dolnośląskie (Wrocław)
lubelskie (Lublin)
wielkopolskie (Sulmierzyce)
dolnośląskie (Warta Bolesławiecka)
kujawsko-pomorskie (Sępólno Krajeńskie)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana kamer systemu monitoringu |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gdański Ośrodek Sportu ul. Traugutta 29 80-221 Gdańsk powiat: Gdańsk 48 58 524-34-73, tel. 501 091 004, 505452176 kamery2023@sportgdansk.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 48 58 524-34-73, tel |
Termin składania ofert: | 2023-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE do złożenia propozycji ofertowej 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ,,Wymiana kamer systemu monitoringu na obiektach Stadion Żużlowy i Marina Szafarnia" I. Charakterystyka ogólna przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, Przedmiarach oraz Projekcie umowy (załączniki nr 1, 2A, 2B i 3 do Zaproszenia). Zamówienie podzielone jest na 2 niezależne części. Wykonawca może wybrać część/ części na które chce złożyć ofertę CZĘŚĆ 1 - STADION ŻUŻLOWY CZĘŚĆ 2 - PRZYSTAŃ JACHOTOWA SZAFARNIA GDAŃSK III. Obowiązki Wykonawcy: Szczegółowy wykaz prac zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia. Dokument nr: ZP2.272.16.2023 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć mailem na adres: kamery2023@sportgdansk.pl W przypadku składania oferty drogą elektroniczną (e-mail) koniecznym jest - pod rygorem odrzucenia oferty - złożenia formularza oferty w formie pliku PDF 9. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 21.03.2023 r. o godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: VI. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - 03.04.2023r. CZĘŚĆ 2 - 28.04.2023r. Wymagania: Wizja lokalna - CZĘŚĆ 1 Termin wizji lokalnej wyznacza się na dzień 17.03.2023r. godz. 09:00 Zbiórka wszystkich zainteresowanych - Stadion Żużlowy Gdańsk ul. Z. Podleckiego przy wejściu głównym. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonać wizji lokalnej. Dokonanie wizji lokalnej jest wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy dokonają wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego w tym zakresie, którym jest: - p. Danielem Grzybowskim tel. 501 091 004 CZĘŚĆ 2 W związku z tym, że teren mariny jest ogólnie dostępny, każdy z Wykonawców może zapoznać się z miejscem usługi bez konieczności wcześniejszego umówienia z kierownikiem obiektu. IV. Dokumenty wymagane od Wykonawcy: CZĘŚĆ 1 1. Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej na usługę ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na: montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i napraw w miejscach ich zainstalowania 2. Zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji (Art. 3 pkt 2 i Art. 28 i 29 Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz.U.05.145.1221 z późniejszymi zmianami) dla min. 3 pracowników. 3. Świadectwa kwalifikacyjne SEP kat. ,,D" i ,,E" )Potwierdzenie spełnienia wymagań kwalifikacyjnych do pracy na stanowisku eksploatacji (E) oraz dozoru (D), urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymagana przy instalacji i pomiarach - minimum 1 osoba ,,D" i 1 osoba ,,E" - nie może to być ta sama osoba (musza być min.2), 4. Wymaga się aby oferent był przeszkolony z oprogramowania zarządzającego działającego w obiekcie (Avigilon) przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora w Polsce. Do oferty konieczne jest dołączenie dokumentu wystawionego przez autoryzowanego dystrybutora Avigilion w Polsce. CZĘŚĆ 2 1. Zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji (Art. 3 pkt 2 i Art. 28 i 29 Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz.U.05.145.1221 z późniejszymi zmianami) dla min. 3 pracowników. 2. Świadectwa kwalifikacyjne SEP kat. ,,D" i ,,E") Potwierdzenie spełnienia wymagań kwalifikacyjnych do pracy na stanowisku eksploatacji (E) oraz dozoru (D), urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymagana przy instalacji i pomiarach - minimum 1 osoba ,,D" i 1 osoba ,,E" - nie może to być ta sama osoba (musza być min.2), 3. Ze względu na prace na pomostach pływających i wysokich nabrzeżach Zamawiający wymaga aby przy pracach na pomostach i nabrzeżu, w zespole Wykonawcy była obecna min. 1 osoba z uprawnieniami ratownika wodnego. Na każdym etapie prac przedstawiciel Zamawiającego może wymagać okazania Zaświadczenia o ukończeniu kursu Ratowników Wodnych u przynajmniej 1 osoby obecnej przy wykonywaniu zadania - Wykonawca w Formularzu ofertowym oświadczy, że osoba o kwalifikacjach wskazanych w niniejszym punkcie będzie obecna z jego ramienia podczas świadczenia usługi. IV. Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) CZĘŚĆ 1 - 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). b) CZĘŚĆ 2 - 300,00zł (słownie: trzysta złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 3. Wadium należy wnieść w pieniądzu. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego 46 1240 1268 1111 0010 3860 4109 odpowiednio z dopiskiem: ,,Wadium - ZP2.272.16.2023 - CZĘŚĆ ........" 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku kiedy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy. Po podpisaniu umowy Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy. UWAGA! Zamawiający nie wyraża zgody na przyjmowanie do kasy wadium w postaci pieniądza. V. Obowiązki Zamawiającego: Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej Części. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących niepełny przedmiot zamówienia poszczególnych Części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dwie Części lub na dowolną Część. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w Formularzu ofertowym zostaną odrzucone. 4. Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia; 2) Koncesję MSWiA - CZĘŚĆ 1 3) Dokument potwierdzający, że Wykonawca był przeszkolony z oprogramowania zarządzającego działającego w obiekcie (Avigilon) przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora Avigilion w Polsce - CZĘŚĆ 1 4) Zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji - CZĘŚĆ 1 i 2 5) Świadectwa kwalifikacyjne SEP kat. ,,D" i ,,E" - CZĘŚĆ 1 i 2 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt umocowania do podpisania oferty nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanym rozpoznaniu cenowym: ? W zaoferowaną cenę należy wliczyć wszystkie koszty, które Wykonawca musi ponieść do realizacji zamówienia, uwzględniając wszystkie zapisy, ilości i wymagania, które są określone przez Zamawiającego w niniejszym Zaproszeniu oraz załącznikach do niego. ? Wartość całkowitą brutto za całość zamówienia należy wyliczyć w tabeli Formularza ofertowego na podstawie załączonych do Zaproszenia Przedmiarów. ? W cenie przedmiotu zamówienia muszą być uwzględnione wszystkie elementy zamówienia. ? Cena ustalona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom. ? Zamawiający wymaga, aby wszystkie ceny były podane z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.: a) ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 należy zaokrąglić w dół; b) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę; - Oferta musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku. - Cena brutto ma zawierać podatek VAT. - Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. - Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) zmiany treści Zaproszenia lub warunków Zaproszenia, 2) odwołania Zaproszenia lub warunków Zaproszenia, 3) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, 4) żądania złożenia uzupełnień lub wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. 5) do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Sposób oceny ofert: a) Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej: cena 100% b) Sposób porównania ofert: oferty zostaną przeliczone zgodnie ze wzorem: cena oferty najniższej/cena oferty badanej x 100 x 100% Oferta najkorzystniejsza to ta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena. c) Zaproponowane ceny i inne warunki będą porównywane z innymi ofertami. d) Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. e) Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. 8. Opis sposobu przygotowania propozycji ofertowej: Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, czytelną techniką. Oferta powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego. 10. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert nie będzie podlegała procesowi oceny. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert. 11. Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce ,,Zamówienia do 130 tys. zł - postępowania rozstrzygnięte".. Kontakt: 12. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami Sprawy proceduralne - Sekcja Zamówień Publicznych Agnieszka Halama - Kurnik Numer telefonu: 505452176 Adres poczty elektronicznej: agnieszka.halama-kurnik@sportgdansk.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024