Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
793z dziś
6992z ostatnich 7 dni
27360z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup części do konstrukcji ławy optycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup części do konstrukcji ławy optycznej

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Prolight Sp. z o.o
3 maja 183 Pruszków
05-800 Pruszków
powiat: pruszkowski
601202886
jacek@prolight.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150151
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pruszków
Wadium: ---
Nr telefonu: 601202886
Termin składania ofert: 2023-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP CZĘŚCI DO KONSTRUKCJI ZAUTOMATYZOWANEJ ŁAWY OPTYCZNEJ WŁASNEJ KONSTRUKCJI
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0249/22 - Robotyzacja ultra-szybkich chmurowych systemów pomiarowo-kontrolnych opartych o wykorzystanie uczenia głębokiego i Splotowych Sieci Neuronowych (CNN)

Część 1
DOSTAWA sprzętu

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Sprzęt IT
Opis
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup następujących części do konstrukcji ławy optycznej:
1 Silnik serwo krokowy 20Nm wraz ze sterownikiem i kablem 5 m 1 szt.
2 Przekładnia planetarna do silnika krokowego 1 szt.
3 Szyna liniowa 20 m w odcinkach po 2,5 m z otworami montażowymi na śrubę M8x25 co najmniej co 80 mm wraz z wózkami liniowymi 8 szt. do wykonania dwóch elementów jezdnych o nośności dynamicznej co najmniej 150 000 N każdy.
4 Listwa zębata M1 L z hartowanymi zębami 20 m dopasowana tak aby można było zrobić 2 linie po 9 m spójne i bez odstępów
5. Elementy do budowy stołu podtrzymującego ławę o długości 9m i wysokości 90 cm
1 Konstrukcja do budowy stołu aluminiowego 120x40mm 45 m
2 Kątownik aluminiowy 45/90 75 m
3 Kątownik 60/60 60 m
4 10x T-NUT M8 Nakrętka młoteczkowa do profili 200 szt.
5 Formatki aluminiowe Pa6 80 kg
10 Prowadnik przewodów 65X100 R125 30 m
11 Wspornik prowadnika przewodów 10 szt.
12 Układ sterowania automatycznego oraz w trybie ręcznym 1 komplet
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę przy użyciu posiadanego przez niego sprzętu, wiedzy oraz technologii.
3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na urządzenia, liczonej od dnia dostawy towaru.

6. Szczegóły zamówienia zawiera także opis istotnych postanowień umownych stanowiący Załącznik do Zapytania Ofertowego.
Okres gwarancji
Co najmniej 12 miesięcy

CPV: 31711000-3, 44212500-4, 44531510-9

Dokument nr: 2023-48797-150151, 8/2023/1.1.2/PROLIGHT

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
pruszkowski
Gmina
Pruszków
Miejscowość
Pruszków

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje, za zgodą Wykonawcy, możliwość zmiany postanowień zawartej z nim umowy o zakresie nie zmieniającym charakteru pierwotnej umowy (rodzaj zawartej umowy pozostanie bez zmian) w następującym zakresie: Przedmiotu Umowy, Wynagrodzenia, w tym terminów i zasad płatności, Terminu wykonania zamówienia, Obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy, Zakresu odpowiedzialności, pod warunkiem zachowania pisemnej formy i gdy taka potrzeba wyniknie ze strony Instytucji Finansującej lub Zarządzającej lub też Pośredniczącej, albo ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności gdy:
- zmniejszeniu lub zwiększeniu uległ zakres zadań niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy;
- zmianie uległ termin realizacji przedmiotu zamówienia;
- nastąpiła zmiana stawki podatku VAT;
- zmiana umowy jest następstwem wprowadzania zmian w przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
- konieczność zmiany umowy jest następstwem działania siły wyższej;
2. Zamawiający dodatkowo dopuszcza nieistotne zmiany umowy, które mogą mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich, lub błędów redakcyjnych i są rozumiane jako zmiany, które w wypadku wprowadzenia na etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłyby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.
3. Nadto zmiana umowy może nastąpić także, gdy ze strony Instytucji Finansującej lub Zarządzającej lub też Pośredniczącej pojawi się potrzeba zmiany terminów lub zakresu realizowanego projektu i związana z tym konieczność zmiany sposobu, zakresu bądź terminów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, lub taka potrzeba wyniknie za strony Zamawiającego, który uzyska na to zgodę Instytucji Finansującej lub Zarządzającej lub też Pośredniczącej, pod warunkiem zachowania formy pisemnej i o ile zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: o dokładnej specyfikacji technicznej proponowanego urządzenia; o długość i warunki gwarancji; o oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z powodu istnienia konfliktu interesów.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy, której opis istotnych postanowień stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.
2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie zgodnego z prawdą oświadczenia stanowiącego załącznik do Zapytania Ofertowego oraz prawidłowo wypełnianego i podpisanego formularza oferty stanowiącej załącznik, a także dokumentów, jeśli takie dokumenty są przez Zamawiającego wymagane. Nadto, wymagane jest załączenie podpisanego opisu istotnych warunków umowy, stanowiących załącznik do oferty.
5. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w zgodzie z zasadami poszanowania środowiska naturalnego wynikających z zasady zrównoważonego rozwoju.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-13
Data ostatniej zmiany
2023-03-13 19:14:17

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium finansowe. Waga - 90 punktów. Zamawiający przyzna wartości punktowe na zasadach określonych w pełnej treści Zapytania ofertowego, stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja. Waga - 10 punktów. Zamawiający przyzna wartości punktowe na zasadach określonych w pełnej treści Zapytania ofertowego, stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jacek Krawczykowski
tel.: 601202886
e-mail: jacek@prolight.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.