Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa istniejącej napowietrznej linii elektroenergetycznej średniego napięcia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa istniejącej napowietrznej linii elektroenergetycznej średniego napięcia

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Koluszki
ul. 11 Listopada 65
95-040 Koluszki
powiat: łódzki wschodni
tel. (44) 725-67-00, (44) 725-67-10, tel. (44) 725-67-43
um@koluszki.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Koluszki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (44) 725-67-00,
Termin składania ofert: 2023-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY / ZAPYTANIE OFERTOWE
na
Przebudowę linii elektroenergetycznej średniego napięcia SN - 15 kV stanowiącą kolizję z boiskiem sportowym we wsi Katarzynów.
I. Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej napowietrznej linii elektroenergetycznej średniego napięcia SN - 15kV stanowiącą kolizję z boiskiem sportowym we wsi Katarzynów na działkach ewidencyjnych o nr 309 i 310, obręb 11 Katarzynów, Gmina Koluszki.
W zakres prac do realizacji wchodzą m.in. następujące prace:
a) Demontaż napowietrznej linii średniego napięcia.
b) Przebudowę demontowanej napowietrznej linii SN - 15kV typu ALF 50 mm2 na kablową średniego napięcia SN - 15kV typu 3 x XRUHAKXS 1x120mm2.
c) Przebudowę istniejących urządzeń elektroenergetycznych.
d) Wykonanie uziemienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Projekt budowlany - załącznik nr 4 do zaproszenia
b) Projekt wykonawczy - załącznik nr 5 do zaproszenia
c) Przedmiar robót - załącznik nr 6 do zaproszenia
d) STWiOR - załącznik nr 7 do zaproszenia
2. Dodatkowe informacje:
a) Zamawiający informuje, że do obowiązków Wykonawcy należy:
- uzgodnienie z projektantem naniesienia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej,
- dokonanie nowych uzgodnień, opracowanie wszystkich wymaganych przez PGE Dystrybucja S.A. dokumentów oraz przygotowanie do podpisania umowy kolizyjnej z PGE Dystrybucja S.A. przez Gminę Koluszki,
- realizacja robót zgodnie z opracowaną dokumentacją z uwzględnieniem naniesionych zmian wynikających z nowych warunków wydanych przez PGE Dystrybucja S.A. - załącznik nr 8 do zaproszenia,
b) Zamawiający dopuszcza, aby na etapie składania oferty i przy realizacji zadania Wykonawca zastosował rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Projektanta i Zamawiającego.
c) Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót będą zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi, to jest takimi, których parametry techniczno - użytkowe odpowiadają lub przewyższają parametry urządzeń lub materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
d) Ewentualne wskazane znaki towarowe, patenty, lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazujące na producenta lub pochodzenie określają jedynie klasę produktu, materiałów lub urządzeń, systemów technologii itp. i są tylko nazwami przykładowymi wynikającymi ze specyfiki przedmiotu zamówienia,
a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny" i nie są dla Wykonawców wiążące. W ofercie Wykonawca może przyjąć materiały oraz urządzenia, systemy i technologie innych producentów o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych odpowiadającym opisanym.
e) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
f) Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz
eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym zaproszeniu.
II. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji.
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a. Skieruje do realizacji zamówienia osoby, w szczególności odpowiedzialne za
kierowanie robotami budowlanymi i osoby te będą posiadały uprawnienia budowlane w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (minimum 1 osoba) -załącznik nr 3

Dokument nr: GIZ.271.28.(9).2023

Otwarcie ofert: 8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 marca 2023 r. o godz. 10.15 w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy Ul. 11 Listopada 65, w pokoju nr 203 (II piętro).

Składanie ofert:
6. Ofertę można składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy Ul. 11 Listopada 65.
7. Oferty można składać w terminie do dnia 21 marca 2023 r. do godz. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
6. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 15 grudnia 2023 roku.

Wymagania:
7. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy - załącznik nr 2
III. Opis kryteriów oceny oferty - cena 100%
IV. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
2. Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym, dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. W przypadku, gdy wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (zaleca się, aby Wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii złożył własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem ,,za zgodność"). Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby.
5. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Oferta powinna być umieszczona w kopercie oznakowanej
w następujący sposób:
Urząd Miejski w Koluszkach, ul. 11 Listopada 65, 95 - 040 Koluszki
Oferta na:
,,Przebudowę linii elektroenergetycznej średniego napięcia SN - 15 kV stanowiącą kolizję z boiskiem sportowym we wsi Katarzynów".
oraz
,,Nie otwierać przed dniem 21 marca 2023 r. do godz. 10.15"
V. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeżeli zostało ustanowione bądź do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
4. Wykaz osób - załącznik nr 3
5. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót.
VI. Płatność:
1. Należność zostanie uregulowana ze środków budżetowych Gminy Koluszki.
2. Należność będzie zapłacona w terminie do 30 dni od daty należytego wykonania przedmiotu zamówienia i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.
IX. Postanowienia końcowe:
1. Do niniejszego zaproszenia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
VIII. Klauzula informacyjna dotycząca RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Urząd Miejski
w Koluszkach reprezentowany przez Burmistrza Koluszek z siedzibą
w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, tel. 44 725 67 00, e-mail: um@koluszki.pl,
2) Funkcję Inspektora ochrony danych osobowych pełni Pan Andrzej Włodarczyk, e - mail: iod@koluszki.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4) Przetwarzane Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione osobom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami) zwaną dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku umów i postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, które otrzymały dofinansowanie przez Unię Europejską przez okres wynikający z uchwały w sprawie przyznania dofinansowania oraz obowiązku archiwizacyjnego.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże należy mieć na uwadze, iż jest równocześnie warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
7) PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE WZGLĘDEM DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z przepisami RODO, względem Pani/Pana danych osobowych, które są przetwarzane przez Burmistrza Koluszek reprezentującego Gminę Koluszki
z siedzibą w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
o prawo dostępu do danych osobowych;
o prawo do sprostowania danych osobowych;
o prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do ograniczania przetwarzania danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych;
o prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
o prawo do niepodlegania decyzji polegającej na zautomatyzowanym przetwarzaniu.
8) Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody
w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9) W przypadku nieprawidłowego przetwarzania danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do państwowego organu nadzorczego do spraw ochrony danych, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kontakt:
VII. Do kontaktów z oferentami upoważnieni są:
a) Pan Zbigniew Krupiński - tel. (44) 725-67-43
b) Informacje udzielane są w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Koluszkach. poniedziałek, środa, czwartel. w godz.8.00 - 16.00
wtorek: w godz. 8.00 - 17.00 piątel. w godz. 8.00 - 15.00

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.