dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
małopolskie (Miechów)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Związek Komunalny "Wodociąg Lisowice" Rynek 59-230 Prochowice powiat: legnicki zkwl@wodociaglisowice.com.pl https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/89a4c7e2-b166-4bce-a235-3b16abf6592a |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Prochowice |
Wadium: | 50.000 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach" - II ogłoszenie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa SUW w Lisowicach mająca zapewnić zaopatrzenie w wodę w odpowiedniej ilości oraz o odpowiedniej jakości (spełniającej wymagania stawiane wodzie przeznaczonej do spożycia przez ludzi) odbiorców zlokalizowanych w miejscowościach położonych na obszarze gmin: Prochowice, Kunice oraz Ruja. Inwestycja będzie polegała na poprawie stanu technicznego i wydajności produkcyjnej istniejącej SUW co zostanie zrealizowane poprzez m.in. wykonanie nowego układu uzdatniania wody i zasilania sieci wodociągowej, rozbudowę systemu oczyszczania ścieków technologicznych. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach" według dokumentacji projektowej stanowiącej Zał. Nr 6 do SWZ. Adres inwestycji: działka nr 759 w obr. Lisowice, gm. Prochowice. UWAGA : Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy zbiornika retencyjnego wraz z instalacjami. Zamawiający informuje, że z przedmiarów robót usunięciu ulegają : 1. w branży architektonicznej i konstrukcyjnej - cały dział 9; 2. w branży technologicznej i sanitarnej - działy 1.3, 1.7, 1.8, 1.13. Dodatkowo Zamawiający informuje, że Wykonawca musi uwzględnić koszty dodatkowych przepięć tymczasowych umożliwiających współpracę istniejącego zbiornika retencyjnego z nowym układem technologicznym. OPIS ROBÓT DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA: Całość inwestycji obejmuje: 1. rozbiórkę neutralizatora, 2. rozbiórkę zbiornika na nieczystości ciekłe (3 studzienki), 3. przebudowę budynku stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem nowych instalacji oraz demontażem zbędnych instalacji, 4. budowę odstojnika popłuczyn o poj. całkowitej 70,9 m3 wraz z instalacjami, 5. budowę neutralizatora poj. 1,5 m3 wraz z instalacjami, 6. budowę zbiornika na nieczystości ciekłe poj. 1,5 m3 wraz z instalacjami, 7. budowę miejsca gromadzenia odpadów stałych, 8. budowę instalacji międzyobiektowych 9. demontaż zbędnych instalacji międzyobiektowych, w tym kolidujących z nowoprojektowanymi obiektami, 10. wymianę bramy wjazdowej oraz modernizację ogrodzenia w rejonie planowanej budowy w kolejnym etapie inwestycji nowego zbiornika retencyjnego (rozbiórkę części ogrodzenia od strony południowej o długości 39 mb i budowę ogrodzenia o długości 67,5 mb, 11. wykonanie dodatkowych przepięć tymczasowych umożliwiających współpracę istniejącego zbiornika retencyjnego z nowym układem technologicznym (do czasu wykonania nowego zbiornika retencyjnego w kolejnym etapie inwestycji) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi instalacjami, przyłączami zapewniającymi eksploatację istniejących i nowoprojektowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. Inwestycja będzie realizowana na czynnym, pracującym obiekcie. W celu zapewnienia zasilania sieci wodociągowej i odbiorców w wodę należy przewidzieć wykonanie instalacji tymczasowych uzdatniania wody. Dokumentacja budowlana dotycząca zamówienia: Projekt budowlany wraz z decyzją pozwolenia na budowę - decyzja nr 410/22 Starosty Legnickiego z dnia 21 lipca 2022r na Rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach, 1. Projekt techniczny, 2. Projekt wykonawczy, 3. Przedmiar robót, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45310000-3,45330000-9-,45320000-6,45400000-1,45223500-1,45223820-0,45340000-2, 45231000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00133679, ZK.271.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://bip.wodociaglisowice.com.pl/172-zamowienia-publiczne.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniona na stronie zamowienia.sidaspzp.pl pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ oraz na stronie BIP https://bip.wodociaglisowice.com.pl/172-zamowienia-publiczne.html 2. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej zwane ,,Rozporządzenie") zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo informuje, że: 1) pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnętrznego XAdES należy załączać wraz z plikiem podpisu, 2) formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden z poniższych sposobów: a) z poziomu zakładki ,,Moje pliki" w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem należy dodać oddzielnie jako załącznik, b) spakować jako plik oferty i plik z podpisem do paczki ,,zip" i dołączyć z poziomu zakładki ,,Moje pliki" w miejscu do dodania pliku oferty. 2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na portalu tj. niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne: 1) dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub nowsze wersje; 3) zainstalowane przeglądarki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader; 6) dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg; 7) informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych: a) plik załączony przez wykonawcę na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występuje jako plik zaszyfrowany, b) jako czas złożenia oferty przez portal pzp przyjmuje się moment otrzymania żądania przez serwer po kliknięcia w opcję ,,Złóż ofertę". Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze strefą czasową ustawioną na komputerze. 3. Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-30 12:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez portal SIDAS PZP, któy jest dostepny po zalogowaniu na stronie app.sidaspzp.