Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Okresowe kontrole obiektów budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Okresowe kontrole obiektów budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: PERN S.A. z siedzibą w Płocku
ul. Wyszogrodzka 133
09-410 Płock
powiat: Płock
+48 24 266 23 00, Fax. +48 24 266 22 03, tel. +48 511 034 720
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2900
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 24 266 23 00, Fa
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. PRZEDMIOT ZAKUPU
1. Przedmiotem Zakupu są okresowe kontrole obiektów budowlanych, w myśl art. 62 ust. 1 pkt 1, 2, 3 Ustawy
z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, na poniższych obiektach:
1) Baza Paliw nr 3 w Boronowie - I Część Zakupu;
2) Baza Paliw nr 4 w Rejowcu Poznańskim - II Część Zakupu;
3) Baza Paliw nr 5 w Emilianowie - III Część Zakupu;
4) Baza Paliw nr 6 w Skarżysku Kościelnym - IV Część Zakupu;
5) Baza Paliw nr 7 w Trzebieży - V Część Zakupu;
6) Baza Paliw nr 8 w Jastrowie - VI Część Zakupu;
7) Baza Paliw nr 9 w Woli Rzędzińskiej - VII Część Zakupu;
8) Baza Paliw nr 10 w Kawicach - VIII Część Zakupu;
9) Baza Paliw nr 11 w Zamku Bierzgłowskim - IX Część Zakupu;
10) Baza Paliw nr 12 w Chruściel - X Część Zakupu;
11) Baza Paliw nr 13 w Zawadówce - XI Część Zakupu;
12) Baza Paliw nr 14 w Strzemieszycach - XII Część Zakupu;
13) Baza Paliw nr 15 w Narewce - XIII Część Zakupu;
14) Bazie Paliw nr 16 w Waliłach - XIV Część Zakupu;
15) Baza Paliw nr 17 w Baryczy - XV Część Zakupu;
16) Baza Paliw nr 18 w Żaganiu - XVI Część Zakupu;
17) Baza Paliw nr 19 w Grabownie Wielkim - XVII Część Zakupu;
18) Baza Paliw nr 20 w Ugoszczy - XVIII Część Zakupu;
19) Baza Paliw nr 21 w Dębogórzu (obszar A,B,C), - XIX Część Zakupu;
20) Baza Paliw nr 22 w Małaszewiczach - XX Część Zakupu;
2. Szczegółowy opis przedmiotu Zakupu został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ, zawierającym dokument
(załącznik nr 1) o nazwie ,,Wykaz obiektów poddanych kontrolom".

Otwarcie ofert: 7. OTWARCIE OFERT
Zamawiający nie przewiduje udziału Wykonawców przy otwarciu ofert. O wynikach Postępowania Wykonawcy
zostaną powiadomieni pisemnie.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2900
Data składania ofert 2023-03-27 12:00

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN REALIZACJI ZAKUPU
4.1. Umowa na realizację poszczególnych Części Zakupu zostanie zawarta na czas określony do dnia
29.12.2023 r.

Wymagania:
realizacji Zakupu, którego przedmiotem są okresowe kontrole obiektów budowlanych, w myśl art. 62
ust. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane.
w trybie przetargu nieograniczonego -
którego przedmiotem są okresowe kontrole obiektów budowlanych, w myśl art. 62 ust. 1 Ustawy z dnia 7
lipca 1994 roku - Prawo budowlane.
2. Postępowanie zostanie przeprowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), gdyż Zamawiający nie jest zobowiązany
do jej stosowania.
3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu stosuje się przepisy
Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
4. Termin składania ofert upływa w dniu .............................................
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych obejmujących pełne części Zakupu
wskazane w Dziale II pkt 1 (dalej łącznie jako: ,,Części Zakupu"). Możliwe jest złożenie oferty częściowej
dotyczącej wykonania jednej wybranej Części Zakupu, kilku wybranych Części Zakupu lub pełnej oferty
na wszystkie Części Zakupu.
6. Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty odrębnie dla każdej z Części Zakupu.
7. Zamawiający nie dopuszcza:
7.1 składania ofert częściowych w zakresie innym niż wskazany w pkt 5 powyżej;
7.2 składania ofert wariantowych;
7.3 złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na tę samą Część Zakupu.
8. Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu, włączając w to kryteria oceny
ofert, warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania. Zmiana może nastąpić
w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany,
informacja o tym zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego - Portal
Informacji Przetargowej (www.pern.pl).
