dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja PSZOK-u |
Data zamieszczenia: | 2023-03-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ornontowice Zwycięstwa 26a 43-178 Ornontowice powiat: mikołowski zp@ornontowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Ornontowice |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja PSZOK-u Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zadania jest przebudowa i rozbudowa Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ornontowicach w zakresie: - budowa budynku zaplecza sanitarnego (obiekt nr 1), - budowa budynku garażowego - garażu dwustanowiskowego (obiekt nr 2), - budowa wiaty magazynowej pod kontenery odpadów (obiekt nr 3), - budowa 3 magazynów: punktów tymczasowego magazynowania odpadów i ponownego użycia (obiekty 4, 5 i 6), - budowa przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej w zakresie nie wykraczającym poza działki własne Zamawiającego, - budowa przyłączy energii elektrycznej i oświetlenia zewnętrznego w nie wykraczającym poza działki własne Zamawiającego. Zadanie swoim zakresem obejmuje: o rozbiórki elementów dotychczasowego zagospodarowania terenu, o linie kablowe zasilania poszczególnych obiektów kubaturowych, o główną szafę zasilania obiektu i wyłącznika głównego SZ+WG, o tablice rozdzielcze poszczególnych obiektów kubaturowych, o instalacje oświetleniowe obiektów (podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne), o instalację gniazd wtykowych 230 V ogólnego przeznaczenia, o instalację odgromową i połączeń wyrównawczych, o instalację fotowoltaiczną na dachu obiektu nr 3, o instalację monitoringu wizyjnego, o instalację oświetlenia zewnętrznego terenu, o instalację sanitarną wod-kan, wentylacyjną i ogrzewania wraz z pompą ciepła w budynku zaplecza sanitarnego. W projekcie przedstawiono schemat ideowy zasilania projektowanego obiektu, plany prowadzenia kabli oraz plany rozmieszczenia aparatury elektrycznej (rozdzielni, tablic rozdzielczych, gniazd i opraw oświetleniowych) w poszczególnych obiektach kubaturowych. - przebudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego, utwardzenie terenu pod zabudowę wagi samochodowej oraz boksów na odpady i budowa miejsc postojowych wraz z niwelacją terenu. Obiekty 1,2, 3, 4, 5 i 6 zaliczono do kategorii VIII obiektów budowlanych - inne budowle. Wszystkie budynki są niepodpiwniczone, parterowe zlokalizowane w Ornontowicach przy ulicy Brzozowej nr 3 na działkach ewidencyjnych o numerach 2411/30 oraz 2414/58. Właścicielem wszystkich działek jest Gmina Ornontowice. W zakres zamierzenia wchodzi zagospodarowanie terenu wraz z budową niezbędnych sieci i przyłączy infrastruktury. Inwestycja nie jest zaliczana do mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do przeniesienia na czas budowy kontenerów z istniejącego PSZOKu - w miejsce uzgodnione z Zamawiającym (w pobliżu PSZOK), utwardzenie podłoża płytami betonowymi (do wykorzystania płyty znajdujące się w chwili obecnej na PSZOK) oraz wykonanie tymczasowego ogrodzenia tego terenu. Na terenie placu budowy znajduje się kontener socjalny, który w ramach zamówienia w razie kolizji z pracami budowlanymi należy przestawić oraz zapewnić przyłączenie do prądu. Wykonawca w ramach inwestycji zobowiązany jest do usunięcia korzeni pozostałych po wycince drzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia, STWiOR, przedmiar robót. CPV: 45000000-7, 45110000-1,45111200-0,45112000-5,45233226-9,45261210-9,45262300-4,45262310-7,45262400-5,45310000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00130075, ZWRZP.271.00012.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/92/procurement 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/92/procurement 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Ornontowice (zwanego w niniejszej SWZ ,,Systemem E-ZP") dostępnego pod adresem: https://e-zp.ornontowice.pl oraz przy użyciu poczty elektronicznej zp@ornontowice.pl. Szczegóły opisano w rozdziale VIII SWZ. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły opisano w rozdziale VI SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły opisano w Rozdziale I SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły opisano w Rozdziale I SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-27 11:00 Miejsce składania ofert: System eZP Gminy Ornontowice Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni Wymagania: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 65 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych i 00/100), Urząd Gminy w Ornontowicach, ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, http://e-zp.ornontowice.pl Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, to jest do dnia 27.03.2023 roku, do godz. 11:00. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść do upływu terminu składania ofert przy czym powyższe oznacza, że kwota wadium do godz. 11:00 dnia 27.03.2023 r. musi znajdować się na rachunku Zamawiającego: Gmina Ornontowice Nr rachunku: 28 8454 1053 2001 0011 0695 0009 z podaniem w tytule wpłaty: Modernizacja PSZOK-u, nr referencyjny: ZWRZP.271.00012.2023. Szczegóły opisano w rozdziale VII SWZ SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00012.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zadania jest przebudowa i rozbudowa Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ornontowicach w zakresie: - budowa budynku zaplecza sanitarnego (obiekt nr 1), - budowa budynku garażowego - garażu dwustanowiskowego (obiekt nr 2), - budowa wiaty magazynowej pod kontenery odpadów (obiekt nr 3), - budowa 3 magazynów: punktów tymczasowego magazynowania odpadów i ponownego użycia (obiekty 4, 5 i 6), - budowa przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej w zakresie nie wykraczającym poza działki własne Zamawiającego, - budowa przyłączy energii elektrycznej i oświetlenia zewnętrznego w nie wykraczającym poza działki własne Zamawiającego. Zadanie swoim zakresem obejmuje: o rozbiórki elementów dotychczasowego zagospodarowania terenu, o linie kablowe zasilania poszczególnych obiektów kubaturowych, o główną szafę zasilania obiektu i wyłącznika głównego SZ+WG, o tablice rozdzielcze poszczególnych obiektów kubaturowych, o instalacje oświetleniowe obiektów (podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne), o instalację gniazd wtykowych 230 V ogólnego przeznaczenia, o instalację odgromową i połączeń wyrównawczych, o instalację fotowoltaiczną na dachu obiektu nr 3, o