Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja budynku

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Stargardzki
Skarbowa 1
73-110 Stargard
powiat: stargardzki
+48 91 4804802/803, faks +48 91 4804801
zampub@powiatstargardzki.eu
https://platformazakupowa.pl/transakcja/740062
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 91 4804802/803,
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. Mieszka I w Stargardzie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem I części zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres robót obejmuje:
a) dostawę i montaż okien PVC o współczynniku przenikania ciepła 0,90 W/m^2*K,
b) dostawę i montaż okien aluminiowych EI60,
c) dostawę i montaż podokienników wewnętrznych wykonanych z postformingu,
d) dostawę i montaż podokienników zewnętrznych z blachy ocynkowanej,
e) roboty towarzyszące związane z wymianą stolarki,
f) dostawę i montaż drzwi zewnętrznych drewnianych o współczynniku przenikania ciepła 1,30 W/m^2*K,
g) dostawę i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych EI60 o współczynniku przenikania ciepła 1,30 W/m^2*K,
h) roboty towarzyszące niezbędne dla wykonania robót objętych niniejszą częścią zamówienia.
Szczegółowy zakres robót określa SWZ oraz dokumentacja techniczna.
Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania z Programu ,,Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych"
Przedmiotem II części zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Zakres robót obejmuje:
a) wymianę grzejników na grzejniki stalowe płytowe,
b) dostawę i montaż nagrzewnic powietrza,
c) wymianę instalacji c.o. w całym obiekcie,
d) montaż systemu zarządzania energią cieplną,
e) roboty towarzyszące niezbędne dla wykonania robót objętych niniejszą częścią zamówienia.
Szczegółowy zakres robót określa SWZ oraz dokumentacja techniczna.
Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania z Programu ,,Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych"
Przedmiotem III części zamówienia jest dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Zakres robót obejmuje:
1) roboty branży budowlanej:
a) dostawa i montaż okien oddymiających,
b) dostawa i montaż okien PVC,
c) dostawa i montaż drzwi wewnętrznych drewnianych,
d) wydzielenie klatek schodowych: dostawa i montaż drzwi ppoż. wewnętrznych w klasie odporności EI60, EI30
e) przebudowa pomieszczenia szatni,
f) wydzielenie pomieszczeń PM (pom. pompowni przeciwpożarowej i pom. rozdzielni),
g) remont pomieszczenia woźnej,
h) renowacja i dostosowanie balustrad wewnętrznych do obowiązujących warunków technicznych oraz montaż nowych pochwytów,
i) przeniesienie części regałów z biblioteki celem osiągnięcia przejścia między regałami, zgodnego z przepisami,
2) roboty branży sanitarnej:
a) system napowietrzania klatek schodowych,
b) przebudowa instalacji wodociągowej i hydrantowej,
3) roboty branży elektrycznej:
a) zasilanie nagrzewnic powietrza,
b) montaż awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
c) wyposażenie klatek schodowych w instalację oddymiania z nawiewem mechanicznym,
d) wymiana oświetlenia wewnętrznego,
e) wymiana instalacji elektrycznej.
4) roboty towarzyszące niezbędne dla wykonania robót objętych niniejszą częścią zamówienia.
Szczegółowy zakres robót określa SWZ oraz dokumentacja techniczna.
Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania z Programu ,,Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych"
Przedmiotem IV części zamówienia jest remont dachu i elewacji. Zakres robót obejmuje:
a) rozbiórkę pokrycia dachu, z czego 80% dachówek przewiduje się wykorzystać do ponownego krycia,
b) wymianę elementów konstrukcyjnych dachu,
c) pokrycie elementów konstrukcyjnych dachu środkiem ogniochronnym i owadobójczym,
d) pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę,
e) obróbki blacharskie - rynny i rury spustowe oraz instalacja odgromowa,
f) docieplenie stropu ostatniej kondygnacji,
g) renowację stolarki drzwiowej zewnętrznej (elewacja frontowa),
h) skucie uszkodzonych, spękanych tynków,
i) wykonanie nowych tynków, w tym elementów detali architektonicznych (roboty będą wykonywane zgodnie ze wskazówkami konserwatora technologa i pod jego nadzorem),
j) roboty towarzyszące niezbędne dla wykonania robót objętych niniejszą częścią zamówienia.
Szczegółowy zakres robót określa SWZ oraz dokumentacja techniczna.
Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania z Programu ,,Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych"
Przedmiotem V części zamówienia jest przebudowa drogi pożarowej. Zakres robót obejmuje:
a) przebudowę schodów zewnętrznych - wejściowych do budynku,
b) przebudowę drogi pożarowej od strony frontowej oraz dojść do budynku,
c) rozbiórkę wiaty przylegającej do budynku,
d) wycinkę drzew,
e) roboty towarzyszące niezbędne dla wykonania robót objętych niniejszą częścią zamówienia.
Szczegółowy zakres robót określa SWZ oraz dokumentacja techniczna.
Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania z Programu ,,Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych"

CPV: 45000000-7, 45111300-1,45421130-4, 45111300-1,45331100-7, 45111300-1,45343000-3,45316000-5,45421132-8,45421131-1

Dokument nr: 2023/BZP 00133437, WZ.272.4.2023.WJ1

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-04 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zawarte są w par. 14 SWZ. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania techniczne, sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Podpisy kwalifikowane muszą spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 910/2014 z dnia 23.07.2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE. 3. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zam. wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 5. Rozszerzenia, formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z zapisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 6. Zalecenia Zam.:1) Zam. rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx. xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf, 2) w celu ewentualnej kompresji danych Zam. rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip, b) .7Z. 3) wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 4) Zam. zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 5) W przypadku stosowania przez Wyk. Kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zam. zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES, b) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XadES o typie zewnętrznym. Wyk. powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym, c) Zam. rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 6) Zam. zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. 7) jeśli Wyk. pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 8) Zam. zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu. 7. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl, znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Stargardzki z siedzibą w Stargardzie, Ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard, tel. 91 48 04 802/803,
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Starostwie Powiatowym w Stargardzie jest Pana Tadeusz Ler, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod adresem, e-mail: iod@powiatstargardzki.pl, pod nr tel. 9148 04 802/803 lub pisemnie na adres siedziby wskazany w ppkt 1),
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn. ,,Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Mieszka I w Stargardzie", Nr WZ.272.4.2023.WJ1
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:
1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą - art. 19. ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników - art. 76 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
2) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - art. 19 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679 - art. 74 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych
3) w przypadku, korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - art. 75 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/740062
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-04 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.