9. Użyte w treści niniejszej SIWZ terminy mają następujące znaczenie:
9.1 ,,PERN", ,,Spółka" lub ,,Zamawiający" - PERN S.A. z siedzibą w Płocku;
9.2 ,,SIWZ" - niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zakupu;
9.3 ,,Platforma zakupowa" - system elektroniczny u Zamawiającego, za pomocą którego prowadzone jest
postępowanie, zlokalizowany na stronie: www.pern.pl/platforma-zakupowa/;
9.4 ,,Postępowanie" - postępowanie prowadzone w trybie ,,przetargu nieograniczonego"
przez Zamawiającego na podstawie niniejszej SIWZ;
9.5 ,,Regulamin" - Regulamin Zakupów w PERN S.A. z 18.10.2022 r. wprowadzony Zarządzeniem nr 17/2022
Prezesa Zarządu PERN S.A. z dnia 18 października 2022 r., opublikowany na Platformie zakupowej;
9.6 ,,RODO" - ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych);
9.7 ,,Zakup" - należy przez to rozumieć nabycie usług, których przedmiot został w sposób szczegółowy
opisany w Dziale II niniejszej SIWZ;
9.8 ,,Wykonawca" - osoba fizyczna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba
prawna, która bierze udział w Postępowaniu;
9.9 ,,Część Zakupu" - odpowiednio I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII,IX,X XI,XII,XIII,XIV,XV,XVI,XVII,XVIII,XIX,XX Część
Zakupu, wskazana w Dziale II pkt 1 SIWZ;
10. Dane Zamawiającego:
PERN Spółka Akcyjna z siedzibą w Płocku wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000069559, NIP: 774-00-03-097, REGON: 000044641, wysokość
kapitału zakładowego i wpłaconego - 1.235.977.500,00 zł.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Wykazem obiektów poddanych kontrolom, pod
rygorem wykluczenia z postępowania, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 4 Dz.
I SIWZ. Dokument ten zostanie udostępniony Wykonawcom ubiegającym się o przedmiotowy Zakup na
etapie postępowania przetargowego, po spełnieniu warunku, o którym mowa w ppkt 2.1 poniżej.
2.1. Wykaz obiektów poddanych kontrolom (dalej jako: ,,Wykaz obiektów"), o którym mowa powyżej,
stanowi treść, którą Zamawiający chce zachować w poufności i zostanue udostępniony wyłącznie tym
Wykonawcom, od których Zamawiający uprzednio otrzyma:
1) imienną listą osób biorących udział w przygotowaniu oferty przez Wykonawcę, które będą miały wgląd
do Wykazu obiektów wraz z podaniem (jednego) adresu e-mail, na który Zamawiający przekaże drogą
mailową Wykaz obiektów oraz numerem telefonu komórkowego, na który Zamawiający wyśle hasło
dostępowe do przekazanych dokumentów,
2) Oświadczenia o zachowaniu informacji w tajemnicy, w brzmieniu określonym przez Załącznik nr 8 do
SIWZ, złożone przez Wykonawcę oraz przez każdą z osób wskazanych w imiennej liście, o której mowa
powyżej.
Skany oświadczeń oraz listę, o których mowa powyżej, należy przesłać za pośrednictwem Platformy
Zakupowej, natomiast oryginał niezwłocznie na adres Zamawiającego: PERN S.A. ul. Wyszogrodzka 133,
09-410 Płock z dopiskiem: ,,NIE OTWIERAĆ, PRZEKAZAĆ DO DZIAŁU ZAKUPÓW, dotyczy postępowania pn.:
,,Okresowe kontrole obiektów budowlanych, w myśl art. 62 ust. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo
budowlane. HZP.231.000056.2023".
2.2. W przypadku ujawnienia dokumentacji, informacji z tej dokumentacji lub informacji dotyczących
infrastruktury PERN uzyskanych w trakcie wizji lokalnej przez Wykonawcę lub osobę, która uzyskała do nich
wgląd oraz ujawnienia Wykazu obiektów poddanych kontrolom odpowiedzialność z tego tytułu ponosi
Wykonawca. W takim wypadku, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2.000,00
zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), za każdy przypadek ujawnienia informacji niezależnie od stopnia
zawinienia lub przyczynienia się do ujawnienia tych informacji. Naliczenie przez Zamawiającego kary
umownej wskazanej w zdaniu poprzednim nie wyłącza prawa dochodzenia przez Zamawiającego
naprawienia szkody w pełnej wysokości oraz żądania wydania bezpodstawnie uzyskanych korzyści, na
zasadach ogólnych.
3. Warunki wykonania i odbioru przedmiotu Zakupu określa Wzór Umowy, który stanowi: Załącznik
nr 2 do SIWZ.
3.1 Wykonawca złoży oświadczenie - zawarte w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ),
że zawrze z Zamawiającym Umowę / Umowy na warunkach Wzoru Umowy.
3.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian Umowy / Umów, niemodyfikujących zasadniczych
warunków określonych we właściwym Wzorze Umowy.
4.2 Jako datę zawarcia Umowy przyjmować się będzie datę jej podpisania przez obie Strony.
W przypadku składania podpisów przez Strony w różnych datach, za termin zawarcia uważać się będzie
datę, w której podpisy złożyła Strona podpisująca Umowę jako druga.
