Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wynajem pojazdów przemysłowych i transportowych wraz z kierowcą operatorem w 2023 roku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem pojazdów przemysłowych i transportowych wraz z kierowcą operatorem w 2023 roku

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZARZĄD INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ W USTCE
ul. Dworcowa 1
76-270 Ustka
powiat: słupski
biuro@zim.ustka.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Ustka
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wynajem pojazdów przemysłowych i transportowych wraz z kierowcą operatorem w 2023 roku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest wynajem ciągnika o mocy od 50 kW do 85 kW z przyczepą samowyładowczą o ładowności min. 5 ton wraz z kierowcą, do prac przy remontach bieżących dróg i placów, przy rozbiórkach obiektów komunalnych i pracach porządkowych oraz przy pracach rozładunkowych i załadunkowych na terenie miasta Ustka w 2023 roku w ilości szacunkowej 700 godzin.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób obsługujących - kierujących wynajmowanym sprzętem, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: ,,Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.1 do SWZ - Wzorze umowy.
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,15 m3 oraz ładowarki min. 0,50 m3 wraz z kierowcą operatorem do prac przy remontach bieżących dróg i placów, ciągów prowadzących do plaży wschodniej i zachodniej (odpiaszczanie) na terenie miasta Ustka w 2023 roku w ilości szacunkowej 700 godzin.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób obsługujących - kierujących wynajmowanym sprzętem, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: ,,Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem równiarki samojezdnej o mocy minimalnej 70 kW wraz z kierowcą operatorem do realizacji robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gruntowych miejskich i osiedlowych na terenie miasta Ustka w 2023 roku w ilości szacunkowej 700 godzin.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób obsługujących - kierujących wynajmowanym sprzętem, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: ,,Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.3. do SWZ - Wzorze umowy.
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem podnośnika samochodowego koszowego o wysięgu minimalnym kosza 10 m i nośności minimalnej 200 kg wraz z kierowcą operatorem do realizacji usług na terenie miasta Ustka w 2023 roku w ilości szacunkowej 60 godzin.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób obsługujących - kierujących wynajmowanym sprzętem, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: ,,Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.4. do SWZ - Wzorze umowy.
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem walca drogowego ogumionego 6-10 t wraz z kierowcą operatorem do realizacji robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gruntowych miejskich i osiedlowych na terenie miasta Ustka w 2023 roku w szacunkowej ilości 400 godzin.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób obsługujących - kierujących wynajmowanym sprzętem, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: ,,Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.5. do SWZ - Wzorze umowy.

CPV: 60180000-3, 60182000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00134376, ZIM-ZP.271.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-763e630d-c247-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
3. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe".
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze".
5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@zim.ustka.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany do dokonania obowiązku informacyjnego w imieniu Zamawiającego w stosunku do wszystkich swoich pracowników, których dane osobowe mogą być przetwarzane przez Zamawiającego o treści:
,,Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej rozporządzeniem RODO) informuję , iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Ustka - Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Ustce reprezentowany przez Dyrektora ZIM, z siedzibą 76-270 Ustka Ul. Dworcowa 1 (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem można się skontaktować:
1.1. listownie na adres: Ul. Dworcowa 1, 76-270 Ustka;
1.2. telefonicznie: 539 333 110;
1.3. przez email: biuro@zim.ustka.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez ppiatak@kancelariapiatak.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą) oraz art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach - na podstawie tych przepisów mamy obowiązek zarchiwizowania sprawy.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich.
7. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
7.1. prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
7.2. prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
7.3. prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z przepisami prawa;
7.4. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.
8. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-24 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.