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZK.271.2.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa SUW w Lisowicach mająca zapewnić zaopatrzenie w wodę w odpowiedniej ilości oraz o odpowiedniej jakości (spełniającej wymagania stawiane wodzie przeznaczonej do spożycia przez ludzi) odbiorców zlokalizowanych w miejscowościach położonych na obszarze gmin: Prochowice, Kunice oraz Ruja. Inwestycja będzie polegała na poprawie stanu technicznego i wydajności produkcyjnej istniejącej SUW co zostanie zrealizowane poprzez m.in. wykonanie nowego układu uzdatniania wody i zasilania sieci wodociągowej, rozbudowę systemu oczyszczania ścieków technologicznych. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach" według dokumentacji projektowej stanowiącej Zał. Nr 6 do SWZ. Adres inwestycji: działka nr 759 w obr. Lisowice, gm. Prochowice. UWAGA : Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy zbiornika retencyjnego wraz z instalacjami. Zamawiający informuje, że z przedmiarów robót usunięciu ulegają : 1. w branży architektonicznej i konstrukcyjnej - cały dział 9; 2. w branży technologicznej i sanitarnej - działy 1.3, 1.7, 1.8, 1.13. Dodatkowo Zamawiający informuje, że Wykonawca musi uwzględnić koszty dodatkowych przepięć tymczasowych umożliwiających współpracę istniejącego zbiornika retencyjnego z nowym układem technologicznym. OPIS ROBÓT DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA: Całość inwestycji obejmuje: 1. rozbiórkę neutralizatora, 2. rozbiórkę zbiornika na nieczystości ciekłe (3 studzienki), 3. przebudowę budynku stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem nowych instalacji oraz demontażem zbędnych instalacji, 4. budowę odstojnika popłuczyn o poj. całkowitej 70,9 m3 wraz z instalacjami, 5. budowę neutralizatora poj. 1,5 m3 wraz z instalacjami, 6. budowę zbiornika na nieczystości ciekłe poj. 1,5 m3 wraz z instalacjami, 7. budowę miejsca gromadzenia odpadów stałych, 8. budowę instalacji międzyobiektowych 9. demontaż zbędnych instalacji międzyobiektowych, w tym kolidujących z nowoprojektowanymi obiektami, 10. wymianę bramy wjazdowej oraz modernizację ogrodzenia w rejonie planowanej budowy w kolejnym etapie inwestycji nowego zbiornika retencyjnego (rozbiórkę części ogrodzenia od strony południowej o długości 39 mb i budowę ogrodzenia o długości 67,5 mb, 11. wykonanie dodatkowych przepięć tymczasowych umożliwiających współpracę istniejącego zbiornika retencyjnego z nowym układem technologicznym (do czasu wykonania nowego zbiornika retencyjnego w kolejnym etapie inwestycji) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi instalacjami, przyłączami zapewniającymi eksploatację istniejących i nowoprojektowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. Inwestycja będzie realizowana na czynnym, pracującym obiekcie. W celu zapewnienia zasilania sieci wodociągowej i odbiorców w wodę należy przewidzieć wykonanie instalacji tymczasowych uzdatniania wody. Dokumentacja budowlana dotycząca zamówienia: Projekt budowlany wraz z decyzją pozwolenia na budowę - decyzja nr 410/22 Starosty Legnickiego z dnia 21 lipca 2022r na Rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach, 1. Projekt techniczny, 2. Projekt wykonawczy, 3. Przedmiar robót, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Opis warunków udziału w postępowaniu : 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający żąda od wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. 2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 3. Sytuacja ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca 1) w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem informacji Zamawiającemu posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 75% wartości zaoferowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wykonanie niniejszego zamówienia; 2) wykazał że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000,00 złotych na okres realizacji zamówienia. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert. 4. Zdolność techniczna lub zawodowa 1) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. musi udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał zadania obejmujące roboty rodzajowo zgodne z przedmiotem zamówienia tj: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie Stacji Uzdatniania Wody obejmującej wykonanie układu uzdatniania w technologii filtrów ciśnieniowych oraz budowę zbiornika retencyjnego żelbetowego o pojemności całkowitej co najmniej V=500,00 m3 UWAGA : Pod pojęciami ,,budowa", ,,przebudowa" rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zamawiający uzna warunek za spełniony, również wówczas gdy oferent wykaże, że wykonał ww. roboty na dwóch różnych obiektach (oddzielnie układ uzdatniania i oddzielnie zbiornik). 2) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z kwalifikacjami, doświadczeniem, uprawnieniami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać, że do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej osobami do pełnienia niżej wymienionych funkcji, które spełniają następujące wymagania: a) Kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, oraz b) Kierownik robót instalacyjnych - 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz c) Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci elektrycznych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000 PLn 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w drodze udzielenia zamówienia publicznego w przypadkach określonych w art. 455 Pzp oraz na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 1 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-28 |
© eurobudowa.pl 2004-2024