5. PODWYKONAWCY
5.1 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie Podwykonawców.
5.2 Podwykonawcy nie mają prawa zatrudniać dalszych podwykonawców.
5.3 Zasady zatrudniania Podwykonawców opisane są we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do
SIWZ.
5.4 Wykonawca obowiązany jest wskazać w sytuacji opisanej w pkt 1.4 Dz. III. SIWZ, dane potencjalnego
Podwykonawcy i przedłożyć dotyczące go dokumenty, w zakresie tam wskazanym
6. WIZJA LOKALNA
6.1. Na potrzeby przygotowania oferty, Wykonawca może sprawdzić warunki ewentualnej realizacji Zakupu,
poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej, każdego z opisanych w pkt 1 Dz. II SIWZ
powyżej obiektów, którego oferta ma dotyczyć, po uprzednim uzgodnieniu terminu jej odbycia z:
1) Baza Paliw nr 3 w Boronowie - I Część Zakupu: Dawid Michna, tel. 572 333 469, e-mail:
dawid.michna@pern.pl,
2) Baza Paliw nr 4 w Rejowcu Poznańskim - II Część Zakupu: Maciej Chojnacki, tel. 519 015 091, e-mail:
maciej.chojnacki@pern.pl
3) Baza Paliw nr 5 w Emilianowie - III Część Zakupu: Weronika Paź, tel. 506916 387, e-mail:
weronika.paz@pern.pl
4) Baza Paliw nr 6 w Skarżysku Kościelnym - IV Część Zakupu: Dominik Glista, tel. 572726 847,
e-mail:dominik.glista@pern.pl
5) Baza Paliw nr 7 w Trzebieży - V Część Zakupu: Rafał Chojnacki, tel. 607288 270,
e-mail: rafał.chojnacki@pern.pl
6) Baza Paliw nr 8 w Jastrowie - VI Część Zakupu: Marek Cieślewicz, tel. 607 388 806,
e-mail: marek.cieslewicz@pern.pl
7) Baza Paliw nr 9 w Woli Rzędzińskiej - VII Część Zakupu: Dawid Wywrot, tel. 571 318 769,
e-mail: dawid.wywrot@pern.pl
8) Baza Paliw nr 10 w Kawicach - VIII Część Zakupu; Marian Bądziński, tel. 509 244 118,
e-mail: marian.badzinski@pern.pl
9) Baza Paliw nr 11 w Zamku Bierzgłowskim - IX Część Zakupu; Krzysztof Herman, tel. 509 120 828,
e-mail: krzysztof.herman@pern.pl
10) Baza Paliw nr 12 w Chruściel - X Część Zakupu; Marcin Welz, tel. 512 105 874, e-mail:
marcin.welz@pern.pl
11) Baza Paliw nr 13 w Zawadówce - XI Część Zakupu; Andrzej Cieślicki, tel. 501 371 547,
e-mail: andrzej.cieslicki@pern.pl
12) Baza Paliw nr 14 w Strzemieszycach - XII Część Zakupu; Krzysztof Stawik, tel. 515 262 584,
e-mail: krzysztof.stawik@pern.pl
13) Baza Paliw nr 15 w Narewce - XIII Część Zakupu; Wojciech Iwaniuk, tel. 509 898 541,
e-mail: wojciech.iwaniuk@pern.pl
14) Bazie Paliw nr 16 w Waliłach - XIV Część Zakupu; Wojciech Iwaniuk, tel. 509 898 541,
e-mail: wojciech.iwaniuk@pern.pl
15) Baza Paliw nr 17 w Baryczy - XV Część Zakupu: Paulina Stańdo, tel.504 029 963,
e-mail: paulina.stando@pern.pl
16) Baza Paliw nr 18 w Żaganiu - XVI Część Zakupu: Marian Bądziński, tel. 509 244 118,
e-mail: marian.badzinski@pern.pl
17) Baza Paliw nr 19 w Grabownie Wielkim - XVII Część Zakupu: Jakub Głuszko, tel. 519 015 382,
e-mail: jakub.gluszko@pern.pl
18) Baza Paliw nr 20 w Ugoszczy - XVIII Część Zakupu; Maciej Szwerbel, tel. 571 318 699,
e-mail: maciej.szwerbel@pern.pl
19) Baza Paliw nr 21 w Dębogórzu (obszar A,B,C) - XIX Część Zakupu; Marcin Welz, tel. 512 105 874,
e-mail: marcin.welz@pern.pl
20) Baza Paliw nr 22 w Małaszewiczach - XX Część Zakupu; Krzysztof Rymaszewski, tel. 609 129 744,
e-mail: krzysztof.rymaszewski@pern.pl
6.2. W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy przesłać e-mailem na odpowiedni adres wskazany
w pkt 6.1 powyżej Dz. I SIWZ, należy podać:
- planowany termin przeprowadzenia wizji,
- dane osób, które będą brać udział w wizji (imię i nazwisko).
