Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i wymiana 11 szt. drzwi wewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i wymiana 11 szt. drzwi wewnętrznych

Data zamieszczenia: 2023-03-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: "HUTA POKÓJ" S.A
Piotra Niedurnego 56
41-709 Ruda Śląska 9
powiat: Ruda Śląska
oliwia.misala@hutapokoj.eu
https://hutapokoj.logintrade.net/zapytania_email,1489878,ab289b24202466b63b168b5f033eea08.html
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska 9
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i wymiana 11 szt. drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych wraz z zamkami, klamkami oraz opaskami
Treść zapytania:
Zapytanie ofertowe
dla postępowania ofertowego na wymianę 11 szt. drzwi do pomieszczeniach biurowych.
I. Przedmiot oferty.
DOSTAWA i wymiana 11 szt. drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych wraz z zamkami, klamkami oraz opaskami - rozmiar skrzydła drzwiowego ,,90",
Model drzwi: Porta CPL1.1 CPL 0,7 HQ z ościeżnicą i opaskami - kolor antracyt,
Pozostałe wyposażenie:
-zamki,
-klamki i rozety NEXT - srebrny mat
II. Zakres prac
DOSTAWA i wymiana kompletu stolarki drzwiowej.
III. Wymagania:
Ofertaw dwóch wersjach:
? I - drzwi z ościeżnicami stałymi
? II - drzwi z ościeżnicami regulowanymi
Oferta powinna zawierać:
1. Kosztorys
2. Parametry oferowanych drzwi
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi
1. DOSTAWA i wymiana 11 szt. drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych wraz z zamkami, klamkami oraz opaskami 1 usługa - Zapytanie ofertowe.pdf
Dodatkowe warunki formalne:
Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "DOSTAWA i wymiana 11 szt. drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych wraz z zamkami, klamkami oraz opaskami "
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:
Odpowiedź:
Dodatkowe pytania do oferty

Dokument nr: Z100/468369

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://hutapokoj.logintrade.net/zapytania_email,1489878,ab289b24202466b63b168b5f033eea08.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
10- 03- 2023 12: 00
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
01- 04- 2023 00: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
10- 03- 2023 12: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://hutapokoj.logintrade.net/zapytania_email,1489878,ab289b24202466b63b168b5f033eea08.html

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji.

Wymagania:
5. Termin płatności min. 30 dni
6. Termin ważności oferty (nie krótszy niż 30 dni).
Warunkiem rozpatrzenia oferty jest dokonanie przez Wykonawcę obmiaru.
Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie uporządkowanie terenu po wykonaniu prac, w szczególności usunięcie wszelkich pozostałości po robotach. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania wszelkich odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy, ponieważ staje się posiadaczem odpadów w rozumieniu Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. - o odpadach z późniejszymi zmianami. Wykonawca powinien posiadać dokument stwierdzający możliwość wytwarzania odpadów stosownie do przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania w trakcie lub bezpośrednio po ukończeniu wykonania przedmiotu umowy wszystkich wytworzonych odpadów z terenu Zamawiającego. Strony ustalają, iż złom pozostaje własnością Zamawiającego i nie jest odpadem.
VI. Termin składania ofert: do 31 marca 2023 r.do końca dnia na adres: sabina.szaton@hutapokoj.eu
IV. Termin realizacji: do 26 maja 2023 r.
Termin wykonania pomiarów: do uzgodnienia
Kontakt:
tel. 032 772 15 94.

Uwagi:
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Oliwia Misała
tel:
e-mail: oliwia.misala@hutapokoj.eu

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.