instalację monitoringu wizyjnego, o instalację oświetlenia zewnętrznego terenu, o instalację sanitarną wod-kan, wentylacyjną i ogrzewania wraz z pompą ciepła w budynku zaplecza sanitarnego. W projekcie przedstawiono schemat ideowy zasilania projektowanego obiektu, plany prowadzenia kabli oraz plany rozmieszczenia aparatury elektrycznej (rozdzielni, tablic rozdzielczych, gniazd i opraw oświetleniowych) w poszczególnych obiektach kubaturowych. - przebudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego, utwardzenie terenu pod zabudowę wagi samochodowej oraz boksów na odpady i budowa miejsc postojowych wraz z niwelacją terenu. Obiekty 1,2, 3, 4, 5 i 6 zaliczono do kategorii VIII obiektów budowlanych - inne budowle. Wszystkie budynki są niepodpiwniczone, parterowe zlokalizowane w Ornontowicach przy ulicy Brzozowej nr 3 na działkach ewidencyjnych o numerach 2411/30 oraz 2414/58. Właścicielem wszystkich działek jest Gmina Ornontowice. W zakres zamierzenia wchodzi zagospodarowanie terenu wraz z budową niezbędnych sieci i przyłączy infrastruktury. Inwestycja nie jest zaliczana do mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do przeniesienia na czas budowy kontenerów z istniejącego PSZOKu - w miejsce uzgodnione z Zamawiającym (w pobliżu PSZOK), utwardzenie podłoża płytami betonowymi (do wykorzystania płyty znajdujące się w chwili obecnej na PSZOK) oraz wykonanie tymczasowego ogrodzenia tego terenu. Na terenie placu budowy znajduje się kontener socjalny, który w ramach zamówienia w razie kolizji z pracami budowlanymi należy przestawić oraz zapewnić przyłączenie do prądu. Wykonawca w ramach inwestycji zobowiązany jest do usunięcia korzeni pozostałych po wycince drzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia, STWiOR, przedmiar robót. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych 45262300-4 - Betonowanie 45262310-7 - Zbrojenie 45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45410000-4 - Tynkowanie 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 2. Zamawiający poprawi w ofertach omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) cena ofertowa - 60 % b) okres gwarancji i rękojmi - 40 %. Szczegóły opisano w rozdziale XII SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Informacje o warunkach udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Nie podlegają wykluczeniu; 1.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ,,ustawy pzp": 1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. 2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. 3) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego - 300 000,00 zł (Załącznik nr 5) 4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego, o wartości zadania minimum: 800 000,00 zł brutto oraz b) wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie placów, parkingów, dróg o nawierzchni z kostki brukowej betonowej/kamiennej o powierzchni minimum 300,00m2 . Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia: c) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w zakresie niezbędnym do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351, ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831). Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. U Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 r. poz. 334). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 1.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale IV SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale V sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. 1.3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie: 1) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. 1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, 2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w rozdziale V ust. 1 ppkt 1.4. 1), 3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania zamówienia publicznego, którego dotyczy, - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa, b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym); 1.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 1 ppkt 1.4. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 1.6. Zapisy rozdziału V ust. 1 ppkt 1.4. pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.7. Zapisy rozdziału V ust. 1 ppkt 1.4. pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 2.1.1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ww. wykaz stanowi załącznik nr 3 do SWZ; 2.1.2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Ww. wykaz stanowi załącznik nr 6 do SWZ; Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 2.1.3. dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego wraz z dowodem opłaty należnej składki. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 65 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych i 00/100), Urząd Gminy w Ornontowicach, ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, http://e-zp.ornontowice.pl Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, to jest do dnia 27.03.2023 roku, do godz. 11:00. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść do upływu terminu składania ofert przy czym powyższe oznacza, że kwota wadium do godz. 11:00 dnia 27.03.2023 r. musi znajdować się na rachunku Zamawiającego: Gmina Ornontowice Nr rachunku: 28 8454 1053 2001 0011 0695 0009 z podaniem w tytule wpłaty: Modernizacja PSZOK-u, nr referencyjny: ZWRZP.271.00012.2023. Szczegóły opisano w rozdziale VII SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 4.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 4.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zamawiający dopuszcza udzielenie na poczet realizacji zamówienia zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia. Szczegóły opisano w Załączniku nr 5 - Projektowane postanowienia umowy do SWZ. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do złożonej oferty w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2 do 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy albo okoliczności przewidzianych zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy i w § 16 umowy. Szczegóły opisano w załączniku nr 5 Projektowane postanowienia umowy do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 2. Zamawiający poprawi w ofertach omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) cena ofertowa - 60 % b) okres gwarancji i rękojmi - 40 %. Szczegóły opisano w rozdziale XII SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-25 |
© eurobudowa.pl 2004-2024