Uwaga: Jeśli w wizji lokalnej brać będą osoby nie będące obywatelami RP albo posiadające podwójne
obywatelstwo, zgłoszenie zamiaru jej przeprowadzenia powinno nastąpić co najmniej 5 dni roboczych przed
planowanym terminem jej przeprowadzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy dopuszczenia
do wizji lokalnej zgłoszonych osób - bez podawania uzasadnienia. Odmowa dopuszczenia do wizji lokalnej
nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec PERN.
6.3. Odbycie wizji zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy zawartym w Formularzu Ofertowym
(Załącznik nr 3 do SIWZ).
6.4. Osoby biorące udział w wizji lokalnej na terenie Obiektu zobowiązane są do posiadania i stosowania odzieży
o właściwościach antyelektrostatycznych. Kompletny zestaw, okrywający tułów, ramiona i nogi składa się z
kurtki, spodni oraz butów posiadających certyfikat na zgodność z PN-EN 1149-5 lub oznakowanie CE oraz z
kasku ochronnego ze znakiem CE kat. II. Wskazane jest użycie kamizelki ostrzegawczej, antyelektrostatycznej
(zgodnej z PN EN 1149-5). W przypadku braku kompletu ww. odzieży ochronnej, osoby przeprowadzające
wizje lokalne mają obowiązek stosować kombinezony ochronne jednorazowe o właściwościach
antyelektrostatycznych oraz opaski antyelektrostatyczne założone na obuwie zgodnie z instrukcją ich
użytkowania.
III. ZASADY POSTĘPOWANIA
1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH POTWIERDZENIE
1.1 O udzielenie Zakupu będą mogli ubiegać się Wykonawcy, spełniający poniżej wskazane warunki:
1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i uprawnienia do wykonania przedmiotu Zakupu
oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do jego realizacji;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zakupu;
4) nie pozostają, na dzień złożenia oferty, w sporze z Zamawiającym, w szczególności sądowym
lub arbitrażowym;
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Warunek wskazany w ppkt 4 znajduje zastosowanie także do podmiotów trzecich, o których mowa
w pkt 1.4 poniżej.
1.2 Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków nastąpi na podstawie następujących dokumentów
i oświadczeń, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS, bądź wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru
Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, bądź wydruk
z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Wykaz zamówień (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ) zrealizowanych w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres działalności jest krótszy to z okresu od
początku działalności, o podobnym do przedmiotu Zakupu charakterze, realizowanych siłami własnymi
Wykonawcy, ze wskazaniem ich przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorców (nazwa i adres), wraz
z co najmniej 2 (dwoma) pisemnymi referencjami (lub protokołami odbioru końcowego) potwierdzającymi
należyte ich wykonanie.
Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie, wskazane powyżej, posiadał podwykonawca Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega możliwość akceptacji lub odrzucenia wskazanej firmy podwykonawczej.
3) Wykonawca dysponować będzie personelem posiadającym kwalifikacje zawodowe oraz ważne
przeszkolenie umożliwiające prawidłowe zrealizowanie Zakupu, w tym uprawnienia budowlane bez
ograniczeń, do przeprowadzenia kontroli obiektów budowlanych w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba,
- instalacyjnej - w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i
kanalizacyjnych - co najmniej 1 osoba,
- mostowej - co najmniej 1 osoba (dla II i VI Części Zakupu),
- drogowej - co najmniej 1 osoba.
Na poświadczenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Wykaz personelu,
którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z kompletem dokumentów potwierdzających
posiadanie ww. uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności wskazanych osób do
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;
Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia personelu, wskazane powyżej, posiadał podwykonawca
Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość akceptacji lub odrzucenia wskazanej firmy
podwykonawczej.
4) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania
w jego imieniu oświadczeń woli (dalej jako: ,,Osoby Uprawnione") Formularz ofertowy (w brzmieniu
określonym przez Załącznik nr 3 do SIWZ);
5) Aktualny certyfikat potwierdzający, że Wykonawca wdrożył i stosuje system zarządzania jakością
spełniający wymagania normy ISO 9001, a w przypadku jego braku - pisemne oświadczenie podpisane
przez Osoby Uprawnione, że jest on w stanie sprostać wymaganiom aktualnego wydania normy
ISO 9001;
6) Podpisane przez Osoby Uprawnione Oświadczenie Wykonawcy w brzmieniu określonym przez Załącznik
nr 6 do SIWZ.
