu asfaltowego. Doprowadzić zasilenie do skrzynek sterujących przepompowni P1 i P2 kablem YKY 5x25 mm2 zgodnie z częścią graficzną opracowania ze złącza kablowego. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: o opracowania przed rozpoczęciem robót projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym oraz uzyskania zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają złączniki nr 4, 8, 9 do SWZ. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowionym załącznik nr 3 do SWZ. CPV: 45232410-9, 45100000-8,45232400-6,45232150-8,45233220-7,45252124-3 Dokument nr: 2023/BZP 00129987, GKLP.271.03.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95c116f1-b9b2-11ed-9236-36fed59ea7dd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e - Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej przetargi@izbicakuj.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e Zamowienia.gov.pl Korzystanie z Platformy e- Zamówienia jest bezpłatne. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,, Wykonawca' na platformie e - Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e - Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,, Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e - Zamówienia ani logowania Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczna za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@izbicakuj.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ rozdział XXVII Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 11:00 Miejsce składania ofert: Platforma e - Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GKLP.271.03.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Podtymień gmina Izbica Kujawska". 2. Realizacja zamówienia obejmuje: Projektuje się kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PVC SN8 DN 200 o długości 368,75m i rur PVC SN8 DN 160 o długości 81,41m, kanalizację sanitarną ciśnieniową z rur O90PE100 SDR 17 o długości 299,42m. Projektowana kanalizacja sanitarna uzbrojona będzie w studnie tworzywowe DN 1000 i DN 600 oraz 2 przepompownie ścieków sanitarnych zakończonych studnią rozprężną DN1000. Nowo budowane sieciowe przepompownie ścieków opisane w projekcie budowlanym oraz z SWZ mają być objęte rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w ZGKiW w Izbicy Kujawskiej. Oprogramowanie nowych przepompowni ma być zintegrowane i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu. Teren wokół przepompowni należy utwardzić kostką brukową na podbudowie betonowej i okrawężnikować. Dla celów płukania, serwisu i konserwacji przepompowni należy doprowadzić przyłącze wody Dn 80 zakończone hydrantem podziemnym. Po ułożeniu projektowanej sieci kanalizacji w istniejącej drodze asfaltowej w ul. Wiśniowej, wykop zagęścić do Is>= 1,00 z wykonaniem podbudowy na drogę o wymaganej kategorii ruchu, warstwę ścieralną odbudować na powierzchni całej szerokości drogi z betonu asfaltowego. Doprowadzić zasilenie do skrzynek sterujących przepompowni P1 i P2 kablem YKY 5x25 mm2 zgodnie z częścią graficzną opracowania ze złącza kablowego. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: o opracowania przed rozpoczęciem robót projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym oraz uzyskania zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają złączniki nr 4, 8, 9 do SWZ. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowionym załącznik nr 3 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45252124-3 - Przepompowywanie 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag: L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium 1 Cena oferty 60% 2 Okres gwarancji i rękojmi 40% Łącznie 100% Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższych zasad: Nr kryterium Wzór 1 Cena - C Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof- cena podana w ofercie 2 Okres gwarancji i rękojmi - G Liczba punktów = ( Gof/Gmax) x waga gdzie: - Gof - podany w ofercie okres gwarancji i rękojmi - Gmax - najwyższy spośród wszystkich ofert okres gwarancji i rękojmi Punkty za kryterium okres gwarancji i rękojmi zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego ilości miesięcy określonej w formularzu ofertowym przewidziany na okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia w przedziale od 36 do 84 miesięcy. W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru: Px= Cx + Gx Px Łączna ilość punktów uzyskanych przez badana ofertę x nr badanej oferty W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. 4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium - ,,cena" oraz ,, okres gwarancji i rękojmi ") zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: a) posiada doświadczenie w wykonaniu dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji o wartości min. 500 000,00 złotych ( pięćset tysięcy złotych) brutto każda. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w Rozdz. XIV . pkt 2 ppkt 4 lit a SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty5. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy pzp, w związku z art. 117 ust. 3 pzp - - załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy); zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - załącznik nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy); Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z SWZ - zał. nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publiczneg 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag: L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium 1 Cena oferty 60% 2 Okres gwarancji i rękojmi 40% Łącznie 100% Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższych zasad: Nr kryterium Wzór 1 Cena - C Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof- cena podana w ofercie 2 Okres gwarancji i rękojmi - G Liczba punktów = ( Gof/Gmax) x waga gdzie: - Gof - podany w ofercie okres gwarancji i rękojmi - Gmax - najwyższy spośród wszystkich ofert okres gwarancji i rękojmi Punkty za kryterium okres gwarancji i rękojmi zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego ilości miesięcy określonej w formularzu ofertowym przewidziany na okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia w przedziale od 36 do 84 miesięcy. W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru: Px= Cx + Gx Px Łączna ilość punktów uzyskanych przez badana ofertę x nr badanej oferty W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. 4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium - ,,cena" oraz ,, okres gwarancji i rękojmi ") zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-29 |
© eurobudowa.pl 2004-2024