podkarpackie (Krosno)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Siemianowice Śląskie)
opolskie (Opole)
wielkopolskie (Kalisz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa powiat: Warszawa dariusz.kaczmarek@wody.gov.pl https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r15629,Utrzymanie-walow-przeciwpowodziowych-na-terenie-dzialania-Zarzadu-Zlewni-w-Siera.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na terenie działania Zarządu Zlewni w Sieradzu - NW Sieradz, NW Łask, NW Zduńska Wola, NW Poddębice Numer referencyjny: PO.ROZ.2710.14.2023 II.1.2)Główny kod CPV 71300000 Usługi inżynieryjne II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Sieradzu. Zamówienie zostało podzielone na 8 części w zakresie podstawowym oraz opcjonalnym: Część 1 - wał lewostronny rzeki Warty - NW Sieradz Część 2 - wał prawostronny rzeki Warty - NW Sieradz Część 3 - wały rzeki Żegliny, Niniwki, Myi, Strugi z Bartochowa, Widawki - NW Sieradz Część 4 - wały rzeki Grabi - NW Łask Część 5 - wały rzeki Pichny - NW Zduńska Wola Część 6 - wały rzeki Warty- NW Poddębice Część 7 - wały rzeki Ner - NW Poddębice Część 8 - wał cofkowy rzeki Ner - NW Poddębice Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, określają: ? Opis przedmiotu zamówienia dla każdej części, ? Mapki, ? Wzór umowy. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 3 496 498.44 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wał lewostronny rzeki Warty - NW Sieradz Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45246400 Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 90721800 Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL71 Łódzkie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Sieradzu II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych w roku 2023 w zakresie podstawowym oraz w roku 2024 w zakresie opcjonalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rozbiciem na zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny znajduje się w załącznikach do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Prace konserwacyjne na wałach przeciwpowodziowych polegają w szczególności na: ? mechanicznym koszeniu porostów ze skarp i korony wału, kosiarką bijakową zawieszona na ciągniku, ? wykoszeniu ręcznym porostów gęstych miękkich ze skarp, ? ustawieniu pionowych znaków zakazu przy wjazdach na koronę wału. Termin wykonania zamówienia: a) w zakresie podstawowym (zakres gwarantowany) Termin obowiązywania umowy w zakresie podstawowym - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia podpisania Umowy, jednak nie wcześniej niż 12.06.2023 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 18.09.2023 r. b) w zakresie opcjonalnym - w przypadku uruchomienia prawa opcji Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 631 566.58 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający na podst. art. 441 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji. 1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część gwarantowaną, bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części gwarantowanej jak i części opcjonalnej. 2. Realizacja świadczenia usługi w zakresie części opcjonalnej nastąpi dopiero na polecenie Zamawiającego w ramach i zgodnie z warunkami zawartej umowy, za cenę określoną dla części opcjonalnej w ofercie. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. Cena świadczenia usług w ramach prawa opcji musi zostać obliczona na podstawie nie mniejszych wartości czynników cenotwórczych jak dla zamówienia podstawowego (tj. części gwarantowanej) i określona w formularzu ofertowym na etapie składania ofert (zgodnie z załącznikiem do SWZ). 5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy uzyska zgodę jednostki nadrzędnej na wykonanie obowiązku bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych - w okresie realizacji części gwarantowanej. 6. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający będzie z prawa opcji korzystał, nie później niż 10 dni przed upływem terminu zakończenia umowy objętego zakresem podstawowym. 7. Oświadczenie Zamawiającego o uruchomieniu części opcjonalnej będzie zawierało: a) termin realizacji części opcjonalnej, b) wartość części opcjonalnej, c) zakres części opcjonalnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ. 8. Usługi świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku do SWZ - ,,Opis przedmiotu zamówienia". Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych - Wzór umowy. 9. Zamawiający może z opcji skorzystać w niepełnym zakresie. 10. Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości. Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym (w przypadku uruchomienia prawa opcji) - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wadium nie jest wymagane. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wał prawostronny rzeki Warty - NW Sieradz Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45246400 Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 90721800 Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL71 Łódzkie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Sieradzu II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych w roku 2023 w zakresie podstawowym oraz w roku 2024 w zakresie opcjonalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rozbiciem na zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny znajduje się w załącznikach do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Prace konserwacyjne na wałach przeciwpowodziowych polegają w szczególności na: ? mechanicznym koszeniu porostów ze skarp i korony wału, kosiarką bijakową zawieszona na ciągniku, ? wykoszeniu ręcznym porostów gęstych miękkich ze skarp. Termin wykonania zamówienia: a) w zakresie podstawowym (zakres gwarantowany) Termin obowiązywania umowy w zakresie podstawowym - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia podpisania Umowy, jednak nie wcześniej niż 12.06.2023 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 18.09.2023 r. b) w zakresie opcjonalnym - w przypadku uruchomienia prawa opcji Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 486 982.54 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający na podst. art. 441 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji. 1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część gwarantowaną, bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części gwarantowanej jak i części opcjonalnej. 