1.3 Zamawiający odstąpi od żądania od Wykonawców dokumentów określonych w pkt 1.2, jeżeli zostaną
spełnione łącznie poniżej wymienione okoliczności:
1) ww. dokumenty zostały złożone przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 miesięcy, w ramach innego
postępowania organizowanego przez Zamawiającego;
2) informacje/dane przedstawione w tych dokumentach nie uległy zmianie i są nadal aktualne;
3) data wystawienia ww. dokumentów spełnia wymagania pod względem aktualności, określone
w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty;
4) ww. dokumenty potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę określonych w niniejszym Postępowaniu
warunków udziału w nim;
na dowód czego Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie - zawarte w Formularzu Ofertowym
(Załącznik nr 3 do SIWZ).
1.4 UWAGA:
1) Wykonawca może polegać na uprawnieniach i doświadczeniu podmiotu trzeciego w zakresie wskazanym
w pkt 1.2 ppkt 2 i 3;
2) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1
polega na zasobach podmiotu trzeciego:
a) Wykonawca obowiązany będzie ujawnić dane tego podmiotu poprzez podanie firmy, siedziby, formy
prowadzenia działalności oraz dołączyć do oferty odpis z właściwego rejestru lub ewidencji na zasadach
wskazanych w pkt 1.2 ppkt 1,
b) Wykonawca dołączy do oferty właściwe - spośród wymienionych w pkt 1.2 ppkt 2 i 3 dokumenty
dotyczące podmiotu trzeciego, tytułem potwierdzenia spełnienia określonego warunku udziału
w Postępowaniu, wraz z Wykazem Podwykonawców (Załącznik nr 7 do SIWZ) i pisemnym
oświadczeniem tego podmiotu, że wykonywał będzie Zakup w zakresie wskazanym przez
Wykonawcę w charakterze Podwykonawcy i posiada odpowiednie kwalifikacje wymagane do
realizacji Zakupu lub jego części lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zadanie siłami własnymi
bez udziału Podwykonawców,
c) Zamawiający ma prawo zgłoszenia sprzeciwu lub zastrzeżeń w stosunku do zaproponowanego przez
Wykonawcę podmiotu trzeciego, w przypadku, gdy podmiot ten pozostaje w sporze
z Zamawiającym albo nie daje rękojmi należytego wykonania Zakupu,
d) W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń lub sprzeciwu w stosunku do podmiotu
trzeciego, Wykonawca obowiązany będzie - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego - wskazać
inny podmiot trzeci. Na wypadek niezastosowania się Wykonawcy do wezwania Zamawiającego lub
uchybienia terminowi na doręczenie Zamawiającemu odpowiedzi, Wykonawca ten podlega
wykluczeniu z Postępowania;
3) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany przez Zamawiającego nie jest i nie może być interpretowany
przez Wykonawcę , jako zgoda na zawarcie umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcą, o której mowa
w przepisie art. 6471 § 2 Kodeksu cywilnego. Zamawiający nie dopuszcza zgłaszania w ofercie innych
Podwykonawców;
4) Powierzenie Podwykonawcy do realizacji jakiegokolwiek zakresu przedmiotu Zakupu wymaga
każdorazowo zgody PERN S.A., wyrażonej na warunkach wskazanych we Wzorze Umowy. Zamawiający
zastrzega sobie prawo żądania wówczas od Wykonawcy ponownego przedłożenia aktualnych
dokumentów, o których mowa w ppkt 2 lit. a-b powyżej, dla potwierdzenia, że zgłaszany
Podwykonawca, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w Postępowaniu celem wykazania
spełniania warunków udziału w nim, nadal nim dysponuje.
1.5 KONSORCJUM:
1) W przypadku oferty składanej przez Konsorcjum, Zamawiający dokonując oceny, czy Konsorcjum spełnia
wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał
techniczny oraz sytuację ekonomiczną i finansową Konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą
członkowie Konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 ppkt 2-5. Do
oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie 1.2 ppkt 1, ppkt 6 przygotowane
odrębnie w odniesieniu do każdego z członków Konsorcjum;
2) W przypadku składania oferty przez Konsorcjum konieczne jest dołączenie do niej:
a) kopii umowy Konsorcjum potwierdzonej przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z oryginałem",
przy czym umowa ta powinna przewidywać solidarną odpowiedzialność przedsiębiorców wchodzących
w skład Konsorcjum za zobowiązania wobec Zamawiającego wynikające i związane
z Postępowaniem oraz realizacją Zakupu,
b) pełnomocnictwa dla podmiotu (Lidera Konsorcjum), który reprezentuje Konsorcjum
w Postępowaniu.
3) W przypadku składania oferty przez Konsorcjum, postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się
odpowiednio do członków Konsorcjum.
4) W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum:
a) Członkowie Konsorcjum będą solidarnie odpowiedzialni względem Zamawiającego za realizację
Umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, a także za wszelkie szkody
powstałe w związku z realizacją Umowy, w tym szkody na osobie trzeciej lub w mieniu osoby trzeciej
i szkody w środowisku naturalnym - niezależnie od podstawy odpowiedzialności z tego tytułu.
