Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
460z dziś
6551z ostatnich 7 dni
25008z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie i wymiana kompletnych przegrzewaczy pary kotła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i wymiana kompletnych przegrzewaczy pary kotła

Data zamieszczenia: 2023-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowo - Produkcyjne ,,LECH" Spółka z o.o
ul. Kombatantów 4
15-110 Białystok
powiat: Białystok
tel.: 85 653 94 44, tel.:85 714-99-00
zuok.bialystok@lech.net.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: nie dotyczy
Nr telefonu: tel.: 85 653 94 44,
Termin składania ofert: 2023-03-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (SIWZ)
INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW DLA PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
w postępowaniu o udzielenie zamówienia sektorowego do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą Pzp" na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, pn.:
,,Wykonanie i wymiana dwóch kompletnych przegrzewaczy pary kotła o mocy 32,3 MW w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Białymstoku"
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz badania rażąco niskiej ceny. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami opublikowanego na stronie internetowej Zamawiającego Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych Przedsiębiorstwie Usługowo - Handlowo - Produkcyjnym ,,LECH" Spółka z o.o. z siedzibą w Białymstoku.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ)
1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie (etap I) oraz wymiana (etap II) dwóch kompletnych przegrzewaczy pary kotła o mocy 32,2 MW zasilanego odpadami komunalnymi w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Białymstoku przy Ul. Gen. Wł. Andersa 40 F.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1.
3. Warunki realizacji, sposób zapłaty oraz rozliczenie realizacji przedmiotu zamówienia opisano w załączonym wzorze Umowy {Załącznik Nr 4).
5. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które jego zdaniem mogą być istotne i konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Należy mieć na uwadze, że kocioł pracuje i możliwe są jego oględziny tylko z zewnątrz.
koszt lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości odbierania od Wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, tj. Platformy Elektronicznego Fakturowania, zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2191)."

CPV: 50531100-7

Dokument nr: DZZ.233.21.2023.KZL

Składanie ofert:
Ofertę należy przesłać:
a) w formie pisemnej na adres korespondencyjny: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Białymstoku, Ul. Gen. Wł. Andersa 40F, 15-113 Białystok, kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne ,,LECH" Sp. z o.o. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Białymstoku Ul. Gen. Wł. Andersa 40F, 15-113 Białystok Oferta w postępowaniu na: ,,Wykonanie i wymiana dwóch kompletnych przegrzewaczy pary kotła o mocy 32,3 MW w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych
w Białymstoku"
lub
b) przesłać drogą elektroniczną na adres: zuok.bialystok@lech.net.pl w formie skanu/fotokopii Oferty lub w formie elektronicznej (tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych takich jak np.: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.). W temacie emaila wpisać: ,,Wykonanie i wymiana przegrzewaczy pary kotła", nr ref. DZZ.233.10.2023.KZŁ
Ofertę należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 marca 2023 roku do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Realizacja przedmiotu zamówienia rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy i wykonywana będzie w dwóch etapach zgodnie ze złożoną Ofertą (pkt. 1 formularza Oferty) i warunkami Umowy (§2 Umowy).

