śląskie (Siemianowice Śląskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOSTAWA ASORTYMENTU |
Data zamieszczenia: | 2023-03-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Unimetal Recycling Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Tuwima 21 32-540 Trzebinia powiat: chrzanowski 660 867 603 kontener@unimetalrecycling.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/149792 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Trzebinia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 660 867 603 |
Termin składania ofert: | 2023-04-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ nr NCBR - 23/2023 Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-0648/19 - Opracowanie innowacyjnej w pełni zautomatyzowanej i mobilnej technologii recyklingu katalizatorów Część 1 Konstrukcja stalowa bębna wytrząsającego Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część 1:Surowce podstawowe i gotowe konstrukcje. Konstrukcja stalowa bębna wytrząsającego. Podzespoły tworzące konstrukcję oraz boki obudowy separatora bębnowego . W skład obudowy wchodzą takie elementy jak: konstrukcje spawane z profili i blach stalowych, elementy frezowane, siłowniki pneumatyczne, uszczelki. Szczegółowe ilości oraz dokumentacja udostępniana na indywidualne zapytania po podpisaniu umowy NDA. 2. Okres realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami lub od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 3. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Okres ważności musi być potwierdzony w ofercie. Okres gwarancji Nie dotyczy Część 2 Blachy obudowy bębna wytrząsającego Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część nr 2: Blachy stalowe - surowce. Blachy obudowy bębna wytrząsającego. Blachy cięte laserowo oraz gięte na maszynach CNC, częściowo spawane. Dokładność min. 0,1 mm. Materiał stal czarna malowana proszkowo, stal nierdzewna. Grubości 2-10 mm, gabaryt do 900 mm. Szczegółowe ilości oraz dokumentacja udostępniana na indywidualne zapytania po podpisaniu umowy NDA. 2. Okres realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami lub od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 3. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Okres ważności musi być potwierdzony w ofercie. Okres gwarancji 12 Miesięcy Część 3 Elementy pneumatyczne Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część nr 3:Elementy pneumatyczne Elementy pneumatyczne Blachy cięte laserowo oraz gięte na maszynach CNC, częściowo spawane. Dokładność min. 0,1 mm. Materiał stal czarna malowana proszkowo, stal nierdzewna. Grubości 2-10 mm, gabaryt do 900 mm. Szczegółowe ilości oraz dokumentacja udostępniana na indywidualne zapytania po podpisaniu umowy NDA. 2. Okres realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami lub od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 3. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Okres ważności musi być potwierdzony w ofercie. Okres gwarancji 12 Miesięcy Część 4 Komponenty układu sterowania Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część nr 4:Elementy sterowania do budowy prototypu Komponenty układu sterowania Komponenty elektryczne do budowy układów sterowania, w tym: - korytka kablowe, - złaczki szynowe, - przewody sterownicze, - rury karbowane. Szczegółowe ilości oraz dokumentacja udostępniana na indywidualne zapytania po podpisaniu umowy NDA. 2. Okres realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami lub od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 3. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Okres ważności musi być potwierdzony w ofercie. Okres gwarancji 12 Miesięcy Część 5 Transport próżniowy Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część nr 5 :El. mechaniki napędowej i transportu wewnętrznego Transport próżniowy Urządzenie do transportu podciśnieniowego monolitu ceramicznego. Szczegółowe ilości oraz dokumentacja udostępniana na indywidualne zapytania po podpisaniu umowy NDA. 2. Okres realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami lub od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 3. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Okres ważności musi być potwierdzony w ofercie. Okres gwarancji 12 Miesięcy Część 6 Narzędzia warsztatowe Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część nr 6: Narzędzia warsztatowe Narzędzia warsztatowe Zestawy narzędzi m. in. kluczy, śrubokrętów, bitów oraz elektronarzędzi m. in. szlifierki, przecinarki, zakrętarki, wkrętarki. Szczegółowe ilości oraz dokumentacja udostępniana na indywidualne zapytania po podpisaniu umowy NDA. 2. Okres realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami lub od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 3. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Okres ważności musi być potwierdzony w ofercie. Okres gwarancji 12 Miesięcy Część 7 Akcesoria warsztatowe Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Cześć nr 7:Akcesoria warsztatowe Akcesoria warsztatowe Akcesoria warsztatowe, m. in. stóły, szafki i wózki. Szczegółowe ilości oraz dokumentacja udostępniana na indywidualne zapytania po podpisaniu umowy NDA. 2. Okres realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami lub od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 3. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Okres ważności musi być potwierdzony w ofercie. Okres gwarancji 12 Miesięcy CPV: 42417100-3, 42662000-4, 42677000-2, 42950000-0, 44100000-1, 44510000-8, 42417100-3, 42662000-4, 42677000-2, 42950000-0 Dokument nr: 2023-341-149792, NCBR - 23/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-14 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat chrzanowski Gmina Trzebinia Miejscowość Trzebinia Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat chrzanowski Gmina Trzebinia Miejscowość Trzebinia Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat chrzanowski Gmina Trzebinia Miejscowość Trzebinia Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat chrzanowski Gmina Trzebinia Miejscowość Trzebinia Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat chrzanowski Gmina Trzebinia Miejscowość Trzebinia Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat chrzanowski Gmina Trzebinia Miejscowość Trzebinia Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat chrzanowski Gmina Trzebinia Miejscowość Trzebinia Wymagania: Zamówienia uzupełniające 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 25 % wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem i zakresem zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające na dostawę, o których mowa powyżej będą polegały na dostawie podobnego przedmiotu zamówienia do wskazanego w/w zapytaniu tożsamych lub zbliżonych parametrach. Warunki zmiany umowy 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, przede wszystkim gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące w szczególności: o Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę, o Aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy Wykonawcy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp. o Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. o Zaistnieją okoliczności spowodowane czynnikami zewnętrznymi np. siła wyższa, inne okoliczności z uwagi na trwający proces badawczy i osiągane w nim rezultaty i postępy mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy. o Udzielenia wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, i nie przekraczającym 25% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania wynikających m.in. z : - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagało by niewspółmiernie wysokich kosztów - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego o Obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy/Oferenta, o Otrzymanie od Instytucji Finansującej projekt decyzji lub rekomendacji dotyczących zmian w realizowanym projekcie, do których Zamawiający zostanie zobowiązany, a które mogą mieć wpływ na zasadność i rodzaj wydatków ponoszonych w ramach przedmiotowego zamówienia o Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą powinny być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez strony, lub potwierdzanie w drodze uzgodnionych zmian poprzez pocztę elektroniczną. Niemniej zmiany zgłaszane poprzez pocztę elektroniczną są ważne pod warunkiem ich akceptacji przez zamawiającego lub gdy są wykonywane z jego inicjatywy na warunkach wskazanych w niniejszym zapytaniu Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Nie dotyczy Typ Wiedza i doświadczenie Opis Nie dotyczy Typ Potencjał techniczny Opis Nie dotyczy Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Nie dotyczy Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Nie dotyczy Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Nie dotyczy Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis o Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy o Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań o Załącznik nr 3 - Informacja o zasadach przetwarzania danych o Załącznik nr 4 - Umowa o poufności Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-10 Data ostatniej zmiany 2023-03-10 12:42:56 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Nazwa kryterium: cena oferty - części (netto) Waga kryterium: 100% Szczegóły dotyczące kryterium oceny zawiera załącznik - Zapytanie Ofertowe. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Nazwa kryterium: cena oferty - części (netto) Waga kryterium: 100% Szczegóły dotyczące kryterium oceny zawiera załącznik - Zapytanie Ofertowe. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Nazwa kryterium: cena oferty - części (netto) Waga kryterium: 100% Szczegóły dotyczące kryterium oceny zawiera załącznik - Zapytanie Ofertowe. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Nazwa kryterium: cena oferty - części (netto) Waga kryterium: 100% Szczegóły dotyczące kryterium oceny zawiera załącznik - Zapytanie Ofertowe. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Nazwa kryterium: cena oferty - części (netto) Waga kryterium: 100% Szczegóły dotyczące kryterium oceny zawiera załącznik - Zapytanie Ofertowe. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Nazwa kryterium: cena oferty - części (netto) Waga kryterium: 100% Szczegóły dotyczące kryterium oceny zawiera załącznik - Zapytanie Ofertowe. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Nazwa kryterium: cena oferty - części (netto) Waga kryterium: 100% Szczegóły dotyczące kryterium oceny zawiera załącznik - Zapytanie Ofertowe. Kontakt: Osoby do kontaktu Kamil Such tel.: 660 867 603 e-mail: kontener@unimetalrecycling.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024