2. Realizacja świadczenia usługi w zakresie części opcjonalnej nastąpi dopiero na polecenie Zamawiającego w ramach i zgodnie z warunkami zawartej umowy, za cenę określoną dla części opcjonalnej w ofercie. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. Cena świadczenia usług w ramach prawa opcji musi zostać obliczona na podstawie nie mniejszych wartości czynników cenotwórczych jak dla zamówienia podstawowego (tj. części gwarantowanej) i określona w formularzu ofertowym na etapie składania ofert (zgodnie z załącznikiem do SWZ). 5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy uzyska zgodę jednostki nadrzędnej na wykonanie obowiązku bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych - w okresie realizacji części gwarantowanej. 6. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający będzie z prawa opcji korzystał, nie później niż 10 dni przed upływem terminu zakończenia umowy objętego zakresem podstawowym. 7. Oświadczenie Zamawiającego o uruchomieniu części opcjonalnej będzie zawierało: a) termin realizacji części opcjonalnej, b) wartość części opcjonalnej, c) zakres części opcjonalnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ. 8. Usługi świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku do SWZ - ,,Opis przedmiotu zamówienia". Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych - Wzór umowy. 9. Zamawiający może z opcji skorzystać w niepełnym zakresie. 10. Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości. Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym (w przypadku uruchomienia prawa opcji) - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wadium nie jest wymagane. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wały rzeki Żegliny, Niniwki, Myi, Strugi z Bartochowa, Widawki - NW Sieradz Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45246400 Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 90721800 Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL71 Łódzkie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Sieradzu II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych w roku 2023 w zakresie podstawowym oraz w roku 2024 w zakresie opcjonalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rozbiciem na zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny znajduje się w załącznikach do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Prace konserwacyjne na wałach przeciwpowodziowych polegają w szczególności na: ? mechanicznym koszeniu porostów ze skarp i korony wału, kosiarką bijakową zawieszona na ciągniku, ? wykoszeniu ręcznym porostów gęstych miękkich ze skarp, - ręcznym ścinaniu krzaków o poroście gęstym. Termin wykonania zamówienia: a) w zakresie podstawowym (zakres gwarantowany) Termin obowiązywania umowy w zakresie podstawowym - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia podpisania Umowy, jednak nie wcześniej niż 12.06.2023 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 18.09.2023 r. b) w zakresie opcjonalnym - w przypadku uruchomienia prawa opcji Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 524 463.37 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający na podst. art. 441 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji. 1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część gwarantowaną, bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części gwarantowanej jak i części opcjonalnej. 2. Realizacja świadczenia usługi w zakresie części opcjonalnej nastąpi dopiero na polecenie Zamawiającego w ramach i zgodnie z warunkami zawartej umowy, za cenę określoną dla części opcjonalnej w ofercie. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. Cena świadczenia usług w ramach prawa opcji musi zostać obliczona na podstawie nie mniejszych wartości czynników cenotwórczych jak dla zamówienia podstawowego (tj. części gwarantowanej) i określona w formularzu ofertowym na etapie składania ofert (zgodnie z załącznikiem do SWZ). 5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy uzyska zgodę jednostki nadrzędnej na wykonanie obowiązku bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych - w okresie realizacji części gwarantowanej. 6. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający będzie z prawa opcji korzystał, nie później niż 10 dni przed upływem terminu zakończenia umowy objętego zakresem podstawowym. 7. Oświadczenie Zamawiającego o uruchomieniu części opcjonalnej będzie zawierało: a) termin realizacji części opcjonalnej, b) wartość części opcjonalnej, c) zakres części opcjonalnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ. 8. Usługi świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku do SWZ - ,,Opis przedmiotu zamówienia". Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych - Wzór umowy. 9. Zamawiający może z opcji skorzystać w niepełnym zakresie. 10. Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości. Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym (w przypadku uruchomienia prawa opcji) - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wadium nie jest wymagane. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wały rzeki Grabi - NW Łask Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45246400 Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 90721800 Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL71 Łódzkie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Łasku II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych w roku 2023 w zakresie podstawowym oraz w roku 2024 w zakresie opcjonalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rozbiciem na zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny znajduje się w załącznikach do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Prace konserwacyjne na wałach przeciwpowodziowych polegają w szczególności na: ? mechanicznym koszeniu porostów ze skarp i korony wału, kosiarką bijakową zawieszona na ciągniku, ? wykoszeniu ręcznym porostów gęstych miękkich ze skarp, ? podcince gałęzi drzew rosnących w bezpośrednim sąsiedztwie wału prawego. Termin wykonania zamówienia: a) w zakresie podstawowym (zakres gwarantowany) Termin obowiązywania umowy w zakresie podstawowym - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia podpisania Umowy, jednak nie wcześniej niż 12.06.2023 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 18.09.2023 r. b) w zakresie opcjonalnym - w przypadku uruchomienia prawa opcji Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 61 716.60 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający na podst. art. 441 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji. 1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część gwarantowaną, bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części gwarantowanej jak i części opcjonalnej. 2. Realizacja świadczenia usługi w zakresie części opcjonalnej nastąpi dopiero na polecenie Zamawiającego w ramach i zgodnie z warunkami zawartej umowy, za cenę określoną dla części opcjonalnej w ofercie. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. Cena świadczenia usług w ramach prawa opcji musi zostać obliczona na podstawie nie mniejszych wartości czynników cenotwórczych jak dla zamówienia podstawowego (tj. części gwarantowanej) i określona w formularzu ofertowym na etapie składania ofert (zgodnie z załącznikiem do SWZ). 5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy uzyska zgodę jednostki nadrzędnej na wykonanie obowiązku bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych - w okresie realizacji części gwarantowanej. 6. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający będzie z prawa opcji korzystał, nie później niż 10 dni przed upływem terminu zakończenia umowy objętego zakresem podstawowym. 7. Oświadczenie Zamawiającego o uruchomieniu części opcjonalnej będzie zawierało: a) termin realizacji części opcjonalnej, b) wartość części opcjonalnej, c) zakres części opcjonalnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ. 8. Usługi świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku do SWZ - ,,Opis przedmiotu zamówienia". Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych - Wzór umowy. 9. Zamawiający może z opcji skorzystać w niepełnym zakresie. 10. Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości. Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym (w przypadku uruchomienia prawa opcji) - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wadium nie jest wymagane. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wały rzeki Pichny - NW Zduńska Wola Część nr: 5 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45246400 Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 90721800 Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL71 Łódzkie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Zduńskiej Woli. II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych w roku 2023 w zakresie podstawowym oraz w roku 2024 w zakresie opcjonalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rozbiciem na zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny znajduje się w załącznikach do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Prace konserwacyjne na wałach przeciwpowodziowych polegają w szczególności na: ? mechanicznym i ręcznym koszeniu porostów ze skarp i korony wałów, międzywala, pasa przy podstawie skarpy po stronie odpowietrznej oraz skarp rzeki, ? usuwaniu kretowisk z korpusu wałów przeciwpowodziowych, ? wysiewie nawozu wieloskładnikowego w terenie płaskim - lokalnie na całej długości wałów. Termin wykonania zamówienia: a) w zakresie podstawowym (zakres gwarantowany) Termin obowiązywania umowy w zakresie podstawowym - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia podpisania Umowy, jednak nie wcześniej niż 12.06.2023 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 18.09.2023 r. b) w zakresie opcjonalnym - w przypadku uruchomienia prawa opcji Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 208 059.57 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający na podst. art. 441 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji. 1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część gwarantowaną, bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części gwarantowanej jak i części opcjonalnej. 2. Realizacja świadczenia usługi w zakresie części opcjonalnej nastąpi dopiero na polecenie Zamawiającego w ramach i zgodnie z warunkami zawartej umowy, za cenę określoną dla części opcjonalnej w ofercie. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. Cena świadczenia usług w ramach prawa opcji musi zostać obliczona na podstawie nie mniejszych wartości czynników cenotwórczych jak dla zamówienia podstawowego (tj. części gwarantowanej) i określona w formularzu ofertowym na etapie składania ofert (zgodnie z załącznikiem do SWZ). 5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy uzyska zgodę jednostki nadrzędnej na wykonanie obowiązku bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych - w okresie realizacji części gwarantowanej. 6. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający będzie z prawa opcji korzystał, nie później niż 10 dni przed upływem terminu zakończenia umowy objętego zakresem podstawowym. 7. Oświadczenie Zamawiającego o uruchomieniu części opcjonalnej będzie zawierało: a) termin realizacji części opcjonalnej, b) wartość części opcjonalnej, c) zakres części opcjonalnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ. 8. Usługi świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku do SWZ - ,,Opis przedmiotu zamówienia". Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych - Wzór umowy. 9. Zamawiający może z opcji skorzystać w niepełnym zakresie. 10. Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości. Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym (w przypadku uruchomienia prawa opcji) - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wadium nie jest wymagane. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wały rzeki Warty- NW Poddębice Część nr: 6 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45246400 Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 90721800 Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL71 Łódzkie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Poddębicach. II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych w roku 2023 w zakresie podstawowym oraz w roku 2024 w zakresie opcjonalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rozbiciem na zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny znajduje się w załącznikach do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Prace konserwacyjne na wałach przeciwpowodziowych polegają w szczególności na: ? mechanicznym koszeniu porostów ze skarp, korony i ławeczki wału wraz z rozdrobnieniem, ? ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp, korony i ławeczki wału wraz z wygrabieniem i rozdrobnieniem lub załadowaniem na przyczepę i wywozem. Termin wykonania zamówienia: a) w zakresie podstawowym (zakres gwarantowany) Termin obowiązywania umowy w zakresie podstawowym - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia podpisania Umowy, jednak nie wcześniej niż 12.06.2023 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 18.09.2023 r. b) w zakresie opcjonalnym - w przypadku uruchomienia prawa opcji Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 182 306.62 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający na podst. art. 441 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji. 1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część gwarantowaną, bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części gwarantowanej jak i części opcjonalnej. 2. Realizacja świadczenia usługi w zakresie części opcjonalnej nastąpi dopiero na polecenie Zamawiającego w ramach i zgodnie z warunkami zawartej umowy, za cenę określoną dla części opcjonalnej w ofercie. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. Cena świadczenia usług w ramach prawa opcji musi zostać obliczona na podstawie nie mniejszych wartości czynników cenotwórczych jak dla zamówienia podstawowego (tj. części gwarantowanej) i określona w formularzu ofertowym na etapie składania ofert (zgodnie z załącznikiem do SWZ). 5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy uzyska zgodę jednostki nadrzędnej na wykonanie obowiązku bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych - w okresie realizacji części gwarantowanej. 6. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający będzie z prawa opcji korzystał, nie później niż 10 dni przed upływem terminu zakończenia umowy objętego zakresem podstawowym. 7. Oświadczenie Zamawiającego o uruchomieniu części opcjonalnej będzie zawierało: a) termin realizacji części opcjonalnej, b) wartość części opcjonalnej, c) zakres części opcjonalnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ. 8. Usługi świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku do SWZ - ,,Opis przedmiotu zamówienia". Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych - Wzór umowy. 9. Zamawiający może z opcji skorzystać w niepełnym zakresie. 10. Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości. Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym (w przypadku uruchomienia prawa opcji) - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wadium nie jest wymagane. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wały rzeki Ner - NW Poddębice Część nr: 7 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45246400 Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 90721800 Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL71 Łódzkie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Poddębicach. II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych w roku 2023 w zakresie podstawowym oraz w roku 2024 w zakresie opcjonalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rozbiciem na zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny znajduje się w załącznikach do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Prace konserwacyjne na wałach przeciwpowodziowych polegają w szczególności na: ? mechanicznym koszeniu porostów ze skarp, korony i ławeczki wału wraz z rozdrobnieniem, ? ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp, korony i ławeczki wału wraz z wygrabieniem i rozdrobnieniem lub załadowaniem na przyczepę i wywozem, ? mechanicznym koszeniu porostów z międzywala wraz z rozdrobnieniem. Termin wykonania zamówienia: a) w zakresie podstawowym (zakres gwarantowany) Termin obowiązywania umowy w zakresie podstawowym - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia podpisania Umowy, jednak nie wcześniej niż 12.06.2023 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 18.09.2023 r. b) w zakresie opcjonalnym - w przypadku uruchomienia prawa opcji Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 301 217.40 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający na podst. art. 441 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji. 1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część gwarantowaną, bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części gwarantowanej jak i części opcjonalnej. 2. Realizacja świadczenia usługi w zakresie części opcjonalnej nastąpi dopiero na polecenie Zamawiającego w ramach i zgodnie z warunkami zawartej umowy, za cenę określoną dla części opcjonalnej w ofercie. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. Cena świadczenia usług w ramach prawa opcji musi zostać obliczona na podstawie nie mniejszych wartości czynników cenotwórczych jak dla zamówienia podstawowego (tj. części gwarantowanej) i określona w formularzu ofertowym na etapie składania ofert (zgodnie z załącznikiem do SWZ). 5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy uzyska zgodę jednostki nadrzędnej na wykonanie obowiązku bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych - w okresie realizacji części gwarantowanej. 6. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający będzie z prawa opcji korzystał, nie później niż 10 dni przed upływem terminu zakończenia umowy objętego zakresem podstawowym. 7. Oświadczenie Zamawiającego o uruchomieniu części opcjonalnej będzie zawierało: a) termin realizacji części opcjonalnej, b) wartość części opcjonalnej, c) zakres części opcjonalnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ. 8. Usługi świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku do SWZ - ,,Opis przedmiotu zamówienia". Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych - Wzór umowy. 9. Zamawiający może z opcji skorzystać w niepełnym zakresie. 10. Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości. Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym (w przypadku uruchomienia prawa opcji) - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wadium nie jest wymagane. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Wał cofkowy rzeki Ner - NW Poddębice Część nr: 8 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45246400 Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 90721800 Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL71 Łódzkie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Poddębicach. II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych w roku 2023 w zakresie podstawowym oraz w roku 2024 w zakresie opcjonalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rozbiciem na zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny znajduje się w załącznikach do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Prace konserwacyjne na wałach przeciwpowodziowych polegają w szczególności na: ? mechanicznym koszeniu porostów ze skarp, korony i ławeczki wału wraz z rozdrobnieniem, ? ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp, korony i ławeczki wału wraz z wygrabieniem i rozdrobnieniem lub załadowaniem na przyczepę i wywozem, ? wysiewie nawozu wieloskładnikowego w terenie płaskim - lokalnie na całej długości wałów. Termin wykonania zamówienia: a) w zakresie podstawowym (zakres gwarantowany) Termin obowiązywania umowy w zakresie podstawowym - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia podpisania Umowy, jednak nie wcześniej niż 12.06.2023 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 18.09.2023 r. b) w zakresie opcjonalnym - w przypadku uruchomienia prawa opcji Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 100 185.76 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający na podst. art. 441 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji. 1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część gwarantowaną, bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części gwarantowanej jak i części opcjonalnej. 2. Realizacja świadczenia usługi w zakresie części opcjonalnej nastąpi dopiero na polecenie Zamawiającego w ramach i zgodnie z warunkami zawartej umowy, za cenę określoną dla części opcjonalnej w ofercie. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. Cena świadczenia usług w ramach prawa opcji musi zostać obliczona na podstawie nie mniejszych wartości czynników cenotwórczych jak dla zamówienia podstawowego (tj. części gwarantowanej) i określona w formularzu ofertowym na etapie składania ofert (zgodnie z załącznikiem do SWZ). 5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy uzyska zgodę jednostki nadrzędnej na wykonanie obowiązku bieżącej konserwacji wałów przeciwpowodziowych - w okresie realizacji części gwarantowanej. 6. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający będzie z prawa opcji korzystał, nie później niż 10 dni przed upływem terminu zakończenia umowy objętego zakresem podstawowym. 7. Oświadczenie Zamawiającego o uruchomieniu części opcjonalnej będzie zawierało: a) termin realizacji części opcjonalnej, b) wartość części opcjonalnej, c) zakres części opcjonalnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ. 8. Usługi świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku do SWZ - ,,Opis przedmiotu zamówienia". Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych - Wzór umowy. 9. Zamawiający może z opcji skorzystać w niepełnym zakresie. 10. Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości. Termin obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym (w przypadku uruchomienia prawa opcji) - od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ? przekazanie terenu prac: w ciągu 4 dni od dnia 10.06.2024 r. I koszenie: ? rozpoczęcie I koszenia: w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu prac, ? czas wykonania I koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia prac, II koszenie: ? termin rozpoczęcia II koszenia zostanie ustalony przez osobę koordynującą, ? czas wykonania II koszenia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia do wykonania koszenia, które nastąpi nie wcześniej niż od dnia 16.09.2024 r. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wadium nie jest wymagane. CPV: 71300000, 45246400, 90721800 Dokument nr: 153787-2023, PO.ROZ.2710.14.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 12/04/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy. Wykonawca korzysta z opcji ,,Zgłoś udział w postępowaniu". Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą Platformy zakupowej PGW Wody Polskie. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych jest Krzysztof Olbiński - PGW Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 12/04/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Sieradzu Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Łasku Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Zduńskiej Woli. Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren działania Nadzoru Wodnego w Poddębicach. Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 10/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09/03/2023 Kontakt: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy numer identyfikacyjny: 368302575 ul. Żelazna 59A Warszawa Kod NUTS: PL Polska 00-848 Polska Osoba do kontaktów: Dariusz Kaczmarek E-mail: dariusz.kaczmarek@wody.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024