Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja i rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja i rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-03-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ostrów Wielkopolski
Gimnazjalna 5
63-400 Ostrów Wielkopolski
powiat: ostrowski (wielkopolski)
62 734 62 06
przetargi@ostrowwielkopolski.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 62 734 62 06
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Modernizacja i rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w Gminie Ostrów Wielkopolski etap 1, woj. wielkopolskie"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 -Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Czekanowie Wspólny
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kielichowych PVC-U ze ścianką litą SN8 klasy S, wg normy PN-EN 1401-1, o średnicy DN200mm i łącznej długości 515,5m w Ul. Środkowej oraz w działkach drogowych nr 350/17 i 350/32 w Czekanowie, gminie Ostrów Wielkopolski.
W związku z rozwojem budownictwa mieszkaniowego konieczna jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej. Powstały nowe działki budowlane, a także jest planowana budowa nawierzchni asfaltowej w związku z powyższym konieczne jest wybudowanie sieci kanalizacyjnej.
Uwaga !
Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy sieci wodociągowej, która ujęta jest w projekcie budowlanym.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 1 przedstawiony został w:
a) dokumentacji projektowej,
b) przedmiarze robót (przedmiar robót stanowi element pomocniczy do przygotowania oferty),
c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Część 2 - Budowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gorzycach Wielkich wraz z infrastruktura towarzyszącą
Przedmiotem zamówienia jest budowa ,,Budowa stacji uzdatniania wody w Gorzycach Wielkich " polegająca na: budowie nowego budynku stacji uzdatniania wody kat. (XXX), budowie dwóch zbiorników wyrównawczych o poj. V=150 m3 każdy kat. (VIII), budowie osadnika popłuczyn o poj. V=41,60 m3 kat. (VIII), budowie nowej studni głębinowej nr 2, przebudowie obudowy studni głębinowych nr 1 kat. (VIII), budowie instalacji wodociągowych, sanitarnych i elektrycznych kat. (VIII), przebudowie ogrodzenia stacji , budowie utwardzenia dróg wewnętrznych i placów, zagospodarowaniu terenu biologicznie czynnego.
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem budownictwa mieszkaniowego
i koniecznością rozbudowy sieci wodociągowej, obecna stacja uzdatniania wody wybudowana w latach dziewięćdziesiątych nie ma już odpowiedniej wydajności. Stacja ta zaopatruje największą miejscowość w gminie, a także w sytuacjach awaryjnych ma możliwość zaopatrywania kilku sąsiadujących miejscowości. Jest strategiczną i najważniejszą stacją w tej części gminy. Modernizacja istniejącej stacji nie jest możliwa ze względu na konstrukcję kontenerową i tylko jeden filtr zewnętrzny, który nie jest w stanie uzdatnić potrzebnej ilości wody. Obecnie w okresie wiosenno - letnio - jesiennym występują ogromne problemy z zapewnieniem dostawy wody dla odbiorców.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 2 przedstawiony został w:
a) dokumentacji projektowej,
b) przedmiarze robót (przedmiar robót stanowi element pomocniczy do przygotowania oferty),
c) specyfikacji technicznej wykonania robót.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Część 3 - Modernizacja SUW Czekanów - Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa stacji uzdatniania wody Czekanów polegająca na budowie zbiornika wyrównawczego stalowego V = 200 m3 w miejscowości Czekanów /teren stacji uzdatniania wody/ Gmina Ostrów Wielkopolski dz. nr 170/5, 169/5.
Wybudowanie dodatkowego zbiornika wody uzdatnionej o pojemności 200 m3 - konieczna jest rozbudowa SUW ze względu na bardzo duże zapotrzebowanie na wodę w okresach wiosenno - letnich - w związku z bardzo dużym rozwojem kilku miejscowości zasilanych z tego ujęcia.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 3 przedstawiony został w:
a) dokumentacji projektowej,
b) przedmiarze robót (przedmiar robót stanowi element pomocniczy do przygotowania oferty),
c) specyfikacji technicznej wykonania robót.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Część 4 - Modernizacja SUW Świeligów - Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa stacji uzdatniania wody Świeligów polegająca na budowie zbiornika wyrównawczego stalowego V = 150 m3 - szt. 1 w miejscowości Świeligów /teren stacji uzdatniania wody/ Gmina Ostrów Wielkopolski dz. nr 143/1.
UWAGA! Projekt obejmuje budowę dwóch zbiorników wyrównawczych stalowych, z których jeden został zrealizowany w 2020 roku.
Wybudowanie dodatkowego zbiornika wody uzdatnionej o pojemności 150 m3 - konieczna jest rozbudowa SUW ze względu na bardzo duże zapotrzebowanie na wodę w okresach wiosenno - letnich - w związku z bardzo dużym rozwojem kilku miejscowości zasilanych z tego ujęcia.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 4 przedstawiony został w:
a) dokumentacji projektowej,
b) przedmiarze robót (przedmiar robót stanowi element pomocniczy do przygotowania oferty),
c) specyfikacji technicznej wykonania robót.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

CPV: 45231300-8, 45200000-9, 45100000-8,45210000-2,45220000-5,45230000-8, 45300000-0, 45100000-8,45300000-0

Dokument nr: 2023/BZP 00130108, IGK-PZ.271.1.3.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszeniazamawiajacyId=1ad8fe56-7f78-40e0-960f-7d1e86c7afcd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Na
Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ,,Modernizacja i rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w Gminie Ostrów Wielkopolski etap 1, woj. wielkopolskie" - znak sprawy: IGK-PZ.271.1.3.2023.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://epropublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Zamawiający określa następujące
wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub
nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: doc, .docx, .txt, .xls,
.xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc,
.docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
Szczegółowe informację zawarte są w pkt. 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej RODO, informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Ostrowie Wielkopolskim jest Wójt Urzędu Gminy z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, Ul. Gimnazjalna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski Tel.: 62 734 62 00, e-mail: przetargi@ostrowwielkopolski.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pan Marcin Rafał Wowk, z którym można się skontaktować za pośrednictwem telefonu 721 805 522 lub pod adresem email: iod.ugostrow@grupaformat.pl
3. Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków ustawowych Urzędu Gminy, związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości 130 tys. zł lub powyżej i wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w tym z ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Szczegółowe informacje zawarte są w pkt. 28 SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-27 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami, Wykonawca składa za pośrednictwem Platformy ProPublico : https://epropublico. pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.