dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Giżycko)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont elewacji frontowej parteru i pierwszego piętra wraz z wejściem głównym |
Data zamieszczenia: | 2023-03-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników Stanisława Moniuszki 1a 00-014 Warszawa powiat: Warszawa przetargi@fsusr.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont elewacji frontowej parteru i pierwszego piętra wraz z wejściem głównym w budynkach B1 i B2 w obiekcie FSUSR w Kołobrzegu Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n. ,,Remont elewacji frontowej parteru i pierwszego piętra wraz z wejściem głównym w budynkach B1 i B2 w obiekcie FSUSR w Kołobrzegu przy Ul. C. K. Norwida 3" 2. Nieruchomość jest własnością Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, w skład której wchodzą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiOR). Powyższa dokumentacja stanowi załącznik do PPU. 4. Zakres prac zgodnie z oświadczeniem projektanta stanowi zmianę nieistotną do realizacji zadania inwestycyjnego, do którego zostało udzielone pozwolenie na budowę: Decyzja nr 00020/2021 z dnia 18.01.2021 r. i nie wymaga odrębnego pozwolenia na budowę. 5. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest SWZ, dokumentacja techniczna, oraz STWiOR. 10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę - min. 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane/zamontowane materiały/urządzenia. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. UWAGA: Po wykonaniu i odebraniu inwestycji Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację powykonawczą zawierającą m.in. warunki gwarancji. 11. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert, w przypadku złożenia wniosku w tej sprawie zamawiający poinformuje wykonawcę/ów oraz zamieści informację o terminie wizji na stronie Internetowej / BIP wyznaczając dzień i godzinę. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego w Pzp trybu udzielania wyjaśnień treści SWZ. CPV: 45443000-4, 45321000-3, 31527200-8, 45431000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00130076, FS.ZPN.251.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0847e6de-bf1d-11ed-b311-9aae6ad31be8 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Szczegółowe informacje zawarto w SWZ Rozdział I p.VIII i p.XI. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje o RODO zawiera SWZ, Rozdział I pkt XX. - KLAUZULA INFORMACYJNA w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-27 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: FS.ZPN.251.2.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n. ,,Remont elewacji frontowej parteru i pierwszego piętra wraz z wejściem głównym w budynkach B1 i B2 w obiekcie FSUSR w Kołobrzegu przy ul. C. K. Norwida 3" 2. Nieruchomość jest własnością Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, w skład której wchodzą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiOR). Powyższa dokumentacja stanowi załącznik do PPU. 4. Zakres prac zgodnie z oświadczeniem projektanta stanowi zmianę nieistotną do realizacji zadania inwestycyjnego, do którego zostało udzielone pozwolenie na budowę: Decyzja nr 00020/2021 z dnia 18.01.2021 r. i nie wymaga odrębnego pozwolenia na budowę. 5. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest SWZ, dokumentacja techniczna, oraz STWiOR. 10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę - min. 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane/zamontowane materiały/urządzenia. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. UWAGA: Po wykonaniu i odebraniu inwestycji Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację powykonawczą zawierającą m.in. warunki gwarancji. 11. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert, w przypadku złożenia wniosku w tej sprawie zamawiający poinformuje wykonawcę/ów oraz zamieści informację o terminie wizji na stronie Internetowej / BIP wyznaczając dzień i godzinę. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego w Pzp trybu udzielania wyjaśnień treści SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne 45431000-7 - Kładzenie płytek 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. w zakresie doświadczenia - w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał 2 roboty budowlane (oddzielne dwa kontakty), które obejmowały swym zakresem wykonanie elewacji lub termomodernizacji elewacji budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych, każda o wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00zł brutto (słownie: jeden milion dwieście tysięcy zł brutto), przy czym przynajmniej jedna z nich obejmowała roboty glazurnicze schodów lub tarasów o wartości 300 000,00 zł brutto (słownie trzysta tysięcy zł brutto) lub wykonawca odrębnie wykaże zrealizowanie przedmiotowej roboty. a roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: *. oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, *. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie art. 108 ust. 1 pzp oraz art. 109 ust. 4 pzp, *. oświadczenia wykonawcy, iż nie znajduje się na liście osób i podmiotów - prowadzonej przez ministra właściwego ds. wewnętrznych - dotyczących sankcji, o których mowa w SWZ p. XIV.1.8. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są: a) referencje, bądź b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, 2) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp, wskazujące, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: *. FORMULARZ UZUPEŁNIAJĄCY OFERTY wg. Załącznika nr 1 , *. Kosztorys szczegółowy, o którym mowa w SWZ p. XVI.4. i 5 - nie podlega uzupełnieniu, *. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. *. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W zakresie doświadczenia - W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, Zamawiający wymaga udokumentowanie wykonania po jednej robocie przez każdego z wykonawców . 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w Rozdziale III SWZ. Zakres i charakter zmian umowy określa § 18 PPU 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-25 |
© eurobudowa.pl 2004-2024