Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa hali sportowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa hali sportowej

Data zamieszczenia: 2023-03-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Oleski
Jana Pieloka 21
46-300 Olesno
powiat: oleski
starostwo@powiatoleski.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/738134
Województwo: opolskie
Miasto: Olesno
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Zawodowych w Oleśnie
Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlano-montażowych polegających na budowie hali sportowej z łącznikiem, przy Zespole Szkół Zawodowych
w Oleśnie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowanej na działce o nr ewidencyjnym 4464 i 4467, obręb geodezyjny Olesno przy Ul. Wielkie Przedmieście.
3. Zakres robót obejmuje w szczególności:
-opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych i wymaganych uzgodnień),
-wykonanie robót ziemnych,
-wykonanie fundamentów,
-wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomej i pionowej fundamentów i ścian
-fundamentowych,
-wykonanie ścian nośnych,
-wykonanie słupów konstrukcji nośnej z elementów żelbetowych (łącznik),
-wykonanie konstrukcji nośnej dachu hali - ze stali lub z drewna,
-wykonanie konstrukcji nośnej dachu łącznika - z płyty żelbetowej, stali lub z drewna,
-wykonanie konstrukcji nośnej hali sportowej w formie ram jednoprzęsłowych,
-wykonanie konstrukcji nośnej części socjalno-szatniowej tradycyjna - udoskonalona,
-wykonanie poszycia dachowego wraz z niezbędnymi izolacjami,
-wykonanie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,
-wykonanie okien zewnętrznych i wewnętrznych,
-wykonanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
-wykonanie podłóg wraz z posadzkami,
-wykonanie izolacji termicznej ścian,
-wykonanie elewacji,
-wykonanie ścian działowych,
-wykonanie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych kategorii III,
-wykończenie powierzchni zgodnie z projektem,
-wykończenie i wyposażenie szatni oraz pomieszczeń sanitarnych,
-wykonanie drogi pożarowej, placu manewrowego, ciągów pieszych,
-wykonanie schodów zewnętrznych do łącznika,
-wykonanie opaski dookoła budynku,
-wyposażenie obiektu w niezbędne przyrządy pozwalające korzystać z obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem,
-wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
-wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej,
-wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
-wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji,
-wykonanie instalacji elektrycznej,
-wykonanie instalacji pożarowej.
-wykonanie przekładek sieci wodociągowej i elektroenergetycznej,
-wykonanie wycinki drzew,
-wykonanie zamurowań okien w istniejącym budynku,
-wykonanie wybicia otworu dla drzwi w istniejącym budynku,
-wykonanie demontażu energet. linii napowietrznych,
-demontaż słupa oświetleniowego wraz z zasilaniem,
-wymiana termoizolacji (z styropianu na wełnę mineralną) na ścianie szczytowej budynku Zespołu Szkół Zawodowych,
-wymiana drzwi w ścianie szczytowej budynku Zespołu Szkół Zawodowych
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ.

CPV: 45212225-9, 71220000-6

Dokument nr: 2023/BZP 00130410, RIZ.272.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-28 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/738134
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej jako ,,platforma") pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/738134
2. Zaleca się posiadanie konta użytkownika na Platformie w przypadku komunikacji z Zamawiającym za pośrednictwem platformy.
3. Posiadanie konta na platformie oraz składanie ofert w postępowaniach nie wiąże się z żadnymi kosztami dla Wykonawców.
4. Założenie lub posiadanie na platformie konta użytkownika jest równoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę warunków aktualnego ,,Regulaminu platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)", udostępnionego na stronie https://platformazakupowa.pl w zakładce ,,Regulamin".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w ,,Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)" dostępnym w zakładce ,,Regulamin" oraz w instrukcjach dla Wykonawców dostępnych w zakładce ,,Instrukcje" - https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania wymaga się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego".
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Oferta lub wniosek składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Oleśnie jest Starosta Oleski.
2. Inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Oleśnie jest Adam Łąka, tel. 343750629, adres e-mail: iod@powiatoleski.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez cały czas trwania umowy.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami prawa.
6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności oferenta do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem oferenta z postępowania lub odrzuceniem jego oferty

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/738134
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-28 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/738134

