Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie odmuleń i robót awaryjno-naprawczych na urządzeniach wodnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie odmuleń i robót awaryjno-naprawczych na urządzeniach wodnych

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
10 Lutego 24
81-364 Gdynia
powiat: Gdynia
(58) 761 20 00, (58) 761 20 01
sekretariat@zdiz.gdynia.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/733071
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: (58) 761 20 00, (58)
Termin składania ofert: 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonywanie odmuleń i robót awaryjno-naprawczych na urządzeniach wodnych oraz w ich obrębie zlokalizowanych na terenie Gdyni
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie odmuleń i robót awaryjno-naprawczych na urządzeniach wodnych oraz w ich obrębie zlokalizowanych w Rejonie Północnym Gdyni. Rejon północny obejmuje urządzenia wodne zlokalizowane na rzekach, potokach i rowach o długości 14,17 km, tj. na Strudze Cisowskiej, potoku Demptowskim, potoku Marszewskim, potoku Chylońskim, rowie przy Ul. Puckiej, rzece Chylonce, potoku Kilońskim, rowie Ciskowskim oraz stawie na Obłużu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych TOM I i TOM II - Załącznik A do swz,
- Przedmiar robót/kosztorys ofertowy - Załącznik 1a/I do swz,
- Wzór umowy - załącznik nr 7 do swz.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie odmuleń i robót awaryjno-naprawczych na urządzeniach wodnych oraz w ich obrębie zlokalizowanych w Rejonie Południowym Gdyni. Rejon południowy obejmuje urządzenia wodne zlokalizowane na rzekach, potokach i rowach o długości 14,54 km, tj. na rzece Kaczej, potoku Źródło Marii, potoku Przemysłowym, potoku Kolibkowskim, potoku Swelina, potoku Wiczlińskim, potoku Chwarznieńskim, cieku przy Ul. Wielkopolskiej Nr 67, cieku przy Ul. Wrocławskiej, 2 zbiorniki wodne przy Ul. Sokoła oraz 4 stawy: w dzielnicy Witomino, w dzielnicy Dąbrowa, w dzielnicy Orłowo - na potoku Kolibkowskim i na potoku Swelina.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres, warunki realizacji i sposób wykonania określają: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych TOM I i TOM II - Załącznik A do swz, Przedmiar robót/kosztorys ofertowy - Załącznik 1A/II do swz, Wzór umowy - załącznik nr 7 do swz.

CPV: 45220000-5, 45240000-1,45262212-0

Dokument nr: 2023/BZP 00133463, EZP.271.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/733071
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/733071
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferty, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", pełnomocnictwo, sporządza się w niniejszym postępowaniu w postaci
elektron., w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 2.Sposób sporządzenia
dokumentów elektron., oświadczeń lub elektron. kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektron. oraz środków komunikacji elektron. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415). 3. Zamawiający określa jako dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektron. w formacie PAdES i XAdES. 4. Zamawiający, zgodnie z § 11 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa RM w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektron. oraz środków komunikacji elektron. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne oraz
informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych, umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: -stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s; - komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; -
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.; -włączoną obsługa JavaScript; -zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; -Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8; -Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. b) w celu kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub 7Z. c)maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 75 MB, d) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: -oferta załączona przez Wykonawcę na Platformie i zapisana nie jest widoczna dla Zamawiającego, ponieważ w systemie
widnieje jako zaszyfrowana. Możliwość otworzenia oferty dostępna jest dopiero po upływie terminu składania ofert, -oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektron. datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss). 5.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 6.Wielkości plików, które będą podpisywane podpisem elektron. poprzez profil zaufany, wynosić może max 10MB oraz max 5MB dla plików podpisywanych podpisem elektron. osobistym poprzez aplikację eDoApp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Stosownie do art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu [dalej jako ,,dane osobowe"], jest Zarząd Dróg i Zieleni, 81-364 Gdynia, ul.10 Lutego 24, sekretariat@zdiz.gdynia.pl. 11. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem email: iod@zdiz.gdynia.pl oraz do korespondencji: 81-364 Gdynia, ul.10 Lutego 24.
12. Wszelkie dane osobowe pozyskane w związku z realizacją zamówienia będą przetwarzane: w celu wykonania umowy, weryfikacji danych osobowych w publicznych rejestrach, ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń z umowy, oraz w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. 13. Odbiorcami danych osobowych mogą być: podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz 1710), firmy świadczące usługi z zakresu serwisu i asysty technicznej systemów informatycznych i programów dziedzinowych w Zarząd Dróg i Zieleni Gdyni oraz operator pocztowy, z którym zawarta została umowa na świadczenie usług pocztowych i kurierskich. 14. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy Pzp (art. 78-80) oraz odpowiednimi rozporządzeniami wydanymi w tym zakresie. Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających. 15. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Niepodanie danych osobowych może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 16. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 17. Osoby, których dane osobowe dotyczą, posiadają:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, 3) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 18. Osobom, których dane osobowe dotyczą, nie przysługuje: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/733071
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-29 10:00
Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/733071. Ofertę i dokumenty składane z ofertą można złożyć jedynie w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy zakupowej Open Nexus

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.