Wymagania:
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ).
2. spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca posiada aktualne (ważne) uprawnienia do wykonywania napraw (N) dla rodzaju urządzeń: kotły parowe (KP) wydane na podstawie ustawy o dozorze technicznym.
2) Wykonawca posiada aktualne (ważne) uprawnienia do wytwarzania elementów (E) dla rodzaju urządzeń: elementy urządzeń ciśnieniowych i bezciśnieniowych (EC) wydane na podstawie ustawy o dozorze technicznym.
3) Wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością w zakresie co najmniej: naprawy kotłów parowych i wytwarzania elementów urządzeń ciśnieniowych zgodny z normą PN-EN ISO 9001.
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami, które zostaną wyznaczone do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące uprawnienia (*):
a) co najmniej 4 osoby (spawacze) posiadające aktualne uprawnienia dozorowe wydane zgodnie z PN-EN 287 lub PN-EN ISO 9606 w zakresie niezbędnym do wykonywania napraw kotłów parowych,
b) co najmniej 2 osoby prowadzące / nadzorujące prace, posiadające aktualne Świadectwo Kwalifikacji Grupy II uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru w zakresie co najmniej konserwacji, remontów i montażu (punkty co najmniej: 1,2,4,6,7 zgodnie ze świadectwem kwalifikacji uzyskanym przed 1 lipca 2022 lub co najmniej punkty: 3,4,5,10,11,14,16 zgodnie ze świadectwem kwalifikacji uzyskanym po 1 lipca 2022)
c) osoby prowadzące / nadzorujące prace wymienione w podpunkcie b) powinny posiadać jednocześnie aktualne Świadectwo Kwalifikacji Grupy I uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru lub Eksploatacji w zakresie co najmniej obsługi (co najmniej punkt: 2 zgodnie ze świadectwem kwalifikacji uzyskanym przed 1 lipca 2022 lub co najmniej punkt: 2 zgodnie ze świadectwem kwalifikacji uzyskanym po 1 lipca 2022)
d) co najmniej 6 osób wykonujących prace, posiadające aktualne Świadectwo Kwalifikacji Grupy II uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji w zakresie co najmniej konserwacji, remontów i montażu (punkty co najmniej: 1,2,4,6,7 zgodnie ze świadectwem kwalifikacji uzyskanym przed 1 lipca 2022 lub co najmniej punkty: 3,4,5,10,11,14,16 zgodnie ze świadectwem kwalifikacji uzyskanym po 1 lipca 2022)
e) co najmniej 4 osoby wykonujące prace, wymienione w podpunkcie d) powinny jednocześnie posiadać aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego w zakresie: suwnice, wciągniki i wciągarki ogólnego przeznaczenia.
(*) Zamawiający zastrzega, iż osoby wskazane w podpunkcie 4) a) nie mogą być jednocześnie wskazane jako osoby spełniające wymagania podpunktu 4) b), c), d), e). Osoby wskazane w podpunkcie 4) b) nie mogą być jednocześnie wskazane jako osoby spełniające wymagania podpunktu 4) a), d), e). Oznacza to, że Wykonawca musi dysponować co najmniej 12 osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
5) posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do realizacji przedmiotowego zamówienia tj.:
a) wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prac polegających na naprawie lub remoncie lub modernizacji części ciśnieniowej kotła/-ów parowych o mocy nie mniejszej niż 25 MW na łączną kwotę co najmniej 400.000,00 zł brutto.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wskazanego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu prac wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu i daty wykonania, oraz miejsca, w którym była wykonywana usługa wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty potwierdzone przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane.
6) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.:
a) posiadają polisę ubezpieczeniową obejmującą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności objętej przedmiotem Umowy z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 złotych za każde roszczenie lub serię roszczeń powstałych z tej samej przyczyny, jednego źródła lub zdarzenia.
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835):
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy złożyć:
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ań. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 - zgodnie z pkt. 13 Oferty.
IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE WYKONAWCA MA DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu udokumentowania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia powinien dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:
1) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie aktualnych uprawnień, kwalifikacji i dokumentu/-ów poświadczającego wdrożenie SZJ wymienionych w Rozdziale III pkt. 2.
3) Wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje).
4) Kopię opłaconej polisy lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.
V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Nie dotyczy.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia złożenia oferty.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT
1) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu. Oferty będą oceniane w dwóch kryteriach:
- kryterium Cena [C] - waga 80%, gdzie 1% = 1 pkt, ocenione będzie zgodnie ze wzorem: [C] = (cena oferty z najniższą ceną/ cena oferty badanej) x 80 punktów = liczba punktów
- kryterium Termin wykonania [T] - waga 20%, gdzie 1% = 1 pkt, ocenione będzie zgodnie ze wzorem:
[T] = (termin wykonania (liczony w dniach) oferty z najkrótszym terminem / termin wykonania
oferty badanej) x 20 punktów = liczba punktów Łączna ilość punktów danej oferty stanowi sumę punktów uzyskanych za kryteria Cena [C] i Termin Wykonania [TJ.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta (niepodlegająca odrzuceniu), która otrzyma najwyższą sumę punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert będą miały taką samą liczbę punktów, wybrana zostanie oferta oferująca niższą cenę.
2) Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert w przypadku, gdy najkorzystniejsze oferty będą miały taką samą ilość punktów i cenę. Wykonawca nie może zaoferować w dodatkowej ofercie cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
3) Cena musi być wyrażona w złotych polskich, niezależnie od wchodzących w jej skład elementów i musi uwzględniać wszystkie wymagania określone w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu - SIWZ i jego załącznikach oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo badania ofert pod kątem rażąco niskiej ceny.
VIII. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Wzór formularza ofertowego stanowi Załącznik nr 3. do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu -SIWZ.
3) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny i być podpisana przez osobę upoważnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy.
UWAGA:
Plik stanowiący Ofertę Wykonawca może skompresować do jednego pliku archiwum (7zip) i następnie zaszyfrować, tj. opatrzyć hasłem dostępowym. W takiej sytuacji Wykonawca przesyła Zamawiającemu zaszyfrowany plik z Ofertą na wskazany adres poczty elektronicznej tj.: zuok.bialystok@lech.net.pl, w taki sposób, aby plik z Ofertą dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. VIII, ust. 6 niniejszego SIWZ. Hasło dostępowe powinno być silne, ale łatwe do zapamiętania dla Wykonawcy. Przykładowa instrukcja tworzenia archiwum z hasłem dostępowym za pomocą programu ,,7zip" stanowi Załącznik nr 8 do niniejszego SIWZ.
Po upływie terminu składania ofert nie później niż do dnia 20 marca 2023 roku do godziny 12:00 Wykonawca, który zaszyfrował Ofertę przesyła Zamawiającemu hasło dostępowe na adres poczty elektronicznej: zuok.bialystok@lech.net.pl. W temacie emaila można wpisać: ,,Hasło dostępowe: ,,Wykonanie i wymiana przegrzewaczy pary kotła", nr ref. DZZ.233.21.2023.KZŁ. Treść widomości dotyczącej informacji o haśle dostępowym może zawierać, jeśli to niezbędne, również inne informacje dla prawidłowego dostępu do pliku z Ofertą w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w Ofercie. W przypadku zaszyfrowania Oferty nie przesłanie hasła dostępowego w wyznaczonym terminie skutkować będzie pozostawieniem Oferty bez rozpoznania.
5) Wszystkie dokumenty załączone do oferty mają być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby do tego upoważnione. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub jako kopia poświadczona notarialnie.
X. INFORMACJA, ŻE WARUNKI PRZETARGU MOGĄ BYĆ ZMIENIONE LUB ODWOŁANE
Nie dotyczy.
XI. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Nie dotyczy.
XII. UDZIELANIE INFORMACJI O POSTĘPOWANIU
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
2) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną.
3) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udziela wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składnia ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4) Wniosek o wyjaśnienie treści Ogłoszenia o zamówieniu - SIWZ należy skierować na adres poczty elektronicznej e-mail: zuok.bialystok@lech.net.pl, znak postępowania DZZ.233.21.2023.KZŁ.
5) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej: http://bip.lech.net.pl.
6) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę SIWZ Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano Ogłoszenie o zamówieniu - SIWZ oraz zamieszcza na stronie internetowej: http://bip.lech.net.pl.
7) Wszystkie zmiany dokonane przez Zamawiającego stają się wiążące dla Wykonawców.
8) Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści Ogłoszenia o zamówieniu -SIWZ jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w Ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania Ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz zamieszcza informacje na stronie internetowej: http://bip.lech.net.pl.
XIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Szczegółowe postanowienia dotyczące środków ochrony prawnej opisane są w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Przedsiębiorstwie Usługowo - Handlowo - Produkcyjnym ,,LECH" Spółka z o.o. z siedzibąw Białymstoku dla zamówień sektorowych ,,podprogowych" rozdział VII.