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Wymagania:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, na konto Zamawiającego nr 76 1020 3668 0000 5202 0015 7875, z dopiskiem ,,wadium - RIZ.272.7.2023;
2) gwarancja bankowych;
3) gwarancja ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Jeżeli wadium jest wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.272.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlano-montażowych polegających na budowie hali sportowej z łącznikiem, przy Zespole Szkół Zawodowych
w Oleśnie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowanej na działce o nr ewidencyjnym 4464 i 4467, obręb geodezyjny Olesno przy ul. Wielkie Przedmieście.
3. Zakres robót obejmuje w szczególności:
-opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych i wymaganych uzgodnień),
-wykonanie robót ziemnych,
-wykonanie fundamentów,
-wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomej i pionowej fundamentów i ścian
-fundamentowych,
-wykonanie ścian nośnych,
-wykonanie słupów konstrukcji nośnej z elementów żelbetowych (łącznik),
-wykonanie konstrukcji nośnej dachu hali - ze stali lub z drewna,
-wykonanie konstrukcji nośnej dachu łącznika - z płyty żelbetowej, stali lub z drewna,
-wykonanie konstrukcji nośnej hali sportowej w formie ram jednoprzęsłowych,
-wykonanie konstrukcji nośnej części socjalno-szatniowej tradycyjna - udoskonalona,
-wykonanie poszycia dachowego wraz z niezbędnymi izolacjami,
-wykonanie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,
-wykonanie okien zewnętrznych i wewnętrznych,
-wykonanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
-wykonanie podłóg wraz z posadzkami,
-wykonanie izolacji termicznej ścian,
-wykonanie elewacji,
-wykonanie ścian działowych,
-wykonanie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych kategorii III,
-wykończenie powierzchni zgodnie z projektem,
-wykończenie i wyposażenie szatni oraz pomieszczeń sanitarnych,
-wykonanie drogi pożarowej, placu manewrowego, ciągów pieszych,
-wykonanie schodów zewnętrznych do łącznika,
-wykonanie opaski dookoła budynku,
-wyposażenie obiektu w niezbędne przyrządy pozwalające korzystać z obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem,
-wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
-wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej,
-wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
-wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji,
-wykonanie instalacji elektrycznej,
-wykonanie instalacji pożarowej.
-wykonanie przekładek sieci wodociągowej i elektroenergetycznej,
-wykonanie wycinki drzew,
-wykonanie zamurowań okien w istniejącym budynku,
-wykonanie wybicia otworu dla drzwi w istniejącym budynku,
-wykonanie demontażu energet. linii napowietrznych,
-demontaż słupa oświetleniowego wraz z zasilaniem,
-wymiana termoizolacji (z styropianu na wełnę mineralną) na ścianie szczytowej budynku Zespołu Szkół Zawodowych,
-wymiana drzwi w ścianie szczytowej budynku Zespołu Szkół Zawodowych
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Gwarancja (G) - waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał co najmniej dwa zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia, polegające na należytym wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie roboty dotyczące budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego o minimalnej kubaturze użytkowej 8000 m3 oraz minimalnej powierzchni użytkowej 1000 m2 wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych oraz sanitarnych. Wartość każdej z inwestycji musi wynieść co najmniej 3.000.000,00 zł..
b) dysponuje lub wykaże, że będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
c) dysponuje lub wykaże, że będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia Projektantem, posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Projektant winien posiadać co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe i w tym okresie powinien wykonać projekt obiektu kubaturowego o minimalnej kubaturze użytkowej 8000 m3 oraz minimalnej powierzchni użytkowej 1000 m2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ;
2)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ. Dokumentami potwierdzającymi doświadczenia projektanta są umowy, protokoły odbioru, projekty budowlane na podstawie których została wydana decyzja Pozwolenie na budowę itp
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, na konto Zamawiającego nr 76 1020 3668 0000 5202 0015 7875, z dopiskiem ,,wadium - RIZ.272.7.2023;
2) gwarancja bankowych;
3) gwarancja ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Jeżeli wadium jest wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy - Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określone w projekcie umowy - załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60%;
Gwarancja (G) - waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-26

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.