Powyższy zakres odpowiedzialności obejmował będzie także następstwa działania lub zaniechania
Podwykonawców, a także obowiązek zwolnienia Zamawiającego z odpowiedzialności względem osób
trzecich,
b) Członkowie Konsorcjum wyznaczą spośród siebie odpowiednio umocowanego pełnomocnika (Lidera)
upoważnionego do zaciągania zobowiązań i przyjmowania oświadczeń w imieniu wszystkich członków
Konsorcjum realizujących wspólnie Umowę jako Wykonawca. Lider upoważniony będzie także do
wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń,
zawiadomień i oświadczeń na rzecz i w imieniu wszystkich podmiotów realizujących wspólnie Umowę,
c) Zamawiający będzie mógł przekazywać oświadczenia, zawiadomienia oraz realizować płatności
jedynie na rzecz Lidera, o którym mowa powyżej - będzie to wystarczające dla należytego wykonania
Umowy przez Zamawiającego, a realizacja płatności do rąk Lidera zwolni go z zobowiązań wobec
pozostałych członków Konsorcjum. Niezależnie od powyższego Zamawiający:
? Będzie miał prawo żądać od każdego z członków Konsorcjum osobistego złożenia lub powtórzenia
dowolnego oświadczenia lub zapewnienia przewidzianego Umowie,
? Ma prawo kierować wszelkie oświadczenia i zawiadomienia do dowolnego z członków
Konsorcjum realizujących wspólnie Umowę jako Wykonawca i będą one skuteczne względem
pozostałych wszystkich wykonawców,
? Nie ma obowiązku przyjmować jakichkolwiek oświadczeń lub zawiadomień Wykonawcy, które
nie pochodzą od Lidera lub nie zostały złożone za jego pośrednictwem,
? Członkowie Konsorcjum, którzy ubiegali się wspólnie o udzielenie Zakupu zawrą Umowę
w tym samym składzie podmiotowym, w jakim ubiegali się o udzielenie Zakupu i tylko w takim
składzie traktowani będą jako Wykonawca. Zmiana składu podmiotowego Konsorcjum będzie
dopuszczalna i skuteczna względem Zamawiającego wyłącznie za uprzednią wyraźną, pisemną
zgodą Zamawiającego, forma ta jest zastrzeżona pod rygorem nieważności;
5) W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum Zamawiający wprowadzi do
Umowy postawienia wskazane w ppkt 4 powyżej.
1.6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 ppkt 1 lub ich odpowiedników, których w kraju jego
siedziby lub miejsca zamieszkania nie wystawia się, składa dokument zawierający oświadczenie złożone
przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie otwarto jego likwidacji,
ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o Zakup,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2, pkt 1.4 ppkt 2 lit. a-b lub pkt 1.5 ppkt sporządzone w języku
obcym, składa w oryginale albo w kopii poświadczonej przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność
z oryginałem", wraz z tłumaczeniem na język polski uwierzytelnionym przez tłumacza przysięgłego.
2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
2.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie Osób Uprawnionych do działania
w Postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji, gdy wynika ono z treści dokumentów, o których mowa
w pkt 1.2 ppkt 1;
2) Wypełniony i podpisany przez Osoby Uprawnione Formularz Ofertowy w brzmieniu określonym przez
Załącznik nr 3 do SIWZ
3) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt 1.2 ppkt 6;
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu,
przygotowane zgodnie z treścią pkt 1 ppkt 1.2 Dz. III SIWZ;
5) Jeżeli Wykonawca działa w formie spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia umowy tej spółki;
6) Wykaz Podwykonawców, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, których Wykonawca zamierza
zaangażować/powołuje się na ich uprawnienia/doświadczenie do wykonywania Zakupu wraz z podaniem
nazwy podwykonawcy, zakresu czynności do wykonania przy realizacji Zakupu oraz oświadczenie
mpodwykonawcy o posiadaniu odpowiednich kwalifikacji do realizacji Zakupu lub jego części dla
zgłoszonego zakresu lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zadanie siłami własnymi bez udziału
Podwykonawców.
2.2 Wykonawca składając ofertę winien odnieść się w sposób wyraźny i chronologiczny do wszystkich wymogów
określonych w pkt 2.1.
3. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
3.1 Cena ofertowa netto podana przez Wykonawcę jest wyrażoną w złotych polskich wartością usług i innych
związanych z nimi świadczeń Wykonawcy stanowiących koszt realizacji przedmiotu Zakupu i stanowi
ostateczną globalną kwotę, za którą Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot danej Części Zakupu
we wskazanym okresie i z uwzględnieniem oczekiwanych przez Zamawiającego częstotliwości. Wykonawca
składając ofertę, zobowiązany jest uwzględnić w niej wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
Zakupu, które zostały opisane w specyfikacji Zakupu.
