dolnośląskie (Ziębice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa oraz montaż mebli z płyt meblowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie Aleja Warszawska 30 10-082 Olsztyn powiat: Olsztyn Tel.: +48 895245380 przetargi@szpital.uwm.edu.pl https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 895245380 |
Termin składania ofert: | 2023-04-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA oraz montaż mebli z płyt meblowych Numer referencyjny: 13/2023 II.1.2)Główny kod CPV 39150000 Różne meble i wyposażenie II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz montaż mebli z płyt meblowych w poszczególnych pomieszczeniach północnego skrzydła Szpitala Budynku A na terenie USK w Olsztynie przy Alei Warszawskiej 30 o parametrach minimalnych i w ilościach podanych w Załączniku nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. W kosztach Wykonawcy jest również transport, rozładunek i wniesienie mebli do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz do wykonania wszelkich niezbędnych prac związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na poszczególne części zamówienia: Zadanie 1. Meble poziom -1 Zadanie 2. Meble poziom 0 Zadanie 3. Meble poziom 1 Zadanie 4. Meble poziom 2 Zadanie 5. Meble poziom 3 II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie 1. Meble płycinowe poziom -1 Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39150000 Różne meble i wyposażenie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Olsztyński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 10-082 Olsztyn, Aleja Warszawska 30 II.2.4)Opis zamówienia: 1. Realizacja zamówienia powinna odbywać się w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy w budynku Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SWZ, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ w tym: 1) dokonywania montażu mebli po każdorazowym uzgodnieniu tej kwestii pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym oraz w godz.ch wcześniej uzgodnionych, 2) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przed zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej i okiennej, posadzek, wyposażenia pomieszczeń i innego sprzętu w tym elektrycznego lub elektronicznego w okresie realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego jego odbioru, 3) wykonania na własny koszt niezbędnych napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w związku z realizowanym Zamówieniem, w tym uszkodzeń ścian, tynków, posadzek, schodów i wind, istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego w terminie 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zdarzenia, 4) należytego uprzątnięcia pomieszczenia, w którym meble były montowane. 3. Wykonawca zobowiązuje się dokonać weryfikacji zestawienia meblowego wraz z uwzględnieniem rzeczywistych wymiarów pomieszczeń. W wyniku aktualizacji i weryfikacji zestawienia Wykonawca przygotuje rzut zakresu z naniesionym zestawieniem meblowym z uwzględnieniem wielkości wyposażenia meblowego oraz tabelaryczne zestawienie wyposażenia wraz z zweryfikowanymi wymiarami. 4. Wykonawca oświadcza, że dostarczone meble będą spełniały wymagania określone przez Polskie Normy, a także wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz materiały zastosowane do produkcji oferowanych mebli posiadają niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające ich do użytkowania w warunkach szpitalnych. 5. Przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentem przekazania, tj. protokołem zdawczo - odbiorczym. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 25 Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 15 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 42 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Okres obowiązywania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i przekazany Zamawiającemu w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie . Termin dostawy nie będzie dłuższy niż 45 dni od udzielenia zamówienia. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie 2. Meble płycinowe poziom 0 Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39150000 Różne meble i wyposażenie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Olsztyński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 10-082 Olsztyn, Aleja Warszawska 30 II.2.4)Opis zamówienia: 1. Realizacja zamówienia powinna odbywać się w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy w budynku Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SWZ, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ w tym: 1) dokonywania montażu mebli po każdorazowym uzgodnieniu tej kwestii pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym oraz w godz.ch wcześniej uzgodnionych, 2) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przed zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej i okiennej, posadzek, wyposażenia pomieszczeń i innego sprzętu w tym elektrycznego lub elektronicznego w okresie realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego jego odbioru, 3) wykonania na własny koszt niezbędnych napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w związku z realizowanym Zamówieniem, w tym uszkodzeń ścian, tynków, posadzek, schodów i wind, istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego w terminie 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zdarzenia, 4) należytego uprzątnięcia pomieszczenia, w którym meble były montowane. 3. Wykonawca zobowiązuje się dokonać weryfikacji zestawienia meblowego wraz z uwzględnieniem rzeczywistych wymiarów pomieszczeń. W wyniku aktualizacji i weryfikacji zestawienia Wykonawca przygotuje rzut zakresu z naniesionym zestawieniem meblowym z uwzględnieniem wielkości wyposażenia meblowego oraz tabelaryczne zestawienie wyposażenia wraz z zweryfikowanymi wymiarami. 4. Wykonawca oświadcza, że dostarczone meble będą spełniały wymagania określone przez Polskie Normy, a także wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz materiały zastosowane do produkcji oferowanych mebli posiadają niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające ich do użytkowania w warunkach szpitalnych. 5. Przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentem przekazania, tj. protokołem zdawczo - odbiorczym. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 25 Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 15 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 42 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Okres obowiązywania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i przekazany Zamawiającemu w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie . Termin dostawy nie będzie dłuższy niż 45 dni od udzielenia zamówienia. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie 3. Meble płycinowe poziom 1 Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39150000 Różne meble i wyposażenie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Olsztyński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 10-082 Olsztyn, Aleja Warszawska 30 II.2.4)Opis zamówienia: 1. Realizacja zamówienia powinna odbywać się w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy w budynku Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SWZ, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ w tym: 1) dokonywania montażu mebli po każdorazowym uzgodnieniu tej kwestii pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym oraz w godz.ch wcześniej uzgodnionych, 2) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przed zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej i okiennej, posadzek, wyposażenia pomieszczeń i innego sprzętu w tym elektrycznego lub elektronicznego w okresie realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego jego odbioru, 3) wykonania na własny koszt niezbędnych napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w związku z realizowanym Zamówieniem, w tym uszkodzeń ścian, tynków, posadzek, schodów i wind, istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego w terminie 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zdarzenia, 4) należytego uprzątnięcia pomieszczenia, w którym meble były montowane. 