lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (KRAKÓW)
śląskie (Gliwice)
śląskie (Żory)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i grawitacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MIEDŹNA ul. Wiejska 131 43-227 Miedźna powiat: pszczyński zp@miedzna.pl https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,121274,1ba07d1c9c127a84032654195b06242c.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Miedźna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i grawitacyjnej w miejscowości Miedźna wraz z modernizacją dwóch przepompowni ścieków w miejscowości Wola. Krótki opis przedmiotu zamówienia Cześć nr 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej w miejscowości Miedźna - zadanie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ-IR.271.3.6.2023 Część nr 2: Modernizacja dwóch przepompowni ścieków w miejscowości Wola. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ-IR.271.3.6.2023. CPV: 71000000-8, 71320000-7,71247000-1,45000000-7,45100000-8,45111200-0,45111250-5,45111240-2,45113000-2,45200000-9 Dokument nr: 2023/BZP 00133314, IR.271.3.6.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://miedzna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy do elektronicznej obsługi zamówień, zwanej dalej platformą przetargową, dostępną pod adresem internetowym: https://miedzna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html zadanie pn.: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i grawitacyjnej w miejscowości Miedźna wraz z modernizacją dwóch przepompowni ścieków w miejscowości Wola." IR.271.3.6.2023 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcjach użytkowników na Platformie przetargowej. Link: https://miedzna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html - instrukcja pn.: Wymagania techniczne. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Miedźna jest Wójt Gminy Miedźna z siedzibą w Urzędzie Gminy Miedźna, Ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna, tel. 32 211 61 96, adres e-mail: urzad@miedzna.pl; 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna, tel. 32 211 61 96, adres e-mail: iod@miedzna.pl; 3. Przetwarzanie, podanych danych osobowych, odbywa się w celu: a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO); b) realizacji umów zawartych z kontrahentami Zamawiającego (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO); c) dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora polegający na dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO); d) wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych takich m.in. jak udzielanie odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). 4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt. 3, odbiorcami danych osobowych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Zamawiający; c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; 5. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, przy czym Zamawiający przechowuje protokół postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy oraz przez okres i w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa; 6. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości współpracy z Administratorem. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowy. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków dalsza część dot. RODO znajduje się w kolejnej sekcji. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych. W przypadku gdy wykonanie prawa dostępu do informacji (art. 15 ust. 1- 3 RODO) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne. Korzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 ust. 1 RODO), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. d) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Zamawiającego Pani/Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Dane osobowe nie są przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz do organizacji międzynarodowych. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 11. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,121274,1ba07d1c9c127a84032654195b06242c.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00 Miejsce składania ofert: https://miedzna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024