3.2 Przyjętą formą wynagrodzenia za realizację przedmiotu Zakupu jest wynagrodzenie ryczałtowe.
Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, choćby w czasie zawarcia Umowy
nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztu wykonania przedmiotu Zakupu lub innych świadczeń.
3.3 Do wynagrodzenia Wykonawcy doliczany będzie podatek od towarów i usług zgodnie z powszechnie
obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
3.4 Cena za realizację zadania stanowiącego przedmiot Zakupu jest ceną ryczałtową i nie może ulec pogorszeniu
w ramach wyjaśnienia do oferty lub jej uzupełnienia oraz negocjacji.
3.5 Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności.
4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.1 Dla każdej z Części Zakupu Zamawiający dokona odrębnej oceny i wybierze ofertę kierując się kryterium
wyboru oferty: cena 100%.
Za najkorzystniejszą ofertę - odrębnie w odniesieniu do każdej Części Zakupu - zostanie uznana oferta, w
której zaproponowano najniższą cenę ofertową, podaną jako łączne wynagrodzenie netto Wykonawcy.
4.2 Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze.
5. NEGOCJACJE
Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia
z Wykonawcami negocjacji kryteriów oceny ofert oraz warunków handlowych. O formie i terminie negocjacji,
Wykonawcy zostaną powiadomieni poprzez Platformę zakupową.
6. ZASADY DOTYCZĄCE TERMINU, MIEJSCA I SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
6.1 Do puszcza się składanie ofert tylko poprzez Platformę Zakupową.
6.2 Ofertę należy umieścić na Platformie Zakupowej Zamawiającego na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pern.pl w zakładce przedmiotowego postępowania.
6.3 Oferta powinna być przygotowana w 1 (jednym) egzemplarzu.
6.4 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie
od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez
Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić
jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
6.5 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelnie, na papierze, pismem innym niż odręczne
(z wyjątkiem Załączników nr 3-8 do SIWZ, które mogą zostać wypełnione pismem odręcznym, a następnie
wydrukowane i podpisane przez Osoby Uprawnione), zawierać datę sporządzenia oraz pełną nazwę i adres
Wykonawcy. Wszystkie strony oferty powinny być zapisane oraz zaparafowane (wymóg parafowania nie
dotyczy formy elektronicznej). Skany dokumentów muszą być poświadczone przez Osoby Uprawnione ,,za
zgodność z oryginałem". Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny i
parafowane przez Osoby Uprawnione. W przypadku składania kopii dokumentów, za równoważne z
poświadczeniem ,,za zgodność z oryginałem" uważa się dokumenty lub oświadczenia potwierdzone przy
użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, o którym mowa w pkt 6.6 poniżej.
6.6 Oferta lub dokumenty mogą być złożone także w formie elektronicznej. Dokumenty złożone w formie
elektronicznej muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisanym w formacie
XAdES lub PAdES w celu umożliwienia weryfikacji wiarygodności dokumentu przez Zamawiającego. Dokument
podpisany za pomocą innego formatu, niż wskazany w zdaniu poprzednim, uważa się za niezłożony.
6.7 W przypadku składania kopii dokumentów za równoważne z poświadczeniem ,,za zgodność z oryginałem"
uważa się dokumenty lub oświadczenia potwierdzone przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
o którym mowa w pkt powyżej.
6.8 W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości
zastrzec, które spośród informacji zawartych w ofercie i/lub dokumentach złożonych wraz z ofertą stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Strony zawierające powyższe informacje winny być wydzielone oraz ze sobą
połączone z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty i/lub pliku dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy oznaczyć klauzulą ,,Nie udostępniać. Informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji". Brak takiego zastrzeżenia będzie traktowany jako zgoda Wykonawcy
na ujawnienie informacji na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa
i regulacjach wewnętrznych Zamawiającego.
6.9 Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed
upływem terminu składania ofert. Wszelkie zmiany dokonuje się na Platformie Zakupowej.
8. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ SPOSOBIE PRZEKAZYWANIA
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
8.1. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, zapytania itp. (dalej łącznie:
,,Korespondencja") Zamawiający i Wykonawcy zamieszczają na Platformie Zakupowej.
8.2. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść została zamieszczona na Platformie
Zakupowej przed upływem terminu wyznaczonego na jej złożenie.
9. WYJAŚNIENIA I UZUPEŁNIENIA
Wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ będą udzielane tym Wykonawcom, których prośba o udzielenie wyjaśnienia -
złożona zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 7 - wpłynęła nie później niż 5 dni kalendarzowych przed
terminem składania ofert. Treść wyjaśnienia, bez ujawniania źródła zapytania, zostanie niezwłocznie
zamieszczona na Platformie Zakupowej Zamawiającego.