3. Wykonawca zobowiązuje się dokonać weryfikacji zestawienia meblowego wraz z uwzględnieniem rzeczywistych wymiarów pomieszczeń. W wyniku aktualizacji i weryfikacji zestawienia Wykonawca przygotuje rzut zakresu z naniesionym zestawieniem meblowym z uwzględnieniem wielkości wyposażenia meblowego oraz tabelaryczne zestawienie wyposażenia wraz z zweryfikowanymi wymiarami. 4. Wykonawca oświadcza, że dostarczone meble będą spełniały wymagania określone przez Polskie Normy, a także wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz materiały zastosowane do produkcji oferowanych mebli posiadają niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające ich do użytkowania w warunkach szpitalnych. 5. Przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentem przekazania, tj. protokołem zdawczo - odbiorczym. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 25 Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 15 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 42 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Okres obowiązywania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i przekazany Zamawiającemu w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie . Termin dostawy nie będzie dłuższy niż 45 dni od udzielenia zamówienia. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie 4. Meble płycinowe poziom 2 Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39150000 Różne meble i wyposażenie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Olsztyński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 10-082 Olsztyn, Aleja Warszawska 30 II.2.4)Opis zamówienia: 1. Realizacja zamówienia powinna odbywać się w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy w budynku Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SWZ, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ w tym: 1) dokonywania montażu mebli po każdorazowym uzgodnieniu tej kwestii pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym oraz w godz.ch wcześniej uzgodnionych, 2) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przed zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej i okiennej, posadzek, wyposażenia pomieszczeń i innego sprzętu w tym elektrycznego lub elektronicznego w okresie realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego jego odbioru, 3) wykonania na własny koszt niezbędnych napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w związku z realizowanym Zamówieniem, w tym uszkodzeń ścian, tynków, posadzek, schodów i wind, istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego w terminie 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zdarzenia, 4) należytego uprzątnięcia pomieszczenia, w którym meble były montowane. 3. Wykonawca zobowiązuje się dokonać weryfikacji zestawienia meblowego wraz z uwzględnieniem rzeczywistych wymiarów pomieszczeń. W wyniku aktualizacji i weryfikacji zestawienia Wykonawca przygotuje rzut zakresu z naniesionym zestawieniem meblowym z uwzględnieniem wielkości wyposażenia meblowego oraz tabelaryczne zestawienie wyposażenia wraz z zweryfikowanymi wymiarami. 4. Wykonawca oświadcza, że dostarczone meble będą spełniały wymagania określone przez Polskie Normy, a także wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz materiały zastosowane do produkcji oferowanych mebli posiadają niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające ich do użytkowania w warunkach szpitalnych. 5. Przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentem przekazania, tj. protokołem zdawczo - odbiorczym. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 25 Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 15 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 42 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Okres obowiązywania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i przekazany Zamawiającemu w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie . Termin dostawy nie będzie dłuższy niż 45 dni od udzielenia zamówienia. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie 5. Meble płycinowe poziom 3 Część nr: 5 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39150000 Różne meble i wyposażenie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Olsztyński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 10-082 Olsztyn, Aleja Warszawska 30 II.2.4)Opis zamówienia: 1. Realizacja zamówienia powinna odbywać się w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy w budynku Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SWZ, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ w tym: 1) dokonywania montażu mebli po każdorazowym uzgodnieniu tej kwestii pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym oraz w godz.ch wcześniej uzgodnionych, 2) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przed zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej i okiennej, posadzek, wyposażenia pomieszczeń i innego sprzętu w tym elektrycznego lub elektronicznego w okresie realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego jego odbioru, 3) wykonania na własny koszt niezbędnych napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w związku z realizowanym Zamówieniem, w tym uszkodzeń ścian, tynków, posadzek, schodów i wind, istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego w terminie 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zdarzenia, 4) należytego uprzątnięcia pomieszczenia, w którym meble były montowane. 3. Wykonawca zobowiązuje się dokonać weryfikacji zestawienia meblowego wraz z uwzględnieniem rzeczywistych wymiarów pomieszczeń. W wyniku aktualizacji i weryfikacji zestawienia Wykonawca przygotuje rzut zakresu z naniesionym zestawieniem meblowym z uwzględnieniem wielkości wyposażenia meblowego oraz tabelaryczne zestawienie wyposażenia wraz z zweryfikowanymi wymiarami. 4. Wykonawca oświadcza, że dostarczone meble będą spełniały wymagania określone przez Polskie Normy, a także wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz materiały zastosowane do produkcji oferowanych mebli posiadają niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające ich do użytkowania w warunkach szpitalnych. 5. Przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentem przekazania, tj. protokołem zdawczo - odbiorczym. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 25 Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 15 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 42 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Okres obowiązywania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i przekazany Zamawiającemu w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie . Termin dostawy nie będzie dłuższy niż 45 dni od udzielenia zamówienia. CPV: 39150000 Dokument nr: 150732-2023, 13/2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 13/04/2023 Czas lokalny: 09:15 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi poprzez elektroniczne odszyfrowanie ofert wczytanych na platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings). Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 13/04/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 10-082 Olsztyn, Aleja Warszawska 30 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 12/06/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08/03/2023 Kontakt: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie Krajowy numer identyfikacyjny: 739-369-67-39 Aleja Warszawska 30 Olsztyn Kod NUTS: PL622 Olsztyński 10-082 Polska Osoba do kontaktów: Zamówienia Publiczne E-mail: przetargi@szpital.uwm.edu.pl Tel.: +48 895245380 |
© eurobudowa.pl 2004-2024