Uwagi:
IX. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH_
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowo - Produkcyjne ,,LECH" Spółka z o.o. ul. Kombatantów 4, 15 - 110 Białystok, wpisana przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy KRS do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000097008 zwany dalej Administratorem;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych przez e-mail iodo@lech.net.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1);
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwota określona w art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), w tym w celu dokonania oceny i wyboru oferty Wykonawcy (np. ocena kwalifikacji i doświadczenia wykonawcy), ułatwienia kontaktu z wykonawcą, zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty. Przetwarzanie następuje na podstawie art.6 ust.1 lit. b RODO (podjęcie czynności zmierzających do zawarcia umowy, niezbędność do zawarcia umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze np. co do przechowywania dokumentacji);
4) dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom uprawnionym, którym będzie udostępniona dokumentacja postępowania, wykonawcom oraz osobom zainteresowanym w oparciu o przepisy prawa (np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator działając w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności osób, których dane zostały zawarte w ofercie;
5) okres przechowywania danych osobowych przetwarzanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest następujący:
a) w odniesieniu do podmiotu, którego oferta została wybrana, Administrator jest uprawniony przechowywać dokumentację przez okres realizacji umowy zawartej z wykonawcą, a następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących w organizacji Administratora,
b) w odniesieniu do podmiotów, których oferty nie zostały wybrane, dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurami obowiązującymi w organizacji Administratora przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) podanie danych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu - ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty;
7) decyzje w odniesieniu do danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych, prawo do sprostowania, uzupełnienia danych (co nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych), ograniczenia przetwarzania o ile zachodzą przesłanki zawarte w art. 18 RODO, usunięcia danych o ile zachodzą przesłanki zawarte w art. 17 RODO - jeśli przepisy odrębne nie wyłączają możliwości skorzystania z wymienionych praw. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania;
9) osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przewiduje się przekazywania Pani/Pana danych osobowych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Kontakt:
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach formalnych oraz ustalenia terminu przeprowadzenia wizji lokalnej są: Katarzyna Zajkowska-Łapińska, e-mail: k.zajkowska@lech.net.pl, Agnieszka Załuska, e-mail: a.zaluska@lech.net.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.