10. ZMIANY W TREŚCI OFERTY
Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą jakichkolwiek innych, aniżeli opisane w
pkt 5 powyżej, negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści,
z zastrzeżeniem korekty omyłek w ofercie, do których stosuje się postanowienia § 11 ust. 12 Regulaminu.
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
10.1 Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Dziale I pkt 4 SIWZ.
10.2 Przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody
na przedłużenie tego terminu o kolejne 30 dni. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, powinna być
wyrażona na piśmie, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przy czym jej brak lub udzielenie
po tym terminie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z Postępowania.
11. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
11.1. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się podpisać Umowę i zwrócić Zamawiającemu jeden podpisany
jej egzemplarz w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty otrzymania stosownej w tym zakresie
informacji od Zamawiającego.
11.2. W przypadku wygrania postępowania przetargowego przez podmiot należący do GK PERN, Wykonawca
ten po uzyskaniu informacji o wygranej zobowiązany jest niezwłocznie przekazać Zamawiającemu
dokumenty wymienione w Procedurze Cen Transferowych w GK.
11.3. Jeżeli w ramach niniejszego postępowania przetargowego wygra spółka z Grupy Kapitałowej PERN
Zamawiający informuje, że dokona zmian we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej
SIWZ - w zakresie obowiązków wynikających z Procedury Cen Transferowych w Grupie Kapitałowej PERN.
13. W ZAKRESIE NIEUREGULOWANYM W NINIEJSZEJ SIWZ STOSUJE SIĘ POSTANOWIENIA REGULAMINU, W
SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE:
13.1. Wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert - § 11 ust. 11 Regulaminu,
13.2. Korekty omyłek w ofercie - § 11 ust. 12 Regulaminu,
13.3. Uzupełnień złożonych ofert - § 11 ust. 13-14 Regulaminu,
13.4. Wykluczenia z Postępowania- § 21 Regulaminu,
13.5. Odrzucenia oferty - § 22 Regulaminu,
13.6. Unieważnienia postępowania - § 23 Regulaminu,
13.7. Odstąpienia od Postępowania - § 24 Regulaminu.

Uwagi:
12. KLAUZULA INFORMACYJNA
12.1. Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę jest PERN S.A.
z siedzibą w Płocku, 09-410 Płock, ul. Wyszogrodzka 133 (dalej: PERN S.A. lub Zamawiający).
12.2. PERN S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w każdej sprawie
dotyczącej przetwarzania danych osobowych poprzez następujący adres email: iod@pern.pl lub pisemnie na
adres wskazany w pkt I, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych".
12.3. Cele przetwarzania danych osobowych obejmują:
a) przeprowadzenie postepowania zakupowego i wybór najkorzystniejszej oferty;
b) zapewnienie kontaktu z osobami upoważnionymi do działania w imieniu Wykonawcy
w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę osób upoważnionych do działania w jego imieniu;
c) realizację obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów prawa;
d) weryfikację potencjału i doświadczenia Wykonawcy i możliwości wykorzystania informacji
w innych postępowaniach (tworzenie bazy dostawców do kontaktu) prowadzonych przez
Zamawiającego oraz weryfikacja Wykonawców w publicznych rejestrach (np. CEIDG);
e) ewentualne ustalenie lub dochodzenie roszczeń lub obronę przed roszczeniami.
f) funkcjonowanie wewnętrznej bazy kontaktowej Partnerów biznesowych Zamawiającego.
12.4. Dane osobowe przetwarzane będą w celach wskazanych w pkt III powyżej na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
b) art. 6 ust. 1 lit c) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na Zamawiającego, wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przepisów
podatkowych i rachunkowych;
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających
z prawnie uzasadnionych interesów Zamawiającego, w szczególności dochodzenie roszczeń. Prawnie
uzasadnionym interesem Zamawiającego jest zapewnienie obrotu prawnego Zamawiającego poprzez
utrzymanie kontaktów służbowych w związku z prowadzeniem postępowań zakupowych, których stroną
jest PERN S.A. oraz poprzez ochronę ewentualnych roszczeń, a także zapewnienie kontaktów z
Partnerami biznesowymi PERN S.A.
12.5. Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy, w związku z przetwarzaniem danych osobowych
przysługuje prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych
osobowych (w przypadku zasadności wniosku), ograniczenia przetwarzania danych osobowych do ich
przechowywania, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją
osoby, której dane dotyczą.
12.6. Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie jej/jego danych osobowych
narusza przepisy RODO.
12.7. Wykonawca lub osoba działająca w imieniu Wykonawcy ma możliwość zapoznania się ze szczegółowymi
informacjami dotyczącymi przetwarzania jej/jego danych osobowych na Platformie Zakupowej PERN S.A.
dostępnej https://pern.pl/platforma-zakupowa oraz na stronie www.pern.pl w zakładce ,,RODO".

Kontakt:
11. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących
Postępowania: Joanna Jabłońska - tel. +48 511 034 720 i za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.