Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24623z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Realizacja przedsięwzięcia grantowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja przedsięwzięcia grantowego

Data zamieszczenia: 2023-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Krzywcza
Krzywcza 36
37-755 Krzywcza
powiat: przemyski
+48 16 671 14 86
sekretariat@krzywcza.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krzywcza
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 16 671 14 86
Termin składania ofert: 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
dot. zamówienia o wartości mniejszej niż 130.000 złotych
Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. ,,Dostępność w Gminie Krzywcza"
Niniejsze przedsięwzięcia realizowane jest w zakresie pozyskanego grantu w ramach projektu ,,Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) 2014-2020 Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

Rozdział III
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. ,,Dostępność w Gminie Krzywcza"

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podzielony na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi 11 części (zadań), które zostały zawarty w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego (SOPZ).

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia składa się z następujących części (zadań):
1. Krzesło do wypoczynku - w ilości 1 szt.
2. Oznakowanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z malowaniem powierzchni miejsca postojowego - w ilości 1 szt.
3. Stworzenie dostępnej strony www urzędu zgodnej ze standardem WCAG 2.1 wraz z migracją treści - w ilości 2 szt.
4. Dostępny BIP zgodny ze standardem WCAG 2.1. - w ilości 1 szt.
5. Pętla indukcyjna - stanowiskowa - w ilości 2 szt.
6. Zestaw komputerowy z dwoma monitorami i kamerami przystosowany do usługi tłumacza języka migowego on-line. - w ilości 2 szt.
7. Usługa tłumacza języka migowego on-line - abonament roczny. Usługa tłumacza języka migowego - instalacja usługi. - 2 poz. asortymentowe po 1 szt.
8. Lupy optyczne - w ilości 4 szt.
9. Wykonanie oznaczeń za pomocą piktogramów - tabliczki - w ilości 2 szt.
10. Przygotowanie wybranych dokumentów w tekście łatwym do czytania (ETR) - w ilości 6 szt.
11. Tabliczki przydrzwiowe z wypukłym oznaczeniem nr pokoju, opisem w alfabecie Braille'a i kodem QR, projekt wraz z montażem. - w ilości 17 szt.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, kilka części lub wszystkie części.

Dokument nr: OA.041.2.8.8.2023.KB

Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert:
1. miejscem otwarcia ofert jest Urząd Gminy w Krzywczy 37-755 Krzywcza 36, pokój nr 12.
2. termin otwarcia ofert: 22 marca 2023 r., godz. 12:15,
3. otwarcie ofert jest jawne,
4. podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin składania ofert:
1. miejscem składania ofert jest: Urząd Gminy w Krzywczy - Biuro Obsługi Mieszkańca, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza.
2. oferty należy składać we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać na adres: Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza, z wyraźnym oznaczeniem postępowania,
3. termin składania ofert: do dnia 22 marca 2023 r., do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia.
1. do 30 dni od dnia zawarcia umowy - dot. zad. nr 1,2,5,6,7,8,9,10, i 11,
2. do 40 dni od dnia zawarcia umowy - dot. zad. nr 3 i 4.

Wymagania:
ROZDZIAŁ IV
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY I PODSTAWY WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
1. Wymagania dotyczące warunków udziału w postępowaniu:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Dostępny samorząd - granty
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
ROZDZIAŁ V
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Wszystkie wartości cenowe określone będą w złotych polskich PLN, a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich.
Dostępny samorząd - granty
2. Cenę ofertową należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem przybliżenia dziesiętnego.
3. Zaoferowana cena musi być podana liczbą oraz słownie i będzie ceną ryczałtową (definicja ryczałtu zgodnie z treścią art. 632 Kodeksu cywilnego t.j. Dz. U z 2022 nr 1360).
4. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Cena ofertowa brutto (wraz z podatkiem VAT) jest ceną ofertową wykonawcy i jako cena ryczałtowa nie podlega zmianom.
3. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
Wyceniając przedmiot zamówienia, Wykonawca winien odnieść się do warunków umownych oraz warunków przedstawionych w zapytaniu ofertowym w celu uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena winna pokrywać wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania zamówienia niezależnie od tego, czy w dokumentach zamówienia są one opisane szczegółowo, czy nie.
Cena ofertowa musi pokrywać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
ROZDZIAŁ VII
INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW
1. Język i forma porozumiewania się:
1. postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej,
2. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać drogą elektroniczną,
3. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu,
4. oferta może być złożona wyłącznie w formie pisemnej,
5. jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy porozumiewają się drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie.
3. Związanie ofertą:
1. termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2. treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego,
3. oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym niezmywalnym atramentem (tuszem), pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego,
4. załącznikami do oferty są to dokumenty wymienione w Rozdziale III Zapytania Ofertowego,
5. wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
6. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawca składa ofertę w zaklejonej kopercie, opieczętowanej z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy oraz nazwą postępowania: Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. ,,Dostępność w Gminie Krzywcza", sygn. akt. OA.041.2.8.8.2023.KB
W skład oferty wchodzi:
a) załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy,
b) załącznika nr 2 do zapytania ofertowego ( SOPZ ) -zawierający części (zadania) - na, które została złożona oferta,
c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
d) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,zmiana" lub ,,wycofanie" oraz nazwą postępowania,
Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po wyznaczonym terminie składania ofert.
7. Informacje dot. postępowania:
1. jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia ofert dodatkowych lub zamknie postępowanie bez wyboru,
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe wyznaczając wykonawcy odpowiedni nie dłuższy niż dwudniowy termin na wyrażenie bądź niewyrażenie zgody na ich poprawę,
3. Zamawiający wyklucza wykonawcę, który: odstąpił od podpisania umowy z zamawiającym, a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz wykonawcę, którego ofertę odrzucił,
4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wystąpi co najmniej jedna z przesłanek:
5. została złożona przez wykluczonego wykonawcę,
6. treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
7. oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny, których zamawiający nie jest w stanie poprawić bez przeprowadzenia negocjacji,
8. oferta jest nieważna.
9. Zamawiający może zwrócić się o wyjaśnienie, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśniania.
8. Pozostałe informacje:
1. zamawiający informuje, że w przypadkach nieuregulowanych Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1360 ze zm.),
2. po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy wykonawca winien przedłożyć:
3. pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści oferty,
4. umowę regulującą współpracę - w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisany przez Wykonawcę,
5. wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym projektem umowy, który stanowi Załącznik Nr 3, 3a, 3b, 3c do Zapytania Ofertowego który dot. części/zadania nr ...., w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
6. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny,
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany Zapytania Ofertowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania,
b) zamknięcia postępowania bez wyboru,
c) odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert, bez podania przyczyny,
d) unieważnienia postępowania w przypadku gdy:
? cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
? złożona oferta będzie nieważna.

Uwagi:
ROZDZIAŁ VI
KRYTERIUM I SPOSÓB OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium ceny. (Cena=100% tj. 100pkt.)
2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną brutto.
3. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe.

9. Klauzula informacyjna.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Krzywcza jest Pan Dariusz Surówka, kontakt: za pomocą poczty tradycyjnej:
Urząd Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37 - 755 Krzywcza, za pomocą poczty elektronicznej: adres e-mail: surowkalegal@surowka-legal.pl, telefoniczny: telefon: +48 16 671 14 86;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OA.041.2.8.8.2023.KB
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od zakończenia roku, w którym postępowanie zostało przeprowadzone,
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
g) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,*
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,**
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
h) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
i) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
j) w trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wykonywanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
2. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Joanna Daraż, email: sekretariat@krzywcza.pl w godz. 8:00 - 15:00. tel. +48 16 671 14 86

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.